Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Dual Sector Build


Recommended Posts

Panowie i Panie, przymierzam się do swojego DSG.

 

Konfig:

- DSG SHS wraz z popychaczem.

- tłok SHS 14 stal, zęby wypiłowane pod DSG.

- Koła Big Dragona 16:1

- Głowica czerwona SHS

- BU SHS kompletny, wersja alu wraz z sorbo

- 4x łożyska slizgowe, 2x na silnikowej kulki

- HT SHS silnik

- Szkielet SHS

- komora guardera - r-hop wraz z lufa JBU (bo mam w śmieciach)

- Jefftron MicroAB

- Szkielet SHS znal.

- Mblock PPS

- prowadnica SHS do DSG

 

Ktoś robił? Jakieś doświadczenia? Uderzam w ok. 400-440 fps. Jakiego springa tam wsadzić? Myslałem o SP130 bądź coś w okolicach 12kg wagi.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nie składałem DSG ale o ile wiem tam się montuje mocniejsze sprężyny bo przecież skok jest krótki- nie naciąga do końca.

 

Troche pooftopuje- po co montować pierwsze dwa pierwsze łożyska kulowe a pozostałe ślizgowe? Ma to jakieś plusy? Nie lepiej wszystkie kulowe albo kulowe tam gdzie występuje bicie, tj na zębatce tłokowej? Pytam, bo nie wiem, nie bijcie;)

Link to post
Share on other sites

Generalnie założyłem temat, aby się poradzić, a nie odpowiadać na pytania, ale...

 

DSG ma bardzo krótki skok tłoka, dlatego stosuję się bardzo mocne sprężyny, widuję na YT M170 na 350 fps. Jednak uważam, że można lepiej, dlatego chciałem odpowiednią prowadnice oraz zestaw BU, aby wpompować w to troszkę wiecej powietrza.

 

Najwięcej przeciążeń i naprężeń ląduję na łożysku pod kołem środkowym, najczęściej łożyska tam padają, potem zębatka tłokowa, łożysko górne. Aby zminimalizować opcję padnięcia zdecydowałem się zastosować tam ślizgi, jako, że one są niezawodne. Dla polepszenia jakości pracy kulkowe na silnikową, która kręci się najszybciej z całego zestawu.

Link to post
Share on other sites

A jaka to różnica?

 

 

Zobacz, tłok jest naciągany mniej więcej do połowy, generalnie większość cylindrów ma wycięcie wcześniej. Jak pisałem, robię to na BU, aby wepchać w to troszkę więcej powietrza.

Edited by AnR
Link to post
Share on other sites

Nie robiłem u siebie DSG bo mam HP ale się tym mocno interesuję.

Przy DSG najlepiej sie sprawują cyfrowe styki a nie miedziane blaszki. Trzeba naprawdę dobrze je wyskładać i upewnić się że super pracują. Łożyska to drugi plan. Tak jak pisałeś można się bawić w kulki i tulejki ale jeśli masz otwory 8mm lub 9mm to kulki all the way.

Link to post
Share on other sites

ale gdy dajemy specjalna prowadnice sprężyny do DSg to nie wystarczy zwykła sprężyna? Musi byc to nadal M150 lub M170? wydawało mi się, że dedykowana prowadnica z przesunieciem łożyska jest po to aby, dać całkowite napięcie sprężyny przy niepełnym skoku tłoka.

Link to post
Share on other sites

- tłok SHS 14 stal, zęby wypiłowane pod DSG.

- Głowica czerwona SHS

 

 

Ja osobiście nie robiłem DSG ale tyle ile się naczytałem na ten temat to ten zestaw będzie o wiele za ciężki. Tłok musi być maksymalnie odchudzony, łożysko z głowicy usunięte i głowica najlepiej POM.

 

[EDIT] Tak poza tym o wiele za długa lufa i o wiele za duże założenie FPS.

Edited by matrigs
Link to post
Share on other sites

Widzę że ktos się zają tematem o DSG. Zbudowałem sam oparty tylko w teorie jak to ma działać i film z tego https://www.facebook.com/dominik.krysztof/videos/668782436566357/?l=3184806589932720699 Replika to m4CQB .Film pokazuję konfigurację ze szkieletem firmy Ultimate gdzie się nie spisał ,bo był problem z kostką stykową zwykłą i od Ultimata dedyk. Piszę z pracy.

W środku:

- Modify Quantum Gear Set

- Sprężyna M165ST

- Tłok SHS Stal zmodyfikowany do DSG

- Dysza dobierałem długość piłujać przy normalnej długości nie chciał pobierać kulek

- Prowadnica Spręzyny łożyskowana metalowa nie pamiętam firmy

- Głowica Cylindra aluminiowa z sorbo

- Płaska Głowica Tłoka -Testowalem wyciszone wersje ale osiągnąłem tylko 220 fps ,na tym tych 333 fps na 0,20g

- Silnik Element UT

- Mosfet PicoSSR 2

 

BU nie opłaca się ,bo się nie uszczelni oring na głowicy tłoka. Małe dziurki przy wyciszonych głowicach nie wyrobią na auto.

 

Będę temat śledził ,odpiszę dopiero po godzinie 16.30.

Link to post
Share on other sites

Też teraz widzę że film nie działa ,ale na fb chodzi tylko z tego linka coś nie chce.

Wracając do tematu ,do czego będziesz wkładał to DSG.

Pisałem z tym gościem odnoście dsg ,bo dużo już ich zrobił i podaje setup:

https://www.youtube.com/channel/UC47U_j0ZrS8cPazS_OhYNww

Ja miałem problem z długością dyszy i zapytałem go o to .Do seri kac/m4 wkładał dyszę o długości 20,6 mm ,

gdzie kupował 20,7mm i dopiłowywał ,ale nie wiem czy na 100% jest to prawda w przypadku serii m4.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...