Przypadek Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 Lutownica, cyna jakiś topnik (kalafonia starcza w zupełności), kable, złącza i do izolacji proponuję rutki termokurczliwe do dokupienia w każdym sklepie elektronicznym za kilka złotych Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 Wie ktoś gdzie można pobrać instrukcję obsługi w języku polskim do ładowarki Imax b6 lub czy może wysłać mi takową na maila pawelryba@poczta.onet.pl ??? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 poszukaj na pfmrc.eu z resztą wrzucałem w ten temat link do instrukcji. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 No to teraz ja mam pytanie. Czy któryś z tych akumulatorów: 1. http://www.taiwangun.com/akumulatory_i_ladowarki_akumulatory_li-po_li-ion_lifepo4/akumulator_li-po_1600mah_11_1v_20c_firefox-1797.html 2. http://www.taiwangun.com/akumulatory_i_ladowarki_akumulatory_li-po_li-ion_lifepo4/akumulator_li-po_1200mah_11_1v_20c_firefox-1796.html zmieści się do prowadnicy kolby (stock pipe) w HK416/M4? Chodzi mi o średnicę, bo wystarczy jeśli kolba będzie się do połowy zsuwała. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 (edited) Zmieszczą sie oby dwa ale znacznie wystają nie pamiętam dokładnie ale max do 5 cm . Kolba by musiała być na stałe prawie na max wysunięta. Ale masz podane wymiary wystarczy pomierzyć. Sprawdzałem w prowadnicy kolby od AK Tactical 39C własnie z kolba z serii M/HK . Ale w końcu upchałem go w rurze gazowej w tym modelu. Mowa o tym pakiecie. Edited December 7, 2010 by Snipernr1 Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted December 9, 2010 Report Share Posted December 9, 2010 Szukałem i nie znalazłem dlatego ponaglam pytanie gdzie można ściągnąć instrukcję obsługi do ładowarki imax B6 ?? Quote Link to post Share on other sites
AdameKOSW Posted December 9, 2010 Report Share Posted December 9, 2010 Podaj email to Ci prześle :) Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted December 9, 2010 Report Share Posted December 9, 2010 pawelryba@poczta.onet.pl Z góry dziękuję. Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted December 10, 2010 Report Share Posted December 10, 2010 na forum jest link do polskiej instrukcji od accucella 6. To praktycznie to samo. Quote Link to post Share on other sites
kuba1323 Posted December 10, 2010 Report Share Posted December 10, 2010 Mam pakiecik Raya 11,1 220mAh 25C Jakim prądem mogę ja ładować? ile amper? i ewentualnie pakiet NiCd sanyo 9,6 2400? z góry dzięki za pomoc Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 (edited) Ja mam pytanie czy w replice m4a1 (m120)aps bez bb ta batka pociągnie http://www.taiwangun.com/akumulatory_i_ladowarki_akumulatory_li-po_li-ion_lifepo4/akumulator_li-ion_1350_mah_11_1_firefox-1794.html Wiem ze 11.1 Turingi 20-30 c ciągnie bez problemu rof 21 /s.? Słyszałem złe zdania o Li polach firefoxa wiec tu mam dylemat . Edited December 11, 2010 by rafik1213 Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Mam pakiecik Raya 11,1 220mAh 25C Jakim prądem mogę ja ładować? ile amper? i ewentualnie pakiet NiCd sanyo 9,6 2400? z góry dzięki za pomoc 220mAh ? coś mało. w takim razie pradem 0,2A. Jeżeli jednak jest to 2200mAh, ładuj prądem 2-2,2A i nic sie nie stanie, jeżeli masz czas i możliwość ładuj 1A. co do sanyo 2400mAh tak samo: 1A. Quote Link to post Share on other sites
petarda Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Nie bijcie ale mam pytanie. Czy wstawienie do stokowego gb JG li pola 7.4 v 20C lub 30C oczywiście po wymianie kabli i z mosfetem AB ma sens tzn czy po powiedzmy kilku akcjach gram na semi nie bd miał kolejnych wydatków typu zębatki etc ? Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 na jedenastce mógł byś się obawiać. Na 7,4 nic nie powinno się stać. Quote Link to post Share on other sites
Red_Bullet Posted December 20, 2010 Report Share Posted December 20, 2010 Nie bijcie ale mam pytanie. Czy wstawienie do stokowego gb JG li pola 7.4 v 20C lub 30C oczywiście po wymianie kabli i z mosfetem AB ma sens tzn czy po powiedzmy kilku akcjach gram na semi nie bd miał kolejnych wydatków typu zębatki etc ? Stockowego G36 JG 11,1V 20C nie rusza. Grzebanego G36K 11,1V 35C ruszyło przez łożyska G&G. Można śmiało 11,1V ładować, jak jeszcze siedzi tam M120 to i rof jest całkiem niezły. Na stockowej spręzynie jest konkretny szatan. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted December 23, 2010 Report Share Posted December 23, 2010 (edited) Jedna adnotacja, zależne czy w JG masz neodymy czy ferryty. Ja mam długą wersję silver(nie Golden Eagle) i na 7.4v 5000 mAh 35C strzela wolniej niż na batoniku bojca. Silniki JG lubią napięcie, miałem ferryta JG to na 7.4V ładnie kręcił, a silver się ślimaczy. I tak lipole są lepsze, ale wszystko zależy od tego jak silnik je wykorzysta. Ja nie polecam lipo do silników JG, przynajmniej tych o małym napięciu, bo już nawet na batonikach cymy, boyi itd. działa to zdecydowanie lepiej. Silniki cymiacza to inna bajka, ja zmierzam sobie kupić elemciaka na próbę. Ta jeszcze jedno, jak macie coś na neodymach JG to nie pakujcie lepiej do tego 11.1 U mnie przy M130 jest 1800RPM na 60C :D I na tym silniku mam wtedy Całkiem długą serię auto zanim przerwie. Oczywiście na Semi ;D Pozdro :D Edited December 23, 2010 by decigner12 Quote Link to post Share on other sites
Krav-com Posted December 24, 2010 Report Share Posted December 24, 2010 Tak z innej beczki. http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=15104 Zamontowałem to to u siebie i mogę powiedzieć, że jest to świetna alternatywa dla Dean'ów. Nie trzeba ciągać za kable przy rozłączaniu batki. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted December 24, 2010 Report Share Posted December 24, 2010 Ich wadą jest wielkosć. Quote Link to post Share on other sites
pietrasss Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Siema, zakupiłem własnie GE Power 11,1 2680mAh. Musze do tego zakupić jakąs dobrą ładowarke do kwoty 100-150 zł. Co moglibyście polecić i jak ją ładować pierwszy raz ? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Masz dzial o ladowarkach. Quote Link to post Share on other sites
Raistllin Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 Nie wiem czy to może najlepsze miejsce ale mam nadzieję, że tak. Mam prostą baterię lipo 7,4V 15c 1200mAh poprzednio biegałem z nią na m120 G&P, teraz kupiłem VFC Scara, wymieniłem kable na niskooporowe, silnik na mocniejszy guardera, bore up, sprężyna m120 itd i po pierwszym strzale stop. Batka i kable się grzeją. Wyjąłem silnik podłączyłem baterię i chodzi, ponownie włożyłem i kicha. Czy może być to problem z baterią? Czy jest ona za słaba? Może to dlatego, że silnik ma większe przełożenie? Jak włożę 11.1V zacznie normalnie chodzić i przestanie się grzać? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 (edited) Problem na 90% nie leży w akumulatorze, tylko gdzieś głębiej. Gdzieś powstaje za duży opór i kable się grzeją, a silnik nie rusza. Imo sprawdź: 1. Czy nie przycisnąłeś gdzieś kabla. 2. Czy kable nie są przetarte. 3. Czy nie masz za mocno dokręcony silnik. 4. Czy nie masz za mocnego shimmingu i po skręceniu gb koła zębate mogą się kręcić. 5. Czy dobrze złożyłeś GB na tłoku, nigdyie go nie przycisnąłeś i może swobodnie się poruszać. Ogólnie sprawdź GB pod względem mechanicznym, czy wszystko rusza się swobodnie tak jak powinno. Na tym akumulatorze M120 powinno chodzić, tym bardziej z niskooporowymi kablami. Może bez szałowego rofu, ale na pewno sprężynę by ciągnęło. Jeśli problem nie leży w aku (a na 90% nie leży), to nawet 11.1V nie pomoże. Edited January 11, 2011 by Gallain Quote Link to post Share on other sites
Raistllin Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 (edited) Silnik dokręcałem różnie. - za mocno to nic nie kręci - tak jak przyjechała próbuje kręcić ale tylko "stuk- puk" - jak za lekko to wiadomo silnik kręci ale zębatki już nie Dziwne bo specshop podobno go przestrzelał przed wysłaniem i im chodził.. Myślałem, że może mocniejszy silnik ma tutaj wpływ i potrzebna mocniejsza batka typu 9,6V NiMh albo 11,1v lipo Kable raczej nie mają przepięcia bo reakcja spustu jest, tylko że nie kręci i nie strzela... Edited January 11, 2011 by Raistllin Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 a jest naładowana :) ? Quote Link to post Share on other sites
Raistllin Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 a jest naładowana :) ? Tak wiem podchwytliwe pytanie ale tak jest naładowana :) Jedna i druga. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.