Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Operacja Leartes - Kraków (Pasternik) 29 października 2006 r


Recommended Posts

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No więc wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że będzie nas ponad 100 osób.

W związku z tym mam kilka próśb do Was.

 

I. PUNKTUALNE PRZYBYCIE

a) osoby z Krakowa 8.45

B) osoby spoza Krakowa 9.00

Proszę o parkowanie tak żeby zmieściło się jak najwięcej samochodów!

Bardzo również proszę o spakowanie się i przygotowanie wcześniej, a więc

1) posiadanie wszystkich potrzebnych rzeczy i dokumentów

- czerwona szmatka

- identyfikator medyczny

- dowód osobisty/prawo jazdy lub oświadczenie rodziców o zgodzie na udział wg wzoru

2) wyliczonych kulek i naładowanych magów (300 sztuk co do zasady)

3) spakowanego oporządzenie.

 

Następnie nie marudzimy, nie witamy się ze wszystkimi na parkingu (będzie na to czas) tylko od razu ruszamy pod szlaban. Tam szybkie sprawdzenie fps + wymagane dokumenty + faktu opłacenia uczestnictwa. Osoby które zostały sprawdzone idą dalej i następnie za strzałkami NATO w lewo, LWP w prawo gdzie zostaną Wam wydane potrzebne rekwizyty (opaski, skrzynki na ammo, bandaże, strzykawki dla lekarzy, radyjka cb, oznaczenia stopni). Każdy otrzyma także mapkę + wyciąg z zasad zabawy.

Po godzinie 9.30 kończymy wpuszczanie za szlaban. I bardzo proszę potraktować to poważnie – trudno żeby kilka spóźnionych osób psuło zabawę całej reszcie.

 

II. POCZĄTEK ZABAWY

- oznaczony sygnałem hukowym, a także info po cb do dowódców.

III. Zasady bezpieczeństwa

Przypominam, że obowiązują zasady takie jak na strzelaniach krakowskich. A więc w szczególności:

- bawimy się tak żeby nie powodować obrażeń u kolegów

- gdy nie ma takiej potrzeby nie strzelamy w głowę

- z bardzo bliska nie strzelamy, zamiast tego wystarczy powiedzieć „nie żyjesz”, „pif-paf” lub coś takiego

- w budynkach nie strzelamy z replik powyżej 350 fps

- nie strzelamy do osób robiących zdjęcia i filmujących

 

IV. KLIMAT ZABAWY

- to jest chyba oczywiste ale proszę o przyznawanie się do trafień, inaczej cała zabawa nie ma sensu. Są medycy więc naprawdę nie ma potrzeby oszukiwania

- proszę słuchać dowódców, manewry mają charakter taktyczny, a więc bawimy się w wojsko, a nie jest to symulacja demokracji wojennej. Naprawdę te osoby poświęcają dużo czas na przygotowanie taktycznej strony rozgrywki, a i w trakcie samej zabawy nie będą miały tyle adrenaliny co zwykli uczestnicy.

- nie naginamy reguł rozgrywki w sposób który by przeczył symulacji pola walki.

- nie oszukujemy na amunicji – jest to takie samo oszustwo jak nie przyznanie się do trafienia

- jako jeńcy przekazujemy wszystkie i rzetelnie posiadane informacje (patrz wyżej)

- wczuwamy się w sytuację żołnierza na polu walki, nie wygłupiamy się itd. Będzie na to czas po manewrach

- słuchamy duszków, nie dyskutujemy z nimi.

 

V. ZMIANY W ZASADACH GRY i ICH DOPRECYZOWANIE

Obowiązują zasady takie jak na stronce z małymi zmianami:

a) MOŻLIWOŚĆ BRANIA JEŃCÓW (opisana wyżej)

B) ZESTRZELENIE HELIKOPTERA – następuje nie przez odpalenie świecy dymnej ale przez rzucenie w niego kulką otrzymaną od organizatorów (rzucić może tylko osoba dysponująca rurą imitującą rpg). Reszta zasad dotyczących śmigłowców nie ulega zmianie, w szczególności zestrzelić go można tylko po wylądowaniu (otwarcie wszystkich drzwi). Wysiadać/wsiadać również można z helikoptera dopiero po otworzeniu przez pilota wszystkich drzwi i na jego hasło.

c) PRZYWOŁANIE HELIKOPTERA – zgłaszamy taką potrzebę dowódcy(wskazujemy gdzie ma lądować(kwadrat na mapie), dowódca „dzwoni” do hq i mówi czy i za ile będzie helikopter, gdy widzimy nadlatujący helikopter oznaczamy miejsce lądowania świecą dymną.

d) SZPITALE STACJONARNE – oprócz polowych rozwijanych przez lekarzy, są też szpitale z wirtualną załogą. Leczenie następuje przez samowstrzyknięcie;) znajdujących się tam strzykawek (do ich wyczerpania) i odczekania określonej ilości czasu (jak przy szpitalu polowym). Szpital stacjonarny może zostać wysadzony(trzeba dysponować ładunkami wybuchowymi).

e) WYSADZANIE OBIEKTÓW

- mosty – odpalenie ładunku na środku mostu (położenie nie rzucenie)

- działa – przyklejenie do lufy i odpalenie ładunku

- wieża – przyklejenie do nogi i odpalenie

- lotnisko – odpalenie w głównym budynku (zdjęcia poniżej)

f) WYKONANIE OKREŚLONYCH ZADAŃ – meldujemy dowódcą, a Ci przez radio do HQ (czyli mnie)

g) ARTYLERIA w późniejszych etapach gry będzie też występowała artyleria – osoba będąca obserwatorem artyleryjskim przez radio będzie wskazywała cele duszkowi rzucającemu granaty kulkowe:)

h) PUNKTACJA zmiany

- zestrzelenie helikoptera 10 VP

- wzięcie jeńca – x2 jak za zabicie

 

[ Dodano: Wed 25 Oct, 2006 ]

Zdjęcia obiektów:

1) most 1mostpp7.th.jpg

2) most 2 (tam będzie most :wink: ) most2xz2.th.jpg

3) działo 1 dziao1qk8.th.jpg

4) działo 2dziao2dt1.th.jpg

5) wieża wieany4.th.jpg

6) wieża kontroli lotów na lotnisku lotniskofq9.th.jpg

 

[ Dodano: Wed 25 Oct, 2006 ]

Chipsy przyszły :wink:

Każdy żołnierz nosi buławę marszałka w plecaku :mrgreen:

img0448tv2.th.jpg

Link to post
Share on other sites
Wysłałem kaske ale nie dostałem potwierdzenia że dostaliście wysłałem parę PW ale cisza Plz o jakaś odp czy jestem czy mnie nie ma :/

"Błogosławieni cisi albowiem Oni zostaną wpuszczeni do Królestwa Niebieskiego" :wink:

Cierpliwości - piszecie do mnie tyla maili/PW że po prostu nie wydalam...

Link to post
Share on other sites
Wysłałem kaske ale nie dostałem potwierdzenia że dostaliście wysłałem parę PW ale cisza Plz o jakaś odp czy jestem czy mnie nie ma :/

"Błogosławieni cisi albowiem Oni zostaną wpuszczeni do Królestwa Niebieskiego" :wink:

Cierpliwości - piszecie do mnie tyla maili/PW że po prostu nie wydalam...

 

Ja jestem bardzo cierpliwy ;D Ale niedziela już tuż tuż ;)

Link to post
Share on other sites

Cz mógłby ktoś w przypływie dobrej woli podać która kropka na mapie jaki cel oznacza? Nie miałem jeszcze przyjemności postrzelać się na pasterniku, a chciałbym sobie na mapce podpisać co gdzie jest.

 

EDIT:

Moje niedopatrzenie. Punkty są podpisane, wystarczyło na nie najechać myszką ;) Przepraszam za zamieszanie.

Link to post
Share on other sites

Wojsko zrobiło nam psikusa i pomimo wcześniejszych zapwnień okazało się, że w dniu manewrów odbywa się rajd samochodów terenowych :? :? :? . Szczęcie w nieszczęściu polega na tym, że rajd ma się odbyć w innej częśc poligonu niż my potrzebujemy na grę główną. Niemniej mogą wystąpić problemy z parkowaniem, wobec czego proszę we własnym interesie, o punktualne przybycie (albo my, albo oni :wink: ).

Link to post
Share on other sites
Wojsko zrobiło nam psikusa i pomimo wcześniejszych zapwnień okazało się, że w dniu manewrów odbywa się rajd samochodów terenowych    . Szczęcie w nieszczęściu polega na tym, że rajd ma się odbyć w innej częśc poligonu niż my potrzebujemy na grę główną.

Młody to zdziwiony... :lol:

 

Poza tym:

1. Dziwne, że w Nd, zawsze jeździli w Sb. ;)

2. Jeździć (pojedyncze wozy) mogą (nie twierdze, że będą) po całym obiekcie (konfrontacja teorii z praktyką) więc ostrożność pod tym względem będzie trzeba zachować (doświadczenia własne).

3. Pozdrówcie ode mnie sierżanta M. ;) Rok temu, nawet na 3 dni przed J2005, też się zarzekał, że obiekt będzie wolny. :wink:

Link to post
Share on other sites

Najzabawniejsze jest to, że manewry faktycznie już trwają :D Cele każda strona manewrów już od kilku dni zna, Victor porozsyłał dyrektywy ogólne :) Rozkazy każda strona już swoim żołnierzom wydała. Cała sytuacja wygląda jak noc w 1968r. przed atakiem na Czechosłowację - trzeba tylko wpakować żołnierzy do samolotów...

 

:D

 

 

Pozdrówka, do zobaczenia :mrgreen:

MAJKI

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...