argawen Posted January 11, 2015 Report Share Posted January 11, 2015 U mnie także "zero" odpowiedzi na zapytania. Quote Link to post Share on other sites
Fafruch Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 I jak u Was potoczyła się sprawa? Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 U mnie były tylko zapytania o produkty. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Darowałem sobie ten sklep. Quote Link to post Share on other sites
Fafruch Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 Ja w przeciągu 3 dni dzwoniłem 3 razy, 2 razy obsługa odebrała telefon, bez oporów rozmawiała i była pomocna. Złożyłem jedno zamówienie, płatność za pobraniem, zobaczymy czy doczekam się realizacji. Okej. Zamawiałem replikę, która wg informacji telefonicznej została w 1 sztuce w magazynie, ale "powinna być, zostanę poinformowany". W końcu to ja sam zadzwoniłem, żeby wiedzieć na czym stoję. W piątek dzwoniłem 2 razy, nie udało mi się dodzwonić, w sobotę raz, udało się. Podczas rozmowy pracownik sprawdzał, czy replika jest na stanie. Wreszcie okazało się, że jednak nie. Transakcja anulowa. Ciężko sklep polecić, ciężko też odradzić. W każdym razie sklep funkcjonuje, ale najwyraźniej nie jest już tak pięknie, jak było kiedyś. Quote Link to post Share on other sites
nocaster Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 U mnie to samo, choć widzę po postach sprzed kilku lat same pozytywne oceny sklepu, to ostatnio blacksword telefony odbiera sporadycznie, na maile/zapytania o produkty nie odpowiada wcale. Strony sklepu raczej nikt nie aktualizuje bo nigdy nie wiadomo czy dany produkt jest dostępny, zamawiam - brak odzewu - dzwonię i mówią, że produktu nie ma chociaż informacji na ten temat brak na stronie. Niby tydzień temu udało się dodzwonić w sprawie magazynków, które najpierw miały być dostępne, potem okazało się że ich nie ma, następnie że jednak są w magazynie i dziś miały podobno być wysłane, zobaczymy czy dotrą... Quote Link to post Share on other sites
kocu22 Posted January 21, 2015 Report Share Posted January 21, 2015 podepnę się do tematu. Sklep tragedia, zamówiony towar 2 tygodnie temu, opłacony natychmiast i po kilku dniach informacja, że towaru brak na stanie i czekają na dostawę. Więc napisałem, że proszę o zwrot zapłaconych pieniążków skoro towaru nie mają i nie wiedzą kiedy będzie. Po kilku dniach odpowiedź, że to pomyłka systemu bo towar już wysyłają, to było ponad tydzień temu. Od tamtej pory brak kontaktu telefonicznego i mejlowego. Może 100zł to nie majątek ale szujom nie podaruje, zgłaszam prawę na milicję o wyłudzeniu hajsu, jak ktoś ma podobne problemy z nimi to proszę o kontakt. Quote Link to post Share on other sites
nocaster Posted January 21, 2015 Report Share Posted January 21, 2015 podepnę się do tematu. Sklep tragedia, zamówiony towar 2 tygodnie temu, opłacony natychmiast i po kilku dniach informacja, że towaru brak na stanie i czekają na dostawę. Więc napisałem, że proszę o zwrot zapłaconych pieniążków skoro towaru nie mają i nie wiedzą kiedy będzie. Po kilku dniach odpowiedź, że to pomyłka systemu bo towar już wysyłają, to było ponad tydzień temu. Od tamtej pory brak kontaktu telefonicznego i mejlowego. Może 100zł to nie majątek ale szujom nie podaruje, zgłaszam prawę na milicję o wyłudzeniu hajsu, jak ktoś ma podobne problemy z nimi to proszę o kontakt. Dzwoniłem do nich wczoraj w sprawie zakupionych magazynków, które miały być wysłane w poniedziałek (19 stycznia). "Kolega, który zajmuje się wysyłką choruje..." Dziś dostałem już obiecane powiadomienia od DPD, że przesyłka została nadana, więc może wreszcie się doczekam (zamówienie złożyłem 6 stycznia, więc podobnie jak Ty kolego czekam dość długo). Pewnie gdybym ich jeszcze tym telefonem wczoraj nie przycisnął o wysyłkę to czekałbym może kolejny tydzień, dwa? Więc chyba z każdym sobie ostatnio tak lecą w kulki. Quote Link to post Share on other sites
nocaster Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 Wreszcie transakcja doszła do skutku, zakupiony towar otrzymałem, ale czekać dwa tygodnie na parę magazynków to o wiele za długo. Plus dla sklepu taki, że wykazali jakąś minimalną inicjatywę żeby to sfinalizować, a mnie akurat się niezbyt spieszyło. Ale jednak zniechęcili mnie i raczej się porządnie zastanowię zanim coś u nich kupię drugi raz. Tyle ode mnie. Quote Link to post Share on other sites
B-E-D-A Posted January 23, 2015 Report Share Posted January 23, 2015 Ktoś wie co się dzieje z tym sklepem? Z tego tematu można wywnioskować, że do tej pory były same pozytywne opinie, ale od ok. miesiąca są problemy z wysyłką towaru i kontaktem. Niektórzy wciąć czekają na zwrot przelewów, a to jest niepokojące. Sklep umarł czy to jakieś tymczasowe opóźnienia? Quote Link to post Share on other sites
Kapiozan Posted January 26, 2015 Report Share Posted January 26, 2015 Dokładnie! Co się stało? Miałem zamiar zakupić sprzęt i dowiedziałem się o problemach. Ktoś coś wie? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 26, 2015 Report Share Posted January 26, 2015 Pewnie plajtuje. To samo było z coyoteasg. Quote Link to post Share on other sites
Centiimel Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Wielka szkoda, bo mają naprawdę konkurencyjne ceny Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 (edited) Pewnie dlatego, że nieaktualizowane. Ostatnio przemogłem się i złożyłem zapytanie na parę artykułów, będących na stanie( wg. ich strony). Nie mam odpowiedzi od paru dni. Edited February 10, 2015 by argawen Quote Link to post Share on other sites
Yelon Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Sklep działa i ma się dobrze. Strony nie aktualizują to fakt. Dziś do nich dzwoniłem. Obsługa miła choć słychac było, że lekko zakłopotana zawirowaniem tego co jest na stanach a co pokazuje strona. W każdym razie funkcjonują. Co do zapytań mailowych to szczerze mi powiedzieli, że dostają tyle maili ze czasem skrzynka nie wyrabia, zapycha się a w efekcie mail do nich nie dociera. Najlepiej zadzwonić i zapytac co jest a czego nie ma. Szybciej i wygodniej. Quote Link to post Share on other sites
Mariusz_Piwowar Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 no kiepsko z tą stroną... niby jest niby nie ma towaru..... Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted February 18, 2015 Report Share Posted February 18, 2015 Nie mogę się do nich dodzwonić od 9 rano. Jak u was? Quote Link to post Share on other sites
Mariusz_Piwowar Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 Żenada, nie da sie dodzwonić zapytać o dostępność towaru.... Zamawiam sprzęt a ci w odpowiedzi anulują zamówienie(pewnie z braku towaru) i każą się skontaktować w celu wyjaśnienia... Strona nie odświeżana.... PORAŻKA. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 Nie działa im odświerzanie na stronie. Dzisiaj się dodzwoniłem i powiedzieli, że przed zakupem lepiej się skontaktować w celu sprawdzenia, cży towar jest na stanie. Podobno informatyk już pracuje nad stroną. Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 No to niech lepiej ją zamkną tymczasowo póki jej nie ogarną bo ludzie się zrażają i leci im zły fejm Quote Link to post Share on other sites
matrigs Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 Po co w ogóle robić u nich zakupy? Jest coś wartego uwagi? Widać ewidentnie że sklep pokrywa się 1:1 z GF. Mają te same nowości co GF i dziwnym trafem każdy przedmiot który jest w BS dostępny, a w GF niedostępny okazuje się być niedostępny. Skoro trzeba dzwonić żeby się dowiedzieć o dostępność każdej pierdoły i ten kontakt jest teraz jak widać dodatkowo utrudniony to zastanawia mnie czemu ktokolwiek miałby dalej korzystać z nich. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 Widać ewidentnie że sklep pokrywa się 1:1 z GF. Mają te same nowości co GF i dziwnym trafem każdy przedmiot który jest w BS dostępny, a w GF niedostępny okazuje się być niedostępny. To się nazywa dropshipping, lub któraś z jego form. Mają problemy z synchronizacją swojej baz z bazą GF i tyle. Zobaczymy co będzie jak ogarnął stronkę, to może uda się kupić coś taniej niż w GF. Quote Link to post Share on other sites
B-E-D-A Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 (edited) Akurat dużo mniejszych sklepów też funkcjonuje na tej zasadzie, że zamawiają towar ze Spechurtu/Gunfire/Taiwangun. Problemem Blacksword jest to, że nie mają aktualnych stanów i cen na stronie. O wszystko trzeba pytać telefonicznie lub mailowo. Tyle, że z reguły nie odpisują na maile i nie odbierają telefonów... Przypominam, że wiele osób mimo płatności przelewem nie otrzymało ani towaru ani zwrotu wpłaty od 1,5 miesiąca... Ja bym był ostrożny z zakupami w tym sklepie, bo wszystko wskazuje na to, że splajtowali albo celowo oszukują ludzi. Zakończmy na tym wątek zaopatrywania się w GFie. Szmer Edited February 19, 2015 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
frk0 Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Podpisuje sie pod informacja kolegi, od 2 tyg walcze o zwrot pieniedzy, na razie bez skutku, bez kontaktu i odp na maile. rowniez uwazalbym na ten sklep Quote Link to post Share on other sites
KondziuM Posted November 17, 2015 Report Share Posted November 17, 2015 Odgrzeje kotleta: - zamówienie złożone 02.11.15 - wpłata zaksięgowana 03.11.15 - 10.11.15 telefon z zapytaniem kiedy planują wysłać. Podobno tego samego dnia. - dalej brak paczki i nie mogę się dodzwonić od 12.11.15 Quote Link to post Share on other sites
KondziuM Posted November 21, 2015 Report Share Posted November 21, 2015 Jednak wszystko się wyjaśniło i paczka jest już u mnie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.