henno Posted July 24, 2014 Report Share Posted July 24, 2014 A jaki posiadasz w replice cylinder? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 24, 2014 Report Share Posted July 24, 2014 Mam wypisane w profilu, zresztą pisałem już wcześniej. Typ 1, w stosunku do tego co było na typie 2 nastąpił przyrost o 20fps. Lufa promyk 407mm. Quote Link to post Share on other sites
henno Posted July 24, 2014 Report Share Posted July 24, 2014 (edited) Cylinder 0 i dysz inna niż SHS.Spróbuj wstawić dyszę firm Pro tech. Spróbuj także zmienić głowice tłoka z uszczelka. Edited July 24, 2014 by henno Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted September 14, 2014 Report Share Posted September 14, 2014 Stało się pany, czekając na dostawę F2000 do sklepów, postanawiam wcześniej przekwalifikować moje G36 do wszystkiego na quasi-broń wsparcia. Gniazdo od magazynków M4 powinno ułatwić znalezienie druma, który nie ssie, ale póki co, co sądzicie o takim zestawie? Kierując się tym postem, oraz najświeższym opisanym konfigiem jaki znalazłem jakiś czas temu: Na konfigu: -SP120 Guarder -cylinder typ 2 stock -Prometheus 407mm -tłok SHS 7 metalowych zębów -łożyska ślizgowe 7mm SHS -dysza SHS + zeszlifowany popychacz -płytka selektora SHS -aluminiowa głowica tłoka DeepFire -stalowa łożyskowana prowadnica sprężyny CYMA -przeźroczysta gumka HU Guarder -okablowanie 2,5mm^2, układ MOSFET z AB, T-connectory Zmiana cylindra na typ 1, bo typ 2 do max 360mm lufek. Posiadam już jako-taką lufę precyzyjną 363mm i zieloną gumkę hop-up G&G, używam li-po i planuję je zmienić przy okazji tuningu. Stworzyłem taką oto listę rzeczy do kupienia na Azteko: http://1drv.ms/1pft9Aw SHS Stalowa prowadnica sprężyny z łożyskowaniem v.3 Sprężyna SP120 M120 Guarder SHS Tłok 15 stalowych zębów BL SHS - Cylinder - Typ 1 - 401-451mm SHS Aluminiowa doszczelniona dysza do G36 Element/Ultimate/Guarder - Popychacz Dyszy - Ver. 3 SHS - Metalowa łożyskowana głowica tłoka CNC SHS - Łożyska Ślizgowe 7mm metalowe (Kable swoją drogą, o to też będę się pytał :P) Tu rodzą się moje wątpliwości, jako że nigdy tego nie robiłem - co z listy wywalić? Co zamienić? Który popychacz dyszy wybrać? Element i Ultimate są podobne cenowo, ale Guarder "WZMOCNIONY" już dwie dychy więcej żąda :P Nie planuję stworzenia potwora z odchyłkami +/-0,01FPS, nie planuję też nawalania (w wariancie LMG) krótkimi seriami po 200 kulek, żeby nie zabić silnika (no i bo to głupio tak :P), dlatego jeśli któraś część z listy jest zbędna, bo stockowa na M120 Guardera da radę, to sama wymiana dla wymiany mnie nie grzeje. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 14, 2014 Report Share Posted September 14, 2014 Po co w ogóle zmieniać popychacz? Szczególnie, że i tak trzeba go szlifować do tej dyszy. Cylinder typ 2 do lufy 363 też może zostać. Silnik obowiązkowo do zmiany jeśli nie masz neodymowego. Kable+mosfet wiadomo. Adapter + drum to też trochę nie bardzo, mogą być problemy z podawaniem, weź lepiej normalny do G36. Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted September 14, 2014 Report Share Posted September 14, 2014 (edited) Po co w ogóle zmieniać popychacz? Szczególnie, że i tak trzeba go szlifować do tej dyszy. Okej, brzmi dobrze. Cylinder typ 2 do lufy 363 też może zostać. W takim razie zostawię stockowego. Czy zamienić na jakiś aluminiowy SHS :icon_biggrin:? Silnik obowiązkowo do zmiany jeśli nie masz neodymowego. Oł, to coś nowego. Ogólnie do wymiany, czy tylko w wypadku porządnego LMGowania? Adapter + drum to też trochę nie bardzo, mogą być problemy z podawaniem, weź lepiej normalny do G36. A to chrzanić ten pomysł w takim razie, nie ma takich ładnych do G36 :< Z resztą tylko bym wkurzał lokalnych ciężkozbrojnych, nie dadzą się nabrać, że to MG36. Dokupię krótkich magazynków, bipoda i przynajmniej nie będzie kusiło, żeby w budynkach strzelać, "bo to stock". PS. Swoją drogą, widzę już skąd znalazłem ten config :P Edited September 14, 2014 by Mixon Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 14, 2014 Report Share Posted September 14, 2014 Cylindra ja bym nie ruszał, nie ma po co zmieniać jednego chińczyka na inny. Silnik (o ile masz ten stary na ferrytowych magnesach) przy ostrzejszym strzelaniu pewnie się będzie mocno grzał, ale to jeszcze wyjdzie w praniu. U mnie po szybkim wywaleniu mida na lipolu 11,1 chwyt był już mocno zagrzany. Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted September 14, 2014 Report Share Posted September 14, 2014 Cylindra ja bym nie ruszał, nie ma po co zmieniać jednego chińczyka na inny. Silnik (o ile masz ten stary na ferrytowych magnesach) przy ostrzejszym strzelaniu pewnie się będzie mocno grzał, ale to jeszcze wyjdzie w praniu. U mnie po szybkim wywaleniu mida na lipolu 11,1 chwyt był już mocno zagrzany. Okej, dzięki bardzo za rady, poza przypiłowaniem popychacza i tych wynikających z komentarzy pod łożyskami 7mm (na azteko), spodziewać się jakichś przygód, czy wszystko powinno ładnie ze sobą współpracować? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 14, 2014 Report Share Posted September 14, 2014 Tłok pewnie będzie wymagać dopasowania na szerokość. Na wspomniane kręcące się łożyska zastosuj klej do łożysk i gwintów. Oczywiście o takich rzeczach jak AOE, podklejenie listwy tłoka, smarowanie, zrobienie strzykawki w cylindrze i podkładkowanie to nawet nie wspominam. Quote Link to post Share on other sites
SaintPierre Posted September 14, 2014 Report Share Posted September 14, 2014 Jeżeli sprężyna 120 to wystarczy taka głowica tłoka http://azteko.pl/shs-wentylowana-glowica-tloka-pom-p-6381.html Co do samego tłoka warto przemyśleć może coś nie koniecznie ze wszystkimi zębami metalowymi, trochę to asekuruje zębatkę. Ja bym pomyślał nad tym http://azteko.pl/lonex-wzmocniony-tlok-z-10-stalowymi-zebami-p-8441.html jakiś taki klon ulta. Nie ruszał bym stockowego popychacza i dyszy bo może wyjść cacy a może wyjść kicha. W swojej G36 podpiłowałem zaczepy komory i to już poprawiło szczelność, ale co kto lubi. Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted September 14, 2014 Report Share Posted September 14, 2014 Tłok pewnie będzie wymagać dopasowania na szerokość. Na wspomniane kręcące się łożyska zastosuj klej do łożysk i gwintów. Oczywiście o takich rzeczach jak AOE, podklejenie listwy, smarowanie, zrobienie strzykawki w cylindrze i podkładkowanie to nawet nie wspominam. Uzbroiłem się w gro poradników, filmików na YouTube'ie i czas wolny, w końcu trzeba się nauczyć dbać o swoje.Dzięki za wskazówki Saint. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 28, 2014 Report Share Posted September 28, 2014 Jeśli to kogoś interesuje, to stokowe zębatki nie wytrzymają strzelania na M160 :teeth: , 150 pewnie też nie. Także myślę, że 140 to dla nich max na które warto się jeszcze porywać. Quote Link to post Share on other sites
Piotrek99 Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 Strzelam z mojej G36C JG już 1,5 roku i myślę, że należałoby coś ulepszyć. Narazie wymieniłem baterię na Li-Po 7,4v i gumkę HU na białą Guardera. Mam też kolimator. Strzelam kulkami 0,25g G&G. 1. Planuję zakupić lufę precyzyjną. Co proponujecie? Ja zastanawiam się nad http://www.taiwangun.com/lufa-precyzyjna-363mm-6-02mm-do-m4-guarder?from=listing&campaign-id=19, ale musiałbym wtedy zakupić tłumik. http://www.taiwangun.com/tlumik-dzwieku-typ-sf-125mm-black-acm?from=listing&campaign-id=19 może być ten? Kolejny problem jest taki, że zaniepokoiło mnie to : "Metalowy tłumik płomienia montowany jest na nie pełnym gwincie 14 mm lewoskrętnym, przy ewentualnym zakupie tłumika dźwięku, potrzebna jest modyfikacja celem stabilnego montażu." w opisie giety na taiwangun.com. Będą ta lufa i tłumik bez żadnych przeróbek pasować do mojej repliki? 2. Chciałem zakupić lufę długości 247 mm, ale nie potrafię nigdzie znaleźć. Jak ktoś wie gdzie można kupić to proszę o linka. 3. Zainwestować w tego guardera 6.02 czy lepiej rozejrzeć się za systemą 6.04? 4. http://www.taiwangun.com/magazynek-mid-cap-na-150-kulek-do-serii-g36-sl8-cm?from=listing&campaign-id=19 ten mag będzie dobry? 5. Wymienić coś jeszcze? Przebieg mojej repliki to nie więcej niż 20k. Jak długo może jeszcze działać na stockowych częściach? Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 (edited) Jeśli chodzi o lufy to Guarder i Sustema to ten sam poziom. Ta wejdzie bez tłumika http://gunfire.pl/pr...R15-FN-P90.html Z tego co się orientuje to bez przerabiania ten tlumik nie będzie pasowal. Szukaj tłumika JG http://forum.wmasg.pl/topic/95795-tlumik-dzwieku-do-g36-jg/ Edited October 17, 2014 by chomik_pl Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Będzie pasował, każdy 14mm lewoskrętny pasuje, tylko podczas nakręcania się lekko gibie. Po dokręceniu jest ok. Quote Link to post Share on other sites
sopel44pl Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 (edited) Panowie przeczytałem połowę tematu i zastanawiam się jakie lufy w końcu pasują do standardowej komory JG/GE różni ludzie wsadzają nawet od m16 czy AUGA a jak u was które są kompatybilne Edited November 26, 2014 by sopel44pl Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Ło matko, każde w standardzie AEG pasują... Quote Link to post Share on other sites
Jackobbob Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Zastanawiam się nad kupnem wersji długiej bez standardowej lunety 608-4. Z racji tego że replika ma dość mało FPS, co przekłada się na mniejszy zasięg (chyba) chcę coś z tym zrobić. Drogą mailową Pan z Taiwangun-a zaproponował taki zestaw : Lufa : http://www.taiwangun.com/lufa-precyzyjna-469mm-6-02mm-do-g3-sg1-g3a3-g3a4-guarder?from=listing Gumka Hop-up : Silikonowa Guardera czy Czarna? (wiem że czarna jest do większych FPS) Sprężyna główna - opłaca się wymieniać na sp120 guardera? Pytam bo nie wiem czy stokowy gb to wytrzyma, zwłaszcza że gdy kupię elektrycznego maga (domyślnie ma przypominać mg36) replika zapomni co to tryb semi... Jeśli gb tego nie wytrzyma to co proponujecie w nim zmienić? Łożyska są stalowe, nie tak jak w opisie że plastikowe. Może prowadnica sprężyny? Takie coś wypatrzyłem : http://www.taiwangun.com/wzmocniona-prowadnica-sprezyny-z-lozyskowaniem-vortex-v-3?from=listing&campaign-id=19 A może obejdzie się bez ingerencji w gb? Docelowo chciałbym mieć 50-60 metrów skutecznego zasięgu. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Lufa może być, aczkolwiek warto się zastanowić nad sensem montowania jej do karabinu wsparcia (dobre kulki jednak drogo wychodzą). Prowadnica sprężyny wskazana do zmiany jeśli jest plastikowa - zależy od generacji repliki, ale skoro masz stalowe łożyska, to prowadnica też powinna być metalowa (choć niełożyskowana, ale imho to nie jest powód do wymiany). Gumka przeźroczysta. Sprężyna - nie zaszkodzi wymienić, ale polecałbym do tego zmianę głowicy tłoka. Reszta wytrzyma, o ile będzie dobrze poskładana. Jeśli nie - tłok się szybko zużyje i będzie do wymiany. Do zmiany jeszcze obowiązkowo kable + nie zaszkodzi montaż mosfetu, aczkolwiek nie jestem poinformowany, czy serwis krakmana potrafi to zrobić jak należy. Quote Link to post Share on other sites
Jackobbob Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Kabelki i mosfet sobie już na własną rękę wymienię. Więc gb wytrzyma sp120, lufę montuję gdy zależy mi na jak największym zasięgu. Czy coś jeszcze może poprawić pracę repliki ( w sensownych pieniądzach )? Oraz czy ta sprężyna zapewni około 400 FPS? Głowica tłoka : http://www.taiwangun.com/wzmocniona-nylonowa-glowica-tloka-z-lozyskowaniem-mod-3?from=listing&campaign-id=19 Będzie ok? Potrzebuję czegoś dodatkowo by wymienić gumkę,sprężynę, tłok, lufe? Kolejną sprawą jest kwestia dobrego akumulatora, co polecicie? Przyznam że chwilę (miesiąc) musiałby pracować z ładowarką załączoną wraz z repliką. Więc LiPo odpada. Na jakim napięciu? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Jackobbob, . Widzę że dopiero kupujesz replikę, zastanów się czy chcesz G36 od JG, jest to trochę przestarzały system. Oczywiście sprawdzi się na początek, ale po roku pewnie i tak będziesz zmieniał replikę. Zastanów się przede wszystkim jaki masz budżet. Ta replika w promocji kosztuje 420 zł, jest to dobra oferta, ale jak widzę chcesz od razu tuningować, Nie wiem ile masz kasy, ale moim zdaniem lepiej kupić G36C Aresa za 800 zł, niż kupić JG za 400 i drugie 400 wpakować w tuning. To było offtop. Teraz do tematu. W replice G36 JG 608-4 wymieniał bym rzeczy w kolejności: bateria lipo, gumka hop-up, dysza, sprężyna max 120, mosfet, łożyska stalowe, prowadnica sprężyny stalowa/metalowa, lufa wew, tłok, jak potrzebujesz więcej fps to sprężyna mocniejsza, głowica tłoka, głowica cylindra, cylinder, zębatki, silnik. Jest to czysta teoria bo tuning wyniesie więcej niż sama replika i przez ten czas pewnie kupisz coś lepszego, piszę tak tylko poglądowo. Na początek gumka + dysza + sprężyna sp120 guardera i powinno być ok 430-440 fps. Co do baterii to naprawdę opłaca się zainwestować 40 zł na baterię lipo + 40 zł na ładowarkę. Na nimhu możesz mieć problemy ze strzelaniem w zimę, Quote Link to post Share on other sites
Jackobbob Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Zgadłeś, dopiero kupuję replikę. G36C od Aresa bym kupił gdyby nie to że jeżeli g36 to tylko w wersji najdłuższej. Mam też mieszane uczucia co do zakupu repliki za 400 zł i dodawanie kolejnych 400 zł by jakoś działała. Miałem na oku rk-02, ale kałachy mi nie podchodzą, podobnie m4, dopiero m16. Koniec offtopu. Nie potrzebuję kosmicznych fps, chciałbym mieć duży zasięg (możliwość trafienia z 50 m w człowieka). Budżet to maksymalnie 750 zł , nie wliczając kulek czy magazynków. Jeżeli ktoś wie że można wydać lepiej te pieniądze niż na g36 jg to proszę o propozycje, nie upieram się przy swoim zdaniu. Quote Link to post Share on other sites
Login90 Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Siema, jestem nowy w asg i chciałbym zwiększy trochę FPS ale niestety nie znam się zbytnio na tym. Posiadam G36c od JG i moje pytanie brzmi czy wejdzie ten gear box? http://www.taiwangun.com/kompletny-gearbox-v-3-cm-3?from=listing&campaign-id=19 http://www.taiwangun.com/kompletny-gearbox-v-3-cm?from=listing&campaign-id=19 Moja G36c jest używana i posiada może 360fps, te które podałem gearboxy mają 430fps. Piszcie lepiej kupić nowego GearBoxa ze wszystkim czy składać samemu, mogę dać znajomemu żeby złożył. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Gear Box z linku jest do AK, ale użyje się kilku części z GB, który posiadasz i bezproblemowo powinien wejść. Nie zmienia to faktu że kupowanie gotowego GB to strata pieniędzy, lepiej kupować osobno części i złożyć samemu lub dać komuś do złożenia. Dużo tu jednak zależy od osoby składającej. Jeżeli Twój znajomy się zna to lepiej będzie mu dać, niech zobaczy co tam słychać w środku i co przydało by się zmienić aby osiągnąć te 430 fps lub inna pożądaną wartość. Quote Link to post Share on other sites
Login90 Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Gear Box z linku jest do AK, ale użyje się kilku części z GB, który posiadasz i bezproblemowo powinien wejść. Nie zmienia to faktu że kupowanie gotowego GB to strata pieniędzy, lepiej kupować osobno części i złożyć samemu lub dać komuś do złożenia. Dużo tu jednak zależy od osoby składającej. Jeżeli Twój znajomy się zna to lepiej będzie mu dać, niech zobaczy co tam słychać w środku i co przydało by się zmienić aby osiągnąć te 430 fps lub inna pożądaną wartość. Wielkie dzięki, jutro zapytam się go czy zwiększy mi fps koleś siedzi tym parę lat. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.