Gunfire_com Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 @Lesio - przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji, szczególnie w przypadku repliki tak wysokiej klasy, co do której nie powinno być żadnych zastrzeżeń. Jedyne co w tej sytuacji możemy zalecić, to rozpoczęcie procedury reklamacyjnej. PS A GF po reklamacji mojej opinii na opineo gdzie poprosiłem o odniesienie się do moich uwag dalej stanowczo je ignoruje. Mamy lekkie opóźnienia jeśli chodzi o opinie na Opineo, ale na pewno wkrótce dotrzemy i do twojej oraz ustosunkujemy się do niej. Prosimy o cierpliwość. Natomiast poniżej chcemy ustosunkować się do opinii użytkownika kingerx: Chciałbym przestrzec drogie grono airsoftowych maniaków przed zakupem produktu karabinu maszynowego GF43 MOD 0 w sklepie GUNFIRE.Poniżej link do tego produktu: http://gunfire.pl/pr...GF43-MOD-0.html Zamówiłem ten produkt poprzez patronacki sklep Jar-mix, który dalej złożył bezpośrednie zamówienie do GUNFIRE w 2011-11-09 Jar-mix nie jest naszym sklepem patronackim a jedynie odbiorcą hurtowym. Tak więc całość odpowiedzialności gwarancyjnej spoczywa na firmie Jar-mix jako sprzedawcy detalicznym w twoim przypadku. To od nich powinieneś dochodzić swoich praw. dodatkowo poprosiłem o zmodyfikowanie podzespołów gearboxa, zastąpienie plastikowego czegoś tam wewnątrz czymś, co sklep miał u siebie, bo innej możliwości zakupu podzespołów nie było. Elementy stokowe, które zostały wyjęte z tej repliki oceniam 2 na 10 cieniutki plastik, który nie wiem, co jest w stanie wytrzymać a z pewnością nie nadaje się na elementy gearboxa w karabinie wsparcia. Jeśli nie jesteś nawet w stanie napisać o zastąpienie jakiego elementu prosiłeś, to na czym opierasz swoje twierdzenie, że stockowe części wewnętrzne są słabej jakości? Wiele tych replik sprzedaliśmy na stockowych częściach i działają bezproblemowo. Jeśli Tobie to nie wystarczało, to bardzo dobrze, że zdecydowałeś sie na wzmocnienie konstrukcji - na pewno podniesie to żywotność repliki, natomiast twierdzenie, że części wewnętrzne repliki nie nadają się do niej, z powodu swej niskiej jakości jest bezzasadne i bezpodstawne. Pierwsze dwie naprawy i powroty na serwis są mniej więcej zgodne ze stanem faktycznym. Chociaż replika wychodziła od nas sprawna, to po krótkim czasie wracała z kolejnymi wadami. To rzadki przypadek, ale się zdarza - dlatego też bezproblemowo podejmowaliśmy kolejne próby naprawy. Natomiast niezgodny z rzeczywistością jest opis trzeciej naprawy, a przynajmniej pominięto w nim parę istotnych faktów. 4. Powrót repliki i uruchomienie sprzętu 2012-02-10 – ponownie testuje sprzęt w Jar-mmix na chronometrze, testy wykazują 430fps i „16” na roofie (podaje maksymalne osiągi). Jestem prawie pozytywnie zdziwiony, ale… No właśnie życie ciągle musi Nas zadziwiać, chcą użyć potencjometr stwierdzam, że on nie działa. Kręcę w prawo następnie w lewo i zmiany na roofie brak, nie działa. Wyciągamy lufę a tam zwyczajnie potencjometr został odłączony i w styki został wepchnięty przewód w kształcie litery U. Poniżej zdjęcie: Klient zapomniał wspomnieć w swoim poście, ze mimo, iż w sprawach reklamacji powinien kontaktować się z firmą Jar-mix, a firma ta dopiero z nami przez swojego opiekuna hurtowego, to skontaktował się bezposrednio z naszym serwisem. Mimo, iż nie było to obowiązkiem serwisanta, to ten przeprowadził z Klientem wyczerpująca rozmowę, w której przedstawił obecny stan naprawy. Poinformował, że są problemy z potencjometrem, przy używaniu baterii Li-po, a na stockowej baterii działa bez zarzutu. Serwisant zasugerował Klientowi, że jeśli będzie używał tej repliki z baterią Li-po, to może on zrezygnować z potencjometru, gdyż w zestawie jest przejściówka, którą zamiast potencjometru się montuje. Klient przystał na to i zgodził się na zastąpienie potencjometru przejściówką. Jako, iż w zestawie z repliką nie otrzymaliśmy tego elementu od Klienta, to serwisant poinformował iż wykona takową przejściówkę samodzielnie, a Klient będzie mógł ją sobie docelowo zamienić na tą, która posiada w zestawie. Teraz czytamy, że Klient jest zaskoczony brakiem potencjometru. Przykro nam, ze mimo dobrej woli z naszej strony i poświęcenia czasu serwistanta na rozmowę z Klientem (który nie powinien się zwracać bezpośrednio do nas, a do swojego sprzedawcy), ten szybko o tej rozmowie zapomniał i zarzucił nam coś, na co sam przystał. Klient nie nadmienił też w swym poście, iż po trzeciej naprawie został także nakręcony przez nasz serwis film, który prezentował działanie jego repliki po naprawie, by upewnić go w tym w jakim jest stanie w momencie opuszczania naszego serwisu. To kolejny akt dobrej woli z naszej strony, do którego w żaden sposób nie byliśmy zobowiązani, ale chcieliśmy upewnić Klienta w poprawności wykonanej naprawy. Tak więc z naszej strony uważamy, że wykazaliśmy dużo dobrej woli i działań, które wykraczały poza obowiązki wynikające z uregulowań prawnych czy regulaminów. Mimo wszystko Klient nie jest usatysfakcjonowany i całość winy przerzuca nas - Gunfire, mimo iż nawet nie sprzedaliśmy mu tej repliki, tak więc nie mamy wobec Klienta - użytkownika kingerx jakichkolwiek zobowiązań. Quote Link to post Share on other sites
kingerx Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 Klient zapomniał wspomnieć w swoim poście, ze mimo, iż w sprawach reklamacji powinien kontaktować się z firmą Jar-mix, a firma ta dopiero z nami przez swojego opiekuna hurtowego, to skontaktował się bezposrednio z naszym serwisem. Mimo, iż nie było to obowiązkiem serwisanta, to ten przeprowadził z Klientem wyczerpująca rozmowę, w której przedstawił obecny stan naprawy. Poinformował, że są problemy z potencjometrem, przy używaniu baterii Li-po, a na stockowej baterii działa bez zarzutu. Serwisant zasugerował Klientowi, że jeśli będzie używał tej repliki z baterią Li-po, to może on zrezygnować z potencjometru, gdyż w zestawie jest przejściówka, którą zamiast potencjometru się montuje. Klient przystał na to i zgodził się na zastąpienie potencjometru przejściówką. Jako, iż w zestawie z repliką nie otrzymaliśmy tego elementu od Klienta, to serwisant poinformował iż wykona takową przejściówkę samodzielnie, a Klient będzie mógł ją sobie docelowo zamienić na tą, która posiada w zestawie. Teraz czytamy, że Klient jest zaskoczony brakiem potencjometru. Przykro nam, ze mimo dobrej woli z naszej strony i poświęcenia czasu serwistanta na rozmowę z Klientem (który nie powinien się zwracać bezpośrednio do nas, a do swojego sprzedawcy), ten szybko o tej rozmowie zapomniał i zarzucił nam coś, na co sam przystał. Witam! W kwestii komunikacji mojej osoby z servisantem GUNFIRE to uważam to za wierutne kłamstwo to Wasz pracownik do mnie zadzwonił i oznajmił, że jest możliwość odłączenia tego potencjometru dodatkowo mówił, że jak zmieni się sprężynę na inną to replika powinna działać poprawie. Zdziwiłem się, bo żadna sprężyna nie była w tej replice wymieniana powiedziałem mu o tym. A jeżeli to Jar-mix jest sklepem, w którym kupiłem replikę i reklamację składam w tym sklepie to ten sklep powinien przesłać Wam informację o wyłączeniu potencjometru. Czy otrzymaliście tego e-maila od nich o tej informacji? Jeżeli chodzi o korzystanie z akumulatora Li-po to Wasz pracownik powiedział, że właśnie na takim akumulatorze testował replikę, więc znowu pojawiają się sprzeczności. Nie lubię takich przepychanek słownych tym bardziej, że to ja jestem klientem a dzięki Nam takim zwykłym Kowalskim GUNFIIRE funkcjonuje. Powtarzam ponownie kupiłem produkt, który jest nie sprawny w 100% nie interesują mnie prowizorki i nieskończone naprawy 94 dni temu wydałem ponad 1500zł, które to środki są zamrożone. Czy Wy kiedykolwiek przyznaliście się do błędu? To naprawdę nie jest wstyd… Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 Skończmy na tym przepychanki, przypominam regulamin działu. Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 (edited) I ja dorzucę swoje :) W GF zamówiłem gearbox ( by w promocji). zapłaciłem+ przesyłka(dodatkowo jakieś pierdoły zamówiłem przy okazji), paczkę otrzymałem. Niby wszystko pięknie ale - GB miał wadę fabryczną (szczelina około 1-2mm przy prowadnicy sprężyny), widać to było na pierwszy rzut oka - a że byłem pierwszym oglądającym ten GB to pomijam..GF nawet nie raczył oglądnąć towaru przed wysyłką. Zgłosiłem reklamację i wszystko działo się teoretycznie tak jak powinno, procedury,serwis itd. Najpierw stwierdzono, że paczka do nich w ogóle nie dotarła...po przesłaniu przeze mnie dowodu nadania - znalazła się. Stwierdzono, że jest to faktycznie wada fabryczna GB ale nie wymienią bo już nie mają tych gb i oddadzą kasę za GB+koszty przesyłek (w 2 strony) - takie informacje dostałem z serwisu...jak w końcu się do nich dodzwoniłem... Zwrot kasy otrzymałem w sumie po 2 tygodniach - pomijam - ale tylko za GB. Żenada. Chcieli opinię to im wystawiłem, teraz zakwestionowali, nie chce mi się dalej tłumaczyć bo widzę, że klient jest dobry - jak kupi. jak jest zwrot/reklamacja - to już jest problem, wywody o czytaniu regulaminu i inne pierdoły...no trudno, takie życie. Jako stały klient dalej kupuje u nich ale drobne rzeczy i tylko dlatego, że mają promocje. Sklep jeszcze jakiś czas temu na prawdę dawał radę, teraz gdyby nie promocje...marnie i to bardzo, a szkoda. Reasumując - miesiąc walki o swoją kasę, której w całości nie otrzymałem Brak sprzętu (na którym mi na prawdę zależało, jak i na czasie), który musiałem kupić w innym eSklepie w związku z tym - "lekki" niesmak pozostał Edited February 16, 2012 by mike88 Quote Link to post Share on other sites
kingerx Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 (edited) Temat załatwiony pozytywnie. Podziękowania dla JAR-MIX. Edited February 28, 2012 by Cappuccio Quote Link to post Share on other sites
Draico Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 Zamierzam reklamować u nich produkt z przyczyn opisanych w temacie: http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/121371-luneta-do-g36k-od-jg/page__gopid__1653863#entry1653863 Ile trzeba czekać na uznanie gwarancji w tym sklepie? Radzicie wysyłać całą replikę czy tylko lunetę? Opis jak potoczyła się sprawa reklamacji przedstawię na forum. Quote Link to post Share on other sites
alex2006 Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 (edited) Witam. Kupowałem dużo rzeczy z gunfire. Trafił mi się magazynek Drum do M. Nie działał od początku. Nie podawał kulek. Odesłałem, i co ??? minęło 14 dni, i zero kontaktu ze mną jako klientem. Nic. telefon,mail. Nic. Nie wiem, co ja mam wydzwaniać??? reklamacja 6094. Edited March 20, 2012 by alex2006 Quote Link to post Share on other sites
Cappuccio Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Witam. Kupowałem dużo rzeczy z gunfire. Trafił mi się magazynek Drum do M. Nie działał od początku. Nie podawał kulek. Odesłałem, i co ??? minęło 14 dni, i zero kontaktu ze mną jako klientem. Nic. telefon,mail. Nic. Nie wiem, co ja mam wydzwaniać??? reklamacja 6094. No widzisz takie życie, my mamy regulamin który zaakceptowałeś a się do niego nie stosujesz. Spamujesz forum (napisałeś 4 posty z czego 2 były zdublowane). Nie przeczytałeś także regulaminu działu opinie. Napisz, zadzwoń do sklepu i wyjaśnij sprawę i potem możesz wystawić mu opinię - a teraz to wygląda, że wysłałeś paczkę i tyle (paczki giną, może nie zmieściłeś kontaktu zwrotnego itp. Quote Link to post Share on other sites
asas Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 (edited) Dzwoń póki nie odbiorą, bez przerwy. Stracisz jakieś 5-10zł na samo połączenie (to chyba taki patent na klientów - nie dość, że sklep nie odbiera to klient płaci za samo czekanie na odebranie telefonu..) ale w końcu się dodzwonisz. Ja póki co jestem dumny, że moja neutralna opinia na opineo się pojawiła. Sklep po prostu odpuścił sobie odpowiedź na moje pytanie o powód niesprawdzania produktu przed wysyłką. Każdemu poszkodowanemu przez GunFire radzę rozgłaszać opinie o sklepie na właśnie takich portalach (po zamówieniu masz taką opcję) - sytuacja, gdy sklep z takim zachowaniem ma 99% opinii pozytywnych i 4 neutralne jest, delikatnie mówiąc, dość dziwna. Do GunFire, powtarzam moje pytanie z reklamacji opinii: Witam, Po raz kolejny piszecie o sprawie zupełnie niezwiązanej z sytuacją, niezważając na treść moich postów. Tak więc, spytam wprost: czemu wysyłacie niesprawne lub uszkodzone repliki klientom? I proszę mi nie tłumaczyć, że można je zwrócić. Taka sytuacja w ogóle nie powinna mieć miejsca, a u Was zdarza się wręcz nagminnie. Czy jakikolwiek sklep samochodowy sprzedający niesprawne auta z argumentem, że przecież może je naprawić byłby traktowany jako dobry? Wątpię. Czekam na odpowiedź na moje pytanie. Edited March 20, 2012 by asas Quote Link to post Share on other sites
alex2006 Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 No widzisz takie życie, my mamy regulamin który zaakceptowałeś a się do niego nie stosujesz. Spamujesz forum (napisałeś 4 posty z czego 2 były zdublowane). Nie przeczytałeś także regulaminu działu opinie. Napisz, zadzwoń do sklepu i wyjaśnij sprawę i potem możesz wystawić mu opinię - a teraz to wygląda, że wysłałeś paczkę i tyle (paczki giną, może nie zmieściłeś kontaktu zwrotnego itp. Paczka doszła 5.03. 6,03 zostało przyjęte na serwis-jest info na ich stronie. A dlaczego ja mam wydzwaniać?? Poniosłem już koszt przesłania. Takie życie??? Masz tam udziały, Proszę Pana??? a tak w ogóle wydałem u Nich kuuppeee kasy( repliki,części, itd. itp.) Nie rozumiem twojego komentarza. Quote Link to post Share on other sites
Cappuccio Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Mam udziały w organizowaniu forum i pilnowaniu jego zasad. Wiec proszę stosuj się do nich. Najlepiej za spamować forum i niech inni pomagają a samemu maila do sklepu to nie napisze bo po co. Quote Link to post Share on other sites
alex2006 Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Mam udziały w organizowaniu forum i pilnowaniu jego zasad. Wiec proszę stosuj się do nich. Najlepiej za spamować forum i niech inni pomagają a samemu maila do sklepu to nie napisze bo po co. Poszły 4 maile. I cały czas: proszę czekać, proszę czekać,serwis się skontaktuje, itp... Quote Link to post Share on other sites
bananiak Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Jak szukasz pocieszenia to ja czekam na replikę od 22 stycznia:) Nie wywalaj tutaj brudów poczekaj jak cała sytuacja się zakończy, a dopiero wtedy podsumuj. Quote Link to post Share on other sites
borzej Posted April 11, 2012 Report Share Posted April 11, 2012 Drodzy państwo, Jesteśmy posiadaczami konta na sklepie Gunfire (konto teamowe), Podczas ostatniej promocji -15% zakupiliśmy http://gunfire.pl/product-pol-1152196761-Replika-pistoletu-STI-Tac-Master.html i tu powstał cały problem bo: podczas realizacji zamówienia na etapie jego potwierdzania kwota zamówienia to Wartość produktów : 266.31zł Koszt przesyłki : 20,00 zł Do zapłaty : 286.31zł a sklep zrealizował to w następujący sposób: Wartość produktów: 295.90zł Koszt przesyłki : 20,00 zł Koszt zamówienia: 315.90zł tym samym dokonano złamania przepisów KC Art. 661. § 1. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże składającego, jeżeli druga strona niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie. a skoro mamy umowę kupna-sprzedaży to: Art. 535. Przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę Art. 536. § 1. Cenę można określić przez wskazanie podstaw do jej ustalenia. § 2. Jeżeli z okoliczności wynika, że strony miały na względzie cenę przyjętą w stosunkach danego rodzaju, poczytuje się w razie wątpliwości, że chodziło o cenę w miejscu i czasie, w którym rzecz ma być kupującemu wydana.. Jak myślicie co powinienem z tym fanem zrobić - 30 złotych to nie majątek, ale mi chodzi o zasadę, skoro państwo z Gunfire Mają bajzel w systemu (sklepie internetowym) to dlaczego za to ma odpowiadać klient. a druga sprawa to brak kontaktu, od pani w telecentrum usłyszałem ze mogę sobie sprawdzić na internecie, ale wg mnie należało by do takiego klienta zadzwonić czy dalej chce nabyć towar po wyższej cenie. tego wymaga kultura. I na koniec małe zejście z wątku głównego, kiedy czas jakiś temu (okolice lutego - marca) dokonywałem zakupów na ASGShopie - sprzedawca zadzwonił do mnie nawet z taką pierdołą jak to że jeśli wyrażam zgodę na wysłanie paczki kurierem a nie przez pocztę to wysyłkę będę miał gratis. Czy różne ceny skutkują różnym podejściem do klienta?? Quote Link to post Share on other sites
PitBear Posted April 11, 2012 Report Share Posted April 11, 2012 Czegoś nie łapie. Chciałeś zniżkę teamową + jeszcze 15%? Przecież w regulaminie promocji było, że się nie łączy... A Gunfire samo wzięło Ci kasę z konta? Czy sam widziałeś ile trzeba zapłacić? Quote Link to post Share on other sites
borzej Posted April 11, 2012 Report Share Posted April 11, 2012 płatność przy odbiorze (pobranie) A mi chodzi o to że kiedy robie zamówienie (patrz kwota w koszyku) to nie mam głowy do tego ile mam procent zniżki - przy potwierdzaniu zamowienia miałem mniejsza kwotę - wiec albo niech zrobia porządnie sklep internetowy (żeby takie błędy nie wychodziły) albo niech dzwonią do klienta (numer telefonu mają). złamali przepisy KC (jak wyżej) Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted April 11, 2012 Report Share Posted April 11, 2012 (edited) płatność przy odbiorze (pobranie) A mi chodzi o to że kiedy robie zamówienie (patrz kwota w koszyku) to nie mam głowy do tego ile mam procent zniżki - przy potwierdzaniu zamowienia miałem mniejsza kwotę - wiec albo niech zrobia porządnie sklep internetowy (żeby takie błędy nie wychodziły) albo niech dzwonią do klienta (numer telefonu mają). złamali przepisy KC (jak wyżej) Bzdura. Żadne przepisy złamane nie zostały, jak już wiele osób Ci odpisało (także w wątku o sklepie z którego zdublowałeś post) biorąc udział w promocji akceptujesz jej regulamin - proste. Jeśli natomiast nie masz głowy do zakupów internetowych, a interpretacja prostego regulaminu nastręcza problemów - może warto przekazać te zadanie innej osobie z teamu? Edited April 11, 2012 by Gunfire_pl Quote Link to post Share on other sites
borzej Posted April 11, 2012 Report Share Posted April 11, 2012 powtórzę artykuły które wg mnie zostały naruszone Art. 535. Przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę Art. 536. § 1. Cenę można określić przez wskazanie podstaw do jej ustalenia. § 2. Jeżeli z okoliczności wynika, że strony miały na względzie cenę przyjętą w stosunkach danego rodzaju, poczytuje się w razie wątpliwości, że chodziło o cenę w miejscu i czasie, w którym rzecz ma być kupującemu wydana.. Problem jest tylko to co zostanie uznane za fakt wydania - na serwisie allegro moment zawarcia umowy sprzedaży jest tym momentem.. u was nie ma nic na ten temat napisane. Po drugie skoro promocje nie ida w parze to czemu kwota w sklepie się wyświetla - sklep jest źle skonstruowany?? Jak mówiłem ponieważ uważam że umowa została zawiązana za replikę zapłacę, a co do sprawy będę czekał na opinię federacji konsumenta. i Po trzecie - prosił bym tylko o lepsze traktowanie klientów, utrzymywanie z nimi kontaktu kiedy wychodzą takie sytuacje. Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted April 11, 2012 Report Share Posted April 11, 2012 Jak sam Napisałeś - artykuły które wg mnie zostały naruszone - jest to tylko i wyłącznie Twoja opinia, która nie musi mieć nic wspólnego ze stanem faktycznym. Daj sprawę do analizy prawnikowi albo Rzecznikowi Praw Konsumenta, który będąc kompetentnym w tych kwestiach udzieli Ci pełnej odpowiedzi. Problem jest tylko to co zostanie uznane za fakt wydania - na serwisie allegro moment zawarcia umowy sprzedaży jest tym momentem.. u was nie ma nic na ten temat napisane. Jest to uregulowane przepisami prawnymi Po drugie skoro promocje nie ida w parze to czemu kwota w sklepie się wyświetla - sklep jest źle skonstruowany?? Ponieważ zakupy dokonywane były z konta teamowego a nie osoby fizycznej (detalisty). i Po trzecie - prosił bym tylko o lepsze traktowanie klientów, utrzymywanie z nimi kontaktu kiedy wychodzą takie sytuacje. Do utrzymywania "kontaktu" służą inne formy niż posty na forum. Abstrahując od powyższego: Posiadacie jako team zniżkę 10%. Nieświadomie (jak Napisałeś wyżej "nie miałeś głowy do tego...") otrzymaliście wyższą zniżkę 15% zamiast standardowych 10% ponieważ wzięliście udział w promocji więc i tak jesteście na "+". Czy w/g Ciebie uczciwe jest szukanie dziury i na siłę próba przeforsowania, że należy Ci się jednak 10% + 15% po mimo, że w regulaminie promocji w której wzięliście udział, dzięki czemu zyskaliście większą zniżkę niż sądziliście, jak byk jest napisane, że promocje się nie łączą? W/g mnie nie bardzo... Quote Link to post Share on other sites
borzej Posted April 11, 2012 Report Share Posted April 11, 2012 tak jak napisałem w dziale opinie -> temat Gunfire.pl moje posy miały mieć charakter informacyjny Jesli mogę coś zasugerować proponował bym aby na kontach teamowych naprawić ten błąd w sklepie żeby nie sumował zniżek tylko brał najwyższą Co do ideii kont teamowych - to to są konta hurtowe skoro nie są kontami detalicznymi?? i ostatnia sprawa - w czasie rozmowy telefonicznej nie udzielono mi wyjasnien (poa stwierdzeniem ze tak bedzie i basta - to skrót myslowy oczywiscie), dlatego pokusiłem się o wpis na forum. Pozdrawiam i prośba do moderacji o zamknięcie tematu Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted April 11, 2012 Report Share Posted April 11, 2012 (edited) Mimo wszystko nie byłbym taki pewien swego na miejscu sklepu. Po pierwsze posiadając konto teemowe ze zniżką, nie zmienia to faktu, że kupującym jest osoba fizyczna. Cena podana w koszyku przy zawieraniu umowy (k/s) - jest wiążąca. System naliczania kwoty jest stworzony przez podmiot sprzedający i to on ponosi pełną za jego funkcjonowanie odpowiedzialność. Wg mojej opinii sklep stoi na przegranej pozycji, ale nie chce mi się osobiście dalej zagłębiać w tą sprawę. Po mojemu pisz do rzecznika, lub znajdź kogoś na studiach prawniczych kto pomorze Ci napisać pozew (choć wpierw powinieneś wystosować do sklepu pisemnie reklamację). Choć na miejscu sklepu wyjaśniłbym ten problem bo wina stoi po jego stronie (choćby wadliwego systemu informatycznego). Edited April 11, 2012 by Trzmielor Quote Link to post Share on other sites
Nilus Posted April 12, 2012 Report Share Posted April 12, 2012 Trzmielor tu się mylisz :) Team nie może się składać jakby nie patrzeć z jednej osoby... Skoro jest to konto TEAMOWE to do niego ma więcej niż jedna osoba dostęp? No chyba, że Ty potrafisz stworzyć jednoosobową drużynę do czegokolwiek to w takim razie mój błąd ;) Także sklep nie jest winny nikomu i niczemu tylko niestety osoba która zamawiała, skoro nie umie przeczytać regulaminu promocji. A teraz może pora skończyć ten offtop? Quote Link to post Share on other sites
Draico Posted April 12, 2012 Report Share Posted April 12, 2012 Kilkanaście postów wcześniej, pisałem że zamierzam oddać replikę na reklamację, a zaraz po tym wystawić sklepowi opinię. reklamacja przebiegła bezproblemowo (czas oczekiwania 15 dni). Sklep mogę z czystym sumieniem polecić (co robię także wśród znajomych airsoftowców). Plusy sklepu: + Duża ilość promocji + Miła obsługa + Dość dobry program punktowy (tj. można zawsze coś przydatnego za nie wziąć) + Znakomity sposób dostawy (czas, zapakowanie przesyłki itp.) + Ceny produktów po uwzględnieniu promocji czasowych i przy użyciu bonu deklasują konkurencję + Brak problemów przy reklamacji Minusy sklepu: - Problemy z naliczaniem punktów za zamówienia (ale wystarczy wysłać wiadomość i punkty są zawsze naliczone poprawnie) - Czasami zdarza się że mimo promocji źle naliczana jest kwota w koszyku (np. cena jednego towaru została naliczona tak jakby była bez promocji, ale jak wyżej jeden email i wszystko gra) Moderator [Cappuccio]: pytania do sklepu proszę zadawać inną drogą Quote Link to post Share on other sites
szneqz Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 Kilka dni temu zamówiłem broń i amunicję w gunfire, po trzech dniach doszło wszystko nienaruszone, piękne, ładne. Polecam ten sklep. Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 Trzmielor tu się mylisz :) Team nie może się składać jakby nie patrzeć z jednej osoby... Skoro jest to konto TEAMOWE to do niego ma więcej niż jedna osoba dostęp? No chyba, że Ty potrafisz stworzyć jednoosobową drużynę do czegokolwiek to w takim razie mój błąd ;) Także sklep nie jest winny nikomu i niczemu tylko niestety osoba która zamawiała, skoro nie umie przeczytać regulaminu promocji. A teraz może pora skończyć ten offtop? Człowieku nie pisz bzdur. Zamawiającym z konta teamowego jest konkretna osoba fizyczna. Skoro nie wiesz co to umowa k/s i osoba fizyczna to przynajmniej bzdur nie pisz. To żaden offtop, po prostu moderator przeniósł posty z innego tematu. Myślę że dla autora bardzo istotnego, gdyż IMO sklep z powodu własnej winy próbuje wyłudzić pieniądze. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.