Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Niech ich szlag trafi, jednak jestem zmuszony mimo wszystko wziąć CA... Za upgrejd do marnych niecałych 400 fpsów liczą sobie ponad 500 zł o.o To taniej mi jednak wyjdzie CA w tym momencie.

Tylko, że w asgshopie nie racyzli podać ile ma fpsów ;) Ale i tak wezmę z upgradem więc nieważne.

 

Bieda tylko z tymi magami, mam nadzieję, że nie będzie w najbliższym czasie stzrelanek low\real cap only :/

Edited by Aexalven
Link to post
Share on other sites
  • Replies 314
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sczerze mówiąc o midach do CA nie słyszałem, ale słyszałem że CA w odpowiedzi na nażekania klientów że nie ma innych magów poza 500 wypuściło długie szturmowe 1000 ;]

Może i fajnie to to wygląda ale nadal grzechotka...

Low cap 90 KA to naprawde dobre magi, póki co żadnych zacinek, ale z racji konstrukcji repliki/maga zawsze zostaje 3-4 kulki w kominie komory HU, minus to to że nie ma tanich zamienników ;/

Co do replik KA mam krótka i długą wersję FAL'a, jedyne 2 mankamenty jakie napotkałem to chybocząca kolba ale to nie problem, można ją ładnie też przystosować pod większe pakiety.

 

Drugi problem to brak na rynku montażu/łoża/koszyczka silnika, jakiś taki nietypowy 1/2. Identyczny występuje w replikach SIG'a KA, niestety nigdzie nie byłem w stanie namierzyć tego ustrojstwa a samo KA milczy po zapytaniu o tą część.

Myślałem że jak wypuścili SIG'i to pojawi się to to gdzieś u nich na stronie czy w ofercie dytrybutorów ale myliłem się ;/

Problem z tym ustrojstwem polega na tym że mocuje się do tego chwyt pistoletowy na 2 śrubach a samo łoże silnika jest wykonane ze względnie miękkiego stopu, co powoduje że prędziej czy później chwyt zaczyna latać bo gwinty się ścinają.

Póki co ratuję się zalewaniem gwintów BISONEM do metalu i ponownym lekkim gwintowaniem, główne gwintowanie ma iejsce jak wkręcam śruby.

W wolnej chwili planuje spróbować odtworzyć gwinty za pomocą tych maleństw

http://allegro.pl/item746225314_napraw_zer...i_tanio_z7.html

z opisu rokują dobrze a jak w praktyce... zobaczymy.

Chyba że ktoś z was ma inny patent, przerabienie na M4 niestety odpada, przymierzałem się do tego ale jest za ciasno ;/

Edited by shamoth
Link to post
Share on other sites

Też mam z tym problem. Jednego gwintu już nie mam oryginalnego, jest dorabiany ;-). Dodatkowo:

- kolba nie lata - dobrze poskręcana+ posklejana na dobry klei do plastiku.

- selektor ognia - taki sam badziew jak w tym SIGu, niestety nie toleruje układania pod nim kabli grubszych niż oryginalne 0,000002 mm2 i z powodu zbyt częstego samoistnego blokowania spustu (co zdarzyło mi się ze dwa razy pod rząd na Tomaszowie, przez co musiałem zleźć jak niepyszny) po prostu cała prawa strona tego badziewia wyleciała z hukiem na biurko.

- tragiczny dostęp do komory hopa i lufy, żeby to wyczyścić, trzeba rozbierać całą replikę... po prostu tragedia CA jest 159tysięcy razy lepiej rozwiązane

- bardzo dobre midy i beznadziejne hi-cupy

- kostka z szitmetalu którą skręca się body z tyłu oraz dół body - tandeta z rozłażącymi się gwintami - do wymiany jak ktoś lubi grzebać

- beznadziejne kable stokowe - do wymiany od razu

- łożyska z musu wymieniłem na ślizgi kompozytowe PDI, bardzo dobre, zero śladów zużycia a jadę w komplecie z poniższymi wynalazkami

- silnik stokowy o dziwo razem z zębatkami mieszanymi jedna chińska dwa stoki ciągną sobie radośnie springa 120 podpartego z dwóch stron na łożyskach i nawet nie zajękną już drugi rok. ROF wysoki na bacie 8,4V Sanyo RC 2Ah.

 

Jak tu nie kochać tego paskudztwa? ;-).

 

Co do midów CA:

http://www.classicarmy.com/product_info.ph...uv8ohgtjdi4oba2

I naprawdę dość o CA FAL`u już tutaj :D

Edited by Tuksiak
Link to post
Share on other sites

No ja też miałem problemy z ułożeniem kabli 1.5mm^2 pod tym plastikiem z prawej strony GB, trochę poszerzyłem kanał spłaszczyłem przewody i weszło ładnie.

Od tego czasu spust mi się nie zaciął ani razu.

Ogólnie gdyby nie problemy z łożem silnika i dostępem do lufy i komory HU to jest to całkiem całkiem replika ale trzeba trochę przy niej posiedzieć.

 

@Tuksiak

Jak rozwiązałeś problem gwintów w łożu silnika?

 

Z długiej wersji FAL'a KA raczej nie zrezygnuję ale zaczynam się mocno zastanawiać żeby nie zmienić Tactical Carbine KA na SA-58 OSW od CA, tym bardziej że właśnie Tuksiak mnie uświadomił że są midy ;]

Link to post
Share on other sites

Wcale nie rozwiązałem ;-), na chybcika zrobiłem jeden, a nad drugim się trzęsę bo jest stokowy. Mam jeszcze sanki od Galaxy w zapasie, nie mają tych wąsów do pozycjonowania silnika i rękojeści i nie wiem, czy nie spróbuję tego założyć, tylko silnik podeprę w rękojeści, żeby się nie kręcił. Oczywiście na chwyt trzeba będzie mocno uważać, żeby nie urwać, bo na dwóch rachitycznych śrubkach będzie wisiało wsio.

 

EDYTA: też próbowałem z tym plastikiem kombinować, ale nic nie dało, widocznie jakieś kabelki mam grubsze odrobinkę.

Edited by Tuksiak
Link to post
Share on other sites

No ja zdecydowanie mam grube te kable bo normalnie to mocno odpychało ten plastik ale trochę na szerokość podebrałem dremlerem i miękkie sylikonowe modelarskie kable potraktowałem lekko młotkiem przez kilka warstw papieru gazetowego żeby nie uszkodzić izolacji i nie pociąć linki wewnątrz i takie lekko spłaszczone ładnie siedzą.

 

No jak już bizon do metalu nie będzie trzymał pozostanie jedynie mieszanka metalowych opiłków z tym klejem lub jakąś żywicą ew regeneracja gwintów za pomocą tych takich "sprężynek"...

Link to post
Share on other sites

Wiem jakich, robiłem, ale je mam od M4 -up, a tam jest mniej. Zostały mi jak przy oldtimerach motorkach grzebałem ;-).

Tam za bardzo nie ma gdzie podebrać, bo zaraz przy korytku na kable jest ten pierdolnik co blokuje spust właśnie, jak przypłaszczyłem kable, to szorowały mi o to badziewie. I tak się zacinał ;-). Muszę pomyśleć przy najbliższej okazji, jak do czyszczenia lufy rozbiorę, czy po prostu ich inaczej nie puszcze i nie popodpieram czymś tego plasticzku, bo mam już go lekko zdeformowanego od tych kabli i przepychania ich w tą i z powrotem. Choć w sumie teraz nie mam bezpiecznika i nie cierpię z tego powodu, bo jak daję komuś do łapy, to bez maga więc niech sobie nawet przypadkiem naciśnie, to pewnie jakoś przeżyję ;-).

Link to post
Share on other sites

Aha, czyli miałeś do czynienia z tymi "sprężynkami" ;]

Jak one się spisują bo nie wiem w takim razie czy warto się w to bawić, tak jak wspomniałem kilka postów wyżej są M3 http://allegro.pl/item746225314_napraw_zer...i_tanio_z7.html

Są nawet całe zestawy z dedykowanym wiertłem i gwintownikiem jak i narzędziami do ich prawidłowego osadzania...

Pytanie tylko jak to trzyma, bo jest jeszcze trochę materiału w koło żeby podebrać pod te "sprężynki".

 

Co do kabli to jak będę rozbierał FAL'a to postaram się obpstrykać go i to ja zrobiłem instalację pod feta z AB.

Na dobrą sprawę puściłem 2 żyły 0,5mm^2 sylikonowego modelarskiego ze styków GB do kolby, trochę do przodu między dyszą a gwintem skręcającym GB, patrząc z góry t idą z lewej strony od styków miedzy dyszą a gwintami na prawą stronę i dalej patrząc z góry lecą na sam koniec GB gdzie jest taki kwadrat z 2 żłobieniami.

Ja to wykorzystałem do przytrzymania kabli żeby mi się nie przemieszczały, zrobiłem z przeźroczystego plastiku blisterowego - nie za twardy nie za miękki - ciut większy prostokąt i po ułożeniu na tym kwadracie kabli od spustu i silnika i puszczeniu ich całkowicie do tyłu klinuje je tym plastikiem.

Suwadło w trakcie odciągania żeby podkręcić HU nie tnie o dziwo tych kabli od styków ale dla pewności można je lekko zlubrykować.

Co do kabli silnikowych biegnących pod tym plastikiem z prawej strony GB to jak pewnie się domyślasz z powyższej wypowiedzi, zrezygnowałem z puszczania ich bokami GB miedzy dolną częścią body a tą kostką z 4 gwintami ściągającymi body i blokującą GB - swoją drogą wydaje mi się że jest to najsolidniejsza część tej repliki bo tylko z tą kostką nie mam problemów ;]

Patrząc od góry na GB z prawej strony body masz - z resztą tak samo jak i z lewej - "kanały" techniczne pod kable, takie lekkie wcięcie.

Podebrałem je dremlerem żeby pogłębić, poszerzyć i zlikwidować ostre krawędzie które mogły by pociąć 1,5mm^2 przewody silnikowe.

Czyli silnikowe lecą od silnika, przez plastik kolo bezpiecznika, i do góry na GB a tam razem ze spustowymi przechodzą przez ten kwadrat gdzie je blokuję kawałkiem plastiku i ładnie wychodzą do tyłu.

Podebrałem też trochę materiału w okolicy otworu prowadzącego do kolby żeby nie pociąć kabli w trakcie składania body...

 

Nie wiem czy coś zrozumiałeś z tego opisu :D

Postaram się mimo wszystko zrobić foty jak nie zapomnę.

Link to post
Share on other sites

Tak wiem o co chodzi. Tylko u mnie lecą do styków i do silnika 1,5 mm więc takiego napięcia już nie wytrzymało, zresztą jak pisałem powyżej, już nie będę z tym kombinował, bo mi się najzwyczajniej w świecie nie chce.

 

W tej kostce też już poszły mi się wszystkie gwinty czesać i były na chybcika naprawiane za pomocą kleju aluminiowego, który był później dodatkowo przegwintowywany. Tak, że ją mam już na słowo honoru zrobioną i muszę dać w końcu do dorobienia na polibudę ;-). Niech to zrobią z jakiejś pancernej stali :mrgreen:

 

Spokojnie te sprężynki trzymają, wytrzymywały nawet kręcenie później przez osoby niepowołane w takich elementach jak dekle od głowic (więc aluminium) bez problemu. Tak się dokładnie robi jak na obrazku jest.

 

U mnie jedyna rzecz na jaką nie narzekam to tłumik płomienia :lol:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ok, a ja mam pytanie z zupelnie innej beczki (innej beczki, innej beczki). :D

 

W grudniu chcę skończyć sprawę upgrade repliki i potrzebuję troszkę info od użytkowników, którzy motali ze swoimi falami.

 

Mam King Armsa, od tego zacznijmy. Potrzebuje Bore-upa, reszte gratow wiem jaka wlozyc, ale z tym zglupialem. Nie mam pojecia, co podejdzie i bedzie siedzialo bez wiekszych zgrzytow przy rozsadnej ilosc modyfikacji czesci i znosnej szczelnosci calego ukladu? Moglby mnie ktos poratowac?

 

Obilo mi sie o uszy, ze jako tako podchodza czesci z Sigow 55x, ale nie chce wyładować w sumie niemałej gotówki na zestaw bore-up, ktory nie bedzie pasowal.

 

PS. Interesuje mnie tylko i wylacznie pelny cylinder (typ 0), bo troszke przedobrzylem z lufa i mam 550 mm :)

Link to post
Share on other sites

To normalną lufę masz. On w stoku (długi nie Carabine) ma lufę 560 mm i cylinder ma 0 długi.

Na oko jak widziałem reckę Siga 55_coś tam (chyba 6 holo) ale nie jestem pewny, Regdorn pisał niedawno, to GB jest identyczny, razem z tym ułomnym selektorem ognia.

Nie wiem, ja tam z powodu niedawnych ograniczeń panujących w Szczecinie mam koło 405 fps i na takiej długiej lufie, to zasięg Panie ma.... wystarczający ;-).

Niestety FAL z powodu tych durnych sanek od silnika i kostki trzymającej body, na razie trafia na zasłużoną emeryturę i do momentu, aż się nie znajdzie dawca, albo nie wezmę się za dorobienie tego, szkoda mi go używać, bo jak z nim latam, to mam wrażenie, że mi za chwilkę silnik razem z chwytem gdzieś w trawie się zgubią, jak z wrażenia upuszczę całość, bo odpadnie ;-).

 

EDYTA: Sig 556 shorty - różnica w długości dyszy i tym, że ma blołbaka (czyli obudowa GB u góry jest wycięta), a tak to jest to GB wypisz wymaluj z FAL`a, albo z L1A1.

Edited by Tuksiak
Link to post
Share on other sites

Czytałem coś jeszcze o konieczności skracania sigowej dyszy? Wiesz/wiecie może coś na temat, jak to konkretnie wykonać?

 

Tuksiak - ja mam teraz jakieś mizerne 350 fpsów, runęły na pysk po zmianie hopki i rurki, pewnie jakieś nieszczelności, chociaż w Capri powiedzieli, że przydługa lufa do zwykłego cylindra typ 0 i zasysa kulkę wstecznie :) Nie zmienia to faktu, że na 60-70 m spokojnie strzelam.

Edited by kowzan
Link to post
Share on other sites

Promyk 120 zasięg taki jak Ty masz u mnie jest na na .28g. Zmierzone koło 405 na .2g G&G. Wszystko normalnie nic się wstecznie nie zasysa. Powtórzę cylinder typ 0 jest w stoku ( ja mam jakieś badziewie chińskie chromowane założone jak pamiętam).

A jak spadło po wymianie gumki i lufy, to podpowiem Ci, że jak wkładasz GB w body i przychodzi ten sześcian co skręcasz na 4 wkręty dół body, to ja mam między nim, a GB włożoną podkładkę o grubości tak z 1 mm, żeby dopychało GB do komory hopa, tam Ci może wiatr uciekać.

Link to post
Share on other sites

, to podpowiem Ci, że jak wkładasz GB w body i przychodzi ten sześcian co skręcasz na 4 wkręty dół body, to ja mam między nim, a GB włożoną podkładkę o grubości tak z 1 mm, żeby dopychało GB do komory hopa, tam Ci może wiatr uciekać.

 

Powalcze z tym niebawem, mam zamiar wlozyc 130 i zobaczyc co bedzie.

Link to post
Share on other sites

Co do up'a FAL'a to wygląda to tak.

Wydasz najmniej kasy jak kupisz zestaw BU Guardera do SIG'a ze springiem M150, w polszy nie osiągalny.

Wymieniasz spring na słabszy, dyszę szlifujesz bo SIG'owa to jedyna najbliżej podchodząca długością do oryginalnej, głowica jest od GBv3 ale i tak nie ominie cię lekkiej szlifowanie otworów ustalających żeby weszła w GB KA.

Ja zamówiłem BU Guardera do Kalacha m150 i dyszę BU do SIG'a

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1822

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1833

Po wsadzeniu słabszej sprężyny masz zestaw nie do zdarcia, wkładasz jeszcze średni silnik magnum systemy, mocniejsze ogniwa i masz ładny rof i czas reakcji na ściągnięcie spustu.

Osobiście używam pakietu zrobionego z 3 ogniw LiFe 3.3v 2300mAh, 4 ogniw bym już chyba nie zaryzykował no chyba że w długim FAL'u do strzelania tylko i wyłącznie na semi dla lepszej responsywności spustu ;]

Zawsze można pójść w BU systemy do kalacha ale wydaje mi się że to 200zł, które nie przełoży się jakoś specjalnie na działanie repliki.

 

Co do koszyka to jest identyczny stosowany w SIG'u KA a mimo że są to nowe repliki nigdzie nie ma tego badziewia do kupienia ;/

 

Czy jeszcze są jakieś sensowne średnie silniki poza systemą?

 

@Tuksiak, też taki manewr przerabiałem z tym dopychaniem GB do HU ale co się okazało, selektor lubił się blokować a tak na dobrą sprawę to i tak GB nie dopchniesz bardziej bo już w stocku opiera się na kołnierzu HU i takie dopychanie powoduje "wypiętrzenie" GB i problemy z selektorem. Jeśli faktycznie masz przeciągi to może lepiej zastosować ciut dłuższą dyszę?

Co prawda nie wiem jak bardzo masz rozklekotaną Felcię ;]

Edited by shamoth
Link to post
Share on other sites

A bo to Panie zależy jak dopchniesz ;-). Nie tam jest ok, jak bym dał dłuższą dyszę, to bym musiał z czegoś piłować później, żeby dobrze pobierało kulki i nie pchało ich za daleko za kołnierz, a mówiąc szczerze nie chce mi się kombinować.

Co do rozklekotania:

- pierwszy główny ból - ten obrzygany koszyk do silnika, sprawdzałem pasuje od Galaksy, ALE, nie ma wąsów, więc nic silnika nie stabilizuje i trzeba go podpierać, żeby sztywno siedział, nadto nadal chwyt wisi na dwóch rachitycznych gwintach i jeszcze nie ma stabilizacji sam jako taki (co dają właśnie te wąsy). Myślałem już nad przeróbką koszyka od CA, tam by trzeba było obciąć górę i dorobić gwinty, z tym, że wada jest taka, że on się składa tak jakby w płaszczyźnie pionowej nie poziomej i nie wiem czy nie będzie miał tendencji do rozłażenia się w szwach.

- drugi ból - w sumie zwalczony i znany i lubiany - kolba i jej rozłażenie się u góry przy body. Klej odpowiedni czyni cuda i działa.

- trzeci ból - osłona muszki - muszę znowu kupić odpowiednią podkładkę opiłować i wkleić gdzie trzeba, bo się jej rozleciało, niestety strasznie badziewnie to jest pomyślane i jeszcze badziewniej wykonane.

- czwarty ból - kostka spinająca body - do dorobienia, ale ostatnio nie mam kiedy nawet spokojnie rozkręcić szitgana za 50 zeta, a co dopiero dorabiać tą kostkę.

 

W sumie, żeby nie ten koszyk i zerwany gwint, to cały czas bym z nim latał, a tak mi szkoda, żeby się to rozpadło ;-). Była niedziela, była jak na razie ostatnim jego występem, przez czas bliżej nieznany, zależny od tego, czy Właściciel zmieni sobie pracę i będzie miał chwilę, żeby zająć się hobby i replikami ;-).

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

No dobra, czas pobawić się w archeologa :)

 

Z jednej strony:

wchodzi tam zwykła głowica do V3 i dysza do siga 55x. Mnie to info kosztowało zakup 3 różnych dysz, wy macie za darmo .

a z drugiej:

dyszę szlifujesz bo SIG'owa to jedyna najbliżej podchodząca długością do oryginalnej

To jak to w końcu jest? Dyszę od SIGa trzeba szlifować czy nie? Jeśli tak to ile jej zeszlifować i co się będzie działo, jeżeli tego nie zrobię? Nie będzie podawał kulek?

Teraz z moim FALu siedzi Bore-Up Systemy do AK, więc giwera traci na tej dyszy trochę fps. Nowa dysza BU do SIGa już jest u mnie, ale nie wiem czy ją zakładać bez szlifowania czy nie.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam szanownych powyższych.

 

Z koszyczkiem silnika mam ten sam problem, a do tego jeszcze dochodzi złamany zwalniacz magazynka - pękł w najgorszym miejscu, tam gdzie przychodzi sprężynka - takie wydrążone miejsce.

 

A może jako użytkownicy wspólnie zwrócilibyśmy się do asgshopu aby Oni sprowadzili kilka sztuk części które są nie warte do sprowadzania pojedynczo a dla nas być może dali by radę.

Jak zapatrujecie się na taką propozycję?

Pozdrawiam Blady

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Witam,

Czytałem temat, i co do repliki są dosyć mieszane opinie na temat długiej wersji, część pisze że replika ma bardzo dobry HU i dobrze się sprawuje w stocku, natomiast druga część pisze że w stocku to porażka.

Więc tu moje pytania odnośnie FN FAL Carabine KA (ze stałą kolbą):

Czy to dobra replika w stocku?

Czy bateria 8,4 Sanyo wystarczy?

Jaki jest celny zasięg repliki w stocku?

Jak długo wasze egzemplarze działają (bądź działały) bez żadnych usterek?

 

Pozdrawiam,

 

Maza

 

EDIT: Zapomniałem dodać że mam do wyboru FN FAL Carabine albo M16A3 G&P i czy FN FAL Carabine to dobry wybór?

Edited by Maza94
Link to post
Share on other sites

FN-FAL to ogólnie specyficzna, niszowa replika.

Carbine to średnia wersja, najbardziej poręczniejsza jest tactical carbine ze składaną kolbą.

Praktycznie z innymi replikami styczności nie miałem więc ciężko mi coś powiedzieć poza tym że do eMek masz w pip częsci.

HU jest magiczne jeśli już się je prawidłowo złoży, chociaż w stocku i tak ładnie chodzi.

Mam wersję najdłuższą i najkrótszą.

W długiej cały czas dłubię z racji tego że chcę ją zrobić na karabin wyborowy.

W stocku po jakimś czasie są do wymiany plastikowe głowice tłoka i cylindra, dodatkowo wstawiasz promyka i gumkę-zależnie od tego jakich kulek używasz i jaka gumka jak je kręci-i naprawde ładnie to to strzela.

Poprawek, rozklejenia i ponownego sklejenia klejem adhezyjnym wymaga kolba plus dodatkowe jej spodkładkowanie jeśli będzie się bujać.

 

Podobno lepiej jest z bebechami i częściami w SA58 CA, jak w KA poleci ci koszyk trzymający silnik to niestety replika nadaje się nad kominek, chyba że kupisz SIGa od KA który ma podobne bebechy lub masz wejscie do KA, ja próbowałem ponad rok czasu u KA i dystrybutorów i pozostało mi się ratować samemu.

Aku 8.4 jak w każdym stocku m100 daje 320fps i średni rof, ja używam pakietu 3 ogniw LiFe 9.6 i jest weselej ;] ale wymagało to wydłubania z kolby zbędnego plastiku, polecam także zastosowanie mosfeta, replika szybciej reaguje na spust.

Jako że stock jako taki u mnie nie funkcjonuje bo z założena wyminiam wyszstko co plastikowe i zaraz poleci czy precke i gumke wymienieam z marszu na najlepsze co jest bo na pewnych żeczach po prostu nei warot oszczedzać wg. mnie to po wymianie głowic na aluminiowe, które sie rozpadły po roku i wstawieniu promyka i przeźroczystej gumki guardera mam 328-332 fps i na 40m praktycznie za kazdym razem wchodzi sylwetka na 0,25 przy bezwietrznej pogodzie.

 

Dobre repliki w stocku z podań ludowych robiło ICS a teraz nie wiem jak jest...

 

Także jest to replika w której przyjdzie ci pogrzebać a z racji tego że jest ona "smukła" jest skomplikowana wg osób które do tej pory grzebały w eMkach.

 

Jeśli masz szczególny sentyment do FALek to naprawdę cieszy ona oko ale jeśli wolisz coś bezproblemowego to chyba lepiej wybrać eMkę...

Edited by shamoth
Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź ;)

Mam jeszcze dwa pytania:

Z czego jest zrobiony ten "koszyk" trzymający silnik?

No i czy wstawienie np gumki systemy energy do tej komory to lepiej będzie działać? I jak należy złożyć prawidłowo komorę żeby dobrze działała?

 

PS: Z emkami to ja raczej nie mam dobrych wspomień... i to szczególnie przez tą dostępność części ;)

A FAL bardzo mi się spodobał ;)

Edited by Maza94
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...