HW_Lisu Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Dodam tylko, że po założeniu preclufy 510mm 6.03, gumki HU Guardera i doszczelnieniu układu teflonem replika strzela bardzo ładnie, celnie i kulturalnie. Na samym początku trzeba było jeszcze co nieco usprawnić ale teraz jest git. Natomiast, jeśli chcesz dobrą replikę, a nie jesteś "brytofilem" - bierz G36C JG. Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 (edited) PROSZĘ PAŃSTWA!!! Z radością pragnę ogłosić, iż znalazłem skuteczne, estetyczne i tanie ROZWIĄZANIE LATAJĄCEJ MUSZKI! Jak wszyscy wiemy firma ARMY zapomniała skopiować pina, który to zapobiega przemieszczaniu się muszki. Pisałem kilka razy do specshopu z prośbą o przysłanie takiego pina z Elki G&G, ale nie odpisali do dzisiaj. Na szczęście z pomocą przyszedł mi ojciec, który to stwierdził, że w to miejsce idealnie będzie pasował sworzeń od dźwigni sterującej rozdzielaczem w wózku widłowym (z tego co pamiętam to GPW albo RAK)! I rzeczywiście! Sworzeń pasuje i na średnicę i na długość! Podobno koszt takiego elementu to nie więcej jak 1 złoty. Edited December 28, 2007 by el polaco Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Może jakieś fotki dla ludzi zainteresowanych/ nie w temacie? Był bym wdzięczny ;-) Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 No wiadomo, że można dorobić, ale po co się męczyć skoro możesz mieć gotową część? @Sagitarius Co do zębatek to w taiwanie mają zębatki ARMY. Niestety nie są wzmacniane, a jedna kosztuje 50pln. Więc jeśli o to chodzi to problemu nie ma. Co do tuningu to pewnie Ci z taiwana będą go odradzać. Powiem tak: lufę (osobiście mam systemę i mogę śmiało ją polecić) i sprężyne kup w innym sklepie, bo niestety taiwangun wielkiego wyboru nie ma. Jak to załatwisz to poproś o wstawienie tych części a poza tym kup u nich gumkę HU guardera, łożyska (podobno mają jakieś super ekstra kulkowe p&j, które wstawiąją przy każdym tuningu) i żeby zrobili podkładkowanie. Jeszcze wracając do zębatek. Zastanawiam się od dłuższego czasu na zębatkami G&G do L85. Zestaw kosztuje 200pln a są już wzmocnione, czyli wytrzymają te 400fps. Tylko czy to na pewno będzie pasować do Elki?? Niestety nie ma jak tego sprawdzić. Quote Link to post Share on other sites
Br0QL Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 Jeżeli te zębatki są dedykowane do l85 g&g to do army na pewno powinny pasować, gdyż gearbox r85 jest taki sam jak w l85 g&g (przynajmniej tak piszą na arniesairsoft) . Mógłbyś uprzejmie podać link do obu tych zestawów zębatek? Ja nigdzie nie mogę znaleźć :???: Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 Żadnego z tych zestawów nie ma w oficjalnej sprzedaży. Jeśli chodzi o zębatki ARMY to na pewno ma je taiwangun (pytałem), a G&G są sprowadzane na zamówienie przez SpecShop. Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 Przydałoby się trochę porozmawiać o bateriach. Ta seryjna w sumie nie jest taka zła, ale przy jakimkolwiek tuningu wolałbym kupić coś lepszego? Czy ktoś z Was kupował już jakąś batkę do Elki? Co polecacie? Ja myślałem nad czymś takim: http://asgshop.pl/produkt.php?id=2120 (ktoś ją zakładał do L85 G&G) lub http://asgshop.pl/produkt.php?id=980 Czekam na Wasze opinie. Quote Link to post Share on other sites
jw801 Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 (edited) Czy ktoś z Was kupował już jakąś batkę do Elki? Co polecacie? Ja myślałem nad czymś takim: http://asgshop.pl/produkt.php?id=2120 Ten Intellect wchodzi bez problemu, a przy odrobinie dobrej woli dałoby się jeszcze jedno ogniwo dołożyć. Trzeba tylko wtyczkę zmienić na dużą. Edited January 7, 2008 by jw801 Quote Link to post Share on other sites
HW_Lisu Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 HW_Lisu - jakiej firmy precke zakładałeś? SRC 6,03mm o długosci 510mm Quote Link to post Share on other sites
noah Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 Ten Intellect wchodzi bez problemu, a przy odrobinie dobrej woli dałoby się jeszcze jedno ogniwo dołożyć. Trzeba tylko wtyczkę zmienić na dużą. Dokładnie. W M4A1 mam taki aku. Pasuje także do Eli, ale z oczywistych względów wole tam używać skokowego 8.4V ;) Quote Link to post Share on other sites
jw801 Posted January 9, 2008 Report Share Posted January 9, 2008 Jak zrobić to żeby nie spieprzyć wtyczek? Mi się to nie udało :-P Tutaj: http://www.specshop.pl/index.php?cPath=22_233_251 znajdziesz odpowiednią wtyczkę (4 zł) lub ewentualnie przejściówkę (15 zł). Quote Link to post Share on other sites
ciha1984r Posted January 11, 2008 Report Share Posted January 11, 2008 elo mnie interesuje czy ta batka będzie sie mieściła w gniazdo bo jak lukałem w necierzeczywiście jest mało miejsca w środku ;/ http://www.asg.com.pl/product_info.php?cPa...roducts_id=1335 Quote Link to post Share on other sites
okejos Posted January 17, 2008 Report Share Posted January 17, 2008 (edited) Przyszedł i odesłałem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zepsuł sie po 30 strzałach .. wymieniam na inna giwerę, jedyne co żal to chodzącego zamka aczkowiek chodził jak chciał. aaa i ładowarka konia z rzedem temu co swadzi ja do kontaktu :D Edited January 17, 2008 by okejos Quote Link to post Share on other sites
noah Posted January 17, 2008 Report Share Posted January 17, 2008 Tz? Co się Ci zepsuło? Quote Link to post Share on other sites
madMarines Posted January 17, 2008 Report Share Posted January 17, 2008 Cześć przymierzam się do kupna L85a1 ,i tu mam pare pytań? Czy jest awaryjna? Jakie częsci kupować? Co włożyc do tej repliki by zwiekszyc osiągi do sredniej 380fps? Przyszedł i odesłałem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zepsuł sie po 30 strzałach .. wymieniam na inna giwerę, jedyne co żal to chodzącego zamka aczkowiek chodził jak chciał. aaa i ładowarka konia z rzedem temu co swadzi ja do kontaktu icon_biggrin.gif własnie co się zepsuło i gdzie kupowałeś ? Quote Link to post Share on other sites
yacenty Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 (edited) Od dziś mam już to "cacko" w domu więc pozwolę sobie przytoczyć moje spostrzeżenia. WYGLĄD: Wygląd oceniam na 9/10, replika zrobiona jest z oksydowanej blachy stalowej a nie z szajsmetalu. W odróżnieniu od Stara jest matowa. Dobrze leży w rękach, nic nie trzeszczy, puka itd. Jakość plastikowych (zielonych) elementów bardzo dobra, gumowana stopka kolby. Niestety szyna nie pasuje pod starowskiego Susata ale to już wiadomo (w G&G też nie pasuje). Odjąłem jeden punkt za lekko niespasowane okładziny przedniego chwytu i dosyć mozolną robotę przy rozbieraniu i składaniu giwery. Ciężko wchodzi magazynek. GB: Konstrukcje GB oceniam dobrze, ale na ocenę jest jeszcze za wcześnie. GB jest dwudzielne, podobnie jak w ICS, ale tylko z pomysłu, technicznie rozwiązane jest to inaczej z oczywistych względów (inny kształt repliki). Pomysł bardzo dobry, gdyż ułatwia jakiekolwiek prace, czy to konserwacyjne, czy też tuningowe. Rozkładałem tylko górną część i od razu wymieniłem sprężynę na 150 PDI (taką akurat miałem). Nie zgadzam się z opiniami, że z uwagi na to że jest to dłuższe GB dedykowane są sprężyny od PSG1, ja w stocku miałem sprężynę standardowej długości. Cylinder i tłok są dłuższe ale tłok na szerokość jest identyczny ze standardowymi więc zamierzam wymienić go na żółty CA (dłuższy). W stocku jest łożyskowana prowadnica sprężyny. Głowica tłoka nie ma łożyskowania i jest plastikowa. Dysza jest metalowa i ma uszczelkę. W górnej części górnego GB jest element który pracuje razem z tłokiem napędzając blow back (nie montowałem go już po złożeniu bo bb nie jest mi potrzebny a jest awaryjny i obciąża dodatkową baterię). Minusem jest to, że otwory po bokach głowicy cylindra, w które wchodzą "bolce" ze ścianek gb trzymające głowicę w miejscu, nie są w kształcie owalnym jak to jest standardowo tylko są elipsoidalne (jajowate). Ciężko będzie znaleźć zamienną głowicę tłoka, chyba pozostanie rozwiercanie otworów w innej głowicy żeby ją dopasować. Generalnie cały układ jest bardzo nieszczelny, na pewno trzeba wymienić głowicę tłoka albo przynajmniej uszczelkę głowicy tłoka i uszczelkę głowicy cylindra. Hop-up jak w TM, działa bez zarzutu. Źle jest wymyślony selektor ognia i przerywacz styku, powoduje to dość częste zacięcia na ogniu pojedynczym (trzeba przełączyć na auto i już działa), myślę że da się coś z tym zrobić ale na razie tylko oglądałem jak działa. Zębatki na moje oko są standardowe, ale głowy nie dam, środkowa na pewno jest szersza niż stockowa zębatka G&G stosowana w M14 (porównałem). JAK STRZELA: Marnie... ale dziś jest wietrznie. Wymieniłem gumkę HU na stockową G&G (taką akurat miałem), ale nawet po wymianie sprężyny ani zasięg ani skupienie mnie nie powala. Magazynek jest do niczego, hicap ale trzeba go co chwila podkręcać i nie podaje kulek. Jeszcze jeden minus, kulka która zostaje w komorze HU po skierowaniu lufy w dół wypada co powoduje że kolejny strzał jest pusty. Reasumując, biorąc pod uwagę, że kosztuje 130$ (~300 zł) jestem ....... zachwycony. W tym przedziale cenowym nie ma żadnej konkurencji. Edited January 26, 2008 by yacenty Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 Mi magazynek też ciężko wchodził, ale tylko na początku. Teraz nie ma problemów. Jeśli chodzi o osiągi to znaczącą poprawę w skupieniu widać po wymianie lufy i gumki HU (przynajmniej u mnie tak było). Co do sprężyny to ludzie, którzy mają G&G wrzucają do swoich elek m120 co zwiększa im ilość fpsów (w Elce G%G standartowo jest chyba coś ok. 360fps). Co do zacinania się na singlu to wydaje mi się, że można by popróbować z jakąś firmową baterią. Może przejdzie. Quote Link to post Share on other sites
MiodUs Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 Powiem tyle- kumpel w ciagu 2 miechów odesłał 3 razy, przysługiwała mu wymiana i wziął co innego bez zastanowienia. Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 Dziwne... Ja mam to już prawie pół roku i nie miałem żadnych problemów. Co więcej nie zamieniłbym na inną chińską replikę. Ale tak to bywa w świecie ASG. Jednym trafi się super trwały egzemplarz, a innym awaryjny. Szczególnie w przypadku chińskich karabinków. Quote Link to post Share on other sites
yacenty Posted January 28, 2008 Report Share Posted January 28, 2008 Co do wymiany na inną replikę to już zależy, jak kto kupił, ja sprowadziłem bezpośrednio z CHRL więc raczej reklamacje nie wchodzą w grę :lol: , ale też konstrukcja nie jest skomplikowana na tyle żeby nie można było samemu pogrzebać i naprawić. Co do zacinania na singlu to słyszałem że pierwowzór G&G ma to samo, nie wiem czy bateria tu coś zmieni bo rozłożyłem selektor ognia w dolnym GB i widziałem dlaczego się tnie. Jeśli chodzi o sprężynę to też nie dawałbym więcej niż M120 (zębatki) ale myślę, że przy dobrym doszczelnieniu podobny wynik będzie przy PDI 150 względnie M110. Poza tym nie oszukujmy się to jest broń szturmowa, a nie snajperska/wsparcia, toteż 360~380 FPS w mojej ocenie w zupełności wystarczy. Lufa i gumka absolutnie do wymiany. Zgadzam się z przedmówcą, nie widziałem lepiej wykonanej "podróbki" zarówno na zewnątrz jak i w zakresie mechanizmów. Magazynek jest badziewny ale pasują inne "emkowe: więc to żadna wada. Quote Link to post Share on other sites
jumbo71 Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 A mi w mojej Eli poszła środkowa zębatka przy sprężynie M110. Dlatego nie pozostaje mi nic innego jak sprzedać tanio komuś kto ma Ele i potrzebuje części zamiennych. Aż mi sie smutno zrobiło :( trochę mnie zdziwiło że ta zębatka poszła. Wstawiłem łożyska metalowe kulkowe, wzmocniony tłok [CA] wszystko ładnie było uszczelnione,lufa od CA 6,08... stałe 370fps. A tu nagle takie nieszczęście ;( Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Pierwsze pytanie: dlaczego chcesz ją sprzedawać? Przecież krakamani mają zębatki do tej Eli. Jedna kosztuje 50pln. Wprawdzie są to seryjne zębatki ARMY, ale są! Poza tym mógłbyś się zainteresować wzmocnionymi zębatkami G&G do ich Elki. Drugie pytanie: czy przy tuningu robiłeś podkładkowanie? Trzecie pytanie: Jakiej firmy miałeś tę sprężynę? Quote Link to post Share on other sites
jumbo71 Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Ja u krakmanów nie widziałem żadnych zębatek do Eli. Podkładkowanie było robione ;] Sprężyna z tego co pamiętam MadOnion. A sprzedaje bo i tak mam już nową repliczke w planach kolejna a w Ele już nie chce poprostu inwestować, wole oddać w dobre ręce po dobrej cenie ;) Quote Link to post Share on other sites
jw801 Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 a w Ele już nie chce poprostu inwestować, wole oddać w dobre ręce po dobrej cenie ;) czy oprócz środkowej zębatki coś jeszcze w niej jest padnięte? Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 A jak inni użytkownicy? Jak z awatyjnością Waszych Elek? Ja mam już wystrzelane kilka tysięcy, zaliczyłem kilka gleb, gdzie Elka lądowała w śniegu i w błocie i do tej pory sprawuje się bez zarzutów. Koledze poszedł na początku tłok. Został wymieniony na wzmocniony tłok CA i też działa bez problemu. Może to wynika z tego, że mamy seryjne sprężyny. Jeszcze jedno. Elki, które mają krakmani pochodzą ze starszej serii (mają kolorowe pudełka). Ja z kolegą sprowadzaliśmy nasze karabinki z wgcshop i dostaliśmy nowsze wersje (kartonowe pudełka bez kolorowych nadruków). Podobno jedyne co je różni to spust (nasze elki mają metalowe, a te starsze platikowe), ale kto wie... może jednak są inne różnice. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.