Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Glock 18C [CYMA]


Recommended Posts

LiPo Turnigy Nano-Tech 300 mAh 2S 35-70C 7.4V ( to ten pakiet z postu JarkaM )-ma wystarczyc na ok 500 kulek-na ostatniej strzelance pociagnąłem ok 200 i dzisiaj pojemność pokazał mi pakiecik 71% .

Mikro Mosfet JT-MOS-05 (od braci czechów z deltashopy)

 

8b53beb87c879de4.jpg

 

 

fb5feddb64d91cb3.jpg

 

ROF wzrósł do ok 12-13

FPS niespodziewanie 220-230 (ale może mój Madbull v.2 kłamać)

Edited by karol_alasz
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 910
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

LiPo Turnigy Nano-Tech 300 mAh 2S 35-70C 7.4V ( to ten pakiet z postu JarkaM )-ma wystarczyc na ok 500 kulek-na ostatniej strzelance pociagnąłem ok 200 i dzisiaj pojemność pokazał mi pakiecik 71% .

Mikro Mosfet JT-MOS-05 (od braci czechów z deltashopy)

 

8b53beb87c879de4.jpg

 

 

 

 

ROF wzrósł do ok 12-13

FPS niespodziewanie 220-230 (ale może mój Madbull v.2 kłamać)

 

Idzie do mnie właśnie taki zestaw (lipo turingy - w Polsce jak najbardzej do kupienia oraz mosfet z deltashop'u), W związku z tym mam Do Ciebie pytanie. Na zdjęciu wygląda, jakbyś użył części oryginalnej baterii aby nie przerabiać styków w replice. Czy poza łatwością wyciągania baterii ma to jakąś przewagę nad dolutowaniem okablowania do repliki i użycia standardowej wtyczki?

Link to post
Share on other sites

Przy wykorzystaniu złącza z oryginalnego pakietu (który do niczego się nie nadaje) zmniejszyłem ingerencję w samą replikę... Całkiem już przy okazji doszła łatwość wyjmowania pakietu jak i samo jego mocowanie w replice- nie trzeba żadnymi piankami podklejać żeby lipo nie latało w replice... Pakiet ten jest jak najbardziej do dostania wszędzie,ale jak ja potrzebowałem to nigdzie nie było- nawet w hobbykingu na Europę były braki.eBay pl z dostawą z niemiec załatwiło sprawę. Złącze oryginalne trzeba podciąc żeby elegancko pasowało na ten lipol...

Link to post
Share on other sites

To nie do końca "mój" pomysł-zainspirował mnie pewien Hiszpan z YouTube... Ale na tyle fajne wyszło,że zrobiłem fotostory i wykrzesać chcę z tego tutorial w naszym ojczystym języku.

Dzisiaj "zgwałciłem" jeszcze jeden pakiecie,tylko tym razem tak żeby wtyczka balansera wchodziła do wewnątrz pistola-mieści się bezproblemowo...

Link to post
Share on other sites

7zł za IRL3713 i 2 oporniki za grosze wg tego schematu http://img58.imageshack.us/img58/8561/instalacjazmosfet1fw.jpg złożone na pająka. Duży opornik wkładasz w izolację, kładziesz na radiatorze feta, tak że praktycznie chowa się w obrysie feta, i nóżki owijasz wokół zewnętrznych nóżek feta i lutujesz. Mały opornik gdzie wygodnie i za niecałe 10zł jest mały i pancerny mosfet bez AB który z powodzeniem możesz używać na M170.

Osobiście takie coś upchnąłem w chwycie pistoletowym obok silnika i dzięki temu mam więcej miejsca na lipo 7.4v 850mah 20c ;]

Link to post
Share on other sites

No to pajechali z tym koksem!!!... czyli jak zrobiłem swoją cymkę na cacy (LiPo/MOSFET tune up):

Poczynania oraz zdjęcia popełniono pod wpływem jednej z ekranizacji tego procesu na Youtube dokonanej przez fana ASG z Hiszpanii.

 

Na pierwszy ogień poszła bateryjka-tak na rozgrzewkę .Transplantacja złącza baterii do LiPo (typ ogniwa zastosowanego w procesie w postach powyżej) as follows:

3c19ffea89fa943d.jpg

Fota porównawcza batki ori i LiPo.

 

419f0562e00ee12f.jpg

Rozprucie batki i wyłuskanie złącza bateryjnego Cymy (zaznaczone czerwonym okręgiem)

 

ce1cef35ad43fe1e.jpg

Samo złącze.

 

382f430ddb4cc0a7.jpg

Rzut na złącze przed "wycinką" pod LiPo.

 

b343299f7cb6d93d.jpg

Rzut na złącze po "wycince".

 

7d65754d2a9d614b.jpg

Nacięcie na LiPo (czerwona strzałka) w celu łatwiejszego odwinięcia kabli i złącza balansera...

 

5ccbf14b83cbb591.jpg

Lutowanie złącza z ogniwami LiPo.

 

9d07c0124fb319dd.jpg

A tak wyglądają pakiety po owinięciu taśmą izolacyjna stworzonego połączenia..

Widać wyraźnie,że rozwiązanie to miało dwie wersje, powiedzmy 1.0 i 1.1... A tak wyglądaja obydwie wersje po zamontowaniu w pistolecie (ze złączem balansera do wewnątrz i na zewnątrz "komory bateryjnej"):

7c3a086138af5c83.jpg0915ed78f2a39335.jpg

Z balanserem do wewnątrz nie trzeba juz paluszkiem przytrzymywać/popychać złącza,żeby się pokrywa zamka swobodnie dmykała przy składaniu... :-)

 

Przyszedł czas na sam pistolet. Po ściagnięciu atrapy zamka i odkręcenia 3 wkrętów,ściągamy obudowę komory hop-up i z lewej strony pistoletu odlutowujemy kabel zasilający (czerwone strzałki wskazuja miejsce z którego został wylutowany oraz końcówkę kabla):

 

3d9aeef7c3497122.jpg

 

Po prawej stronie klamki i nieco z tyłu znajdują sie dwa złącza mechanizmu spustu- przelutowujemy niebieski kabelek w miejsce czerwonego (czerwonego nie ruszamy ze swojego miejsca):

7917379eb79b6249.jpg

 

W miejsce pozostałe po niebieskim kabelku wlutowujemy kabelek sygnałowy ( jak najcieńszy) i przeplatamy w otworze jak na zdjęciu (czerwone strzałki):

86bec0026789020b.jpg

 

Przechodzimy z powrotem do lewej strony pacjenta i dolutowujemy do uprzednio odlutowanego kabla zasilającego dłuższy kawałek kabla niskooporowego (połączenie w czerwonym okręgu). Czerwona strzałka wskazuje przewleczony kabel sygnałowy uprzednio przylutowany z prawej strony klamki:

49c668215df0cfbd.jpg

 

Do zwolnionego miejsca po kablu zasilającym z lewej strony dolutowujemy inny kawałek kabla niskooporowego (czerwona strzałka):

d2f1cadee625431e.jpg

 

W tej chwili wystarczy nieco dopasować.podszlifować krawędzie i można zamykać pokrywę komory hop-up. Wszystkie trzy kable , tj. cienki sygnałowy, przedłużony zasilający oraz nowy kawałek zasilającego łączymy z mosfetem i zabezpieczamy termokurczką (zaznaczono czerwonym okręgiem). TADA!

 

80764451e14a61c9.jpg

 

 

 

Na zdrowie!

Edited by karol_alasz
Link to post
Share on other sites

@Karol

 

Dodaj linki do batki, feta, popraw co uważasz, rozwiń co się da rozwinąć i myślę że trzeba by do redakcji wysłać żeby w arty wrzucili, co by nie zginęło ;]

 

Jak tak patrzę to te moje lipo to taka kobyła, która zajmuje całą przestrzeń pod lufą i jeszcze więcej ;]

Link to post
Share on other sites

Dla zainteresowanych ewentualnymi poprawkami fabryki w tej wdzięcznej klamce odsyłam również do rozwiązania jakie zastosowałem w przypadku selektora ognia ( w razie zbyt "lekkiego" jego działania albo nietrzymaniem auto) http://forum.wmasg.pl/topic/143514-problem-z-glockiem-18c-cyma/?do=findComment&comment=1896934

 

Chciałbym poprawić mnóstwo rzeczy (jak każdy chyba twórca po ujrzeniu swojego dzieła) ale potrzebowałbym nowej sesji zdjęciowej, bo troche brakuje dla zupełnie zielonych kroków pomiędzy-ja po prostu pare fotek pstryknąłęm dla siebie i dopiero po tym postanowiłem sie podzielic rezultatem (mogło przeciez nie wyjść ;-) )

 

Typ LiPo oraz Mosfeta oraz ich źródła, włączając polskie sklepy, w postach powyżej.Nie moge juz edytować tego tutoriala...

 

@shamoth

...że nie wspomnę o ewentualnej wymianie mosfeta w razie jego awarii... Mnie samo rozklejanie okładzin w uchwycie zniechęciło do otwierania-jak nie będe zmuszony to robił tego po prostu mi sie nie chce....

Pod lufą jest jeszcze tyle miejsca,że może doczekam sie LiPo 7,4V o takich wymiarach żeby weszło na całą długość (zwiększywszy pojejemność).

Link to post
Share on other sites

@Karol

No przy takim lipo jak moje to jedyne miejsce na feta to stopka chwytu, więc chcąc nie chcąc musiałem sobie z okładzinami poradzić, po prostu przykleiłem je na stałe ;]

Przewierciłem tylko wcześniej je wiertłem ciut mniejszym niż piny i jak muszę zajrzeć do GB to po prostu wybijam piny przez okładziny.

Żeby lipo ładnie wypełniło lukę pod lufą musiał byś celować w coś z przedziału 750-850mAh, 2 ogniwa wkładane w układzie V.

Wymiana trochę problematyczna ale nie sądzę żeby nawet 48h intensywnej zabawy zdygało taką lochę ;]

 

U siebie w selektorze użyłem końcówki wkładu długopisu pentela, bodajże tej grubej krechy 1mm, wyjąć głowicę z wkładu, wyczyścić, obrobić pilnikiem i działa ;]

 

A replika naprawdę sympatyczna, do tego stopnia że nabrałem ochoty na celniejszy oryginał TM i szukam "taniego" w dobrym stanie ;]

 

Czekam na sprężyny m125 elementa do vsr, zobaczymy czy da się wycisnąć ~280fps przy zadowalającym rofie, responsywności i celności ;]

 

Może być niezła alternatywa dla gaziaków, jeśli ktoś potrafi się pogodzić z tym że lekkie, nie kopie, nie dźwięczy itp. itd.

Edited by shamoth
Link to post
Share on other sites

Noooooo...

CAA Roni Airsoft Division (specjalizują sie w konwersjach do ostrej). Robia tez w inszych kolorach jak również do innego pistola jak chocazby P226 Sig Sauer (ale un nima trybu auto)... Do dostania na szym rodzimym GF-ie...

http://gunfire.pl/search.php?text=caa+roni

Cena może odstraszać (złudzenie, bo przy dołączonej regulowanej kolbie, składanym chwycie przednim,mechanicznych składanych przyrządach celowniczych w komplecie i szynach montazowych to wcale tak drogo nie jest-mam jeszcze konwersje HERA do Colta i wiem co piszę...) ,ale jak sezon sprzyja to przy obnizkach wychodzi taniej niz sprowadzenie...

 

Mozna tez zacząć małymi kroczkami i przysposobić oryginalesa od Cymy (dobre na optyke i do tłumikowania vel wydłużania lufy)

http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3809

Link to post
Share on other sites

I do Roni i do GCC zapakujesz aepa (glocka znaczy). Nie wiem tylko jak w Ronim bo w GCC niestety nia ma dostępu do selektora.

Airosft Division robi na razie tylko G-1 czyli bez dostępu (zastanawiam się nad ewentualnym doszlifowaniem konwersji w tym celu ale troche też wymaga pracy sam charging handle albo selektor na klamce, bo tez nie da przestawić-na razie zostawiam to w spokoju ale może dorobię sobie nakładkę przedłużającą na selektor ognia bez ingerencji w konwersję). W G-2 jest już na to miejsce ale jak na razie tylko do ostrej robią,a to koszt chyba jakichs 400 euro... Kopii G-2 jeszcze niegdzie nie spotkałem. Inna sprawa,że przy tak bajecznie łatwym otwieraniu i zamykaniu konwersji można z tym żyć -lub "umierać" ;-) Na otwartą przestrzeń singielek a do czyszczenia pomieszczeń Auto...

Dodam tylko,że AEP jest ciut grubszy od GBB ( z racji wykorzystanych materiałów i ich wytrzymałości) i charging handle wchodzi na "dupkę" Cymy z oporami dość mocnymi... ale że zamek jest nieruchomy to w tej konfiguracji jest to po prostu zbędne.

 

Może nie tylko ja to zauważyłem,ale jak ktoś chce być uber-pro z klamką to przy ostatniej dłubaninie wyszło,że da radę, podobnie jak w TM-ie, można wyłamać plasticzaną zaślepkę i wpasić ... blaszkę z numerem seryjnym jak w ostrej.

Link to post
Share on other sites

Wczoraj odebrałem mojego cymoglocka z serwisu. Po krótkim teście zauważalny przyrost fps. Mimo iż nie jest to tak elegancko rozwiązane, jak u Karola, to spełnia swoje zadanie. Baterię można bez problemu wyjąć.

 

6HdiSrJ.jpg

 

Pakiet podłącza się w zasadzie bezpośrednio do mosfetu.

 

9aWvLyX.jpg

 

Pakiet bez problemu można umieścić w replice oraz go usunąć.

Dwa minusy tego rozwiązania:

- podłączanie pakietu jest mało wygodne, gdyż trzeba przesunąć trochę mosfet,

- po podłączeniu i umieszczeniu pod lufą, pakiet dociska mosfet do obudowy.

Link to post
Share on other sites

A ja sam zrobiłem lipo po instrukcji Karola tylko, że bez mosfetu. Nie wyszlo mi to tak ładnie jak jemu ale swoje zadanie spełnia i najważniejsze, że nie musiałem jeździć po sklepach tylko zrobiłem to w ciepłym domku :icon_smile:.

 

P.S który sklep Ci zrobił Ci w ten sposób przeróbkę i za ile?

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...