rafcio21 Posted June 14, 2007 Report Share Posted June 14, 2007 Z której strony tu się dobrać do gumki hop-up? Bo chce wymienić ale nie wiem jak się za to zabrać :D Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 Widze, że nikomu się niechciało :P Sam to potem rozpracuje... Czy przy zakupie tego wzmocnionego gearboxa v.7, wystarczy dokupić cylinder, głowice cylindra i dyszę, żeby wszystko ładnie uciągnęło M130, czy trza jeszcze coś wymienić? Mam tu na myśli czy stockowy popychacz da rade oraz jak wygląda sprawa z dopasowywaniem zębatek, bo wiem, że te podstawowe zdaje się są na łożyska 6mm (dokupić?) Chce wstawić M130, jak najtaniej na tym wyjść i chce, żeby to się ładnie trzymało wszystko ;) Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 Ale po co kupować odrazu wzmocniony gearbox? Stockowy powinien wytrzymać M130 :roll: Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 (edited) Bore up + dysza, łożyska, popychacz gearboxa, prowadnica łożyskowana wystarczy aby przetrzymać M130 bez strat? :D PS: Wie ktoś kiedy ten bore-up będzie dostępny? Edited June 15, 2007 by rafcio21 Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 popychacz Kolejny zbędny wydatek ;) Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 Ja wrzuciłem tylko M110, silikona HU i preckę CA dedykowaną dla APS-2. Jest OK! Olo masz pewność, że wytrzyma M130? Próbowałeś? Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 A jak z ROFem i czy można wtedy na Auto strzelać? I czy silnik i zębatki uciągną takiego springa? Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Na auto można ale nie robie tego często bo zżera aku. Silnik i zębatki dają rady. Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Herezja, z M14 walić na auto .. Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 (edited) Tak samo jak spamować, poza tym, to będzie M21 czyli o ile się nie mylę PARAsnajperka. PS: W tamtym poście chodziło mi o M130, bo nie wiem czy tego dotyczy odpowiedz :D Edited June 18, 2007 by rafcio21 Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 M21 nie miało nigdy auto... Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Co do prowadnicy - Co to w ogóle za pytanie :/ Wystarczy że będzie metalowa i możesz nawet pakować M190. Ja bym wymienił: -Zębatki (STU lub Helical TU) -Łożyska na cierne (o ile już takich nie masz) -BoreUp (ja tam bym dał Guarder/systema - o ile są takie, które wejdą do M14) -EWENTUALNIE prowadnicę z łożyskiem (jak nie masz co z kasą robić :P) -gumkę HU (Systema) -EWENTUALNIE precka Wg mnie nie potrzebne są: -wzmocniony szkielet (GB v7 są jednymi z pancerniejszych (coś a'la v3 lub nawet ten od minimi jeśli chodzi o wytrzymałość) -popychacz - nie wiem skąd ten pomysł....... Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 (edited) -Helical TU lub STU do Gearboxa V.7 jeszcze nie widziałem -Czemu ciernie? nie rozumiem tego. -BoreUP Guardera...Lepiej zestaw cylindra i tłoka na ASG Shopie xD -EWENTUALNIE precka -To jest podstawa do snajpy -Trza poczekać czy się sprawdzą stockowe po prostu u innych :P -Ten nie wygląda zbyt...mocnie Ale szczególnie mnie ciekawi...czemu ciernie? :P Edited June 19, 2007 by rafcio21 Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 -Helical TU lub STU do Gearboxa V.7 jeszcze nie widziałem To mało widziałeś, bo są ;) -Czemu ciernie? nie rozumiem tego. A chociażby dlatego, że są wytrzymalsze od lukowych :roll: Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 (edited) Wiem tylko o środkowej zębatce STU na ASGShopie we wzmocnionym gearboxie i WGC Shopie (G&P Ver.7 Gearbox Super Torque Up Spur Gear). Edited June 19, 2007 by rafcio21 Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 (edited) Z tego co na tym zdjęciu: http://www.asgshop.pl/pics/gp655.jpg Wynika że GB v7 jest bardzo podobny do M249... a z resztą kiedyś już o tym było. Uwierz mi, że jest on bardzo wytzymały (bardziej niż v3) Bore up byłby lepszy od zestawu bo doda ci parę FPS (ze 30) i podniesie wytrzymałość zestawu... Edited June 19, 2007 by misiek009 Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 rafcio21 -> Ta zębatka z zestawu GB G&P to się tylko STU nazywa. Ma normalne przełożenie. Może jest jakoś wzmocniona. Prometheus robi zębatki dedykowane do GB v.7. http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...-HSGV7_srch_m14 http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...T-TGV7_srch_m14 http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...-DTGV7_srch_m14 Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 (edited) Uwierz mi, że jest on bardzo wytzymały (bardziej niż v3) Możesz przybliżyć tą sprawę? Chodzi o samą konstrukcję czy też zależy to od producenta? A jeśli tak to jak to wygląda w sprawie GB od AGM? Szczerze mówiąc to jedyne co zwraca uwagę w tym GB to fakt, że zespół spustu i selektora jest na zewnątrz GB. Bałbym się tam upchać M150 bez ryzyka, że GB mi się nie sypnie po 30-100 strzałach :???: Ale szkielet nie wygląda na super mocny... No nie wiem - zgaduję :poddanie: Poza tym GB od M249 to cegła o grubych ścianach, że jak weźmiesz do ręki to można tynk zbijać :uśmiech: Edited June 19, 2007 by luglo Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Dlatego napisałem że jest PODOBNY. Porównaj go sobie z v3... wtedy powiesz że v3 jest jeszcze mniej mocny. Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Mój z Karta padł na M120... Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Mój z Karta padł na M120... No a szkielet GB KART'a od AGM'a niczym się nie różni. Znam takiego 'kolegę', któremu V3 padł gdy ten strzelał DOŚĆ CZĘSTO seriami 40-50 kulek. I to na stokowej sprężynie... Tobi z tego co pamiętam masz M130. Co za GB siedzi u Ciebie i jak go oceniasz? Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 W tej chwili mam M120. GB G&P, bo tylko taki jest produkowany. Wkładałem M150, nie było żadnych problemów. Wszystko jest opisane w temacie o M14 Karta. Nie będę robił off-topa bo nie mam AGM tylko Karta. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted June 21, 2007 Report Share Posted June 21, 2007 No a szkielet GB KART'a od AGM'a niczym się nie różni. Przepraszam za swój błąd: różnice są niewielkie w postaci innego położenia antirewersala oraz fakt, iż GB od AGM jest łączony na 3 śruby a nie jak KART na 2 (bez podłączonego ramienia z silnikiem). Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted June 21, 2007 Report Share Posted June 21, 2007 Czy w tej lufie 500 mm Prometheusa, która pasuje do M14, trzeba coś modyfikować, czy ona wchodzi jak stockowa? Bo wiem, że w innych trzeba coś zmieniać. Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted June 22, 2007 Report Share Posted June 22, 2007 Prometheus pewnie nastawiał sie bardziej na kompatybilność z TM niż z AGM,więc jeśli ta lufa spełnia standardy czołowych firm to aby włożyć ją do tej M14 będzie trzeba szlifować rowki na mocowanie jej w komorzeHU ,tak jak w innych przypadkach... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.