pablock81 Posted September 24, 2018 Report Share Posted September 24, 2018 Dzień dobry, Pacjent - CM040 stock. Zamontowałem akumulator LIPO 11,1V - w trybie ognia pojedynczym super reakcja na spust. Jednak w trybie auto chyba jest z duży rof bo niekiedy nie nadąża podawać kulek. Magi są OK., zastanawiam się jak ograniczyć ROF - mocniejsza sprężyna czy zmienić napięcie na niższe. Link to post Share on other sites
Mendi Posted September 24, 2018 Report Share Posted September 24, 2018 W stocku to na lipo 7,4v powinno uczciwie działać, to najprostsza i nieinwazyjna metoda by zmniejszyć rof. Innym wyjściem jest zmiana zębatek ze stockowych, zwykle 16:1 lub 18:1 na 32:1 lub 100:200. Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted September 24, 2018 Report Share Posted September 24, 2018 Chcesz zmniejszyć ROF tylko ze względu na to że masz puste strzały czy po prostu ROF jest dla Ciebie za duży? Puste strzały można wyeliminować. Ale jeżeli zależy Ci po prostu na zmniejszeniu ROFa to wsadzenie LiPo 7,4 na pewno pomoże, choć zmniejszy się też reakcja na spust. Bardziej zaawansowane mosfety mają kontrolę ROF'a co pozwala zachować dobrą reakcje na spust, i równocześnie obniżyć ROF. Wsadzenie mocniejszej sprężyny też obniży ROF, jak również reakcje na spust, ale też zwiększy moc repliki i bardziej obciąży gear box. Ile ma twoja replika fps? Ostatnio widziałem stockowe kałaszki od CYMY z 440 fps. Wsadzając mocniejszą sprężynę możesz przestać łapać się w limitach, jeżeli takie u Ciebie są. Link to post Share on other sites
pablock81 Posted September 24, 2018 Author Report Share Posted September 24, 2018 (edited) Replika ma ok 430 fps. ROF jest jak najbardziej ok. nie zależy mi na zmniejszeniu. Męczą mnie tylko te puste strzały. W jaki sposób można je wyeliminować??? Edited September 24, 2018 by pablock81 Link to post Share on other sites
omonon Posted September 24, 2018 Report Share Posted September 24, 2018 Zacznij od spróbowania innych kulek. Potem innych magów. A na koniec- opóźniacz popychacza na zębatkę tłokową. Link to post Share on other sites
pablock81 Posted September 24, 2018 Author Report Share Posted September 24, 2018 Kulki próbowałem - to samo, magi próbowałem - to samo -po psiknięciu smaru do maga przez chwilę tak jak by lepiej. O co chodzi z popychaczem na zębatkę tłokową. Proponujesz wymianę?? Link to post Share on other sites
omonon Posted September 24, 2018 Report Share Posted September 24, 2018 Ej, masz gnata upaćkanego gdzie popadnie sylikonem? To przede wszystkim zacznij od czyszczenia magów, komory, gumki HY i lufy. Daję jakieś 75% szansy, że to wystarczy. Link to post Share on other sites
wallop Posted September 24, 2018 Report Share Posted September 24, 2018 Myślę, że to co omonon napisał poskutkuje. Do tego poprawny montaż komory i ewentualnie wymiana gumki. Magazynków nie smaruje się silikonem! Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted September 25, 2018 Report Share Posted September 25, 2018 W dniu 24.09.2018 o 09:39, pablock81 napisał: Dzień dobry, Pacjent - CM040 stock. Zamontowałem akumulator LIPO 11,1V - w trybie ognia pojedynczym super reakcja na spust. Jednak w trybie auto chyba jest z duży rof bo niekiedy nie nadąża podawać kulek. Magi są OK., zastanawiam się jak ograniczyć ROF - mocniejsza sprężyna czy zmienić napięcie na niższe. Kupić Merf 3,2 u Vipa lub Aliexpress i mieć pełną regulację Link to post Share on other sites
pablock81 Posted September 25, 2018 Author Report Share Posted September 25, 2018 19 godzin temu, wallop napisał: Myślę, że to co omonon napisał poskutkuje. Do tego poprawny montaż komory i ewentualnie wymiana gumki. Magazynków nie smaruje się silikonem! Przeczyściłem replikę i magazynki jet tak jak by lepiej ale pod koniec magazynka znowu przestrzały. Na lipo 7,2 jest o wiele lepiej ale też puste strzały się trafiają. Link to post Share on other sites
wallop Posted September 25, 2018 Report Share Posted September 25, 2018 MERF'a oryginalnego można dostać taniej niż 195-200zł i nie widzę sensu by w niego inwestować. pablock81, powodów może być naprawdę sporo. Źle dobrane magazynki, złe kulki, zła gumka, zła dysza, zbyt szybki cykl, źle zgrany cykl, źle zmontowana komora, błędy produkcyjne itp. Jeśli nie potrafisz tego sam ogarnąć to pozostaje serwis, a wtedy nasze wypociny są zbędne. Link to post Share on other sites
Recommended Posts