Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

GomesLDZ i pismo od Gunfire


Recommended Posts

Nie wiem czy odpowiedni dział ale tak reaguje Gunfire na negatywne opinie , pierwotnie pisałem o ascu które po tygodniu się popsuło pod artykułem na stronie :) Kasowali każdy negatywny komentarz z jedną " gwiazdką " Więc zacząłem pisać o fakcie na ich fanpagu :D a wczoraj taki list miłosny mi wysłali , już pomijam motyw zdobycia przez nich mojego adresu :)

Taka wolność w internetach panuje :D

 

932f15e9cad3936bmed.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nie wiem czy odpowiedni dział ale tak reaguje Gunfire na negatywne opinie , pierwotnie pisałem o ascu które po tygodniu się popsuło pod artykułem na stronie :) Kasowali każdy negatywny komentarz z jedną " gwiazdką " Więc zacząłem pisać o fakcie na ich fanpagu :D a wczoraj taki list miłosny mi wysłali , już pomijam motyw zdobycia przez nich mojego adresu :)

Taka wolność w internetach panuje :D

 

932f15e9cad3936bmed.jpg

Powiem tak, zawsze odrobinę jechałem po ganfajerze, ale także nie przesądzałem z złośliwością, traktując ich jako czysto biznesowy twór, trochę taki airsoftowy supermarket. Zawsze podpadali, ale jakoś próbowali wyjść z twarzą, bo przecież biznes jest najważniejszy.

Po takim manewrze są dla mnie skreśleni. Mam nadzieje, że wszyscy którzy trafią na ten temat potraktują to podobnie. Niech poczują swoje bezczelne zachowanie w kieszeni.

 

Link to post
Share on other sites
Nie wiem czy odpowiedni dział ale tak reaguje Gunfire na negatywne opinie , pierwotnie pisałem o ascu które po tygodniu się popsuło pod artykułem na stronie :) Kasowali każdy negatywny komentarz z jedną " gwiazdką " Więc zacząłem pisać o fakcie na ich fanpagu :D a wczoraj taki list miłosny mi wysłali , już pomijam motyw zdobycia przez nich mojego adresu :)

Taka wolność w internetach panuje :D

 

932f15e9cad3936bmed.jpg

Połączyli fakty z facebooka twoje imię nazwisko itd oraz twoje zamówienie..

 

Tapniete z P8

 

 

Link to post
Share on other sites

każde zamówienie było realizowane na paczkomat :)

I nie podałeś prawdziwych danych przy rejestracji ? W IAI jest coś takiego jak dane klienta i adres dostawy który zmienia się jeśli wybierzesz paczkomat mimo to dane klienta się nie zmieniają i są w systemie

 

Tapniete z P8

 

 

Link to post
Share on other sites

Jak to przeczytałem to aż się zmieszałem i zamknąłem w sobie. Współczuję tym co wypowiadali się negatywnie o polityce GF w temacie E&L, bo pewnie ich skrzynki pękają teraz od wezwań do usunięcia i zaniechania zamieszczania swoich opinii. Z drugiej strony nie dziwię się tak nerwowej reakcji, bo w końcu nikt nie pozwoliłby na to by na witrynie ich sklepu przyklejać kartki z napisem "przestańcie sprzedawać produkty niskiej jakości". ;)

Link to post
Share on other sites

W związku z tym, że cenimy sobie zdanie naszych Klientów i chcielibyśmy, by mogli wyrobić swoje własne zdanie na temat sprawy mając pełną wiedzę i znając stanowiska każdej ze stron, pragniemy ustosunkować się do sytuacji, która w dniu dzisiejszym jest dyskutowana w sieci.

 

Opinie naszych klientów są przez nas wysoko cenione, przyjmujemy także każdą konstruktywną krytykę i jesteśmy otwarci na merytoryczną dyskusję. To właśnie dzięki niej jesteśmy w stanie stale poprawiać jakość naszej obsługi. Nie mamy problemów z przyjmowaniem odmiennych opinii, zawsze uważnie wsłuchujemy się w głosy krytyczne. Potwierdzić to może chociażby pobieżna lektura popularnych branżowych for, gdzie obok komentarzy pozytywnych odnaleźć można również te negatywne, nierzadko formułowane w stosunkowo ostrym tonie. Do każdej tego typu krytyki staramy się ustosunkować, jest ona dla nas również wskazówką co do tego, w jaki sposób możemy poprawić naszą obsługę Klienta i lepiej odpowiadać na zapotrzebowanie rynku. Należy jednak zaznaczyć, że odnosi się to jedynie do opinii merytorycznych i odnoszących się do faktów – nie zaś pomówień, których celem jest zdyskredytowanie firmy, jej dobrego imienia i wizerunku w środowisku.

 

Za potwierdzenie powyższej tezy niech posłuży fakt, że w całym okresie działalności jedynie 5 osób otrzymało od nas takowe pisma. Każda tego typu sytuacja była przez nas dokładnie analizowana, zaś samo pismo traktowaliśmy jako ostateczność. Uciekamy się do tego typu działań niechętnie, w przeciwieństwie do niektórych dobrze znanych, funkcjonujących w naszej branży firm, dla których wysyłanie pozwów sądowych jest jednym z głównych sposobów reakcji na głosy krytyczne. Jednocześnie sama treść opublikowanego w Internecie pisma może być nieco myląca. Nie jest to odpowiedź na pojedynczą wypowiedź, jest to raczej konsekwencja pomawiania firmy.

 

Wszyscy doskonale wiemy, jak dużym problemem jest zjawisko hejtu w sieci. Każdy, zarówno osoba prywatna jak i firma, ma prawo do podejmowania działań mających na celu obronę swego dobrego imienia i wizerunku. Szczególnie dlatego, że wizerunek w Internecie można zszargać niezwykle łatwo, szybko i niskim nakładem środków, zaś jego odbudowa może być procesem trudnym i długotrwałym. Dlatego też w sytuacji, gdy wypowiedzi dotyczące firmy nie mają związku z merytorycznymi argumentami, a przyjmują formę oderwanych od rzeczywistości pomówień, poczuliśmy się w obowiązku zareagować, by bronić swojego dobrego imienia.

W ciągu prawie 10 lat działalności niejednokrotnie udowodniliśmy, że opinie wyrażane przez naszych Klientów, zwłaszcza te krytyczne, są dla nas cennym źródłem informacji i motywacją do działania. Pozwalają nam na rozwój i ciągłe polepszanie jakości naszych usług. Jesteśmy w pełni otwarci na Waszą krytykę i uwagi. Prosimy jedynie, by były one merytoryczne i konstruktywne.

Link to post
Share on other sites
W związku z tym, że cenimy sobie zdanie naszych Klientów i chcielibyśmy, by mogli wyrobić swoje własne zdanie na temat sprawy mając pełną wiedzę i znając stanowiska każdej ze stron, pragniemy ustosunkować się do sytuacji, która w dniu dzisiejszym jest dyskutowana w sieci.

 

Opinie naszych klientów są przez nas wysoko cenione, przyjmujemy także każdą konstruktywną krytykę i jesteśmy otwarci na merytoryczną dyskusję. To właśnie dzięki niej jesteśmy w stanie stale poprawiać jakość naszej obsługi. Nie mamy problemów z przyjmowaniem odmiennych opinii, zawsze uważnie wsłuchujemy się w głosy krytyczne. Potwierdzić to może chociażby pobieżna lektura popularnych branżowych for, gdzie obok komentarzy pozytywnych odnaleźć można również te negatywne, nierzadko formułowane w stosunkowo ostrym tonie. Do każdej tego typu krytyki staramy się ustosunkować, jest ona dla nas również wskazówką co do tego, w jaki sposób możemy poprawić naszą obsługę Klienta i lepiej odpowiadać na zapotrzebowanie rynku. Należy jednak zaznaczyć, że odnosi się to jedynie do opinii merytorycznych i odnoszących się do faktów – nie zaś pomówień, których celem jest zdyskredytowanie firmy, jej dobrego imienia i wizerunku w środowisku.

 

Za potwierdzenie powyższej tezy niech posłuży fakt, że w całym okresie działalności jedynie 5 osób otrzymało od nas takowe pisma. Każda tego typu sytuacja była przez nas dokładnie analizowana, zaś samo pismo traktowaliśmy jako ostateczność. Uciekamy się do tego typu działań niechętnie, w przeciwieństwie do niektórych dobrze znanych, funkcjonujących w naszej branży firm, dla których wysyłanie pozwów sądowych jest jednym z głównych sposobów reakcji na głosy krytyczne. Jednocześnie sama treść opublikowanego w Internecie pisma może być nieco myląca. Nie jest to odpowiedź na pojedynczą wypowiedź, jest to raczej konsekwencja pomawiania firmy.

 

Wszyscy doskonale wiemy, jak dużym problemem jest zjawisko hejtu w sieci. Każdy, zarówno osoba prywatna jak i firma, ma prawo do podejmowania działań mających na celu obronę swego dobrego imienia i wizerunku. Szczególnie dlatego, że wizerunek w Internecie można zszargać niezwykle łatwo, szybko i niskim nakładem środków, zaś jego odbudowa może być procesem trudnym i długotrwałym. Dlatego też w sytuacji, gdy wypowiedzi dotyczące firmy nie mają związku z merytorycznymi argumentami, a przyjmują formę oderwanych od rzeczywistości pomówień, poczuliśmy się w obowiązku zareagować, by bronić swojego dobrego imienia.

W ciągu prawie 10 lat działalności niejednokrotnie udowodniliśmy, że opinie wyrażane przez naszych Klientów, zwłaszcza te krytyczne, są dla nas cennym źródłem informacji i motywacją do działania. Pozwalają nam na rozwój i ciągłe polepszanie jakości naszych usług. Jesteśmy w pełni otwarci na Waszą krytykę i uwagi. Prosimy jedynie, by były one merytoryczne i konstruktywne.

To ja zapytam, gdzie są moje opinie na temat kupionego u was sprzętu ? Z 4 negatywnych został tylko ten który najmniej opisuje moje niezadowolenie i stan faktyczny towaru.

 

Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Potwierdzić to może chociażby pobieżna lektura popularnych branżowych for, gdzie obok komentarzy pozytywnych odnaleźć można również te negatywne, nierzadko formułowane w stosunkowo ostrym tonie.

Nie wpływacie na negatywne opinie na forach, bo zwyczajnie nie możecie. Jak widać na powyższym przypadku tam gdzie możecie, to kasujecie nieprzychylne opinie o oferowanych (i drogich) produktach. Próba zastraszania to słaba metoda rozwiązywania kryzysów. Czuję że wasz wizerunek straci znacznie więcej kiedy sprawa trafi na wykop albo do "kryzysy w social media wybuchają w weekendy".

Link to post
Share on other sites

Haha :D gunfire jesteście żałośni. Dno. Straszycie ludzi pozwami za to, że piszą prawdę o syfie, który sprzedajecie, a opisujecie jako najwyższą jakość? Sami powinniście dostawać pozwy za uszkodzenia powstałe od używania tego badziewia, które wg was jest taki dobre....

Link to post
Share on other sites

Haha :icon_biggrin: gunfire jesteście żałośni. Dno. Straszycie ludzi pozwami za to, że piszą prawdę o syfie, który sprzedajecie, a opisujecie jako najwyższą jakość? Sami powinniście dostawać pozwy za uszkodzenia powstałe od używania tego badziewia, które wg was jest taki dobre....

Niech rodzina robi Ci już paczki :P alb nie odbieraj poleconych ;]

Link to post
Share on other sites

Ciesz się, że w ogóle mogłeś wyrazić opinię ;)

Mnie gunfire zablokował na stronie jak im napisałem recenzję z oceną 2 (można ciągle zobaczyć na stronie bo nie mogą ich usuwać), a całą dyskusję w komentarzach tam też usunął :)

Jednym słowem - naciągacze.

Link to post
Share on other sites

ale jesli loguje sie przez Fb to nie ma tam moim danych , na pewno nie korespondencyjnych :icon_smile: mniejsza o to już jak dostali namiar chciałem pokazać jak cenią sobie ludzi :icon_smile:

 

Ja bym tak tego nie bagatelizował :D Lepiej zainteresuj się tą sprawą.

Link to post
Share on other sites

Zaraz, zaraz... Czy ją dobrze zrozumiałem że kolega zakupił produkty a jak mu nie wyszedł montaż to zaczął czarny PR?

Z ogólnie dostepnych informacji na to mi jako osobie postronnej wygląda bo jakoś nie widzę tu nic o procedurze reklamacji.

Jeżeli produkt był wadliwy, co może się zdarzyć nawet najlepszym wynalazkom to są od tego odpowiednie procedury aby produkt taki reklamować (gwarancją lub rękojmia). Z wpisu na wykopie wynika że kolaga po stwierdzeniu wady od ruzu poleciał rzucać przysłowiowym nawozem i robić gówno-burze... dość pochopna i raczej mało dojrzała reakcja. Za to rakcja sklepu jak dla mnie w pełni zrozumiała szczególnie wobec ustawicznych działań klienta nie zmierzających do wyjaśnienia/rozwiązania sytuacji normalną drogą.

 

Nie twierdzę że kolega nieumiejętnie zamontowal zakupiony produkt ale wiele już rzeczy widziałem włącznie z odwrotnie zamontowanymi wtyczkami przez 'Panów Inżynierów'. Nie jest chyba takim problemem skontaktowania się ze sprzedawcą, serwisem a w tym przypadku nawet producentem w celu wyjaśnienia złego funkcjonowania produktu. Odrobina rozsądku i dobrej woli zamiast pieniastwa i szukania rozgłosu.

 

Ps. Jeśli coś mi umknelo z tej interesującej szopki to proszę o korektę.

 

Ps2. Nie, nie jestem pracownikiem GFC... miałbym za daleko do pracy :)

Link to post
Share on other sites

Zaraz, zaraz... Czy ją dobrze zrozumiałem że kolega zakupił produkty a jak mu nie wyszedł montaż to zaczął czarny PR?

Z ogólnie dostepnych informacji na to mi jako osobie postronnej wygląda bo jakoś nie widzę tu nic o procedurze reklamacji.

Jeżeli produkt był wadliwy, co może się zdarzyć nawet najlepszym wynalazkom to są od tego odpowiednie procedury aby produkt taki reklamować (gwarancją lub rękojmia). Z wpisu na wykopie wynika że kolaga po stwierdzeniu wady od ruzu poleciał rzucać przysłowiowym nawozem i robić gówno-burze... dość pochopna i raczej mało dojrzała reakcja. Za to rakcja sklepu jak dla mnie w pełni zrozumiała szczególnie wobec ustawicznych działań klienta nie zmierzających do wyjaśnienia/rozwiązania sytuacji normalną drogą.

 

Nie twierdzę że kolega nieumiejętnie zamontowal zakupiony produkt ale wiele już rzeczy widziałem włącznie z odwrotnie zamontowanymi wtyczkami przez 'Panów Inżynierów'. Nie jest chyba takim problemem skontaktowania się ze sprzedawcą, serwisem a w tym przypadku nawet producentem w celu wyjaśnienia złego funkcjonowania produktu. Odrobina rozsądku i dobrej woli zamiast pieniastwa i szukania rozgłosu.

 

Ps. Jeśli coś mi umknelo z tej interesującej szopki to proszę o korektę.

 

Ps2. Nie, nie jestem pracownikiem GFC... miałbym za daleko do pracy :icon_smile:

 

Więc sprostuje :) Kolega ( ja ) zamontował to jak należy jeśli wiesz jak wygląda ascu gen4 to wiesz ze to kostka wielkości zwykłej kostki w GB :) Nie jestem jakimś pseudo inżynierem ani kwalifikowanym serwisantem jeśli ktokolwiek ma jakieś kwity na takowe usługi :D Ale , ale to jest prostsze niż wymiana kabli bo nie trzeba nawet nic lutować :) Są rzeczy ktorę są proste i sie podejmuje i rzeczy ktore mnie przerastają i zazwyczaj idę z tym do kogoś bardziej kumatego ;) . Problem polega na zachowaniu się sklepu kiedy negatywny komentarz wszedł na ich produkt na oficjalnej stronie i zostal 3x skasowany a z tego co JUŻ wiem to chyba normalna polityka sklepu / sklepów , rozgłos to zrobili oni sami pisząc do mnie ten papierek chociaż nawet nie wiem kto go podpisał bo zero pieczątki zero podpisu , mało to profesjonalne nie uważasz ? Podobne listy czasami dostaje z przecenionymi dywanami , bądź też zaproszenia na kupno patelni ... W komentarzach które skasowane zostały było miedzy innymi o tym ,że brak jest informacji o tym ,że potrzeba mieć chociażby mocniejszy silnik co daje to kolejne 200 zl + ale o tym przeczytałeś też na wykopie , w przeciwieństwie do sklepu ja nie oczekuje nic od nich może poza tym by rzetelniej opisywali produkty :)

.

Link to post
Share on other sites

Z tym silnikiem to pojechałeś. To tak jakbyś oczekiwał, żeby w opisie sprężyny było napisane jaki silnik ma być zastosowany albo żeby zainstalować pas nośny to ucho zawieszenia ma mieć określone rozmiary. W opiniach pisze się o produkcie a nie sklepie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...