maniakzwierz Posted June 19, 2017 Report Share Posted June 19, 2017 Ostatnimi czasami dużo słyszałem złych opini o sklepie Wojskowe.eu (Narutowicza 47 Łódź). Jednak większość z nich jest nieprawdziwych lub dawno nie aktualnych. Skąd to wiem? Bo tam pracuje. Widze jak działa ta firma. Większość negatywnych komentarzy piszą i rozsiewają byli pracownicy co nie mogli się pogodzić z utratą pracy czy z tym że ktoś pokazał im gdzie raki zimują. Stary serwisant notorycznie nie mógł sobie poradzić z naprawą repliki przez miesiąc, okradał sklep z zarabistych części oraz samych klientów, dlatego został zatrudniony nowy 1lepszy serwisant który daje rade. Otworzylismy sklep internetowy i olx. Wiem, że to wszystko może brzmieć jak tania reklama jakiegoś sklepu jednak pisze to z własnej woli żeby naprostować nie które fałszywe opinie. Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted June 19, 2017 Report Share Posted June 19, 2017 Poprzedni serwisant był zajebisty, szef nie ogarnia asortymentu i zawyża ceny :v Sklep internetowy założony został dawno temu i do tej pory działa mega słabo, rzeczy dostepne na stronie na sklepie nawet nie istnieją i odwrotnie. Quote Link to post Share on other sites
tomazo1974 Posted June 19, 2017 Report Share Posted June 19, 2017 Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia - tak syfiastej obsługi klienta nie spotkałem chyba nigdzie. Swoje tu i ówdzie na ten temat wyskrobałem i - nie, nie jestem byłym pracownikiem. Może się poprawiło, ale więcej tam nie zajrzę. Dobre wrażenie możesz zrobić tylko raz. Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted June 19, 2017 Report Share Posted June 19, 2017 Byłem tam raz 2-3 miesiące temu (zakupy outdoorowe). Po zadaniu pytania panu z obsługi została mi pokazana ściana/regał z dodaniem "tutaj wiszą", po czym zostałem porzucony. Na szczęście sympatyczna pani pomogła w wyborze i wykazała się sporą cierpliwością. Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted June 20, 2017 Report Share Posted June 20, 2017 Nie wiem, jak wygląda sytuacja z załogą, ale wiem, jak wyglądają zakupy w wojskowe.eu. Jakiś czas temu znalazłem na wojskowe.eu adapter do mocowania kolby do M4 ICSa. Niedostępny nigdzie indziej w Polsce w wojskowe.eu był na zamówienie ("Możliwość sprowadzenia po kontakcie mailowym"). Wysłałem więc za pośrednictwem linku "zapytaj o produkt" pytanie, na kiedy mogą sprowadzić. Przez kilka dni nie było odpowiedzi, więc ponowiłem pytanie. Znów cisza. Napisałem więc maila bezpośrednio na adres mailowy sklepu. Bez odpowiedzi, a był to koniec maja. Po jakimś czasie zadzwoniłem do sklepu i po trzysekundowej rozmowie zostałem przekierowany do serwisu, gdzie serwisant (?) nie miał pojęcia o co pytam. Na jego prośbę przesłałem mailem (już na adres serwisu) link do produktu na ich stronie. Po dwóch dniach ciszy upomniałem się o odpowiedź i już następnego dnia (!) dostałem wiadomość, że jeden taki adapter znalazł się gdzieś w sklepie. "Świetnie!", pomyślałem. "Zapłacę i już za chwilę będę miał sprawną replikę." Niedoczekanie. Zapytałem o koszt adaptera wraz z przesyłką i w tym samym mailu poprosiłem od razu o dane do wpłaty. W odpowiedzi otrzymałem jedynie koszty przesyłki. Ponowiłem wczoraj w południe pytanie o dane do płatności i do tej pory nie doczekałem się odpowiedzi. Jeśli tak dalej pójdzie skończy się zapewne tak, że zamówię za granicą. Towar może i droższy, ale na pewno dotrze szybciej a i obsługa na wyższym poziomie. Ja nie mam zamiaru zmuszać nikogo do zarabiania pieniędzy. Quote Link to post Share on other sites
tomazo1974 Posted June 20, 2017 Report Share Posted June 20, 2017 (edited) Pietracha - odpuść. Na wojskowe.eu "kupiłem" coś czego nie mieli na stanie. Przez blisko miesiąc dochodziłem zwrotu kasy mailowo, telefonicznie (pan właściciel podczas rozmowy ze mną w pewnym momencie powiedział: nie mam czasu teraz z panem rozmawiać" i rzucił słuchawką). Dopiero list polecony z info, że zgłoszę sprawę na policję spowodował, że łaskawcy oddali mi kasę. Jak pisałem wcześniej - koszmar, dno i dwa metry mułu. Edited June 20, 2017 by tomazo1974 Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted June 20, 2017 Report Share Posted June 20, 2017 Pietracha - odpuść. Na wojskowe.eu "kupiłem" coś czego nie mieli na stanie. Przez blisko miesiąc dochodziłem zwrotu kasy mailowo, telefonicznie (pan właściciel podczas rozmowy ze mną w pewnym momencie powiedział: nie mam czasu teraz z panem rozmawiać" i rzucił słuchawką). Dopiero list polecony z info, że zgłoszę sprawę na policję spowodował, że łaskawcy oddali mi kasę. Jak pisałem wcześniej - koszmar, dno i dwa metry mułu. Część z pracowników to moi znajomi, uwierz mi że ten sklep działałby o wiele lepiej gdyby nie ich szef... Quote Link to post Share on other sites
tomazo1974 Posted June 21, 2017 Report Share Posted June 21, 2017 Być może tak by było. Opisałem swoją historię i dodałem opinię. Może komuś będzie chciało się poprawić wizerunek, a może sam rynek zweryfikuje, czy takie sklepy powinny na nim działać. Quote Link to post Share on other sites
GomesLDZ Posted June 21, 2017 Report Share Posted June 21, 2017 Co tam pojadę to mnie na 10 zł przerabia .. Nie chce mi się nawet pisać bo może jak mnie ściśnie i na gwałt potrzebował będę jakies kulki to mnie do sklepu nie wpuści . Obsługa 3/10 Makaron na uszy 8/10 Ceny 5/10 Ogarnięcie towaru na sklepie i Esklepie 3/10 Quote Link to post Share on other sites
hamilkar Posted June 22, 2017 Report Share Posted June 22, 2017 Byłem tam kilka razy, zawsze odczucia były co najwyżej neutralne. Czułem się jakbym był tam nieproszonym gościem bo mniej więcej wiem czego szukam. Najlepsza sytuacja była gdy chciałem przymierzyć spodnie, dostałem szybkie pytanie "po co?" i czy jestem oglądaczem czy kupowaczem. Ogólnie drogo i sklep nastawiony jest na amatorów militariów którzy kupują coś pierwszy raz i nie są zorientowani Quote Link to post Share on other sites
maniakzwierz Posted June 22, 2017 Author Report Share Posted June 22, 2017 widzę dużą fale krytyki na temat obsługi klienta, działalności sklepu i innych tematów, my jako obsługa sklepu nie możemy zrobić za wiele bez zgody szefa. Staramy się jak tylko możemy ale niestety, nie wszystko idzie tak jak by tego wszyscy chcieli, czyli z dnia na dzień ale tak się nie da, próbujemy to ogarnąć ale idzie to bardzo powoli. Jeżeli ktoś ma jakiś problem ze sklepem typu nie odpisują na maile itp. proszę o kontakt ze mną przez wmasg w wiadomości prywatnej postaram się go ogarnąć. Quote Link to post Share on other sites
14100715 Posted June 22, 2017 Report Share Posted June 22, 2017 Problem typu "nie można przymierzyć spodni" to też wina szefa? :D Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted June 22, 2017 Report Share Posted June 22, 2017 Może sposób walki z ludźmi, którzy przychodzą tylko przymierzyć, a zakupy robią w sieci? :hahaha: Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted June 27, 2017 Report Share Posted June 27, 2017 Jeśli tak dalej pójdzie skończy się zapewne tak, że zamówię za granicą. Towar może i droższy, ale na pewno dotrze szybciej a i obsługa na wyższym poziomie. Ja nie mam zamiaru zmuszać nikogo do zarabiania pieniędzy. Jak zapowiedziałem, tak zrobiłem. Zamówiłem na Begadi.com. Zamówienie złożone 22.06, 26.06 było już u mnie. Szło z Niemiec, a po drodze był jeszcze weekend. W 4 dni załatwiłem sprawę, której wojskowe.eu nie było w stanie załatwić przez ponad 2 tygodnie. Da się? Da. Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted June 27, 2017 Report Share Posted June 27, 2017 Widać w begadi nie mają szefa :P Quote Link to post Share on other sites
Dantes Posted June 27, 2017 Report Share Posted June 27, 2017 Może sposób walki z ludźmi, którzy przychodzą tylko przymierzyć, a zakupy robią w sieci? :hahaha: Bardzo zachęca ten sposób do zakupów u nich ludzi którzy rzeczywiście chcą coś kupić. Quote Link to post Share on other sites
Loba Posted September 15, 2017 Report Share Posted September 15, 2017 Wydaje mi się, że to kwestia łączona dwóch czynników - zawalenia robotą pracowników oraz tego, jak bardzo ostatnio opóźniają się przesyłki od producentów. Pracownicy nie zawsze mają czas dopilnować producenta bo kolejka przy kasie, trzeba rozpakowywać towar, telefon dzwoni itd. Kilka nowych osób jest i się szkoli u starej dobrej ekipy, świetny serwisant w drugim sklepie na Pietrynie, liczmy więc na to, że idzie "dobra zmiana" ;) Quote Link to post Share on other sites
Loba Posted October 18, 2017 Report Share Posted October 18, 2017 Polepsza się - większość asortymentu już ometkowana, przedłużające się oczekiwanie na zamówienia to już kwestia niedostępności u producentów (na upartego można nawet zobaczyć na panelu zamówień, jak kto nie wierzy ;-) Więcej pracowników w sklepie, więc lepsze tempo pracy. Quote Link to post Share on other sites
adikss Posted February 7, 2018 Report Share Posted February 7, 2018 Zero kontaktu ze sprzedającym, obiecywana wysyłka w 24h to fikcja. Prośba o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy została olana, a towar i tak wysłany. Poza tym zawyżone ceny względem innych sklepów. Nie polecam. UWAGA: Militar24.pl to jest to samo co wojskowe.eu. Myślę, że warto dopisać do tytułu tematu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.