karol_alasz Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 Z zewnątrz to to samo "ścierwo" co Army A1 oprócz rzeczonego frontu RIS. W środku wielka niewiadoma ( niema komu sprawdzić) bo przegięli z ceną i chyba klientela im nie wali drzwiami i oknami z zamówieniami skoro blisko już do ceny ICS'a... może bez RIS'a ale za to pełnoprawnej A2. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 No niestety R85A2 nawet nie leżało obok A2 :D. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 Dzięki temu " bonusowemu" RISowi to chyba wolałbym już dopłacić i wziąć A2 od G&G bez risa... Wprowadzili już do sprzedaży z nowszym gearboxem (łożyska 8mm). Pałąk na zatrzasku magazynka jest i "łezka" do przeładowania też. Quote Link to post Share on other sites
ydoum Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 Ale G&G to jednak polimer, a tutaj dostajesz body bodajże ze stali. Fakt, wytrzymały plastik, ale mnie po prostu odrzucają. Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 G&G jest stalowe... A Army to kopia G&G. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 @ydoum, nie trafiłeś... Quote Link to post Share on other sites
ydoum Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Dotarła do mnie R85A2. Stockowo ma w sobie m120 i na chrono z 0,25g osiąga ~410 fps. Niestety, jak to z moim szczęściem bywa, dostałem wadliwy egzemplarz; semi odmawia posłuszeństwa. Po kilku strzałach na auto i przejściu na semi kilka razy gearbox zaskoczy, ale później już olewa pracę i tylko słychać, jak próbuje coś zrobić. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Jakbyś poczytał temat to widziałbyś, że SEMI jest baaaardzooo kapryśne w tej replice :D. Wymiana silnika, porządne kable z mosfetem i dobra batka Ci potrzebna Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 (edited) Właśnie, to nie wada egzemplarza, tylko oryginału , palnego...też się zacinały :-P Sytuacje te diametralnie poprawiła modernizacja przez H&K (model A2) ale Ty przecież masz replikę A1, tylko że z RIS'em... A tak wracając to jak @gloomer wspomniał-silnik neodymowy i okablowanie z mośkiem wyleczą eLżbiete z kryzysu. Oczywiście stracisz gwarancję...Nie chcesz tracić? wysyłaj na wymianę aż zlituje się serwisant i zmodyfikuje lekko kostkę stykową (zdaje się ,że trzeba lepiej dobrać długość styków i powinno pomóc). Edited June 14, 2015 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
MentoS Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Wstawienie czego kol wiek do eLi nie pomoże, Na semi tłok zawsze będzie się blokował w tylnym położeniu. Dla mniej obytych z tą repliką: jeśli zwolnienie sprężyny nie pomoże, należy zdjąć górną połówkę gb, tłok sam odskoczy i ponownie złożyć. Zabieg trwający kilka minut, ale kto ma na to czas w polu. Więc rada jest prosta NIE URZYWAĆ SEMI, tylko ful auto i nauczyć się pracy na spuście. Wstawianie mosfetów sretów i innych kabli NIE POMOŻE. I to mówię ja od 8 lat z eLą G&G A1, wersje A2 miałem okazję serwisować. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 O kurczę! To czemu u mnie i Karola mamy to samo czyli (silnik neodymowy, kable, mosiek i 11,1 lipo) i nam się semi nie zacina. Kurdęęęęę dziwne, a używam elki od roku czasu :D. Quote Link to post Share on other sites
MentoS Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Więc zazdroszczę bo jeszcze nie spotkałem eLki od G&G/army która by się nie zacinała na semi, nawet po wymianie przewodów, mośka lipo11,1/7,4 zawsze to samo. Quote Link to post Share on other sites
Adamdh Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Widzę Panowie że używacie lipo 11,1V w L85 a czy nie występuje u Was w semi taki efekt że mechanizm wykonuje od 1,5 do 2 strzałów a w auto przy dłuższej serii nie zabiera wszystkich kulek z magazynka. U mnie występuje taki efekt przy 11,1V, może wiecie z jakiej przyczyny? Po zakupie wymieniłem sprężynę na 130, gumkę zieloną G&G, i preckę Guardera. Quote Link to post Share on other sites
ydoum Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 wysyłaj na wymianę aż zlituje się serwisant i zmodyfikuje lekko kostkę stykową (zdaje się ,że trzeba lepiej dobrać długość styków i powinno pomóc). A wyślę, bo akurat nie mam jakichkolwiek zarzutów (jak na razie) co do obsługi + serwisu gunfire'a. A fakt faktem, jest to jedyny mankament, na który mogę w tej replice ponarzekać. Ogólnie strzela się z niej świetnie. Jest bardzo celna przy swoim przyzwoitym, stockowym hopie. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Wiesz, ja nie mam co prawda eLki G&G, tylko Army, jak w temacie, ale po włożeniu lipo 11.1V problem zniknął zanim w ogóle powstał, wymieniłem ogniwo od razu, z moskiem i z silniczkiem neodymowym... Także może jednak w temacie Army -pomaga... Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 15, 2015 Report Share Posted June 15, 2015 Więc zazdroszczę bo jeszcze nie spotkałem eLki od G&G/army która by się nie zacinała na semi, nawet po wymianie przewodów, mośka lipo11,1/7,4 zawsze to samo. Przy lipo 7,4 musi ona być naprawdę potężna aby semi się nie cięło, dlatego wybrałem 11,1. Widzę Panowie że używacie lipo 11,1V w L85 a czy nie występuje u Was w semi taki efekt że mechanizm wykonuje od 1,5 do 2 strzałów a w auto przy dłuższej serii nie zabiera wszystkich kulek z magazynka. U mnie występuje taki efekt przy 11,1V, może wiecie z jakiej przyczyny? Po zakupie wymieniłem sprężynę na 130, gumkę zieloną G&G, i preckę Guardera. U mnie idą faktycznie idą dwa cykle przy pierwszym strzale, jak sprężyna jest zluzowana ale później już idzie wszystko normalnie. Może masz za potężną 11,1? Podaj specyfikację aku. Jakie magi, jakie kulki, jaki rof? Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted June 15, 2015 Report Share Posted June 15, 2015 Spróbuj mośka z hamulcem. Jak wrócę niebawem do domu to podmieniam na Jefftrona z regulowanym burstem -zobaczymy jak to będzie latało. eLka jest superowa pod względem miejsca w środku , nawet nie będę musiał przelutowywać czegokolwiek, bo zaczynałem mosiować od GATE'a i po prostu muszę dorobić wtyczki T-deans do innego mośka a całość mieści się w tej pustej komorze przed tą białą prowadnicą w okolicach komory hopa... Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 15, 2015 Report Share Posted June 15, 2015 U mnie mosiek jest w tym samym miejscu :D. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted July 11, 2015 Report Share Posted July 11, 2015 Jak coś postanowiłem trochę pobazgrać o elce. Można by wrzucić do pierwszego posta bo nawet jest wersja ENG :D. http://gearinferno.eu/pl/l85a1-army/ Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted July 12, 2015 Report Share Posted July 12, 2015 @glommer link Not Found Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted July 12, 2015 Report Share Posted July 12, 2015 Rano był :icon_lol: Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted July 13, 2015 Report Share Posted July 13, 2015 Coś link musiał się zmienić, bo na stronie znalazłem reckę :P http://gearinferno.eu/?p=6661&lang=pl Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted July 13, 2015 Report Share Posted July 13, 2015 O dzięki. Coś musiało nam się trochę przekrzaczyć :D. Quote Link to post Share on other sites
ppszejdi Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 Witam Mam pytanie jaką komorę Gloomer zostawałeś w eli. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 30, 2015 Report Share Posted November 30, 2015 Mam komorę JG. Tylko trzeba wtedy albo zakupić odpowiednie magazynki lub piłować aktualne bo niestety przód maga potrafi się zachaczyć i nie można wyciągnąć magazynka. Plastikowe magi nie blokują się, Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.