Petro Rascalov Posted April 11, 2016 Report Share Posted April 11, 2016 Witam. Złożyłem cały gearbox od podstaw na wszystkich nowych częściach. Między innymi szkielet z łożyskami listwą dosyłacz oraz wyciszona głowica tloka od ultimate, spring Tornado m120, zębatki cnc robione specjalnie dla sklepu, reszta shs. Z starego GB w sadzonek tylko kostka stykowa oraz anty reversal. Wszystko ładnie poskładałem, dobrze na smarowałem podkładki dałem wszystko się spasowało bez wciskania na siłę. Wsadziłem wszystko w dolne body włożyłem silnik podłączyłem baterie odbezpieczyłem wcisnąłem spust i tu się pojawił problem bo silnik obrócił tylko do momentu w którym zaczęła się naciągnąć sprężyna, dalej nie ruszy. Rozkreciłem wiec GB po sprawdzałem wszystko, wszystko ok skręciłem, próba druga to samo. Zacząłem grzebać po forach o tym silniku dodam że to EG 700 od tokyo marui. Znalazłem że powinienem użyć lipo 11 wiec napisałem do kolegi wpadł z batką ale niestety to samo. Tak więc moje pytanie drodzy forumowicze co może być nie tak? Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted April 11, 2016 Report Share Posted April 11, 2016 Jak są wsadzone same zębatki do GB to poruszają się swobodnie? Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted April 11, 2016 Report Share Posted April 11, 2016 Albo źle poskładałeś, albo silnik jest za słaby, eg700 jest z czasów gdy sprężyny były m80-m90. Albo źle wypodkładkowane zębatki albo tłok nie gra z zębatką tłokową, albo tłok nie gra z prowadnicami w gb. Sprawdź same zębatki jak się kręcą w GB, później tłok jak chodzi w prowadnicach. Quote Link to post Share on other sites
Petro Rascalov Posted April 11, 2016 Author Report Share Posted April 11, 2016 Zębatki poruszają się bez problemu, tłok chodzi bez problemu w cylindrze jak i w prowadnicach, aoe także jest prawidłowe, podkładki dałem najcieńsze ponieważ zestaw sam w sobie ładnie się spasował. Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
matrigs Posted April 11, 2016 Report Share Posted April 11, 2016 Prosta sprawa - złóż całkowicie gearbox z wyłączeniem sprężyny głównej i sprężyny od listwy popychacza. Weź mały śrubokręcik i kręć zębatką albo dolną albo środkową jeśli masz dostęp. Jeśli natrafisz na opór badaj temat. tłok chodzi bez problemu w cylindrze jak i w prowadnicach Ale sprawdzałeś to na każdej połówce osobno, czy skręciłeś gearbox bez cylindra i poruszałeś tłokiem? Albo tłok się kleszczy, albo tak jak wyżej napisano tłokowa zębatka nie gra z listwą na tłoku. Oba problemy jesteś w stanie wychwycić powyższymi testami. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted April 11, 2016 Report Share Posted April 11, 2016 No jest jeszcze opcja podpięcia silnika naopak i nie może się kręcić, bo go antireversal blokuje. Quote Link to post Share on other sites
Petro Rascalov Posted April 11, 2016 Author Report Share Posted April 11, 2016 Test który opisał kolega matrigs przebiegł pomyślnie, podłączenie silnika sprawdzałem na samym początku aczkolwiek raczej było by to nie możliwe ponieważ cały "zespół" spustowy przeniosłem ze starego GB. Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted April 11, 2016 Report Share Posted April 11, 2016 No więc może silnik poszedł do silnikowego raju. Sprawdzałeś czy kręci kiedy nie jest wsadzony w GB? Quote Link to post Share on other sites
Petro Rascalov Posted April 11, 2016 Author Report Share Posted April 11, 2016 Tak, kręci ; ) przed tuningiem kręcił stockowy set od TM bez najmniejszego problemu. Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted April 11, 2016 Report Share Posted April 11, 2016 No to magia w takim razie. Wsadź może sprężynę z poprzedniego setu i wtedy sprawdź czy zadziała. Jeśli tak to jest winowajca - zbyt mocna dla tego silnika sprężyna jak to już ktoś wcześniej pisał. Chociaż 120 to nie jakiś szatan i choć trochę tłok powinien się cofnąć. Quote Link to post Share on other sites
Spirit_ Posted April 11, 2016 Report Share Posted April 11, 2016 Sprężyna 120 za mocna przy V11.1? Nie sądzę. Miałem podobny problem, BBMax rozwiązali, było coś z kostką stykową. Quote Link to post Share on other sites
Dziku888 Posted April 11, 2016 Report Share Posted April 11, 2016 Silnik za małą ma moc do zestawu. Quote Link to post Share on other sites
Petro Rascalov Posted April 11, 2016 Author Report Share Posted April 11, 2016 Dziękuję drodzy Forumowicze za porady :) jak to mówią diabeł tkwi w szczegółach ;) a mianowicie pod zębatką tłokową jest taki haczyk który robi za przerywacz ognia w semi. Ten o to przerywacz ognia dokręcania się do szkieletu GB no i że nie chciałem nic zepsuć to jak poczułem opór to przestałem go do kręcać i tu błąd. Śruba za bardzo wystawała wykrzywiała zębatke z osi która blokowała się razem z listwą dosyłacza o szkielet GB. Tak więc teraz wszystko chodzi jak marzenie jutro jadę na chronowanie do Airsoft HQ więc pochwalę się wynikami :) Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
matrigs Posted April 13, 2016 Report Share Posted April 13, 2016 Czyli nie zrobiłeś moich testów. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.