Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] PTW [SYSTEMA]


Recommended Posts

  • Replies 627
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Faktycznie nie opłacalne.

 

Jeszcze jedno pytanie :

Używam kulek G&G 0.25 które mi idealnie podawa PTW i kulek 0.30 też G&G no i tu jest problem szatkuje mi. O co chodzi czyżby magazynki do PTW miały problemy z podaniem większej wagi? , mam 12 magów od systemy i strzelanie na auto zazwyczaj kończy się szatkowaniem kulek nawet pop załadowaniu niewielkiej ilości (tak co by nie przeciążyć sprężynek w magu) A 0.25 smiga jak ta lala :icon_eek: . Dodam ze magi są świeżo po wyczyszczeniu i przesmarowaniu . Może te G&G nie są wcale takie dobre , jakich kulek używacie ?

Link to post
Share on other sites

Magazynki systemy normalnie podają kulki 0.3GG . Po prostu musiałeś trafić na złą partię ;) Mi np PTW szatkuje kulki Madbula i nie ważne jaka waga (Oraz wszystkie inne firmy ) .

 

Sam używam kulek 0.2g i 0.25g od G&G ale jak tylko mam okazje coś zamawiać to kupuję Biovale z ASGshopu gdyż te kulki nie wiem czemu po prostu dalej mi latają niż odpowiednik wagowy G&G.

Link to post
Share on other sites

Oddałem PTW na przegląd do ASGshopu (mam parę metrów do niego)

Dowiedziałem się ze orginalne magi systemy są przewidziane na kulki 0.25 co za tym idzie nie ma gwarancji ze na cięższych kulkach będą pracować normalnie , zbyt słaba sprężyna zastosowana została w tych magach .

 

Magazynki systemy normalnie podają kulki 0.3GG . Po prostu musiałeś trafić na złą partię :icon_wink: Mi np PTW szatkuje kulki Madbula i nie ważne jaka waga (Oraz wszystkie inne firmy ) .

 

Sam używam kulek 0.2g i 0.25g od G&G ale jak tylko mam okazje coś zamawiać to kupuję Biovale z ASGshopu gdyż te kulki nie wiem czemu po prostu dalej mi latają niż odpowiednik wagowy G&G.

 

Podobno kulki G&G ważą ciut więcej niż odpowiedniki wagowe Ktoś już wspominał .

Spróbuje jeszcze z 0.28 Bio czy to podaje .

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie - odkupiłem od kolekcjonera PTW z dodatkowym cylindrem i mam problem z określeniem jego typu.

Wrzucam zdjęcia:

http://s1341.photobu...R?sort=3&page=1

 

Dysza cofa się z dużo większym oporem niż przy niebieskim cylindrze, Systema jest v.2008 tak więc przypuszczam, że może to być M165? Dziwnie wygląda "kulka" na końcu cylindra, zamiast wystawać jest wepchnięta do środka. Body jest od G&P więc nie mogę określić, czy jest to wersja Super Max. Cylindry wchodzą w korpus (zarówno od G&P jak i Systemy) z dużo większym oporem niż w posiadanej v.2007.

Edited by Wojciech_G
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Silniki przedmuchuję sprężonym powietrzem.

Są dostępne wydłużone prowadnice głowicy tłoka, mają za zadanie wydłużyć czas pracy dyszy w stanie odciągniętym. Powinno to wyeliminować przecinanie kulek, niestety nie miałem okazji wypróbować. Na razie nic się nie tnie.

Sprężynki pod hopka są niezłym pomysłem, wkrótce zamontuję drugą taką w hopku ORGA.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

W replikach z lat '07 i '08 były wersje zwykła, MAX i jeżeli dobrze pamiętam przy '08 pojawiła się jeszcze Super Max. Wersja zwykła oficjalnie nie radziła sobie z czerwonym cylindrem. Różniły się zewnętrznie (oznaczenia na korpusie i stalowa lufa). Niestety moja replika jest Customem z niebieskim cylindrem a sprzedając ją chciałbym mieć pewność co do wersji.

Link to post
Share on other sites

Mam kilka pytań odnośnie cylindrów:

1. Czy ktoś wie gdzie można kupić klucz do otwierania cylindrów, ewentualnie jakie narzędzia użyć by otworzyć cylinder od strony głowicy

2. Jakie sprężyny m150 inna niż dedykowana sprawdza się w tej konstrukcji? Bo za dedykowaną pewien sklep rości sobie 150PLN

3. Czy w różnych mocowo cylindrach PTW zachodzą jakieś różnice poza sprężyną?

4. Czy ktoś potrafi zidentyfikować cylinder ze zdjęć ten u dołu dla porównania u góry umieściłem złoty cylinder od systemy.

Dolny to podobno 165 ale inny kolor tuby oraz brak szarego/srebnego oznaczenia mocy uniemożliwia mi identyfikację

https://drive.google...Szg&usp=sharing

5. Mam problem z szarym cylindrem 165 mianowicie nie poddaje kulek, dochodzi do strzału z lufy idzie ciśnienie ale nie ma kulki. Bardzo ciężko wręcz siłowo wciska się dysza więc podejrzewam, że to właśnie ona się nie cofa i nie wpuszcza kulki, ale dopóki nie otworze cylindra to nic nie będzie pewne. Czy ktoś już przerabiał taki temat? Czego się spodziewać?

 

W poprzednim poście przez przypadek dałem link bez uprawnień.

Tutaj daje poprawny https://drive.google...Szg&usp=sharing

Edited by kamera
Link to post
Share on other sites

Głowice odkręcasz zwykłym płaskim kluczem , albo kluczem nastawnym. Ja mam stary klucz do roweru.

 

Sprężyny kupujesz za granicą, trochę firm je robi, Tylko dedykowane pasują.

 

Cylinder to prawdopodobnie Systema M165 z 2009 roku. To i tak nie ma znaczenia bo jest uszkodzony, ma wgniecenie na korpusie, będzie ono powodować spadki fps i szybsze zużycie . A ten M130 jest z 2012.

 

Co do nie podawania to albo pęknięta dysza lub zniszczona uszczelka w głowicy tłoka, ale to tylko gdybanie. Zresztą jak by pękła dysza to by wypadła. Możliwe, że dysza nie zgrywa się z komorą i się gdzieś klinuje. Sprawdź czy gładko pasuje do komory HU .

Najlepiej odkręcić tył, wyjąć sprężynę i pociągnąć za zęby tłoka, dysza powinna się cofnąć, jak nie to rozkręcasz przód i patrzysz co nie tak

 

tu masz schemat

http://brojamesco.proboards.com/thread/41/systema-ptw-cylinder

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...