Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gearbox V2 full custom nie działa


Recommended Posts

Witam.

Złożyłem cały gearbox od podstaw na wszystkich nowych częściach. Między innymi szkielet z łożyskami listwą dosyłacz oraz wyciszona głowica tloka od ultimate, spring Tornado m120, zębatki cnc robione specjalnie dla sklepu, reszta shs. Z starego GB w sadzonek tylko kostka stykowa oraz anty reversal. Wszystko ładnie poskładałem, dobrze na smarowałem podkładki dałem wszystko się spasowało bez wciskania na siłę. Wsadziłem wszystko w dolne body włożyłem silnik podłączyłem baterie odbezpieczyłem wcisnąłem spust i tu się pojawił problem bo silnik obrócił tylko do momentu w którym zaczęła się naciągnąć sprężyna, dalej nie ruszy. Rozkreciłem wiec GB po sprawdzałem wszystko, wszystko ok skręciłem, próba druga to samo. Zacząłem grzebać po forach o tym silniku dodam że to EG 700 od tokyo marui. Znalazłem że powinienem użyć lipo 11 wiec napisałem do kolegi wpadł z batką ale niestety to samo. Tak więc moje pytanie drodzy forumowicze co może być nie tak?

 

Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Albo źle poskładałeś, albo silnik jest za słaby, eg700 jest z czasów gdy sprężyny były m80-m90.

 

Albo źle wypodkładkowane zębatki albo tłok nie gra z zębatką tłokową, albo tłok nie gra z prowadnicami w gb. Sprawdź same zębatki jak się kręcą w GB, później tłok jak chodzi w prowadnicach.

Link to post
Share on other sites

Prosta sprawa - złóż całkowicie gearbox z wyłączeniem sprężyny głównej i sprężyny od listwy popychacza.

 

Weź mały śrubokręcik i kręć zębatką albo dolną albo środkową jeśli masz dostęp. Jeśli natrafisz na opór badaj temat.

 

tłok chodzi bez problemu w cylindrze jak i w prowadnicach

 

Ale sprawdzałeś to na każdej połówce osobno, czy skręciłeś gearbox bez cylindra i poruszałeś tłokiem?

 

Albo tłok się kleszczy, albo tak jak wyżej napisano tłokowa zębatka nie gra z listwą na tłoku. Oba problemy jesteś w stanie wychwycić powyższymi testami.

Link to post
Share on other sites

No to magia w takim razie. Wsadź może sprężynę z poprzedniego setu i wtedy sprawdź czy zadziała. Jeśli tak to jest winowajca - zbyt mocna dla tego silnika sprężyna jak to już ktoś wcześniej pisał. Chociaż 120 to nie jakiś szatan i choć trochę tłok powinien się cofnąć.

Link to post
Share on other sites

Dziękuję drodzy Forumowicze za porady :) jak to mówią diabeł tkwi w szczegółach ;) a mianowicie pod zębatką tłokową jest taki haczyk który robi za przerywacz ognia w semi. Ten o to przerywacz ognia dokręcania się do szkieletu GB no i że nie chciałem nic zepsuć to jak poczułem opór to przestałem go do kręcać i tu błąd. Śruba za bardzo wystawała wykrzywiała zębatke z osi która blokowała się razem z listwą dosyłacza o szkielet GB. Tak więc teraz wszystko chodzi jak marzenie jutro jadę na chronowanie do Airsoft HQ więc pochwalę się wynikami :)

 

 

Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...