Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AAO snajper jestem witam was :P


Recommended Posts

Frugo

 

No Własnie tak podejrzewam ze cosik jest nie tak...

 

ale....

 

Maj Anno Domini 2003 piekne sobotnie popołudnie..... dialog miedzy osobnikiem X & RAFG27:

 

mr X-- Fajne te OFP pozyczysz płytke??

RAF-- Hmm no nie fiem moze...

mr X -- no co ty przecie Ci jutro przyniose

RAF - no chyba ze tak biez OFP + resistance ... tylko jutro ma byc

mr X -- no co ty ,jeszcze pytasz :) <-- szyderczy smiech...

 

wrzesien 2003 ani pana x na horyzacie ani płytek (klika rozmów telefoniczny pominałem zeby nie zanudzic czytelników)....

 

ale po wczorajszej rozmowie ze starszyzna pana x i powiedzeniu kilku dosadnych słów na temat ich latorosli starszy pan X obiecał ze jutro synek X stawi sie w wysnaczonej godzinie z plytka w zebach na progu mego domostwa :)

 

zobaczymy co bedzie z tego i miejmy nadziej zaczne dociekac oco biega z tym "nie efektywnym " bieganiem gry na mym kompie :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

i niech wprowadzaja! niech wprowadza zmeczenie biegem jak w OFP,

 

Mowisz masz :D

W wersji 2.0 jest uwzglednione zmeczenie .

W przypadku postrzalu jesli nie zostaniesz opatrzony przez medyka mozesz sie wykrwawic (tzn. dojsc do najnizszego poziomu energii "red")

Realizm gora!

Link to post
Share on other sites

i niech wprowadzaja! niech wprowadza zmeczenie biegem jak w OFP,

Mowisz masz :D

W wersji 2.0 jest uwzglednione zmeczenie .

nie do konca, sami tworcy gry nazywaja to "modyfikatorem celnosc" a nie zmeczeniem i nie dziala to dokladni jak zmeczenie - owszem gorzej strzelasz, ale bardzo szybko sie regenrujesz, nie zwalniasz ruchow itd

 

W przypadku postrzalu jesli nie zostaniesz opatrzony przez medyka mozesz sie wykrwawic (tzn. dojsc do najnizszego poziomu energii "red")

hmmm nie zauwazylem

Link to post
Share on other sites

Widocznie stwierdzili ze amerykanscy zlonierze sie tak szybko regenerują :D :D :D .

Wyczytałem jeszcze ze mozna zmniejszyc pole rażenia granatu rzuconego przez wroga po przez rzucenie się(położenie się) na niego ! Jak na filmach.

W następnych wersjach ma wejść rowniez możliwość odrzucania granatów wroga.

Link to post
Share on other sites
Wyczytałem jeszcze ze mozna zmniejszyc pole rażenia granatu rzuconego przez wroga po przez rzucenie się(położenie się) na niego ! Jak na filmach.

no tego nie testowalem :lol:

 

W następnych wersjach ma wejść rowniez możliwość odrzucania granatów wroga.

fajnie :D

 

ale ja kurde nie mam czasu zeby grac :(

Link to post
Share on other sites
pav napisał:  

Wyczytałem jeszcze ze mozna zmniejszyc pole rażenia granatu rzuconego przez wroga po przez rzucenie się(położenie się) na niego ! Jak na filmach.  

 

no tego nie testowalem  

 

:D :D Rozumiem, że po takiej akcji nie ma co kontynować gry :D :D

A nie lepiej kolege z odziału popchnąć na ten granat :D hehehehe

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
Jak juz to mozna nie dostac z granatu czasem jak sie skoczy (taki mały bug), o leżeniu na nim nie słyszałem 8)

Kiedys byl taki bug.

Nie wazne kiedy, ale teraz to bugiem nie jest.

Nie ma jakiejs zasady, co zrobic, zeby cie granat nie ubil. Tzn spierd... ;) jest najlepszym sposobem, zaraz po schowaniu sie za cos.

Granat jest odlamkowy i wlasnie odlamkowosc pozwala czasem na przezycie bedac metr od niego. Czasem ginie sie bedac i 20 metrow dalej...

Chornic przed granatem moze wszystko. Odlamki nie sa jak pociski i np. drzwi nie penetruja :).

Granat pod stolem - wkocz na ow stol. Granat na stole ;P - spadaj pod niego. Granat przy drzwiach - zamknij drzwi.

etc.

Link to post
Share on other sites

brrupsz napisał:  

wiem o bezdechu, ale uwazam, że to utrudnianie na siłe.

 

 

ROTFL!!!!

poprostu skonalem

utrudnianie na siel... hehehe... piperzona natura.. dlaczego ona kaze ludziom oddychac!!! przeciez przez to nie mozna strzelac!!!

ROTFL!!!

teraz kolego widzisz jaka jest roznica miedzy strzelanka a symulatorem pola wlaki... a uwierz ze miedzy prawdziwa walka a AAO przepasc jest jeszcze wieksza niz miedzy AAO i CSem

NavySEAL nie zgodze sie z tobą. Z począdku też myślłem, że ten patent z oddechem to fajna rzecz i super urealistycznia gre. No ale zmieniłem zdanie, gdysz daje zupełnie odwrotny efekt. Czemu? To proste. Przecież my (szczelając w realu) sami kontrolujemy oddech. Gdy celujemy wsztrzymujemy oddech przez co nie musimy uważać aby szybko oddać strzał między wdechem a wydechem. Przecież spokojnie można wsztrzymać oddech na pół min. i w tym czasie celność jest uzależniona praktycznie wyłącznie od ręki.

 

Realistycznie to by było jak by oddechy wcale nie by uwzględniony tylko przez ten pewien czas celownik powinien być względnie nieruchomy poczym powinna zacząć sie męczyć ręka i coraz bardziej chwiać. Oddech można wstrzymać na tak długi czas, że można nawet go niebrać pod uwage.

Link to post
Share on other sites
chrzanisz kolego :)

Traf w cokolwiek mniejszego niz drzwi od stodoly po 30 sec wstrzymanego oddechu ;)

 

Poprosilem Hartmann'a o fachowe wytlumaczenie :)

te pół min tylko tak palnołem i nie bież tego dosłownie. Faktem jest, że prędzej ręka sie zmęczy długim przycelowaniem niż będziesz miał potrzebe nabrania ponownie powietrza. Nikt nie próbuje się wcelować w odległy cel i jednocześnie spokojnie regularnie oddychać.

Link to post
Share on other sites

Z tym oddychaniem to jest mniej - więcej tak:

Przy podnoszeniu broni na wysokość celu wypuszcza się powietrze z płuc, potem znowu nabiera i kiedy broń jest już na celu wypuszcza znowu, ale część pozostawiając. Zgrywa się przyrządy i strzela. Uwaga: po 8-10 sekundach na wstrzymanym oddechu puls uniemożliwia praktycznie precyzyjne wycelowanie. Zatem po pół minucie może w stodołę się trafi...

Powyższe uwagi dotyczą strzelania sportowego, rzecz jasna.

 

PS. kiedyś miałem okazję oglądać ruskie plansze poglądowe na temat pracy oddechem przy strzelaniu. Ciekawe rzeczy pokazywali (m.in. wykres pulsu przy wstrzymanym oddechu) i bardzo praktyczne.

Link to post
Share on other sites

Dzięki Hartmann za dokładniejsze objaśnienie. Sam troche sportowo strzelałem ale nikt mnie tego nie uczył, może sie w przyszłości przydać :wink: .

W każdy razie oddech można kontrolować i nie ma on takiego wpływu na celność. W grze to gra dyktuje nam rytm oddychania, który jest regularny a przecież nikt podczas celowania swobodnie nie oddycha. Na polu walki wprawdzie nikt nie nie musi się stosować do zasad spotowego strzelania ale najprostrzą i chyba wręcz odruchową zasadą jest zwyczajnie ten oddech ta kródki czas wstrzymać. Robi tak chyba każdy z nas.

Link to post
Share on other sites

Niestety, oddech jest jednym z ważniejszych czynników przy strzelaniu. Ręka wbrew pozorom nie męczy się tak szybko - spokojnie idzie wytrzymać konkurencję PPN 60, która trwa godzinę i 45 minut, a broń waży ponad 1 kilogram. Mnie zawsze uczono, że oddech jest najważniejszy. Potem statyka i praca na spuście, ale mogę się mylić... :)

Link to post
Share on other sites

no ja nic nie wiem o technice oddechu. Z kbks-ów strzelałem tylko z pozycji leżącej, a strzelając w szkolnej strzelnicy (z wiatrówek)po 10 strzałach z rzędu i następnych ze skupieniem było mi już wyraźnie gorzej niż z pierwszymi. Ale jak bym sie zastosował do opisanych przez ciebie zasd może by się to zmieniło :)

No ale wracając do samej gry to czy tam z oddechem jest tak jak być powinno w rzeczywistości ? Tam jest tylko wdech i wydech regularnie sie powtażający i nie przypomina tego co napisałeś.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...