macck Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 (edited) Widzę że prowadzę monolog. Cóż, będzie dla potomnych. W tym tygodniu dostanę wtyki Deans , 2x50cm kabla 16AWG (1,31mm przekroju) i zrobię mosfet AB. Napiszę wam jak/ czy zwiększył się rof, reakcja na spust i tym podobne. Później planuje w tej kolejności SP120 Preckę systemy Akumlator - głowice tłoka, tłok albo głowicę cylindra dążąc do "strzykawki". Będę zdawał relację co się poprawiło po modyfikacji. Edited June 18, 2012 by macck Quote Link to post Share on other sites
Panas Posted June 19, 2012 Report Share Posted June 19, 2012 (edited) Witam, chciałbym trochę stuningować moją replikę. W temacie tuningu, szczególnie GB jestem zielony. Docelowo replika ma mieć skromne 350fps więc tuning mocowy raczej odpada. W replice chciałbym poprawić celność, skupienie, zasięg i ewentualnie trochę ją wyciszyć i "poprawić kulturę pracy". Czy opłaca się ingerować w GB ? Jeśli tak to co powinienem wymienić i co mi to da ? Z elementów zewnętrznych chcę wymienić: - lufa precyzyjna Systema - 6.04 - 247mm lub KM - Head - 6.04 - 247mm - gumka hop up Systema - Energy Myślałem jeszcze nad wymianą komory hop up, czy to coś da ? Jeśli tak, jaką komorę polecacie ? Czy wymiana lufy nie zwiększy mi FPSów ? Nie chce przekraczać progu 350, ponieważ strzelam się na budynkach. Będę musiał wymieniać sprężynę? Słabsza sprężyna będzie wiązać się ze zwiększonym ROFem, nie zmusi mnie to do wymiany zębatek czy innego z elementów GB? ROF i tak mam już trochę podniesiony, ponieważ stosuje baterię LiPo 7.4V Edited June 19, 2012 by Panas Quote Link to post Share on other sites
pazdzioch123 Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Co do ingerencji w GB się nie wypowiem, ponieważ dużej wiedzy na ten temat nie mam, ale precka Systemy to dobry wybór, co do gumki zdania są podzielone, ja osobiście polecam zieloną G&G. Wymiana lufy spowoduję nieznaczny przyrost fps'ów w liczbie kilku, ewentualnie kilkunastu. Na pewno sensownym zabiegiem będzie wymiana okablowania (niskooporowe silikonowe), wtyczek (na T-Deansy lub XT-60), oraz zamontowanie mosfetu z AB, koszt nie jest duży, a reakcja na spust i rof jest nie do porównania, no i eliminujesz praktycznie opcję zużywania się styków, jak i zauważysz różnicę w kwestii ilości oddanych strzałów na tym samym pakiecie. Quote Link to post Share on other sites
gattling Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Weź gumkę którą kolega wyżej doradził, ewentualnie przezroczystą guardera (u mnie dobrze w g36c działa). Co do systemy energy to mogą być problemy z podkręcaniem np. zaczyna podkręcać dopiero gdy hop-up jest ustawiony na max, a i tak lot kulek pozostawia wiele do życzenia. Szkoda że nie napisałeś ile fps' ów masz aktualnie, ale jeśli masz g36c od JG w stocku, to jeśli chcesz mieć te 350 fps, to moim zdaniem wymiana gumki powinna w zupełności wystarczyć, gumka + czysta lufa + dobre kulki powinny poprawić skupienie. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 6, 2012 Report Share Posted July 6, 2012 Ostrzegam przed dyszą DF do AUGa! Zabrałem się za występujące w mojej gietce nieszczelności (połączone w zależności od ustawienia komory z niepodawaniem kulek) i okazało się, że dysza blokuje się na komorze, przez co nie dochodzi do skrajnego położenia! Problemem jest kształt dyszy, a konkretnie jej podtoczona część - która jest do G36 za krótka. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted July 6, 2012 Report Share Posted July 6, 2012 Dysza do AUG: dysza do G36: Spójrz na pierwsze zdjęcie, teraz na drugie, znów spójrz na pierwsze zdjęcie i znów na drugie. Dysza do AUGa nie pasuje i żałujesz że nie jest dyszą do G36, tak działa Old Spice :biggrin: A tak na serio u tokarza przetoczenie jej nie zajmie mu 5 minut. Quote Link to post Share on other sites
Bratek193 Posted July 13, 2012 Report Share Posted July 13, 2012 (edited) Witam wszystkich :). Przygotowuje się powoli do tuningu mojej giety (JG1138, G608-8). Planuje wymienić: -wstawić lufę precke http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_88&products_id=652 -zmienić gumkę hop up'a http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_59&products_id=37 (Czy warto zmienić także dynaster, czy wystarczy ten stockowy?); -doszczelnić gearboxa; -wymianę łożysk na stalowe łożyska ślizgowe; Chciałbym się teraz z wami skonsultować w sprawie tego tuningu. Na całą "imprezę" mogę wydać maksymalnie 300 złotych. Co w takim razie warto jeszcze wymienić :)? Zakup części oraz ich montaż planuję w Zbrojowni. Edit. Przekopałem wątek lecz chciałbym dla swojego spokoju po prostu się z wami skonsultować. Edited July 13, 2012 by Bratek193 Quote Link to post Share on other sites
Panas Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 Mam pytanie, jak to w końcu jest z dyszą ? Jak uzyskać jak najlepszą szczelność na poziomie dysza - komora ? Dysza od G36 czy od AUG'a ? Quote Link to post Share on other sites
elo263 Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 (edited) Witajcie. Pozwolę sobie podłączyć się pod temat. Planuję do mojej giety podpiąć magi M4 najlepiej metalowe od boy'a. Czytałem na temat adapterów i znalazłem wiele negatywnych opinii o BattleAxe. Poszukałem adapterów JG ( do których podobno pasują wyżej wymienione magi ) lecz znalazłem tylko jeden sklep - Azteko http://azteko.pl/ada...6-jg-p-250.html Stan : Niedostępny Ma ktoś je na oku w innym sklepie ? I czy na pewno magi metalowe od boyi'a pasują i czy przez ten adapter będą dobrze podawać kulki ? Edited July 17, 2012 by elo263 Quote Link to post Share on other sites
Panas Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 Aresa na specshopie - też niedosępny, pytaj o dostawę: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=10162&name=ARES_-_Adapter_magazynkow_od_M4_do_G36_-_G36-11 Classic Army jak wyżej: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_98_195&products_id=3784&name=CA_-_Adapter_magazynkow_od_M4_do_G36 nigdzie indziej nie znalazłem, tym bardziej dostępnych - pisz i pytaj o dostawę, a jak się czegoś dowiesz to napisz bo też jestem zainteresowany :) Quote Link to post Share on other sites
elo263 Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 (edited) Dzięki za odpowiedź. Na azteko o JG zapytałem jakiś czas temu. Czekam na odpowiedź. Jak się o nim czegoś dowiem to dam Ci znać. Polecasz te od CA lub Aresa do mojej g36 JG lub miał ktoś z nimi styczność w replikach JG ? Dobrze podają kulki ? Edited July 17, 2012 by elo263 Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 Z cyklu "pogromcy bzdur": Obalamy brednie na temat długości dysz. Od lewej: uszczelniona niebieska aluminiowa dysza SHS do G36 uszczelniona mosiężna dysza DF do AUGa stockowa dysza JG Bonus: dysza DF do AUGa blokująca się na komorze HU (ostatnie zdjęcie). Tematem następnego odcinka będzie szlifowanie czoła popychacza. Quote Link to post Share on other sites
var Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 Widzę że prowadzę monolog. Cóż, będzie dla potomnych. moze i prowadzisz ale ja podsluchuje :P poniewaz tez sie zbieram powoli do jakiegos upgrade takiej repliki;) Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 Widzę że prowadzę monolog. Cóż, będzie dla potomnych. (...) Myślę, że byłoby dobrze, gdybyś zwrócił się bezpośrednio do Dextera, lub AnR-a. Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 Myślę, że są tak regularnie spamowani, że już mają dość polecania ich :D Zmieniłbym kolejność zakupu części na lufa, batka, sprężyna. Przy czym wybrałbym preclufaę guardera, która dała u mnie bardzo ładny efekt do czasu gdy nie pożegnałem się z stabilnym blokiem gazowym. :) Poza tym zamiast sprężyny lepiej dobrze uszczelnić na początek układ tłok-cylinder aby uzyskać szczykawkę. Tłok można uszczelnić wymieniając uszczelkę (koszt paru zł) a potrafi to dać sporo. Dopiero na szczelnym układzie warto bawić się sprężynami - mniej się obciąża gearbox, a i przy okazji może się okazać, że zysk z uniknięcia strat był tak duży, że nie trzeba wymieniać sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
macck Posted September 7, 2012 Report Share Posted September 7, 2012 Dobra to może parę słów ode mnie. Z repliki wyleciał przeźroczysty guarder i na jego miejsce wskoczyła zielona G&G - guardera nigdy więcej do rąk nie wezmę. Precka systemy stabilizuje lot kulki poprawiając skupienie jednak nie zmienia to faktu że lekki wiaterek po 45-50 metrach i tak przesuwa kulkę. Precka jest 455mm i ukrywam ją w tłumiku H&K firmy Hornbill . Mosfet bez AB i kable, na naładowanej batce Rof jest przyjemny i karabinek ładnie sobie radzi z szybkością strzału. Ale nie taki jest cel mosfetu tak naprawdę. Szkoda styków i płacenia za kostkę jak się wypali. Ogółem mnie się podoba jak to strzela ale mam wrażenie że 420 FPS wycisnęło by dużo dużo więcej, włączając większą odporność na wiatr, oraz - większą odporność na liście w drzewie które potrafią przesunąć tor lotu kulki ZNACZNIE. Mam dylemat, kusi mnie niemiłosiernie żeby sprowadzić CM.041 (SD6) a z tego zrobić parasnajperkę (za długie się zrobiło 95cm) no ale w nie pasuje komuś w domu kolejna replika. Wobec tego kosztem mobilności i łatwości manewrowania karabinkiem uważam że niezbędny jest kolimator ponieważ długo schodzi mi zgrać przyrządy celownicze jednocześnie uważając na wszystko co wystaje z repliki. Chowanie za drzewami również jest uciążliwe z z powodu gabarytów karabinku. No i tu pytanie do was. Brnąć dalej w tuning tego aby uzyskać cel (400FPS + kolimator) czy zrobić po swojemu i kupić CM.041 tak czy siak? Jedyna wada opcji nr 2 to fakt że nie zostanie kasy na oporządzenie. Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted September 15, 2012 Report Share Posted September 15, 2012 Ktoś testował może tą dyszę Guru? -> http://madonion.eu/uszczelniona-metalowa-dysza-guru-252-mm-p1530.html Quote Link to post Share on other sites
Roky Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 Niedawno kupiłem ale 25,4 mm. Podwójnie uszczelniona , nie potrzeba przeróbek żeby pasowała. Stosuje z komorą big dragona aluminiową i głowicą wyciszoną elementa to uszczelnia się idealnie. Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 (edited) Robię koledze replikę, w sumie to już skończyłem ale martwi mnie ilość FPS, średnio 395fps. Gietka w wersji C Co siedzi w środku: 1. Szkielet Ultiamte 2. Cylinder, głowica cylindra, głowica tłoka Ultimate 3. Dysza SHS uszczelniony 4. Sprężyna m120 Guarder 5. Komora Hop-Up aluminiowa CNC, 5KU przykręcana do szkieletu. 6. Precka Promyka Na teście strzykawki tłok zatrzymuje się w połowie cylindra, test robiony bez dyszy. Panowie, gdzie może być nieszczelność, jak jej szukać i jak usunąć. Czy wina może być w dyszy (czytałem, że dysze JG są dłuższe) Edited October 31, 2012 by Meche Quote Link to post Share on other sites
Roky Posted November 1, 2012 Report Share Posted November 1, 2012 @Meche Na poprzedniej stronie masz wyraźnie pokazane że dysza SHS jest za krótka w porównaniu do stockowej.Dodatkowo pewnie masz za mały o-ring na głowicy tłoka spróbuj podłożyć pod niego trochę taśmy teflonowej. Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted November 1, 2012 Report Share Posted November 1, 2012 @Roky Dzięki za odpowiedz. Jest jakaś dysza, która pasuję bez problemu, czy trzeba będzie kombinować. A ta dysza firmy Guru, o której piszą koledzy wyżej. Skoro dysza fabryczna JG 25,2 mm, to brać 25,2 mm czy 25,4 mm? Zdaje mi się, że teflon w rowku o-ringa w głowicy tłoka tylko będzie przeszkadzał, bo może zatykać otwory w głowicy tłoka przez, które powietrze dociska o-ring Quote Link to post Share on other sites
Roky Posted November 1, 2012 Report Share Posted November 1, 2012 Weź 25,4mm - nie pamiętam dokładnego wymiaru dyszy stockowej ale bliżej jej było do 25,4 niż do 25,2(mierzone suwmiarką). Co to teflonu nie dajesz go aż tyle żeby zapchać otwory a tylko tyle żeby dobrze docisnąć go do cylindra (u mnie było to max 1-2 owinięcia). Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 1, 2012 Report Share Posted November 1, 2012 STOCKOWA DYSZA MA 25,2 MM. Koniec, kropka. Jedna może być bardziej niewymiarowa, inna mniej, ale w założeniu to i tak ma być 25,2mm. Quote Link to post Share on other sites
Roky Posted November 1, 2012 Report Share Posted November 1, 2012 Cóż więc trafiłem na niewymiarową :icon_wink: . Ale żadnego problemu z 25,4 nie stwierdziłem - typu uszkodzenie czoła dyszy itp. Quote Link to post Share on other sites
KeyKey Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 Co powinienem wymienić na start, żeby przez jakieś 2 latka nic się nie sypnęło? NIC Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.