Ikegami Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Komora do mnie dotarła, jestem po wstępnych testach i niestety potwierdza się to co piszą użytkownicy na angielskim forum czyli problemy z podawaniem kulek. U mnie trik zalecany na wspomnianym forum tj. podparcie komory od strony lufy nie zadziałał. Efekty przyniosło dopiero ustabilizowanie magazynków w gnieździe w płaszczyźnie bocznej. Co do celności to widać zdecydowaną poprawę, w szczególności do standardowego zestawu Systemy. Kulki lecą dużo bardziej stabilnie jak również dalej. Niestety nie miałem możliwości pomiaru miarką, ale strzelałem do celów w różnej odległości i już na tzw. oko widać było dużą poprawę. Do testów użyłem komory MDD, komory Systemy, lufy PDI 264 mm, lufy Systema 363 mm, customowych elementów BR-25 i BR-26 zamontowanych w komorze Systemy. W komorze MDD użyłem standardowego elementu BR-26 ver. 2012 produkcji Systemy. Kulki Bioval 0,30g, magazynki Systemy. Podsumowując, mimo dosyć wysokiej ceny komory myślę że warto w nią zainwestować. Quote Link to post Share on other sites
Tomaszek123 Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Czy któryś z użytkowników próbował, a może wie czy da się zamontować klasyczny blok gazowy z ostrej AR-15 do PTW? Może ma ktoś listę części pasujących od prawdziwka do systemy? Quote Link to post Share on other sites
Ikegami Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 Lista części kompatybilnych z forum Systemy: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Avrc9LvBrgRUdHpTYUZHeElzLVN2WkJXcUtCS3lvLVE#gid=1 Warto przeczytać też to: http://forum.wmasg.pl/topic/36043-systema-ptw/page__st__120?do=findComment&comment=759310 Quote Link to post Share on other sites
badseed Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Pochwalę się swoją Petunią. Kilka ciekawych modyfikacji. - szyna RIS II 9,5′ mk18 Madbull zmodyfikowana by wsadzić rurę gazową - tłumik dźwięku Boyi lub podobny - replika AN/PEQ -15 G-mic (zielony laser) po modyfikacjach do wersji LA-5 - replika Aimpoint Micro red dot - replika Insight M3X - przyrządy celownicze Boyi i G&P - sling mount CQD real deal - sling mount Magpul real deal - Tango Grip real deal - Magpul CTR real deal commercial - stock pipe real deal commercial - trigger guard Magpul real deal - Ergo grip real deal, po moich modyfikacjach - sling 5.11 2 point - PMAG Rampoo więcej fotek tutaj Quote Link to post Share on other sites
abram30 Posted January 8, 2013 Report Share Posted January 8, 2013 (edited) Witam mam pytanie.... Czy ktoś z was może montował o taki ris do PTW?? http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_209&products_id=9939&name=MadBull_/_Daniel_Defense_-_DD_7.62_Lite_Rail_12.0 Generalnie chodzi mi o to czy będzie pasował. Zakładam że tak bo kolega wyżej ma też ris madbula ale wolę się upewnić :icon_smile: Edited January 8, 2013 by abram30 Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 (edited) Wiecie, czy muszka i delta ring od PTW podejdą do AEGa? Kupiłem PTW i chcę przerzucić front na G&P, a mojego RISa Block 2 MadBulla dać na PTW. Zadziała? Edited January 11, 2013 by gecko123 Quote Link to post Share on other sites
abram30 Posted January 25, 2013 Report Share Posted January 25, 2013 Witam mam pytanie czy RIS od ACM będzie pasował do PTW ? Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted January 25, 2013 Report Share Posted January 25, 2013 Powinien, może coś trzeba będzie dopasować jak to w ACMach. Quote Link to post Share on other sites
abram30 Posted January 26, 2013 Report Share Posted January 26, 2013 Dzięki za odp ale jednak kupiłem sobie ris 7calowy od G&P ale mam jeszcze jedno pytanie gdyż posiadam dwa cylindry niebieski i czerwony i tu jest moje pytanie. Czy nic się nie stanie jak np do czerwonego dam springa m130 i do niebieskiego m90 ?? Quote Link to post Share on other sites
Kyrios Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 Dzięki za odp ale jednak kupiłem sobie ris 7calowy od G&P ale mam jeszcze jedno pytanie gdyż posiadam dwa cylindry niebieski i czerwony i tu jest moje pytanie. Czy nic się nie stanie jak np do czerwonego dam springa m130 i do niebieskiego m90 ?? Nic się nie stanie jeśli wszystko dobrze poskładasz :). Quote Link to post Share on other sites
Tomaszek123 Posted January 30, 2013 Report Share Posted January 30, 2013 Może mi ktoś powiedzieć jak wyjąć selektor ognia? Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted January 30, 2013 Report Share Posted January 30, 2013 Odkręcasz śrubkę imbusową, która jest w geaboxie nad selektorem, po prostu jak patrzysz na gearbox z góry to widać taką dziurkę tam jest imbus, wykręcasz go, wyciągasz sprężynkę i kuleczkę. Później normalnie wyciągasz selektor wraz trzpieniem na którym się osadza. trochę zawile to opisałem ale myślę że wiesz o co chodzi:) Quote Link to post Share on other sites
Tomaszek123 Posted January 30, 2013 Report Share Posted January 30, 2013 Okej, dzięki. Wcześniej tego nie zauważyłem bo było pod naklejką. Quote Link to post Share on other sites
abram30 Posted February 18, 2013 Report Share Posted February 18, 2013 Witam . Mam pytanie gdyż chciałem sobie doszczelnić komorę ale nie wiem jak i tu się właśnie pojawia mój problem.Czy jest ktoś może w stanie mi powiedzieć co należy zrobić na podstawie tego schematu ? Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted February 18, 2013 Report Share Posted February 18, 2013 Powiedz mi co Ty chcesz tu doszczelniać? Jedyne co możesz zrobić jeżeli reszta części jest w dobrym stanie to 7. Air seal packing możesz dać 2 sztuki, standardowo jest to jeden oring ale jest miejsce na dwa. Już lepiej wymienić roller packing na coś grubszego niż cudować. Komorę rozbierasz poprzez wyjęcie tego białego prostokąta (najlatwiej szczypcami) wykręcasz śrubkę do regulacji hopa i po prostu wysuwasz wszytko z obudowy( na rysunku niebieska). Zlożenie wszytkiego do kupy nie powinno sprawić problemu. Quote Link to post Share on other sites
abram30 Posted February 18, 2013 Report Share Posted February 18, 2013 Ja wiem jak się komorę rozbiera :) Wszystkie uszczelki niedawno wymieniałem. Tylko słyszałem że da się jeszcze doszczelnić tą komorę. Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted February 18, 2013 Report Share Posted February 18, 2013 No to zapytaj tego od kogo słyszałeś:) Wg mnie nie ma co tam doszczelniać, jest tyle fps ile powinno na danej sprężynie, jak Ci mało to dajesz podkładki na prowadnice i masz więcej. tak jak mówiłem wcześniej wymień sobie rolkę to da Ci więcej niż pseudo doszczelnianie :) Quote Link to post Share on other sites
abram30 Posted February 18, 2013 Report Share Posted February 18, 2013 A co do tych podkładek na prowadnice to nic się nie stanie ? Bo generalnie teraz mam na m150 515-520fps na m110 350-380 (Co do tych wyników to już sam nie wiem bo jeden chrono pokazywał mi 350 +-1fps a inny 380 +-1fps) a na m130 mam 425 fps i tu generalnie chciał bym podciągnąć jakoś do 450fps Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted February 18, 2013 Report Share Posted February 18, 2013 Czyli generalnie masz normalne wartości, ja dałem podkładki o grubości 8mm i normalnie śmiga. bo te takie dedykowane to są własnie 2mm, 3mm i 5mm z tego co pamiętam. Chyba nawet wszystkie możesz dać i będzie działać, ale tego nie sprawdzałem. Ja przy lufie PDI CQBR mam tyle. Quote Link to post Share on other sites
abram30 Posted February 18, 2013 Report Share Posted February 18, 2013 No ja zobaczę ile jutro mi wyjdzie bo właśnie dojdzie do mnie precka i nowy dystanser promyka :) A co do podkładek to sam sobie zrobię pewnie. Quote Link to post Share on other sites
abram30 Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 A jeszcze jak byś mógł mi powiedzieć bo mam m4a1 MAX ver.2008 i dał bym te podkładki pod springa by mieć na m150 540fps to przypadkiem nie robię w tej chwili Super Maxa? I czy bebechy z Maxa dadzą radę? Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 Sorry wprowadziłem Cię niechcąco w błąd, ja te 540fps mam bez podkładek, podkladki dawałem do niższych spężyn, np żeby z m90 zrobić 350fps na CQB. Jak dasz podkładki przy m150 to silnik się zacznie męczyć, bo w supermaxie masz już wyższe przełożenie zębatek dlatego targa mocniejszego springa. Ewentualnie możesz dać lipo 14,4v i już się nie będzię męczył:) Generalnie nie ma co kombinować z większą mocą, te 520fps przy takiej reakcji na spust to w zupełności wystarcza. U mnie to jest zaleta lufy, bo na zwykłej systemie mam 525fps. Quote Link to post Share on other sites
abram30 Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 No ja podkładkę chciałem przede wszystkim dać pod m130 by pod 450fps podciągnąć. No ale jeszcze zobaczę jutro ile fps mi dojdzie jak zamontuję precke 6.02 :) I pewnie sie skończy na tym że nie będę kombinował. No ale wielkie dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
kamera Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 (edited) Witam kolegów! Dawno mnie w tym wątku nie było, bo i swojego PTW się pozbyłem, a nawet dwóch. Chciałbym poprosić was o kilka szczerych odpowiedzi bo podobno w temacie systemy sporo się zmieniło. Może zacznę od początku. Byłem użytkownikiem PTW M16A3 2004 i 2007 obie repliki w wersji MAX i złożone w Japonii czytaj nie challenge kit i w pełni rozumiem piękno tych replik o ile działają. Tu powoli dochodzimy do mojego pytania. Ostatnio kusi mnie ponowny zakup repliki z serii PTW ale jestem pełen obaw i sprzecznych odczuć. Po mimo oczywistych smaczków PTW mam nie najlepsze wspomnienia z tym produktem. Dwukrotnie spalił mi się układ mosfet a jego wymiana kosztowała każdorazowo tyle co średniej klasy AEG. Padł mi również czerwony cylinder zębatka z tłoka i jedna z zębatek w GB. Wszystko to spowodowało mój odwrót od PTW. Czy w tej chwili coś się zmieniło? Czy nadal jest tak, że PTW raz na miesiąc odmawia posłuszeństwa a raz na dwa jedzie na serwis? Jakie są faktyczne koszta użytkowania waszych replik i jaka jest ich awaryjność zarówno ta mała jak i ta duża. No i jeszcze jedno jak jest z ich serwisowaniem? Czy nadal jest tylko ASGShop i Marzen który wie jak to ogarnąć? Jeszcze jedno pytanie jak to jest z challenge kit? Wady, zalety tego rozwiązania? I co to za twory super max i mad max? Czy to nie jest czyste naciąganie? Z góry dzięki za pomoc. Edited February 19, 2013 by kamera Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 2007 max miałem i nie narzekałem, ale okazja się trafiła to zmieniłem na wersje z elektronika z '08. Wymieniłem silnik prewencyjnie i śmiga jak marzenie. Wg mnie zębatki GB są nie do zajechania, najlatwiej faktycznie uszkodzić tłokową ale to są grosze. Co do elektroniki to wersja '08 jest o wiele wytrzymalsza od '07 która miałeś i praktycznie teraz jest niezmieniona w ptw 2012. SCK - jego główna zaleta to cena, złożyć ptw jest wg mnie łatwiej niż zwykłego aega. Super max - zwiększone przełożenie zębatek, uciąga m165 mad max - cylinder M170 i działa przy lipo 14,4v Aha i teraz w nowych PTW są już cylindry stalowe, nowe silniki i lekko hop up poprawiony, reszta jest taka sama jak w 2008. ja osobiście teraz tylko tankuje kulki, najsłabszym ogniwem jest silnik który warto zmienić na FCC albo wersje od Taca. Autoryzowany serwis to chyba tylko asgshop, ale szczerze mówiąc nic skomplikowanego w tym nie ma. Silnika czy elektroniki i tak nie naprawią tylko wymienią, a kabelki przylutować to nie problem:) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.