AnR Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 Panowie i Panie, przymierzam się do swojego DSG. Konfig: - DSG SHS wraz z popychaczem. - tłok SHS 14 stal, zęby wypiłowane pod DSG. - Koła Big Dragona 16:1 - Głowica czerwona SHS - BU SHS kompletny, wersja alu wraz z sorbo - 4x łożyska slizgowe, 2x na silnikowej kulki - HT SHS silnik - Szkielet SHS - komora guardera - r-hop wraz z lufa JBU (bo mam w śmieciach) - Jefftron MicroAB - Szkielet SHS znal. - Mblock PPS - prowadnica SHS do DSG Ktoś robił? Jakieś doświadczenia? Uderzam w ok. 400-440 fps. Jakiego springa tam wsadzić? Myslałem o SP130 bądź coś w okolicach 12kg wagi. Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 Nie składałem DSG ale o ile wiem tam się montuje mocniejsze sprężyny bo przecież skok jest krótki- nie naciąga do końca. Troche pooftopuje- po co montować pierwsze dwa pierwsze łożyska kulowe a pozostałe ślizgowe? Ma to jakieś plusy? Nie lepiej wszystkie kulowe albo kulowe tam gdzie występuje bicie, tj na zębatce tłokowej? Pytam, bo nie wiem, nie bijcie;) Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 2, 2015 Author Report Share Posted October 2, 2015 Generalnie założyłem temat, aby się poradzić, a nie odpowiadać na pytania, ale... DSG ma bardzo krótki skok tłoka, dlatego stosuję się bardzo mocne sprężyny, widuję na YT M170 na 350 fps. Jednak uważam, że można lepiej, dlatego chciałem odpowiednią prowadnice oraz zestaw BU, aby wpompować w to troszkę wiecej powietrza. Najwięcej przeciążeń i naprężeń ląduję na łożysku pod kołem środkowym, najczęściej łożyska tam padają, potem zębatka tłokowa, łożysko górne. Aby zminimalizować opcję padnięcia zdecydowałem się zastosować tam ślizgi, jako, że one są niezawodne. Dla polepszenia jakości pracy kulkowe na silnikową, która kręci się najszybciej z całego zestawu. Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Dziękuję za wyjaśnienie. Faktycznie, takie zestawienie ma swoje plusy. Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 AnR - Powiedz jeszcze jaki typ cylindra. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 4, 2015 Author Report Share Posted October 4, 2015 (edited) A jaka to różnica? Zobacz, tłok jest naciągany mniej więcej do połowy, generalnie większość cylindrów ma wycięcie wcześniej. Jak pisałem, robię to na BU, aby wepchać w to troszkę więcej powietrza. Edited October 4, 2015 by AnR Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 I co ci da to więcej powietrza po za tym że na full auto będzie piękny kwiatek?? Nic. Rob to na normalnym cylindrze. Generalnie sa dwie szkoły. Mocna sprężyna lub słabsza sprężyna plus podkladki. Jaka długość lufy? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 4, 2015 Author Report Share Posted October 4, 2015 (edited) 363, stąd idea BU w mojej główce. Propozycję do sprężyny? Edited October 4, 2015 by AnR Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Zacznij od s150+ Modify bez podkładek. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 4, 2015 Author Report Share Posted October 4, 2015 Ile kg wychodzi na tej m150? Znajdę sobie ekwiwalent. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Odpowiednik to Element ST155, czy jak je tam oznaczali. Ile kg nie pamiętam. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 4, 2015 Author Report Share Posted October 4, 2015 To wpakuję M150 innego producenta, nie mam aktualnie dostępu do Modify, nie chce mi się szukać po sklepach. Generalnie, jakieś inne uwagi? Jaką konfigurację miałeś u siebie? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Nie robiłem u siebie DSG bo mam HP ale się tym mocno interesuję. Przy DSG najlepiej sie sprawują cyfrowe styki a nie miedziane blaszki. Trzeba naprawdę dobrze je wyskładać i upewnić się że super pracują. Łożyska to drugi plan. Tak jak pisałeś można się bawić w kulki i tulejki ale jeśli masz otwory 8mm lub 9mm to kulki all the way. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 ale gdy dajemy specjalna prowadnice sprężyny do DSg to nie wystarczy zwykła sprężyna? Musi byc to nadal M150 lub M170? wydawało mi się, że dedykowana prowadnica z przesunieciem łożyska jest po to aby, dać całkowite napięcie sprężyny przy niepełnym skoku tłoka. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Może być "zwykła". Pisałem wyżej o dwóch szkołach DSG. Mocna sprężyna lub podkładkowanie słabszej do odpowiednio pożądanych FPS. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 4, 2015 Author Report Share Posted October 4, 2015 Ale nadal, rozumiem, że żaden z obecnych nie robił tego na poważnie i debatujemy sobie? ;) Po magicznym 10, kle, kle, zakupie resztę potrzebnych części, złoże, dam znać. Quote Link to post Share on other sites
matrigs Posted October 6, 2015 Report Share Posted October 6, 2015 (edited) - tłok SHS 14 stal, zęby wypiłowane pod DSG. - Głowica czerwona SHS Ja osobiście nie robiłem DSG ale tyle ile się naczytałem na ten temat to ten zestaw będzie o wiele za ciężki. Tłok musi być maksymalnie odchudzony, łożysko z głowicy usunięte i głowica najlepiej POM. [EDIT] Tak poza tym o wiele za długa lufa i o wiele za duże założenie FPS. Edited October 6, 2015 by matrigs Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 6, 2015 Author Report Share Posted October 6, 2015 A ja jednak wychodzę z założenia, że wole posłuchać się kogoś kto to ROBIŁ i ma większe doświadczenie od mnie. Teoretykom dziękuję. Quote Link to post Share on other sites
matrigs Posted October 6, 2015 Report Share Posted October 6, 2015 Na airsoftmechanics jest multum informacji na ten temat. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 6, 2015 Author Report Share Posted October 6, 2015 Wiem, czytałem wszystko nt co tam jest praktycznie. Quote Link to post Share on other sites
Rent Posted October 6, 2015 Report Share Posted October 6, 2015 Widzę że ktos się zają tematem o DSG. Zbudowałem sam oparty tylko w teorie jak to ma działać i film z tego https://www.facebook.com/dominik.krysztof/videos/668782436566357/?l=3184806589932720699 Replika to m4CQB .Film pokazuję konfigurację ze szkieletem firmy Ultimate gdzie się nie spisał ,bo był problem z kostką stykową zwykłą i od Ultimata dedyk. Piszę z pracy. W środku: - Modify Quantum Gear Set - Sprężyna M165ST - Tłok SHS Stal zmodyfikowany do DSG - Dysza dobierałem długość piłujać przy normalnej długości nie chciał pobierać kulek - Prowadnica Spręzyny łożyskowana metalowa nie pamiętam firmy - Głowica Cylindra aluminiowa z sorbo - Płaska Głowica Tłoka -Testowalem wyciszone wersje ale osiągnąłem tylko 220 fps ,na tym tych 333 fps na 0,20g - Silnik Element UT - Mosfet PicoSSR 2 BU nie opłaca się ,bo się nie uszczelni oring na głowicy tłoka. Małe dziurki przy wyciszonych głowicach nie wyrobią na auto. Będę temat śledził ,odpiszę dopiero po godzinie 16.30. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 6, 2015 Author Report Share Posted October 6, 2015 Dzięki, bardzo sensowne rady. Niestety, film jest niedostępny z FB. Quote Link to post Share on other sites
Rent Posted October 7, 2015 Report Share Posted October 7, 2015 Też teraz widzę że film nie działa ,ale na fb chodzi tylko z tego linka coś nie chce. Wracając do tematu ,do czego będziesz wkładał to DSG. Pisałem z tym gościem odnoście dsg ,bo dużo już ich zrobił i podaje setup: https://www.youtube.com/channel/UC47U_j0ZrS8cPazS_OhYNww Ja miałem problem z długością dyszy i zapytałem go o to .Do seri kac/m4 wkładał dyszę o długości 20,6 mm , gdzie kupował 20,7mm i dopiłowywał ,ale nie wiem czy na 100% jest to prawda w przypadku serii m4. Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 AnR zapewne już to widziałeś, ale może innym się przyda :icon_wink: Świetny .pdf opisujący tajniki DSG: http://www.siegetek.com/instructions/cyclone.pdf Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 10, 2015 Author Report Share Posted October 10, 2015 A wiesz, że nie trafiłem na to? Pięknie Ci dziękuję za link. :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.