Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Zdecydowanie wszelkie koszta, oraz pieniądze za niezrealizowane zamówienia są zawsze zwracane.

 

A jakże... Kolejna wpadka Vest'a i to na śmiesznym zamówieniu.

 

poniedziałek. Składam zamówienie, wysyłam przelew. Przychodzi mail potwierdzający przyjecie zamówienia

wtorek. Przychodzi mail o zmianie statusu na "w trakcie realizacji". Niby dobrze.

piątek. Brak paczki. Wkurzeni kolesie atakują mnie dlaczego nie będa mieli kulek na sobotę. Niestety jest za późno na telefon zwłaszcza że muszę organizować na szybko coś dla znajomych.

poniedziałek. Telefon do Vest. Przesympatyczna pani stwierdza: ...a no tak, nie ma kulek. Prześlemy panu resztę zamówienia a pieniążki oddamy..." Dobrze że zadzwoniłem bo by mnie kolesie na pal nabili.

wtorek. Przychodzi przelew zwrotny ale... kwota tylko za kulki bez rozlicznia mniejszej opłaty za przesyłkę. Sprawdzałem wieczorem więc znowu za późno na telefon.

środa. Telefon do Vest'a. Czuję się jak idiota i ostatni głąb upominając sie o głupie 5zł. Przemiła pani oczywiście deklaruje zwrot.

 

Nawet nie chce mi się sprawdzać czy ten przelew przyjdzie.

 

Jak dla mnie brak profesjonalizmu. Będę starał się nie dać im kolejnej szansy na naukę na mojej osobie.

 

PS zamówienie 2180 żeby nie było że się anonimowo "polecam na przyszłość"

Edited by Jacek Cd Dzikijunak
Link to post
Share on other sites
  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A jakże... Kolejna wpadka Vest'a i to na śmiesznym zamówieniu.

 

Czuję się jak idiota i ostatni głąb upominając sie o głupie 5zł.

 

Nawet nie chce mi się sprawdzać czy ten przelew przyjdzie.

 

Nie wytrzymałem , sprawdziłem... I jak myślicie? :wink:

 

Tak, śmiech na sali,

Panie " w najbliższym czasie zaobserwujecie zmiany na lepsze" James Fryta.

 

Następnym razem zapytam o nazwisko Przemiłej Pani. Ciekawe co powie na premię na koniec miesiąca w wysokości 5zł .

 

:wink:

Edited by Jacek Cd Dzikijunak
Link to post
Share on other sites

Jak ja zamawiałem no to chłopcy i dziewczynki spisali się fachowo pod każdym względem. dostałem uszkodzony sprzęt, zadzwoniłem do nich a tam bardzo miła pani powiedziała abym przyślą im to a oni to ocenią. Tak też zrobiłem. Poczekałem 4 dni i gdy przyszedł listonosz dostałem do ręki paczkę z Vest. Otwieram paczuszkę a tam nowe to co dostałem uszkodzone oraz bardzo fajny brelok z diodą :D, bardzo bardzo fajny scyzoryk oraz 8zł jako zwrot kosztów przesyłki.

Link to post
Share on other sites

W końcu, po bojach uzupełnienie dotarło. Żadnych rekompensat, jak wiadomo trzeba o nie pisać osobne podania. Mordęga.

 

Mam nadzieję, że sklep kiedyś zrozumie czemu taki styl pracy jest nie do zniesienia. Coś tu ewidentnie nie działa. Życzę powodzenia w reformowaniu podejścia do klientów (serio, bo z reguły lubię gdy rzecz idą ku lepszemu).

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Kolejna paczka- wysłane w czwartek, dostałem w piątek. Moja ocena sklepu to 4/5. 4 za brak kuriera i brak info na stronie o dostępności produktów. Rada jest jedna, najpierw pytamy sklep czy mają coś co nas interesuje na stanie :-F :-F :-F ...

 

pozdrawiam Pasti

 

P.S.-na maile odpisują, ale zdarzyło się tak, że nawet nie odbierali telefonu :roll:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Cóż. Muszę powiedzieć, że sklep Vest się zrehabilitował. Postanowiłem u nich zamówić drugi raz ( i tego nie żałuje ). W przeciągu dwóch dni zostało zrealizowane zamówienie. Jedyny problem to niestety poczta polska przeciągająca zamówienie (ale to już nie wina sklepu). Paczuszka jest nienaruszona i w bardzo dobrym stanie.

Oby tak dalej i mam nadzieję, że mój wcześniejszy przypadek był zwykłym wypadkiem przy pracy.

Plus :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

czekam już tydzień na zamówienie i nic, 0 kontaktu ze sklepem, wogóle nie odpowiadają na moje maile

 

 

No ja też, ale to poczta nawala. Współlokator zamówił 4 dni temu i w piątek przyszła. Ja zamówiłem jakiś tydzień temu i nadal nie ma O_o

 

Tak nie bardzo rozumiem na czym to polega :roll: Biorą pocztowcy jak kurier a jedzie to i jedzie...

Edited by Gumal
Link to post
Share on other sites

Oferta Vesta jest całkiem spora i ciekawa ale nie wszystko jest na miejscu,na cześć rzeczy jakie złoży sie w zamówienie, dopiero jest kierowany transport z odbiorem do hurtowni co przedłuża czas realizacji - jak było u mnie. Niestety nie zostałem poinformowany o tym, że towar jaki zamówiłem jest niedostępny i czeka jeszcze w Niemczech... Jeżeli chodzi o kontakt to tu nie ma zarzutów - telefoniczny, mailowy. Ogólnie dobry sklep ale przed złożeniem zamówienia należy wcześniej wysłać maila z zapytaniem o to czy rzeczy jakie chcemy kupić są na miejscu(nawet jeśli produkt jest opisany jako dostępny może go nie być – chwyt marketingowy ;] )

Link to post
Share on other sites

Jeżeli chodzi o kuriera to ja dostałem UPS-em, oczywiście wcześniej musiałem zaznaczyć i wskazać na opcje tego rodzaju wysyłki - wpisać w komentarzu, że chcemy przesyłke kurierem i da rade, śmieszne jest to że kurier wychodzi o 4 PLN taniej jak standardowa przesyłka pocztą (19,50)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Ogólnie dobry sklep ale przed złożeniem zamówienia należy wcześniej wysłać maila z zapytaniem o to czy rzeczy jakie chcemy kupić są na miejscu(nawet jeśli produkt jest opisany jako dostępny może go nie być – chwyt marketingowy ;] )

Bywa i odwrotnie. Produkt opisany jako "na zamówienie" okazał się być dostępnym od ręki. Od zamówienia/zapłaty 48 godzin do otrzymania paczki do ręki (czyli dzisiaj :mrgreen: )

Duży plus.

Link to post
Share on other sites

Asortyment: 4/5

Ceny: 3/5

Obsługa klienta: 5/5

Czas realizacji zamówienia: 4/5

 

Po kilku zakupach jestem zadowolony. Mają sporo towaru niedostępnego nigdzie indziej. Ceny przy niektórych rzeczach mocno wyśrubowane. Dostawa prawie zawsze była szybka (raz wpadka z zamówieniem, które nie doleciało z GB). Obsługa klienta jak dla mnie wzorowa.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

hm, ja natomiast kontakt ze sklepem muszę pochwalić, zakupy robiłem u nich już kilka razy i zawsze działali szybko i sprawnie. mam zamiar robić tam wciąż zakupy, będę mógł zatem wyrobić sobie o nich konkretną opinię, na razie jednak duży plus dla VEST, polecam.

Link to post
Share on other sites

no i stało się. a już myślałem że będę mógł VEST polecać z czystym sumieniem. Niestety, sklep ten jest ok tylko jeżeli nic na tym nie traci. kolejny zakup i było by nieźle, poza tym że omyłkowo nadali przesyłkę za pobraniem, mimo iż dostali przelew co spowodowało nieco kłopotów, ale nic to, zdaża się. co dalej? towar który otrzymałem był uszkodzony i to nie w transporcie. przeoczenie, też się zdaża, gorzej że to był prezent urodzinowy i musiałem podarować uszkodzony, a wiedzieli o całej histori i mogli sprawdzić dokładniej, ale ok, niech będzie. i co? naturalnie pragnąłem towar wymienić i tu zaczynają się prawdziwe schody. od niemal tygodnia, dzień w dzień próbuje się skontaktować z VEST, niestety bezskutecznie. wygląda na to że liczą na minięcie 10 dniowego terminu przysługującego na zwrot towaru zakupionego przez internet. szkoda, bo dotychczasowa współpraca układała się pomyślnie, ale jak widać tylko do momentu w którym nie musieli by nieco stracić. zachowali by jednak przy sobie dzięki temu klienta, który zamówił by u nich jeszcze wiele różnych rzeczy, dzięki czemu zarobili by znacznie więcej niż ten jeden mały zwrot, ale widać pazerność bierze czasami górę nad rozsądkiem, to było widać w przypadku machinegun, teraz widać w przypadku VEST, a szkoda.

Link to post
Share on other sites

z tego co wiem brak kontaktu moze wynikac z tego ze zmieniają siedzibę :)

 

"ze względu na zmianę siedziby firmy kontakt z nami może być utrudniony w dniach 14-18 stycznia.

Sklep nie będzie prowadził wysyłek w dniach 14-16 stycznia.

Serdecznie przepraszamy za kłopot, dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość."

 

takie coś mają na stronie ;-)

Link to post
Share on other sites

nom, potwierdzam, takie właśnie info dostałem od nich jak przed chwilą. dodatkowo zachęcili mnie do odesłania im trefnego towaru i obiecali wymianę. wygląda na to że są jednak ok a ja pospieszyłem się nico z osądem. i wiecie co? ciesze się ogromnie że się myliłe co do VEST i że to pożądna firma, z radością będę mógł dalej z nimi współpracować :]

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...