mareq Posted September 6, 2018 Report Share Posted September 6, 2018 Vlad - magazynki dwurzędowe generalnie mają problemy przy kiepskich kulkach pokroju Armatecha itp oraz często nie lubią się z ciężkimi kulkami od 0,36 w górę. Żeby stg-om zmniejszać prędkość do 350 fps to na dzień dobry musiałyby mieć ze 450, żeby róznica była widoczna. Dodatkowo jak wsadzisz tam słabszą sprężynę to wzrośnie rof. Wystarczy, żeby każdy gracz miał odpowiednią ilość kulek niezależnie od pojemności magazynka. Szanse się wyrównają. Nadal się upieram przy moim pomyśle odmiedzania ilości kulen na szybkoładowarki. Wiem, że ci mają RC, LC czy RC będą troszkę poszkodowani, bo kilka kulek wypada przy zmianie magazynka. W przypadku HC fajny byłby układ elektroniczny, który po wystrzeleniu powiedzmy 50kulek blokowałby replikę na kilka sekund symulując przez to wymianę magazynka. Quote Link to post Share on other sites
wania56 Posted September 8, 2018 Report Share Posted September 8, 2018 Jako posiadacz kilku replik historycznych pozwolę sobie na przedstawienie swoich spostrzeżeń. Problem z STG czy Pepeszą leży właśnie w rodzaju magazynków czyli HC. Mając podpięty magazynek, w którym mamy w piz@%u kulek i nie musimy myśleć ile jeszcze zostało do wymiany magazynka utrzymuje się tendencja do siania gdzie popadnie. Dla porównania mam Berettę 1938, która osiągami nie ustępuje STG. Różnica jest jednak w magach bo tu mamy LC na 50 kulek. Po wystrzeleniu pewnej ilości w głowie zapala się lampka "ile zostało? może zaraz trzeba będzie zmienić magazynek? nieprzyjaciel coraz bliżej więc trzeba strzelać z rozwagą i wtedy kiedy mam pewność trafienia". W STG przerobiłem 4 magazynki na midy po 110 kulek. Teraz biega się z tym całkiem inaczej bo sama wymiana magazynka jest dość niewygodna (gabaryty repliki + dość nieergonomiczne ładownice, z których trzeba wyjąć magazynek, włożyć pusty i jeszcze ją zapiąć żeby ich nie pogubić). W Pepeszy to samo. Dorwałem 2 oryginalne magazynki łukowe i przerobiłem na MC po 65 kulek. Dwa w zupełności starczają bo replika ma przyzwoitą celność i przy strzelaniu z rozmysłem nie trzeba drum'a bez dna żeby coś zdziałać. Pewnie Koledzy z amerykańskiej strony ASH przerabiali coś podobnego z Thompsonami, do których są dostępne magazynki HC jak i MC. Uważam, że jedynie magazynki inne niż HiCap zmienią obecną tendencję STG, Pepeszy i innych do robienia za miniaturowe karabiny wsparcia. Zasypywanie HC do połowy nic nie zmieni. Z Mid'ami czy Low'ami limity amunicji mają sens bo jeszcze bardziej zmuszają do większego myślenia jak ustrzelić wroga przy jak najmniejszym zużyciu amunicji. Zresztą w przeciągu ostatnich lat praktyka pokazała, że ograniczenia dla replik z HiCap'ami sie nie sprawdziła. Może więc przyszła pora na spróbowanie tego co opisałem powyżej. Quote Link to post Share on other sites
Vlad Posted September 13, 2018 Report Share Posted September 13, 2018 W dniu 8.09.2018 o 10:47, wania56 napisał: Z Mid'ami czy Low'ami limity amunicji mają sens bo jeszcze bardziej zmuszają do większego myślenia jak ustrzelić wroga przy jak najmniejszym zużyciu amunicji. Zresztą w przeciągu ostatnich lat praktyka pokazała, że ograniczenia dla replik z HiCap'ami sie nie sprawdziła. Może więc przyszła pora na spróbowanie tego co opisałem powyżej. Bardzo rozsądny komentarz . Quote Link to post Share on other sites
Meister Posted November 8, 2018 Report Share Posted November 8, 2018 Ja jeżdżę ze swoim StG i pełnej stylizacji na weekendowe strzelanki (Mokry Ług), gdzie liczba graczy powyżej 100 to normalka. W przeciągu 5 godzinnej gry jest masa kontaktów i zwykle wywalam może 1, bardzo rzadko 2 HC, co na takie zagęszczenie celów nie jest wysokim wynikiem, więc moim zdaniem można nie nadużywać HC, ale trzeba chcieć. Przeglądając forum (na wydarzenie nie miałem jeszcze przyjemności przyjechać), jest oczywiste, że ASH rządzi się swoimi prawami i nawet jako użytkownik StG jestem zdania, że powinien zostać jakoś uregulowany. Zgodzę się z Wanią, że zastosowanie MC miało by dużo sensu, nawet kilka przerobiłem parę dni temu. 100-110 kulek na magazynek to nie jest dużo jak na realia asg, 1 mag w broni, 3 w ładownicy i powinno być ok. Z własnego doświadczenia też potwierdzę, że przeładowanie, szczególnie w pozycji leżącej, nie należy do najwygodniejszych i najszybszych. Ludzie mogą narzekać, że to dodatkowe koszta, ale przecież asg nie należy do najtańszych hobby. Poza tym aby uczynić środowisko ASH jeszcze lepszym, można się troszkę poświęcić. Pozdrawiam :) - H.M. Quote Link to post Share on other sites
Vlad Posted November 23, 2018 Report Share Posted November 23, 2018 Smarowanie magów nieco pomaga i nie powinniśmy zostawiać kulek w magach po grze. JA osobiście jeśli nawet mi zostaną zrzucam je a magi traktuje olejowym sprayem np 1sek dawka na maga. Sam pomysł Marka mi się też podoba a szczególnie zasada doładowania z op Husky. Rof natomiast to nie tylko typ sprężyny ale głównie przełożeń zębatek w replice. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 23, 2018 Report Share Posted November 23, 2018 Nie smarujcie magów. Pewnie będą od tego lepiej podawać kulki ale co z tego jak zabrudzona gumka hu nie będzie ich podkręcać i będzie 30 m zasięgu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.