Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Seria Enfield L8x firmy Star


Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jak będzie z wytrzymałością – czas pokaże. Jednak jak już ktoś na forum pisał „plastikowy” a dokładniej poliwęglanowy gearbox może być nawet wytrzymalszy od metalowego. Wystarczy zerknąć tutaj na propozycje STARA na GB do M249:

http://www.starairsoft.com/S_GB_249.htm

wyglądają może jak zabawki ale teoretycznie wytrzymują sprężynę 190%(a dokładniej pracują na takiej).

 

BTW. Półprzeźroczysty plastik to imho też bardzo dobry pomysł bo łatwo zdiagnozować proste usterki oraz śledzić zużycie poszczególnych elementów bez rozbierania GB.

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

BTW. Półprzeźroczysty plastik to imho też bardzo dobry pomysł bo łatwo zdiagnozować proste usterki oraz śledzić zużycie poszczególnych elementów bez rozbierania GB.

 

wręcz przeciwnie, miałałem "pompki" od wiązan snowbardowych z tego materiału-pękały aż miło na mrozie :roll:

Link to post
Share on other sites

Poliwengan, poliwenglanowi nie równy :roll:

 

Z resztą ja się nie upieram. Nie podoba mi się po prostu podejście „jak z metalu to dobre, jak z tworzywa to bee’ zwłaszcza ze ten „metal” nie raz już pokazał jaki jest kruchy. W wielu innych gałęziach przemysłu poliwengalny z powodzeniem zastępują metal więc dlaczego w ASG miał oby być inaczej.

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites
... wręcz przeciwnie, miałałem "pompki" od wiązan snowbardowych z tego materiału-pękały aż miło na mrozie :roll:

 

Na mrozie to jak wiadomo i metalowe GB pękają więc nie bardzo wiem czego tu się czepiać :wink:

 

Zresztą poczekajmy aż się pokażą w sprzedaży.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Jestem zielony jesli chodzi o elektryki od środka w zwiazku z tym prosze mnie poprawić jak coś będę chrzanił :)

 

Więc gearbox plasticzany współpracuje z plasticznym elementem tłoka napędzając go. A metalowy? czy w miejscu "współpracy zębatek GB element wspólpracujący tłoka tez jest metalowy? Albo może cały tłok?

 

Bo ja to widzę tak plastik wspólpracujący z plastikiem, czy poliweglan z poliweglanem pod wzgledem wytrzymałościowym o ile są to "dobre" tworzywa jakościowo powinny "dłużej" żyć w miejscu wspólpracy niż układ metal-tworzywo z reguły ten drugi element z tworzywa szlag trafia. Ale nie wiem jak wygląda miejsce "przesyłu" napędu na tłok w GB metalowych.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Ja tu czegoś nie rozumiem...

 

Przeczytałem tego niusa najpierw na swoim forum (pozdrowienia dla komórki wywiadowczej w postaci Padrego :o) i pozwoliłem sobie prawie osikać się ze szczęścia. Parę godzin później patrzę - o, piszą już też na WMASGu, też pewnie ogólna radość. A tu co? Dywagacje o niefajności plastikowego gearboxa.

Ehh...

Link to post
Share on other sites

Tyle, że na zdjęciu:

 

lr_star_L85_02.jpg

 

jest napisane ENFIELD L85 SERIES WITH 4X SUSAT więc różnie to można interpretować, ale nawet gdyby to mam nadzieję, że będą wyposażone w standardową szynę a co za tym idzie będzie można zamontować całą resztę optyki dostępnej na rynku :) .

Link to post
Share on other sites

Wywolano mnie do tablicy.

W sprawie onego plastikowego gearboxa nie chcialbym sie autorytatywnie wypowiadac. Jest to rzeczywiscie jakies nowum ( no przynajmniej na tak szeroka skale). Wstrzymam sie z opiniami do momentu jak sam zobacze i podotykam. Co do samego SA 80, to w momencie jak zobaczylem tego newsa usiadlem z wrazenia. Tyle wersji na raz, w dodatku jak pisze sam producent, wszystkie plastikowe okladziny sa wymienne na real steel. Co do SUSATa to takze mysle ze trzeba go bedzie dokupic osobno.

No coz, od wczoraj wpatruje sie w ten piekny obrazek i marze o podotykaniu tego egzemplarza. STAR naprawde zabilo cwieka wielu ludziom, takze konkurencji, bo juz moge powiedziec ze jeszcze jedna firma pracuje nad SA 80, rowniez metalowym, z tym ze z bardziej typowym gearboxem. A konkretnie G&G. Mieli w planach wypuszczenie go do konca roku, jednak wciaz testuja wlasnie gearboxa ( body juz podobno jest). Ma miec tez SUSATa w standardzie.

Tak wiec STAR troche pomieszalo im szyki.

No coz, dla nas, brytofili, niewatpliwie szykuje sie niezla gratka i niestety znaczne uszczuplenie portfela.

 

Ale jakos mnie to nie martwi... :lol:

Link to post
Share on other sites

Po prostu masakra 8O , czas zbierać pieniążki..a nawet jeżeli nowe g-boxy będą zawodne itp, to brytole i tak to kupią i ew. wymienią bebechy na coś mocniejszego, kompatybilnego (wiem że ja tak zrobię ) piękne piekne piękne jeżeli to zostanie spełnione po drodze bez żadnych ale, teraz tylko czekam aż zabiją mnie ceną

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Codziennie wchodze na strone Stara i wypatruje czy przypadkiem Coming Soon nie zmienił się na New Arrival.

 

Czy ktoś ma jakieś informacje kiedy wkońcu będzie dostępny? Na swojej stronie napisali dowcipnie " All will be served You on next month".

Pisalem do nich maile ale nie odpowiadają ( może następnym razem spróbuje po angielsku ;) )

 

Ciekawi mnie też jak długa lufa będzie w L85A2?

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...