Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CM040 za duży ROF


Recommended Posts

Dzień dobry,

Pacjent - CM040 stock.

Zamontowałem akumulator LIPO 11,1V - w trybie ognia pojedynczym super reakcja na spust. Jednak w trybie auto chyba jest z duży rof bo niekiedy nie nadąża podawać kulek.

Magi są OK., zastanawiam się jak ograniczyć ROF - mocniejsza sprężyna czy zmienić napięcie na niższe.

Link to post
Share on other sites

Chcesz zmniejszyć ROF tylko ze względu na to że masz puste strzały czy po prostu ROF jest dla Ciebie za duży?

Puste strzały można wyeliminować. Ale jeżeli zależy Ci po prostu na zmniejszeniu ROFa to wsadzenie LiPo 7,4 na pewno pomoże, choć zmniejszy się też reakcja na spust. Bardziej zaawansowane mosfety mają kontrolę ROF'a co pozwala zachować dobrą reakcje na spust, i równocześnie obniżyć ROF. Wsadzenie mocniejszej sprężyny też obniży ROF, jak również reakcje na spust, ale też zwiększy moc repliki i bardziej obciąży gear box.

Ile ma twoja replika fps? Ostatnio widziałem stockowe kałaszki od CYMY z 440 fps. Wsadzając mocniejszą sprężynę możesz przestać łapać się w limitach, jeżeli takie u Ciebie są.

Link to post
Share on other sites
W dniu 24.09.2018 o 09:39, pablock81 napisał:

Dzień dobry,

Pacjent - CM040 stock.

Zamontowałem akumulator LIPO 11,1V - w trybie ognia pojedynczym super reakcja na spust. Jednak w trybie auto chyba jest z duży rof bo niekiedy nie nadąża podawać kulek.

Magi są OK., zastanawiam się jak ograniczyć ROF - mocniejsza sprężyna czy zmienić napięcie na niższe.

Kupić Merf 3,2 u Vipa lub Aliexpress i mieć pełną regulację

Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, wallop napisał:

Myślę, że to co omonon napisał poskutkuje. Do tego poprawny montaż komory i ewentualnie wymiana gumki. Magazynków nie smaruje się silikonem!

Przeczyściłem replikę i magazynki jet tak jak by lepiej ale pod koniec magazynka znowu przestrzały. Na lipo 7,2 jest o wiele lepiej ale też puste strzały się trafiają.

Link to post
Share on other sites

MERF'a oryginalnego można dostać taniej niż 195-200zł i nie widzę sensu by w niego inwestować.

 

pablock81, powodów może być naprawdę sporo. Źle dobrane magazynki, złe kulki, zła gumka, zła dysza, zbyt szybki cykl, źle zgrany cykl, źle zmontowana komora, błędy produkcyjne itp. Jeśli nie potrafisz tego sam ogarnąć to pozostaje serwis, a wtedy nasze wypociny są zbędne.

 

 

Link to post
Share on other sites
  • OFF locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...