Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

mam pytanie.

Na moje nieszczęście akurat 3 dni temu zakupiłem karabin HK416

Jak się okazało dziś rozpoczęła się promocja która obniżyła cenę

tego karabinu o 100 zł xD

Na koncie pisze że wpłata nie jest jeszcze zaksięgowana, czy to znaczy że

gdy wpłata zostanie zaksięgowana w czasie tej promocji zostanie mi odesłane te 100 zł

czy mogę się już pożegnać z promocją?

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja dzisiaj zakupiłem m16a1 w promocji u nich. Szybkie pytanie na telefon, odebrany po chwili :) Zamawiałem około 12 a mail o wysłaniu paczki dostałem o 13. Narazie + zobaczymy jak dojdzie replika.

Edited by Kelly
Link to post
Share on other sites

mam pytanie.

Na moje nieszczęście akurat 3 dni temu zakupiłem karabin HK416

Jak się okazało dziś rozpoczęła się promocja która obniżyła cenę

tego karabinu o 100 zł xD

Na koncie pisze że wpłata nie jest jeszcze zaksięgowana, czy to znaczy że

gdy wpłata zostanie zaksięgowana w czasie tej promocji zostanie mi odesłane te 100 zł

czy mogę się już pożegnać z promocją?

Pozdrawiam

Kupna dokonałeś w momencie jak była stara cena więc promocja Cię nie dotyczy - proponuje napisać maila do gunfire czy by się zgodzili na obniżkę poterminową :)

Link to post
Share on other sites

Ja mam 9.6v intellecta, batkę podpiętą bezpośrednio do kabla od gb (ominięty bezpiecznik), springa m110 i wszystko wzmocnione. Stockowy został tylko szkielet GB.

Jak na razie strzela i nic nie wskazuje by miało być inaczej.

Batka 9.6 mieści się bez większego problemu tylko trzeba zwracać już uwagę na to jak układamy kable.

 

Jeśli się nie zgodzą odeślij im karabin z prośbą o zwrot kasy i kup jeszcze raz taniej.

Przy sprzedaży wysyłkowej masz 10 dni na oddanie towaru. Jeśli jeszcze nie wysłali towaru to lepiej, też zrezygnuj. Nigdzie nie jest powiedziane, że musisz towar zobaczyć, żeby zrezygnować. Nie musisz się tłumaczyć z jakiego powodu oddajesz. Pamiętaj, że jeśli już towar wysłali to koszty transportu przepadną.

Link to post
Share on other sites

W wielkim skrocie opisze moja przygode z Gunfire - oczywiscie NEGATYWNA . Wygralem na licytacji hk416 za 437zl . Przyszedl szybko, po rozpakowaniu paczuszki replika cala latala,nie byla wogole sprawdzana ,dokrecona, do tego szare body (na zdjeciu na allegro bylo czarne ) . W tym samym dniu w we wtorek odeslalem priorytetem na zwrot,bo ja dziekuje za taka replike. W piatek zadzwonilem, Pan odpowiedzial,ze paczka przyszla wczoraj,ale ktos jej nie przyniosl i dopiero teraz zalatwi zwrot. Ok. Na stronie gunfire mialem napisane,ze dokonali juz dla mnie wplaty pieniedzy- o jak dobrze jutro beda pieniazki sobie mysle...w poniedzialek zadzwonilem co z moimi pieniedzmi ( nie bylo ich na koncie ) Pani powiedziala,ze szef tylko dokonuje przelewow,a w piatek go nie bylo :evil: to czemu na stronie mialem napisane,ze kasa poszla ? We wtorek dostalem email od szefa ,ze wyslal pieniadze...w srode pieniedzy nie bylo (oczywiscie klamal wczoraj ,ze wyslal,bo juz by byly) , zadzwonilem i nic nie wiedza-szef na spotkaniu . W nocy dostalem jeszcze jeden email od szefa ,ze pieniadze wyslal i jutro beda no i byly, do 3 razy sztuka ,tak sie ciesze .... KLAMCY, nie mozna z takimi ludzmi zaczynac...mili sa jak kupujesz,ale jak dochodzi do reklamacji to sami widzicie.

 

A propo hk416 ....do kolegi z postow wyzej,odeslij wpizdziec te hk416 do gunfire, i zamow ze zbrojowni- >>>zmoderowano<<< ,masz w tym profesionalny przeglad i smarowanie. Oczywiscie sobie zamowilem. Replika doszla szybciutko- nic nie lata,podokrecane wszystko,super przygotowanie repliki,wersja czarna (wogole szara nie ma porownania) .

 

ps. ciekawe co gunfire odpisze na mojego posta tutaj- pewnie kolejne klamstwa

 

ps2. przelewy do mnie dochodza w pare godzin,max do nastepnego dnia o 12 ,wie to kazdy,kto ma w mbanku konto

Edited by Cappuccio
Link to post
Share on other sites
Guest GunFirepl

W wielkim skrocie opisze moja przygode z Gunfire - oczywiscie NEGATYWNA .

 

Zwrot wykonany 19 marca 08. Najpóźniej doszedł do Mbanku w sesji o 13:30, 20 marca.

Na zwrot mamy 14 dni. Pan Wojciech Bohun był na bieżąco informowany o opóźnieniu powstałym z powodu wyjazdu zarządu na targi w Niemczech. Na każdy email i telefon odpowiedaliśmy natychmiastowo.

 

Zawsze zależy nam na dobru klienta. Informujemy o wszystkim co jest ważne dla Was. Pamiętajcie o uruchomionym specjalnie email: opinie at gunfire . pl które trafiają bezpośrednio do mnie.

 

Życzę Wesołych Świąt >>>zmoderowano<<<

Paweł Zalewski

Link to post
Share on other sites

Zakupiłem w tym sklepie 2 paczki pierwsza: Prowadnica sprężyny, podkładki, łożyska Element, druga kulki Gold Fire bodajrze. Jestem bardzo zadowolony z zakupów zawsze wybierałem płatność przy odbiorze, wysyłka kurierska -żadnych problemów. Sklep jednym słowem polecam.

Link to post
Share on other sites

Zwrot wykonany 19 marca 08. Najpóźniej doszedł do Mbanku w sesji o 13:30, 20 marca.

Na zwrot mamy 14 dni. Pan Wojciech Bohun był na bieżąco informowany o opóźnieniu powstałym z powodu wyjazdu zarządu na targi w Niemczech. Na każdy email i telefon odpowiedaliśmy natychmiastowo.

 

Zawsze zależy nam na dobru klienta. Informujemy o wszystkim co jest ważne dla Was. Pamiętajcie o uruchomionym specjalnie email: opinie at gunfire . pl które trafiają bezpośrednio do mnie.

 

Życzę Wesołych Świąt >>>zmoderowano<<<

Paweł Zalewski

 

 

Panie Pawle,czy ja napisalem,ze nie dostalem pieniedzy ? Dostalem 20 marca, a 14 marca mialem na stronie informacje o wyslaniu, Pan natomiast mi 2 razy pisal emaila,ze wyslal Pieniadze.... Wystarczy napisac kiedy sie ma zamiar wyslac pieniadze(nawet za 2 tygonie),czlowiek wtedy jest spokojny i sie nie denerwuje,bo maile,ze juz sie wyslalo -a wcale sie tego nie zrobilo, nie uspokojaja. Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Kolejny raz jestem zadowolony z zakupów na Gunfire.pl. Zamówiłem tylko jedną paczkę kulek ale wysłana została bardzo szybko! Co prawda troszkę na nią poczekałem ale to już inna historia do działu o firmach kurierskich...GF zrobił wszystko jak należy. Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Trochę już tu rzeczy kupiłem ogólnie rzecz biorąc jest spoko.

 

Pierwszy eksces miałem z winy dostawcy poczty, który zarządał kasy za paczkę juz nie chciało mi się z tym cackać, bo doszedłbym kto to i rządał odszkodowania, ale Gunfire zachowało się wtedy z klasą pan Rafał powiedział żeby wysłał drugi raz przez UPS na ich koszt. Więc plus za poszanowanie klienta mimo, że to nie ich wina.

 

Jedno, ale jakie po reklamacji konkretnie mówiąc naprawię sądziłem, że dostanę wyjaśnienie co było nie tak i dlaczego replika nie działała. Nic takiego nie było, szkoda. Zadzwoniłem i też był problem z ustaleniem, więc sugeruję aby Państwo dawali wyjaśnienie, bo to jest przydatne klientowi, a wcale niepracochłonne.

 

 

A sklep polecam.

Link to post
Share on other sites

Po pierwszym zamówieniu na tym sklepie jestem bardzo mile zaskoczony , kupiłem kolbę do Mki za 79 zł a dostałem taką za 130 :-P dodam że właśnie ją chciałem ale z braku kasy musiałem sie na inną zdecydować , czyżby ktoś tam miał zdolności telepatyczne :wink: ?

 

 

Jak dla mnie duży plus .

 

PS kolejne zamówienie zrobione zobaczymy czy teraz też mnie czymś zaskoczą 8-)

Edited by przemek10
Link to post
Share on other sites
Po pierwszym zamówieniu na tym sklepie jestem bardzo mile zaskoczony , kupiłem kolbę do Mki za 79 zł a dostałem taką za 130 icon_razz3.gif dodam że właśnie ją chciałem ale z braku kasy musiałem sie na inną zdecydować , czyżby ktoś tam miał zdolności telepatyczne hahaha.gif ?

 

 

Jak dla mnie duży plus .

 

Sorry, ale jak dla mnie wysyłanie człowiekowi towaru innego niż zamówiony, bez wcześniejszego uzgadniania z nim tego, wcale o sklepie dobrze nie świadczy.

Link to post
Share on other sites

Widzę, że część z Was nie ma zielonego pojęcia o prawach konsumenta. Sklep może sobie napisać "nie udzielamy gwarancji na" co nie znaczy, że nie przysługuje Wam prawo do reklamacji.

Robiąc zakupy w sklepie internetowym możemy zwrócić towar w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki BEZ PODANIA PRZYCZYNY. Dzwonicie do sklepu i mówicie "zwracam zakupiony towar, czekam na przelew, do widzenia". Oczywiście towar nie może być używany (możecie rozpakować, obejrzeć, naładować baterie, oddać strzały testowe etc). Jeśli po miesiącu użytkowania bateria pada, informujecie sklep, że otrzymaliście towar, który jest niezgodny z umową i odsyłacie im batkę. Nie ma dyskusji "czy można".

NIE DAJCIE SIĘ ROBIĆ W KONIA.

Jeśli są jakieś problemy i stają okoniem to nie pozostaje nic innego jak zgłosić sprawę do Federacji Konsumentów http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

Kilka zgłoszeń i wskakują sprzedawcy na kark. Są naprawdę skuteczni.

Link to post
Share on other sites

Trochę się rozpędziłem z tym telefonem do sprzedawcy i informacją o zwrocie. To nie wystarcza. Istotne jest aby rezygnacji z towaru dokonać na piśmie (można znaleźć odpowiedni formularz). Generalnie zanim coś zrobicie poszukajcie informacji na google.

Jeśli masz problem i nie wiesz jakie prawa Ci przysługują to przeczytaj:

http://www.iq.pl/files/Ustawa_o_ochronie_n...konsumentow.pdf

 

Sorry za post pod postem ale nie mogłem edytować.

Edited by StarskiPL
Link to post
Share on other sites

Ze swojej strony raczej odradzam. Poza cenami niektórych produktów niewiele plusów. Zamówiłem w zeszły wtorek AEGa na promocji i od razu dokonałem przelewu. Do piątku paczka nie została wysłana, napisałem więc do sklepu maila (po południu...). Odpowiedź dostałem w poniedziałek - z powodu dużej ilości zamówień wysyłka opóźniła się. Wysłali paczkę we wtorek - tydzień po zamówieniu (!). Przynajmniej kurier nie dał ciała bo doszło następnego dnia.

 

A zatem:

+ Świetne ceny, bardzo korzystne promocje (nowy SR16 od JG na gwarancji za 299zł)

- Kiepski kontakt (przynajmniej w moim wypadku)

- Tragiczne tempo wysyłki (co mnie obchodzi ile mają zamówień? zwłaszcza, że raczyli poinformować o opóźnieniu dopiero kiedy sam zacząłem się dopytywać)

Link to post
Share on other sites

Tydzień to aż taki skandal? Poczytaj sobie o internetowym sklepie fotograficznym FotoBasia...

Sam pracuję w sklepie internetowym i czasami klienci mnie załamują. W moim przypadku mistrzem był klient, który zamówił towar w piątek o godzinie 00:27 a chciał mieć go w domu w czwartek (tego samego tygodnia)...

Zdarza się, że sklep nie ma zamówionego towaru na stanie (z różnych przyczyn). Zdarza się, że sklep nie jest w stanie zrealizować zamówienia bo nie ma towaru w magazynie u dystrybutora. Różne rzeczy się dzieją ale wszystko można załatwić z korzyścią dla klienta. Wielu klientów myśli, że jak zamówi towar we wtorek i od razu wpłaci kasę to w środę, góra czwartek, towar będzie u nich w domu. Jeśli chcecie mieć coś szybko to kupujcie za pobraniem.

Link to post
Share on other sites

Tydzień to aż taki skandal? Poczytaj sobie o (...)

to kupujcie za pobraniem.

Jasne ale powiadmienie klienta o opóźnieniu nie jest takim chyba problemem. Są telefony, maile itd. mamy XXI wiek nie XVIII i nie używamy już gołębi pocztowych.

A tak właśnie jest, że wyjaśnienia pojawiają się jak klient zaczyna się dopytywać co i jak.

A jeśli zapłaciłem przelewem to mam chyba prawo wiedzieć gdzie mój towar.

Dla wielu przelew internetowy jest najlepszym i często jedynym wyjściem. Nie mam zamiaru uganiać się z pieniędzmi na pocztę czy za kurierem jak mnie nie zastanie w domu.

Edited by yakarov
Link to post
Share on other sites

Towar był oznaczony jako dostępny ("wysyłamy w ciągu 24h"... :P) więc można było się spodziewać, że zamówienie opłacone (i zaksięgowane, żeby nie było) we wtorek dojdzie kurierem do końca tygodnia. Tymczasem nie zostało nawet wysłane...

 

Rozumiem, bywa, że powstają jakieś trudności natury logistycznej, ale na Boga, można poinformować o opóźnieniu.

 

Do wad sklepu zapomniałem dodać brak plomb na gearboxie (choć może dla niektórych to zaleta? ja wolę nie mieć potem nieprzyjemności przy oddawaniu repliki na gwarancji) tudzież przeglądu zerowego (z tego co zrozumiałem trzeba dodatkowo zapłacić, żeby dostać sprawdzonego, działającego na 100% AEGa...)

 

Ale chyba faktycznie trochę się czepiam - w sumie powinienem być wdzięczny panom z gunfire, że kupiłem nowego AEGa na gwarancji za 300 zł :D

Link to post
Share on other sites

Ja do tej pory robiłem zakupy w Gunfire raz, i do tej pory ich nie otrzymałem...

Zamówiłem tłumik i bipod, 19 marca. Następnego dnia otrzymałem potwierdzenie wysłania UPSem, numer do śledzenia przesyłki i czekam do tej pory. Gunfire nie odpowiedział jak do tej pory na żadną z moich wiadomości.

Na dzień dzisiejszy -

Zobaczymy czy doczekam się odpowiedzi w końcu...

Link to post
Share on other sites

Jestem nie słowny... Znów dokonałem zakupu w Gunfire. Tym razem zakupiłem konwersję w sklepie stacjonarnym. Wszystko jak najbardziej ok. Tylko małe uwagi:

1. 50 zł za założenie konwersji? Drogo czy tylko mi się tak wydaje (w eMce)

2. Strasznie duża kolejka replik w serwisie...

 

Poza tym ok. Tym razem +

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...