maczo007 Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 (edited) Nie wydaje mi się ,żeby była to dobra lufa... Patrz produkty Prometheusa, Systemy bądź KM Head. To sobie poczytaj zanim coś powiesz ;) http://www.asg.qrde.pl/forum/topics2/nowe-...-jbu-vt5427.htm Mógłbyś mi pomóc przy doborze długości precki? I czy cylinder bedzie potrzebny nowy. Edited May 14, 2010 by maczo007 Quote Link to post Share on other sites
maciowalczak Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Pomogę ci ale powiedz mi gdzie więcej grasz w lasku czy raczej CQB, Jak Las bierz 470 mm jak CQB a koniecznie chcesz mieć dłuższą lufę to bierz ta od G36K ok 350 mm jesli ci bardzo na długości nie zależy bierz 247 mm preckę i dotego cylinder 1 do dłuższych typ 0 Quote Link to post Share on other sites
Soul reaper Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 maciowalczak, kable silikonowe (1,5mm) razem z wtyczkami (deans t, naprawdę dobrze jest je zmienić) znajdziesz w każdym modelarskim. maczo007, bierz tyle ile chcesz, ile ci się zmieści w tłumiku. Przy tłumiku o długości 200mm możesz kupić preckę do około 430mm. Cylinder warto wymienić, zależnie od tego jak długą lufę ostatecznie kupisz. Do 400mm to raczej typ 1 niż 0. Quote Link to post Share on other sites
maciowalczak Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 Okazało się żę blaszka przy spuście pękła, już zlutowana. Kolejny problem : Na auto strzela normalnie choć trochę słabiej, na semi 1 strzeli a później jakby miał za mało siły do naciągania, czy to może być przez ten tłok od P&J ? wczesniej wszystko normalnie było Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 Mam gietrkę od 1.5 roku i tuning był dośc tani i prosty. Używana precka systemy + gumka tej firmy i replika stała się bardzo miłym narzędziem mordu. W dalszej kolejności m120 systemy + metalowa głowica tłoka elementa + 7mm łożyska kulkowe. To wszystko przy batce 9.6v i mamy całkiem miłą replikę. Wynik ok 400fps i całkiem sympatyczny zasięg. Całość nie przekroczyła 200zł. Moim zdaniem nie bardzo jest sens wymieniać tam coś więcej. Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 Mam gietrkę od 1.5 roku i tuning był dośc tani i prosty. Używana precka systemy + gumka tej firmy i replika stała się bardzo miłym narzędziem mordu. W dalszej kolejności m120 systemy + metalowa głowica tłoka elementa + 7mm łożyska kulkowe. To wszystko przy batce 9.6v i mamy całkiem miłą replikę. Wynik ok 400fps i całkiem sympatyczny zasięg. Całość nie przekroczyła 200zł. Moim zdaniem nie bardzo jest sens wymieniać tam coś więcej. Jakiej długości precki użyłeś? Nie zmieniałeś cylindra? Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 (edited) Tuningowałem koledze tą gietę, miało być 400fps, zmieniłem więc prowadnice na łożyskowaną KA, łożyska g&g(trzeba było podpiłować wałek zębatki środkowej bo nie mieścił się w łożysku), m120 laylax, głowicę tłoka na łożyskowaną od jakiegoś AGM. Dodatkowo precka JBU i gumka guardera. Po złożeniu sprawdziłem na chrono i wyszło oczekiwane 400. Jednak po sprawdzeniu zasięgu i skupienia powtórzyłem pomiar i prędkośc wylotowa spadła o jakieś 15fps. Czy springi LL się tak szybko ubijają? Wcześniej zawsze do tuningu używałem springów guardera i nie było spadków mocy. Wymiana gumki i lufy znacznie poprawiła skupienie, pierwszym strzałem da się trafić w sylwetkę człowieka z 50m. Edited June 17, 2010 by kobejn669 Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 Ja już wstawiłem precke jbu 363mm i systeme czarną i cylinder typ 1. Zdecydowałem sie na tuning mocowy. Do 400 fpsów. Wstawiłbym na początku to: http://azteko.pl/metalowa-lozyskowana-prow...zyny-p-323.html http://azteko.pl/aluminiowy-tlok-stalowymi-zebami-p-456.html http://azteko.pl/sprezyna-m120-p-521.html http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=732 doradzi mi ktoś który produkt jest godny polecenia a który nie? tłoki podobno wytrzymałe, nie wiem czy łożyska będą pasować. Do tego podkładki jakieś Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 (edited) Precke wstawiłem dokładnie tę samą i daje rade. Łożyska musisz zmierzyć bo w tej giecie bywają 6mm lub 7mm zależy kiedy kupiona. Sprężynę najlepiej guardera. Osobiście nie testowałem ani tej prowadnicy, ani tłoka więc się nie będę wypowiadał, ale stockowy tłok powinien wytrzymać m120. Jeśli wymieniasz sprężynę to musisz wymienić też głowicę tłoka bo w tym JG jest taka jak w marujcach(połączone ze sprężyną). Edit: Co do cylindra to lufa 363mm jeszcze podchodzi pod typ 2. Edited June 17, 2010 by kobejn669 Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted June 18, 2010 Report Share Posted June 18, 2010 Precke wstawiłem dokładnie tę samą i daje rade. Łożyska musisz zmierzyć bo w tej giecie bywają 6mm lub 7mm zależy kiedy kupiona. Sprężynę najlepiej guardera. Osobiście nie testowałem ani tej prowadnicy, ani tłoka więc się nie będę wypowiadał, ale stockowy tłok powinien wytrzymać m120. Jeśli wymieniasz sprężynę to musisz wymienić też głowicę tłoka bo w tym JG jest taka jak w marujcach(połączone ze sprężyną). Edit: Co do cylindra to lufa 363mm jeszcze podchodzi pod typ 2. Tłok już był wymieniany razem z głowicą bodajże na takie same bo padł stockowy na m100 :D Łożyska 7mm bo gieta jest wersja Ras i ma niecały rok ;) dzieki za odp Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted June 18, 2010 Report Share Posted June 18, 2010 Tuningowałem koledze tą gietę, miało być 400fps, zmieniłem więc prowadnice na łożyskowaną KA, łożyska g&g(trzeba było podpiłować wałek zębatki środkowej bo nie mieścił się w łożysku), m120 laylax, głowicę tłoka na łożyskowaną od jakiegoś AGM. Dodatkowo precka JBU i gumka guardera. Po złożeniu sprawdziłem na chrono i wyszło oczekiwane 400. Jednak po sprawdzeniu zasięgu i skupienia powtórzyłem pomiar i prędkośc wylotowa spadła o jakieś 15fps. Czy springi LL się tak szybko ubijają? Wcześniej zawsze do tuningu używałem springów guardera i nie było spadków mocy. Wymiana gumki i lufy znacznie poprawiła skupienie, pierwszym strzałem da się trafić w sylwetkę człowieka z 50m. Podobno ubijają się od samego patrzenia na nie ;-) Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 By zastosować nową głowicę tłoka i cylindra muszę zmieniać dyszę? Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 (edited) Tłok już był wymieniany razem z głowicą bodajże na takie same bo padł stockowy na m100 :D Łożyska 7mm bo gieta jest wersja Ras i ma niecały rok ;) dzieki za odp Widać rożnie z tym bywa- ja mam stokowy tłok na m120 i ma się dobrze mimo ok 60k przebiegu na auto. Głowica fakt wygląda marnie i mam full metal elementa. Edited June 19, 2010 by 99TOMCAT Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted June 20, 2010 Report Share Posted June 20, 2010 By zastosować nową głowicę tłoka i cylindra muszę zmieniać dyszę? Nie, ale dyszę warto wymienić na uszczelnioną. Oczywiście odpowiednie dopasowanie jej do g36 JG to już inna sprawa. Jeżeli nie masz springa mocniejszego niż SP120 to spokojnie możesz zostać przy stockowej dyszy. Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted June 20, 2010 Report Share Posted June 20, 2010 Nie, ale dyszę warto wymienić na uszczelnioną. Oczywiście odpowiednie dopasowanie jej do g36 JG to już inna sprawa. Jeżeli nie masz springa mocniejszego niż SP120 to spokojnie możesz zostać przy stockowej dyszy. Planuje włożyć M100 ;) , więc chyba stock zostanie ;) . Quote Link to post Share on other sites
Vetius Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 Ja mam takie błahe pytanko. Kiedyś wymieniłem gumkę hop-up na systemę i stockowy dystanser okazał się do niej za mały. Po wsadzeniu do niego kawałka wykałaczki na 0,2 ładnie to działało, ale na 0,25 nie udało się uzyskać efektu ''lotu w kosmos''. Ostatnio wyjąłem dystanser i owinąłem go trochę taśmą teflonową dzięki czemu teraz kulka jest leciutko podkręcania pod sam koniec lotu kulki na hop-upie skręconym na minimum. Mi chodzi o to czy tak może zostać (tak jakby ciągle włączony hop-up)? Czy po prostu przez cały czas w karabinie może być ten lekki garb w gumce? Czy może to ją jakoś bardziej zużywa? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 Po jakimś czasie się gumka zużyje i nie będzie miała pierwotnych właściwości. Tak jak przy normalnym użytkowaniu, tylko szybciej. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
werner Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 (edited) Hej. Szybkie pytanie. Chce wpakowac ta lufe: http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=359 do http://www.taiwangun.com/karabiny_szturmow...-7_jg-1652.html Czy muszę wymieniać cylinder ? I czy ta lufa zda egzamin? Jaka to wersje G36 ? C czy K ? Edited July 5, 2010 by werner Quote Link to post Share on other sites
Aliant Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 (edited) Lufę wewnętrzną ma od wersji C, garbarytowo to wersja K. Ta lufa precyzyjna powinna wejść spokojnie w tłumik. Cylinder zalecany - TYP 1. Edited July 5, 2010 by Aliant Quote Link to post Share on other sites
werner Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Lufę wewnętrzną ma od wersji C, garbarytowo to wersja K. Ta lufa precyzyjna powinna wejść spokojnie w tłumik. Cylinder zalecany - TYP 1. Zalecana czy konieczna wymiana ? Quote Link to post Share on other sites
Aliant Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Zalecana. Możesz wstawić typ 0. Pozostawienie Starego cylindra (pewnie typ 2) spowoduje drastyczny spadek FPS Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 :lol: Cylinder 2 i lufa 363 spowoduje drastyczny spadek FPS? :wink: Przestań wciskać kity ludziom, bo czytać się tego nie da. Osobiście nie widzę żadnego sensu wymiany cylindra, jeśli masz szczelny układ. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 Z lufami o długości 363mm jest tak że są akurat na granicy między cylindrem typu 2 i typu 1. Ja osobiście wolę mieć nieco zbyt pojemny cylinder niż minimalnie za "mały". Ale jak pozostaniesz przy stockowym to świat się też nie zawali. Quote Link to post Share on other sites
norbertpytel Posted July 10, 2010 Report Share Posted July 10, 2010 Słuchajcie, interesuje mnie ten zestaw tuningowy, który jest montowany w specshopie: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5836 Mój model g36 to jg608-2. Czy opłacałoby się w to wszystko inwestować? Czy przyniosłoby to oczekiwane rezultaty? Z góry dzięki. Quote Link to post Share on other sites
werner Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Hmmm, wg mnie nie. Tzn, rezultaty by przynioslo, bo pewnie mialbys te 420FPSow i wsadzone wszystkie te czesci. Według mnie się nie opłaca. Ale sprawdźmy. Sprężyna M130 - Guarder -można kupić za 55zł Zębatek nie ma sensu wymieniać. Wzmacniany tłok Guarder, lub JBU - 80zł Prowadnica sprężyny - ja kupiłem J&P za 50zł Łożyska ślizgowe - CA - 60zł Okablowanie - Jeśli będziesz używał Li-Po to nie ma potrzeby. Gumka HU - systema - 30 zł Lay Lax- 50zł Lufa precyzyjna - systema +/- 170zł, Lay Lax +/- 250zl Robocizna u kolegów z forum +/- 50zł Wychodzi w podobnej cenie, ale wiesz co masz w giwerze. Zapytaj dokładnie jakie części tam wstawiają. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.