Klimbert Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 (edited) Raz nie wysłali mi też kulek i dalej czekam aż je doślą :-/ Po prawie 6 tygodniach udało się i kulki otrzymałem, jako wynagrodzenie za czas otrzymałem drugą paczkę gratis, więc oczywiście z tego powodu + PLUS DLA GUNFIRE Edited September 13, 2007 by Klimbert Quote Link to post Share on other sites
gobello Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 Osobiście mam dobrą opinię o tym sklepie, wiele razy robiłem u nich zakupy i zawsze wszystko było ok, podobnie naprawa gwarancyjna - szybka i bezproblemowa. Kontakt z Gunfire również nie nastręcza problemów - wystarczy zadzwonić do BOK i przedstawić problem, obsługa może nie zawsze jest doskonale poinformowana, ale nadrabiają to dobrym podejściem do klienta i cierpliwością. Jak dla mnie sklep na plus. Dbają o klienta i do machinegun.pl jeszcze im daleko ;) Quote Link to post Share on other sites
Barraketh Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 A ja wlasnie jestem po przeprawie z tym sklepem. Ponad 2 miesiace temu kupilem u nich elektrycznego Glocka. Paczka przyszla szybko, jednak replika byla zepsuta, po prostu nie strzelala. Odeslalem wiec replike na gwarancji i teraz uwaga... Dzis do mnie dotarla, po 2 miesiacach czekania, ciaglego pisania maili i obietnic, ze 'wyslemy jutro'. Co wiecej nowy zestaw jaki dostalem (bez zadnych gratisow za dluuuuugo przeciagajaca sie procedure reklamacyjna, ba nawet bez 'przepraszam' w mailach) rowniez jest uszkodzony, poniewaz po wystrzeleniu kilku magazynkow przestal dzialac tryb strzalu pojedynczego i niezaleznie od ustawienia przelacznika replika strzela seria. Jestem bardzo, bardzo zawiedziony sklepem Gunfire.pl Quote Link to post Share on other sites
wonski_wr Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 Barraketh, nie jest to usterka. W zestawie masz klucz imbusowy. Zdejmij zamek z Glocka. Przy selektorze ognia jest miejsce na regulację selektora właśnie tym imbusem. Jeżeli odpowiednio go ustawisz obydwa tryby będą działały poprawnie. pozdr. M.D. Quote Link to post Share on other sites
Barraketh Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 Wonski_wr, wlasnie probowalem robic tak jak mowisz, niestety ten imbus albo jest za maly, albo tamta srubka jest juz wyrobiona, poniewaz nie 'lapie' srubki, tylko sam sie kreci... Quote Link to post Share on other sites
Ghosty Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Któreś zakupy z rzędu. Tym razem wygrana aukcja na allegro. Pojawił się problem z potwierdzeniem przesyłki, wszystko zakończyło się pomyślnie. Problem został rozwiązany drogą telefoniczną. Szybka wysyłka, paczka dobrze zapakowana. Wielki + dla gunfire.pl za podejście do klienta, jak zawsze pełen profesjonalizm :wink: Polecam. Quote Link to post Share on other sites
ross154 Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Kupiłem u nich przez allegro chinski pistolet (aeg) Beretta M93R [P02]. Przesylka szybko trafila w moje rece. Niestety okazalo sie ze bateria lub zasilacz nie dzialaja. 12 wrzesnia reklamowalem replike. Jak narazie na stronie reklamacji nie ma zadnej informacji co sie dzieje z moja replika. Quote Link to post Share on other sites
lnowak1992 Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 Moim zdaniem sklep DOBRY. Zamówiłem M16 a2 JG wcześnie rano i doszła na drugi dzień. W replice były drobne zarysowania, ale to nie przeszkadza. Quote Link to post Share on other sites
ony Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 kupiłem m16 a4, doszedł lekko porysowany, ale to mi nie przeszkadza. Po około 3 dniach strzelania w ogródku (pisałem o tym w temacie z rodziny m16) wysiadł selektor ognia. No to ok, nie mam zdolności manualnych to się sam tego czepiać nie będę, od czego jest gwarancja, no i tak zrobiłem, zareklamowałem, wysłałem karabinek. Napisałem jeszcze jednego maila z pytaniami. I cisza. Mail poszedł w niedzielę (tak jak zgłoszenie do reklamacji), paczka wysłana w poniedziałek kurierem (wiem już, że ją odebrali). A na stronce reklamacji nic.. żadnego info co się dzieje. No cóż będę czekał. przyznam, zepsuło się trochę moje pozytywne spojrzenie na ten sklep. jak na razie to + za szybką wysyłkę no i - za to co opisałem Quote Link to post Share on other sites
Szafek Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Troche nie na temat, ale nie wiedziałem gdzie to wsadzic a mianowicie czy ktoś orientuje się kiedy w sklepie będzie dostępny M4A1 Full metal? Czekam juz od ponad tygodnia i dalej go nie ma :???: Uprzedzając pytania: tak pisałem maila do gunfire w piątek, ale narazie nie odpowiedzieli... Może ktoś na forum się orientuje? Quote Link to post Share on other sites
Rav. Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Z informacji przeze mnie posiadanych w tym tygodniu mają już być. Mieli problem z przesyłką. Teraz czeka to na odprawę celną... :uśmiech: dużo ludzi czeka tam na te M4A1... :wink: Quote Link to post Share on other sites
Szafek Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 to trza będzie szybko upolować :) Rafron77 dzieki za info Quote Link to post Share on other sites
Patso Redneb Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Czy ktokolwiek mial juz jakikolwiek kontakt z ich serwisem? Roczna gwarancja to mila rzecz, ale ciekaw jestem, jaka jest jej rzeczywista wartosc. Quote Link to post Share on other sites
Gregorio Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 Szafek uprzedziłem cię i zamówiłem zaraz z rana jak sie pojawiła, a czatowałem na nią od tygodnia. A wracając do tematu to w środę ją zmówiłem ze statusem "płatne przy odbiorze", zadzwoniłem potwierdzić i wtedy sie dogadałem z gościem, że jednak zrobie przelew bo myślalem, że przesyłka szybciej dojdzie. Gość zmienił status na "przelew", po czym poinformował, że przesyłka zostanie dopiero wysłana po tym jak wpłata zostanie u nich zaksięgowana i że jak by było płatne przy odbiorze tu już by ją wysłali w tym dniu zamówienia i na drugi dzień by doszła. No to ja jednak zdecydowałem zeby przywrócił "przy odbiorze", bo wiadomo każdy chce mieć cacko jak najszybciej w domu. Gościu mowi, że zaraz zmieni i że jutro przesyłka już bedzie i że rano moge zadzwonić do UPS czy dotarła. Rano sie okazało, żę nawet nie zmienili spowrotem statusu na "płatne przy odbiorze" i przez to przesyłka nie została wysłana, bo czekają na kase. No ale dobra gość poprawił i mowi, że dzisiaj już to zaraz spakują i że na piątek dojdzie. Ok spoko jeszcze jeden dzień wytrzymam, zdaża sie. Każdemu sie może pomylić lub zapomnieć (chodzi mi o bład kolesia w sklepie, że nie poprawił statusu). W piątek dzwonie, tj. dzisiaj i co...? Ku**a mać wysłali ją dopiero dzisiaj rano a dostanę ją dopiero w poniedziałek bo w sobote UPS nie dostarcza, chyba mnie zaraz potarga. Jak czytałem te posty to może na początku była miła i szybka obłsuga, a po moim doświadczeniu to miła dalej jest, ale w moim przypadku na pewno nie szybka. Mam tam zmiar zamówić jeszcze raz, ale jak tym razem coś skopią to już tam więcej nic nie zamówie. Wiec możecie czekać za niedługo na kolejną opinię. Już by lepiej zrobili i napisali dostawa w ciągu 48 godz. to już by lepiej wyglądało, a nie w 24 bo z tym chyba mają problemy Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Witam! Niedawno wylicytowałem na ich aukcji M14 made by AGM. Wszystko zdawało się ok- wysyłka gratis, obsługa też w miarę ok. Ale: -gdy dostałem przesyłkę, otworzyłem paczkę i wziąłem do ręki karabin zaczął mi się "chybotać" w rękach. Brak imbusa przytwierdzającego łoże z pokrywą lufy. Spoko- zapomnieli. Zadzwoniłem i zgłosiłem problem. Swoją drogą zostałem potraktowany jak śmieć a nie klient przez tych panów... Kazali wysłać zdjęcie mailem. Wysłałem -dziś po upływie nie spełna 4 dni nie dostałem odpowiedzi. Zobaczymy jak będzie dalej. Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
ony Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Hawk14 wyślij im parę razy tego samego maila.. mi dopiero przy 4 "dostarczyło" (a gmail nie zgłaszał jakichkolwiek trudności...) Ogólnie to czekam nadal na jakieś informacje o mojej replice przebywającej w serwisie. Za tydzień z kawałkiem napiszę więcej (wtedy upływa 14 dni roboczych od dostarczenia repliki na gwarancji) i wtedy stwierdzę co nieco na temat serwisu. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Dostałem odpowiedź- ok. Co do tej śruby to chcę się jeszcze upewnić, że" nie jest ona częścią zestawu"... Bo wątpię, żeby producent produkował repliki z chybotliwym łożem bez śruby... Na szczęści już zostałem potraktowany jak człowiek i myślę, że to był przypadek albo moja zła interpretacja dość humorystycznej atmosferze w biurze gunfire.pl ... Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
Tebow Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 ja zamawiałem w tym sklepie m4, na drugi dzien rano kurier dotarł:), a ze sklepu jestem bardzo zadowolony i na pewno bedę tam kupować więcej rzeczy:) Quote Link to post Share on other sites
Duczio Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Zamawiałem MK 12 Mod 0 spr od Boyi-a w Czawrtek 04.10.07r.Przyszło potwierdzenie na maila, był telefon do mnie o potwierdzenie, informacje o stanie przesyłki znowu na maila. Przesyłka dotarła wtorek 09.10.07r., czyli dziś. Baterja się ładuje zobaczymy jak bedzie dalej z gwarancją i t d. Mimo czasu oczekiwania jestem zadowolony z poczontków z tym sklepem...I ciekawy tego "boja" hyh. Quote Link to post Share on other sites
Gregorio Posted October 11, 2007 Report Share Posted October 11, 2007 No moja replika dotarła dopiero wczoraj tj środę czyli prawie tydzień na nią czekałem. Miała przyjść w ostatecznym terminie w poniedziałek to gość mnie zwodził a w poniedziałek jak zadzwoniłem czemu jeszcze nie ma, to powiedział ze dzisiaj ja dopiero wysłali bo serwisant najprawdopodobniej sprężynę wymienił bo zamówiłem ta 110 i chciałem żeby ją wymienili. Ale czy na sto procent ja wymienili to gość nie wie, a serwisant nie pamięta. Super obsługa. Zamówiłem jeszcze dodatkowo paczkę kulek 3034 sztuk, która była lekko rozcięta, że niby sie uszkodziło podczas transportu, ale żadnych rozsypanych kulek nie znalazłem w paczce. A że należe do upierdliwych klientów to przeliczyłem wszystkie kulki i brakowało ponad 100. Jakie wnioski można z tego wyciągnąć to sie sami domyślcie. Jutro im wysmaruje maila zobaczę co odpiszą. Ale na pewno już tam więcej nic nie zamówie. Jak było więcej takich osób z rozciętymi woreczkami to piszcie na forum żeby mieć pewność, że nie tylko u mnie była taka saytuacja. W przypadku zauważenia małej dziurki proponuje przeliczyć bo braku ok 100 kulek nie widać gołym okiem a 100 razy 10 zamówień wynik oczywisty a trochę strzelania już jest przynajmniej 3 hi capy. Quote Link to post Share on other sites
Krawat Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 Ten sklep to jedno wielkie nieporozumienie Kupiłem przez konto znajomego PJ M933 i baterie intellecta. M4 doszedł do mnie z ułamanymi uszkami a bateria miała źle podłączone okablowanie, oczywiście na początku nie zauważyłem tego dlatego skopałem baterie (po 10 h ładowania wylał elektrolit) ... Po wysłaniu okazało się że baterii nie wymienią a odnośnie m4 odpisali ze to ja uszkodziłem uszka ... śmiechu warte Dodatkowo tak jak u kolegi wyżej paczka kulek byla uszkodzona i wszystkie rozsypaly się w pudełku (nie liczyliśmy więc nie wiem czy brakowało) Dodatkowo zabrakło jednej paczki kulek (czekaliśmy na nie ponad miesiąc -.-) Moim zdaniem sklep jest kompletnie nieprofesjonalny zaś cała sprawa ciągnie się już ponad 3 miesiące włacznie z próbami zastraszania mnie i znajomego pozwami do sądu (do tej pory nie otrzymaliśmy żadnego pisma) Moim zdaniem nie warto tam nic kupowac i nie polecam Jest wiele innych lepszych sklepów którymi warto zainteresować się.. BTW ,,Profesjonalizm,, panów z gunfire - http://img528.imageshack.us/img528/8169/1001829dg2.jpg NIE POLECAM ! Komentarz ten został usuniety z forum kilka tygodni temu po interwencji sklepu gunfire Ze względu na brak jakiejkolwiek odpowiedzi umieszczam moją opinie ponownie (za zgoda administratora forum) Quote Link to post Share on other sites
Gregorio Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Miałem do nich napisać, ale mi sie nie chciało, ale panowie mnie ubiegli i sami wysłali do mnie paczuszkę. Panów z gunfire uraziło bardzo to co tu napisałem i wyrazili głębokie ubolewanie nad zaistniałą sytuacją. Aby zadośćuczynić moim stratom moralnym, zebrali sie aż w czteroosobowym składzie komisyjnym żeby przeliczyć dokładnie 107 kulek, które następnie niezwłocznie wysłali priorytetem. Szkoda, że z repliką mieli takie problemy. Niezmiernie sie ucieszyłem jak dostałem te 107 kulek ponieważ ich celem jest to aby klienty był zawsze zadowolony. Wiec apel do wszystkich: nie piszcie do mnie na PW, że mieliście porozwalane worki a kulki sie walały po pudełku. Napiszcie do nich to, na pewno wam doślą. A list sobie oprawię w ramkę, bo być może ich autografy będą kiedyś coś warte. Jak z taką uprzejmością traktują wszystkich klientów, to warto u nich kupować. Zapomniałem dodać, że kulki były zapakowane w dwóch woreczkach. Widać że firma sie zaczęła starać. Więc gorąco polecam. Quote Link to post Share on other sites
thorre Posted October 20, 2007 Report Share Posted October 20, 2007 Co do GunFire to realizowałem u nich kilka zamówień i jestem z nich zadowolony. Dlaczego? Już to uzasadniam: 1) Przesyłki docierały do mnie faktycznie po 24 godzinach Kurierem UPS; 2) Przesyłki był bardzo dobrze zapakowane i zabezpieczone przed ciekawskimi, wilgocią, ewentualnymi uszkodzeniami mechanicznymi (dwie warstwy papieru, folia zwykła i folia transportowa -nie wiem jak to się nazywa dokładnie, ta bąbelkowa z pęcherzykami powietrza- nie wliczam już opakowań ze styropianu i kartonowych) 3) Realizowałem u nich zamówienia, które były wysyłane na ich koszt – klienci są zwolnieni z opłat za wysłanie przesyłki przy zakupach powyżej 400,0 zł i mogą wybierać sposób doręczenia przesyłki między Pocztą Polską a firma kurierską UPS; 4) Uzyskałem w GunFire rabat w wysokości 10 % za towary, które u nich kupuję – mam przyjemność posiadania ich promocyjnej karty rabatowej; 5) Ich przedstawiciel telefonicznie kontaktował się ze mną w celu potwierdzenia zamówienia, ustalenia dodatkowych szczegółów lub ewentualnych zmian, to samo dotyczyło korespondencji emailowej - na moje pytania dostawałem szybkie odpowiedzi i były one jasne oraz zawierały konkretne informacje. To tak w wielkim skrócie, no i jest jeszcze jeden ciekawy powód dlaczego robię u nich zakupy - o którym uważam, że powinienem wspomnieć. Przy ostatniej przesyłce z 17.10.07 r „strasznie dali ciała”, przysłali mi AK47 Tactical z plastikowym body a miał być Full Metal - który jest droższy. Pierwsza moja reakcja- telefon do przedstawiciela sklepu no i oczywiście „będzie awantura”, ale o dziwo Pan Rafał Bujno (ich przedstawiciel) wysłuchał wszystkiego co miałem do powiedzenia ze stoickim spokojem, obiecał że wyjaśni sprawę i oddzwoni do mnie [to aż nienormalne że nie chcieli wyjaśniać sprawy na mój koszt ;-) ]. Po jakiś dwóch minutach miałem telefon, z przeprosinami, wyjaśnieniem dlaczego zaszła pomyłka (duża ilość zamówień i zdarzył się błąd jednemu z chłopaków przy pakowaniu i wysyłaniu przesyłki), otrzymałem też natychmiast informację jak najprościej sprawę załatwić. Replikę od razu z powrotem przekazałem kurierowi i odesłałem do sklepu. Doszła na drugi dzień-oczywiście zostałem od razu telefonicznie poinformowany że przesyłka zwrotna została dostarczona do nich, że jest wszystko w porządku oraz że moja właściwa replika jest już w drodze do mnie i że w ramach przeprosin za niedogodności i opóźnienie w jej doręczeniu, w przesyłce jest GRATISOWY ZAŁĄCZNIK [jakbym trafił jeszcze parę takich pomyłek to drugi komplet wyposażenia skompletuję hehehe... ;-) ]. Według mnie ta sytuacja - że zaszła pomyłka w wysyłce towaru i sposób w jaki tę sprawę Panowie z GunFire załatwili, świadczy najlepiej o ich podejściu do klientów. To jest moja opinia o tym sklepie, a dokładnie o robieniu u nich zakupów, jeżeli chodzi o serwis czy tuning sprzętu to jeszcze nie korzystałem z ich usług, ale w najbliższych dniach wysyłam do nich jedną z replik do tuningu. I wtedy napisze coś więcej. Quote Link to post Share on other sites
czachor Posted October 22, 2007 Report Share Posted October 22, 2007 Ostatnio robiłem tam pierwszy zakup i jestem zadowolony. Bardzo dobry i szybki kontakt mailowy, rzeczowe i konkretne informacje. Zakup również bezproblemowy - przesyłka (solidnie zabezpieczona) doszła błyskawicznie. Dużym plusem jest też darmowa przesyłka już od 400 zł. No i obie paczuszki z kulkami były nienaruszone ;) Mały minus - pęknięty (prawdopodobnie w transporcie) bezpiecznik w AEG-u, ale to nic poważnego. Aha, prosiłem o wymianę HU (kupiłem nowy), ekipa pakująca przeoczyła to (za co potem przeprosili mnie). Zdarza się. Ogólnie plus, jeszcze tam wrócę. Quote Link to post Share on other sites
dreyco7 Posted October 27, 2007 Report Share Posted October 27, 2007 a jak z gwarancją?? Przysyłali wam szybko repliki po naprawie czy wogóle naprawiali?? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.