hubercik12311 Posted August 15, 2011 Report Share Posted August 15, 2011 Używam takiej ładowarki jak w linku http://www.casg.pl/product-pol-601-Ladowarka-mikroprocesorowa-i-balanser-IMAX-B6-z-zasilaczem.html Znajdziesz ją dużo taniej na alledrogo tylko patrz czy w komplecie jest zasilacz Quote Link to post Share on other sites
vandal7 Posted September 25, 2011 Report Share Posted September 25, 2011 Kupiłem nowego i mam dokładnie taki problem. Witam! Mam problem z moim glockiem... mianowicie na semi podaje mi dwie kulki przy wystrzale albo nawet 3 czasami... jezeli pobiera dwie rozlatuja sie na boki/gora dol lub leca prosto dwie, jezeli poda 3 to doslownie wyturlowują się z lufy... nie wiem co się dzieje... myślałem, że to może od nasmarowania olejem silikonowym, więc przeczyściłem wyciorkiem+kawałek szmatki bawełnianej i dalej dzieje się to samo... jak przełączam na auto fire to początkowe strzały dzieje się to co na semi a potem ciągnie serie normalnie... Jeżeli to nie było od oleju to podejżewam, że może coś od hop upa? Prosze o jakąś radę... Na auto podaje fajnie na pojedynczym czasem walnie seria po 3, czasem jest tak ze podaje, co druga kulkę albo ze, co druga kulka „wylewa” się z lufy zamiast wylatywać Macie panowie jakiś pomysł, co to może być? Bo niechęć płacić za przesyłkę, jeśli trzeba tylko cos wyregulować/ustawić, ale tez niechęć tracić gwarancji, jeśli jest cos poważne uszkodzone w środku Quote Link to post Share on other sites
shamoth Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 Obawiam się że lepiej wysłać na gwarancję bo sprawa może dotyczyć przerywacza a ten bodajże siedzi w gearboxie a wierz mi że nie chcesz go rozbierać. Poza tym o ile mnie pamięć nie myli to jeśli faktycznie jest to wada/usterka, lepiej sprawdzić kilkanaście razy żeby serwis nie stwierdził że jest wszystko ok i obciążył nas kosztami transportu i diagnostyki, to koszta transportu pokrywa sprzedający/serwis który ma podpisaną umowę z producentem. Quote Link to post Share on other sites
vandal7 Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 No właśnie to kolejny powód … dopiero, co wystrzeliłem trzy magi i działało pięknie, wczoraj gubiło, co drugi nabój. I weź tu podejmij rozsądną decyzje : D Gearboxa myślę ze kiedyś rozbiorę tak czy tak, chociażby żeby go spodkładkować, bo jeśli innym nowym replikom się przydało to tutaj zapewne będzie podobnie. Quote Link to post Share on other sites
durrr Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Mam pytanie czy w glocku cymy 0.30 da sie wymienić gumkę na jakąś lepszą ?? tam są standardowe gumki czy jakieś inne ?? Quote Link to post Share on other sites
shamoth Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Szukaj gumki dedykowanej do 18c AEP Tokio Marui lub MP7 bodajże, pozostałe częsci do tuningu są wymienione na którejś z pierwszych stron. Quote Link to post Share on other sites
durrr Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 (edited) ok dzięki a nie wiesz czasem czy po wymianie takiej stockowej gumki na inną będzie jakaś wyraźna różnica ?? Edited October 6, 2011 by seba1b Quote Link to post Share on other sites
shamoth Posted October 7, 2011 Report Share Posted October 7, 2011 Samej gumki... nie mam pojęcia, może jedynie to że strzały w osi pionowej będą bardziej skupione gdzięki bardziej powtarzalnemu podkręcaniu. Quote Link to post Share on other sites
shamoth Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 No i się replika rypła po 3 latach. Tak jak u kilku innych osób na 0.2 strzela po 2-3 kulki. Dopiero użycie formowych taiwangun 0.25 i skręcenie HU poprawia sytuację, inne markowe 0.25 nic nie dają. Rozkładałem, składałem, oglądałem, podłączałem rozłądowane i naładowane lipole i ciągle to samo. Pozostaje mi jeszcze w wolnej chwili rozebrać GB i zobaczyć czy tam czegoś nie można poprawić bo nic innego już mi do głowy nie przychodzi. Gumka i lufa były zakładane na początku roku i nie ma na nich śladu użytkowania. Ktoś rozwiązał tą przypadłość w inny sposób? Quote Link to post Share on other sites
misiakow Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Miałem podobny problem w sigu 226 (cm.121 zdaje się). Podobna konstrukcja. Problem stwarzały styki - a konkretnie to, że blokowały się w sobie i dopiero po 2 - 3 cyklach pracy gearbox'a wyskakiwały (prawdopodobnie od drgań). W moim przypadku sytuację naprawiło odpowiednie rozgięcie styków. Pozdrawiam misiakow Quote Link to post Share on other sites
shamoth Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 Ale czy objawy były takie że do komory HU były pakowane 2-3 kulki naraz i po strzale wytaczały się z lufy? Bo tak na logikę to problem z blokującym się stykiem powinien owocować full auto, które u mnie chodzi bez problemu i w sumie gdyby nie to że czasem muszę/chcę sobie postrzelać na semi to cały czas bym używał auto bo rof jest dziki ;] Tu raczej wygląda to tak jak by coś się rozsynchronizowało i dysza jest za wcześnie i zadługo odciągnięta i kulki jakimś cudem wchodzą jedna za drugą do komory. Lub bardziej prawdopodobne to to że zanim tłok zrobi cykl dysza też jakimś cudem cofa się i powraca kilkukrotnie, wpychająć kulki do komory/lufy. W dużych GB z czymś takim się nie spotkałem, co najwyżej że kulki nie są podawane przy zbyt dużym rofie/zadługiej dyszy i jest to względnie proste do usunięcia. Quote Link to post Share on other sites
misiakow Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 Przepraszam - nie zrozumiałem problemu. Oczywiście w Twoim przypadku to pewnie nie styki, jeżeli pobiera po 2-3 kulki na raz. Sprawdziłbym gumkę hop-up. Nawet jeżeli dysza pracuje za wolno, to kołnierz gumki hop-up (nie element podkręcający a ten, który uszczelnia dyszę) nie powinien pozwolić na samowolne wturlanie się kulki do lufy, a tym samym popranie kolejnej z maga. Chyba, że tak jak mówisz dysza pracuje szybciej niż tłok - ale to raczej jest niemożliwe. Pozdrawiam misiakow Quote Link to post Share on other sites
vandal7 Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 Kurcza byłem pewien ze pisało na forum, iż wchodzą zwykle gumki do glocka tylko trzeba je troszeczkę obciąć, no i ponoć robi to dużą różnice w celności, Odesłałem swojego i zobaczymy, co gunfire powie, jak naprawia to super, jak nie to se chyba w lep z niego strzelę Quote Link to post Share on other sites
shamoth Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 (edited) Już wcześniej wymontowałem cały układ komory i lufy i sprawdzałem czy kołnierz trzyma, i trzyma tak jak w dużych aeg'ach. Poduszka HU jest dużo głębiej i tak na dobrą sprawę 2 kulki się mieszczą przed nią, więc dlaczego po podkręceniu HU jest normlanie? To by eliminowało wyprzedzenie dyszy przed tłokiem ale jak zluzuję poduszkę to znowu mam po 2-3 kulki ładowane do komory i coraz bardziej jestem zkłonny uwierzyć że mag ma za silną sprężynę... Jak siostra wróci z Hubertusa z repliką, to ją rozbiorę i zobaczę jak się kulki zachowują przy zluzowanym HU i ręcznie odciągniętej dyszy, czy wchodzą pojedynczo czy grupowo ;] Zwykłej gumki nie wsadzałem więc nie wiem na ile one tam podchodzą, na pewno dedykowana zielona KM-Head poprawiała powtarzalność strzałów, chociaż w obecnej sytuacji jestem skłonny założyć z powrotem stockową żeby wykluczyć gumkę... Edited October 16, 2011 by shamoth Quote Link to post Share on other sites
vandal7 Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Problem w moim glocku opisany trochę wyżej naprawił gunfire + O to, co mi odpisali: Uwagi obsługi: - wymiana cięgna mechanizmu spustowego - wymiana gumki h-u - regulacja docisku silnika Może komuś się to przyda Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Ma ktoś może na sprzedaż baterię i magazynek do Glocka? Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted February 24, 2012 Report Share Posted February 24, 2012 Potzrebuję pomocy Chodzi o wstawieni batki LiPo - taka bardzo mała 1/3 wielkości stokowej baterii, mam baterie ale chyba źle coś zrobiłem, bo glock po załączeniu leci cały czas na full auto. Ma ktoś fotki podesłać jak należy przelutować kable aby replika działała prawidłowo? Z góry dzięki za pomoc Quote Link to post Share on other sites
sebciu Posted February 24, 2012 Report Share Posted February 24, 2012 (edited) Jeżeli chodzi o kable to wygląda to tak, patrząc od góry(w osi pistoletu trzymajac w ręku) po lewej powinien być minus, od silnika do baterii. Po prawej plus, od silnika do sytku zewnętrznego, ten od wewnętrznej do baterii. Też jestem w trakcie wstawiania nowych kabli, ale utknąłem z powodu za grubych kabli. Jakbyś przypadkiem miał tak samo to znaczy że ja też coś pomyliłem. Edited February 24, 2012 by sebciu Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted February 24, 2012 Report Share Posted February 24, 2012 http://imageshack.us/gal.php?id=qpetkpyjlpytlqWR1ePNmw u mnie jest tak dwa wtyki są ułamane, plus jest zmasakrowana płytka plastikowa w którą się wkładało stok aku - jest to replika z 3 ręki. Teraz pytanie bo jestem na etapie pracy jak na fotach - jak od tego etapu poprowadzić kable do lipola? Quote Link to post Share on other sites
shamoth Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 Hmmm toć to jest prostsze od kontrukcji cepa... Z lewej strony czarny kabel prosto do śilnika a z prawej czerwony na kostkę przerywacza i dalej z przerywacza na silnik. Full auto to raczej kwestia złego złorzenia lub uszkodzenia, sprężynka z elementu oporowego prowadnicy dyszy powinna dociskać taki podłóżny element z prawej strony wkłądany w język spustowy a od strony przerywacza zakończony wichajstrem ze sprężynką. Brak docisku, brak semi... Ktoś wie gdzie jeszcze w polsce można kupić części do 18c TM? Sprężynę, tłok, cylinder, prowadnicę, gumkę HU...? Quote Link to post Share on other sites
kojak_ct Posted March 9, 2012 Report Share Posted March 9, 2012 Panowie. Wiecie gdzie mogę kupić cięgno spustu-stycznika do Cymy 122 lub 030? Ułamał mi się ten odlew z wątłego materiału. :/ Quote Link to post Share on other sites
shamoth Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Obawiam się że cięgno tylko z trupka można wyciągnąć, ktoś tu miał podobny problem i poszukiwania chyba spełzły na niczym. Stockowego akumulatora najlepiej w ogóle nie podłączać do stockowej ładowarki. Kupić porządną ładowarkę mikroprocesorową, która będzie czuwać nad ładowaniem, żeby nie przeładować pakietu. Ewentualnie zobaczyć jaką teraz mają pojemność pakiety, było chyba 750mAh, i jaki prąd daje ładowarka, który może czasem znacznie odbiegać od tego co jest podane na ładowarce. Jeśli ładowarka daje 150mAh a pakiet ma 750mAh to teoretycznie powinieneś ładować go ok 5h. Niektórzy wyznają ładowanie na 110% pojemności, straty prądowe i inne ba bla bla, czyli zakładasz że akumulator ma 825mAh i ładujesz taki 5,5h ale tak jak pisałem, chińska ładowarka jest niepewna więc lepiej krócej niż przewalić pakiet. Quote Link to post Share on other sites
Deadmaster Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Akurat mikroprocesorową ładowarkę mam więc jest ok :) Pytanie tylko gdzie dorwać taką przejściówkę... Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 (edited) Jakby ktoś był zainteresowany to mam do sprzedania AEPa na części ;) Info na PW. Widzisz gdzieś tu napis "KOMIS" ? Paszoł won ! J. Edited March 18, 2012 by Jabol Quote Link to post Share on other sites
tinej Posted March 26, 2012 Report Share Posted March 26, 2012 Akurat mikroprocesorową ładowarkę mam więc jest ok :) Pytanie tylko gdzie dorwać taką przejściówkę... Też kiedyś szukałem a znajdziesz ja tutaj: http://www.asg.com.pl/Adapter_ladowarka-bateria_G18CUSPM93_Tokyo_Marui,p,1880.php Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.