Spajda Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 (edited) Witam! Chciałem zaprosić serdecznie na "Milsim" FALKLANDY III. Jest to kontynuacja serii FALKLAND (lub jeśli ktoś woli: Bitwy o Falklandy), podczas których główne role odgrywają siły rządu Argentyńskiego oraz brytyjskich sił specjalnych SAS i SAR. Po krótce: Podczas FALKLANDÓW II grupy SAS miały zadania typowo dywersyjne mające na celu opóźnienie marszu sił Argentyńskich na Brytyjskie tereny wysp Falklandzkich. Na ich terenie znajduje się Brytyjska ambasada która jest ostatnim bastionem oporu sił Angielskich. Jej zdobycie oznaczać będzie zakończenie wojny i całkowite zwycięstwo Argentyńskiej Junty. Siły SAS w obliczu miażdżącej przewagi sił wroga nie zdołały zatrzymać go na terenie pustyni, która miała być ich cmentarzem. Przy pomocy ludności cywilnej (sic!) zdobyto punkt obserwacyjny oraz zniszczono jedynie jeden most - to zbyt mało by zatrzymać taką ilość ludzi. Wspierana posiłkami armia opuściła pustynię silnie chronionym mostem zwodzonym (którego nie udało się zniszczyć siłom SAS) wkraczając w tereny górzyste, aby choć na chwilę nie przerywać marszu na tak ważną Brytyjską ambasadę... Niewielkie straty w ludziach są uzupełniane na bieżąco: Armia Argentyńska po odparciu ataku SAS i opuszczeniu morderczej pustyni dotała do terenów górzystych, gdzie nastąpiło założenie obozu przejściowego by odpocząć po długim marszu, uzupełnić zapasy amunicji, wody, żywności oraz przede wszystkim LUDZI ! Wymarsz jest przewidziany na 27.07 o godzinie 22.00, by o świcie uderzyć na ambasadę chronioną przez ROYAL MARINES.... Ogólne informacje: 1. Data: 27-29. lipca 2007 roku. 2. Typ imprezy: MILSIM 36h 3. Teren działania: Lesisty teren górzysty + kompleks opuszczonych budynków wypoczynkowych 4. Miejsce i data zbiórki: - miejsce: (tu będą koordynaty GPS - przygotujcie się na okolicę Bielska - Białej) - data: 27.07.07 godzina 21.00 5. Rozpoczęcie scenariusza: 27.07.07 godzina 21:30 (spóźnialskim dziękujemy) 6. Wpisowe 10 zł od głowy - w dniu imprezy (na rekwizyty, mapy itd.) 7. Impreza WYŁĄCZNIE dla osób pełnoletnich - bez wyjątków. Zasady: 1. Myślą przewodnią tej imprezy jest jak najwierniejsze odwzorowanie realiów walki przy zastosowaniu się do PRAWA ASG; Możliwość sprawdzenia swojej osoby pod kątem wytrzymałościowym oraz sprawnościowym, sprawdzenia swojego ekwipunku w trudnych warunkach, sprawdzenia swojego oddziału (zgrania z innymi) w warunkach stresowych; Przede wszystkim dobra zabawa w doborowym towarzystwie. 2. Zasady FAIR PLAY będą przestrzegane kategorycznie. Osoba złapana na oszukiwaniu zostanie usunięta całkowicie z gry, a w skrajnych przypadkach cała jego drużyna. 3. Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania imprezy w przypadku pojawienia się nieprzewidzianych sytuacji które będą miały znaczący wpływ na przebieg i bezpieczeństwo zabawy (powódź, itd.) 4. Okulary ochronne zakładane są w miejscu zbiórki i tam ściągane. 5. LIMIT FPS 400 - dotyczy TYLKO I WYŁĄCZNIE walki w budynku. Masz 420 - ostrzeliwujesz okna z zewnątrz lub przesiadasz się na krótką. 6. Wszelakie materiały pirotechniczne należy zgłosić do akceptacji użycia u organizatora na starcie imprezy. 7. Rekrutacja następuje wyłącznie do sił Argentyńskich - reszta jest niespodzianką :) 8. Mapy, rozkazy, wszelakie informacje dot. działań - w kopercie na starcie (ok. 21.30) Przebieg imprezy: 1. Spóźnialskim dziękujemy. 2. Start imprezy - piątek 27.07 godz. 21.00. Rozkazy dostarczone będą dowódcom polowym sił Argentyńskich - 3 osoby. Od tego momentu (około 21:30) ma miejsce kontynuacja FALKLANDÓW II. 3. Koniec imprezy będzie uzależniony od przebiegu akcji - jako że jest to akcja "NIEMODEROWANA" - po wykonaniu zadania przez siły Argentyńskie wracamy szczęśliwi do domku. W przypadku niewykonania zadania zakończenie akcji następuje w NIEDZIELĘ o godzinie 12.00 - zbiórka w punkcie startowym i krótkie podsumowanie. Zasady MILSIMu: 1. LIMIT AMUNICJI: - masz tyle amunicji ile posiadasz w magazynkach (dosypywanie amunicji = oszukiwanie) - doładowanie magazynków (z własnych zapasów) możliwe TYLKO I WYŁĄCZNIE w skrzynce amunicyjnej po wykonaniu zadania (patrz: rozkazy) 2. TRAFIENIA: - KAŻDE trafienie (głowa, tors, ręce, ekwipunek, plecak itp itd - to co masz na sobie) oznacza ZRANIENIE - RANNY MOŻE TYLKO I WYŁĄCZNIE WZYWAĆ POMOC - nic innego :) - RANNEGO może opatrzyć KAŻDY z oddziału. Samego siebie nie opatrujemy. - przy drugim trafieniu RANNY staje się CIĘŻKO RANNY. Opatrzyć może go TYLKO MEDYK. - RANNY ani CIĘŻKO RANNY nie może ściągać bandaża - po jego usunięciu następuje śmiertelne wykrwawienie w ciągu 10 minut. - jeśli RANNY lub CIĘŻKO RANNY nie zostanie opatrzony przez 20 minut - uznawany jest za ZABITEGO. - RANNY oraz CIĘŻKO RANNY mogą normalnie uczestniczyć w dalszej walce (lub jeśli woli dla klimatu może pojękiwać i symulować zwiotczenie zranionego miejsca - zabandażowanego) - trafiona BROŃ jest bezużyteczna - do naprawy tylko u RUSZNIKARZA (patrz: rozkazy) - bandaże zbierane będą po zakończeniu imprezy do specjalnego pojemnika (recycling) Osoby ZABITE proszone są o kontakt (tel, radio) z organizatorem (każdy otrzyma osobistą mapę/kartkę z informacjami: kontakt tel/radio, punkty zbiórki martwych). Martwi usuwani są przez oddziały pogrzebowe. Żeby nie było łatwo - martwi zasilają obronę ambasady :) - Podsumowując mogą zdarzyć się następujące akcje: a) 1 postrzał - jesteś RANNY - umieszczony na kolbie twojej broni opatrunek w miejscu zranienia zakłada ci KTOKOLWIEK z drużyny. Jeśli ci nie założy w ciągu 20 minut - wykrwawiasz się - jesteś MARTWY. b) 2 postrzał - jeśli byłeś RANNY - jesteś już CIĘŻKO RANNY - opatrunek może założyć ci TYLKO MEDYK. Jeśli tego nie zrobi - po 10 minutach następuje wykrwawienie - jesteś MARTWY. c) 3 postrzał - jeśli byłeś CIĘŻKO RANNY - no to już ci nic nie pomoże - jesteś MARTWY. d) zerwanie bandaża - jeśli byłeś RANNY lub CIĘŻKO RANNY usunięcie któregokolwiek z bandaży traktowane jest jako otwarcie rany i wykrwawienie następuje po 10 minutach. Medyk temu niestety nie zaradzi. Zmusza to do dokładnego opatrywania przez kolegów/medyków. Ranny nie może pomagać (jak było powiedziane - RANNY może tylko wzywać pomocy). e) MEDYCY powinni być oznaczeni i dostaną od organizatora określoną liczbę opatrunków. f) MARTWI już nie biorą udziału w walce - wzywają organizatora (patrz: mapa osobista) i potem przenoszeni są jako oddział ROYAL MARINES do ambasady. (trochę zamotane ale wyjdzie w praniu :) ) 3. AMBASADA. - Ambasady broni oddział ROYAL MARINES - który NIE MOŻE opuścić terenu ambasady (patrz: rozkazy) - w ambasadzie obowiązuje LIMIT FPS - 400. Wymagania: 1. 18 lat 2. Zabierz ze sobą: śpiwór, karimatę, pałatkę, menażkę, zapałki, zapas wody na 2 dni (około 4L), ciepłe ubranko na chłodniejszą noc. 3. Dowódcy oddziałów - koniecznie kompas/busolę 4. ŁĄCZNOŚĆ - najlepiej GMRS, w ostateczności PMR 5. Przywieź ze sobą dobry humor i zdrową chęć rywalizacji i dobrej zabawy w wojsko 6. Zakaz spożywania alkoholu - albo pijemy albo strzelamy (patrz: rozkazy) ;) Zapewniamy: 1. Dobrą zabawę 2. Niezłą przeprawę przez różnorakie tereny 3. Możliwość sprawdzenia się jako żołnierza w trudnych warunkach 4. Osobistą mapę z niezbędnymi informacjami (tel, częstotliwości radiowe, daty zbiórek martwych, informacje organizacyjne) 5. Jasne rozkazy z dokładnymi wytycznymi (aczkolwiek niekoniecznie - klimat wojenny) 6. Transport martwych / rzeczywiście rannych z terenu zabawy 7. Klimat wojenny (prawie) :) Sprawy organizacyjne. Na potrzeby imprezy podane zostaną 3 osoby, które będą dowodzić drużynami oraz zajmować się rekrutacją. Jako że jest to MILSIM nie będzie znana nikomu (poza 5 osobami) liczba uczestników imprezy (tradycja Falklandów) Spodziewać na imprezie należy się wszystkiego i powinno się być gotowym na różne ciekawe rzeczy ;] - chcemy by wszyscy się dobrze bawili. Osoby kontaktowe: - Małopolska - Victor: wiktor.powilajtis@gmail.com - Dolny Śląsk - ZIA: zia26@interia.pl - Śląsk i reszta kraju :) - Spajda: spajda@tlen.pl Jeśli jesteś zdecydowany na te warunki - napisz maila do odpowiednich osób o temacie: "FALKLANDY 3", w treści wpisując: W przypadku zgłoszeń zbiorowych: 1. Nazwę ekipy i jej krótką charakterystykę 2. ILOŚĆ OSÓB biorących udział w imprezie 3. Ksywki oraz króciótki opis: mundur, broń, oporządzenie 4. Krótką anegdotkę z życia waszej drużyny. W przypadku zgłoszeń indywidualnych (mam nadzieję, że będzie jak najmniej): 1. Imię, Nazwisko 2. Opis: mundur, broń oporządzenie 3. Krótki opis własnej osobowości (walka, doświadczenie asg) 4. Samodzielnie wymyślony kawał. Po zebraniu odpowiedniej ilości zgłoszeń odpowiadamy tylko wybranym osobom (drużynom) i podajemy miejsce zbiórki W E-MAILU. Ostateczny termin wysyłania zgłoszeń na maila to: 20.07.2007 godzina 22:00. Oczywiście spóźnialskim dziękujemy :) Zapraszam serdecznie. W razie pytań służę pomocą (proszę o nie wysyłanie PW tylko maili: spajda@tlen.pl) Spajda Edited June 29, 2007 by Spajda Quote Link to post Share on other sites
Okruch Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 Na plakacie powinny być "Malwiny" - takiej nazwy używają Argentyńczycy ;-) Quote Link to post Share on other sites
jason.jerusalem Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 Co oznacza dokładnie "Krótka andegdotka"? :-) Quote Link to post Share on other sites
Spajda Posted June 29, 2007 Author Report Share Posted June 29, 2007 A to zostawiam już do interpretacji zgłaszającym :) Podpowiem, że na jej podstawie będzie decydowane czy kogoś zaprosimy czy nie :) Quote Link to post Share on other sites
Kszysieg Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 Okruch ma rację. Argentyńczycy używają nazwy Malwiny. Quote Link to post Share on other sites
Spajda Posted June 29, 2007 Author Report Share Posted June 29, 2007 Grrr... poprawię :) Quote Link to post Share on other sites
jw801 Posted July 1, 2007 Report Share Posted July 1, 2007 Na plakacie powinny być "Malwiny" - takiej nazwy używają Argentyńczycy ;-) A propos anegdotek. Ponoć jakiś niezorientowany w geografii polityk wpadł onegdaj na genialne rozwiązanie konfliktu brytyjsko-argentyńskiego proponując następujący podział wysp: dla Argentyny - Malwiny, dla UK - Falklandy :wink: Quote Link to post Share on other sites
Spajda Posted July 1, 2007 Author Report Share Posted July 1, 2007 (edited) To tak jak z kanałem "Angielskim" i "La Manche" :P Ale jako żołnierz SAS mówię Falklandy. Już nie będę zmieniał - poszło w świat i tak zostanie. Zainteresowanie imprezą jest duże - mam nadzieję, że nie będzie trzeba robić zbyt ostrej selekcji. I prośba - proszę nie pisać do mnie na GG, PW, MAIL odnośnie wieku - jest to element nie podlegającym dyskusji - każdy musi być pełnoletni. Teren działań jest niezwykle ciężki i narażenie na kontuzje jest większe aniżeli podczas zwykłej, niedzielnej strzelanki :) Pozdrawiam Edited July 1, 2007 by Spajda Quote Link to post Share on other sites
ViTu Posted July 5, 2007 Report Share Posted July 5, 2007 (edited) Interesuje mnie czy to i to na imprezie przejdzie. Jest to pirotechnika profesjonalnie wykonana z myślą o paint-ballu i AS więc nie powinno być żadnych problemów... Prawda? :) Edited July 5, 2007 by ViTu Quote Link to post Share on other sites
Michal_g Posted July 5, 2007 Report Share Posted July 5, 2007 Szkoda że termin koliduje z "Operacją Południe" w Bielsku - niestety nie rozdwoję się a do Bielska jechać muszę. Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted July 5, 2007 Report Share Posted July 5, 2007 Cenna informacja :F Quote Link to post Share on other sites
Spajda Posted July 5, 2007 Author Report Share Posted July 5, 2007 Tren działań misji FALKLANDY III to też okolice Bielska. Co prawda nie błonia, ale ... :) Quote Link to post Share on other sites
seplenik Posted July 5, 2007 Report Share Posted July 5, 2007 Ja bym sie pisał :P Pozdrawiam . Quote Link to post Share on other sites
hegemon Posted July 5, 2007 Report Share Posted July 5, 2007 od czego zależy ze zgłoszenie danego teamu zostanie rozważone pozytywnie?? Quote Link to post Share on other sites
101Airborne Posted July 6, 2007 Report Share Posted July 6, 2007 Kurcze. Szkoda że od 18 lat :cry: Quote Link to post Share on other sites
Spajda Posted July 9, 2007 Author Report Share Posted July 9, 2007 od czego zależy ze zgłoszenie danego teamu zostanie rozważone pozytywnie?? Od anegdotki :) Quote Link to post Share on other sites
Kszysieg Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 Zasady MILSIMu: 1. LIMIT AMUNICJI: - masz tyle amunicji ile posiadasz w magazynkach (dosypywanie amunicji = oszukiwanie) A jak ktoś przyniesie 10 hi-capów?? Może określ od razu na sztuki (np. 10 magów = 300 szt) Nie chciałbym spotkać takiego :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
dexter125 Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Spajda napisał "To co w magach" to znaczy dokładnie to co napisał. Równie dobrze możesz mieć 5 magów bębnowych. Quote Link to post Share on other sites
Spajda Posted July 18, 2007 Author Report Share Posted July 18, 2007 Będzie kilka zmian, ale to napiszę ostatecznie po wygaśnięciu czasu przyjmowania zgłoszeń :) Quote Link to post Share on other sites
Spajda Posted July 21, 2007 Author Report Share Posted July 21, 2007 Kochani! Dziękuję serdecznie za Wasze zgłoszenia - zawsze można na Was liczyć ! Ponieważ liczba uczestników (ponownie!) nas zaskoczyła, nie mogliśmy Was zawieść - większość zgłoszeń rozpatrzona została pozytywnie. Ze względu na trudne warunki terenowe oraz sporą liczbę uczestników uwzględniliśmy spory obszar działań tak, żeby pojęcie "MILSIM" miało jak najlepsze podłoże do działań. Niestety założony obszar działań objął aż 3 nadleśnictwa, z których 2 leżą w parku krajobrazowym. Dlatego negocjacje z leśniczymi i nadleśniczymi skończyło się fiaskiem ze względu na duży stopień zagrożenia pożarowego. Dlatego wynegocjowane zezwolenia na poruszanie się poza szlakami turystycznymi zostały cofnięte. Zmusiło to nas do przesunięcia terminu Falklandów III na termin 31.08. - 2.09.2007. Bardzo was za ten fakt przepraszamy. Jednak mając na względzie dobro przede wszystkim Was jak i lasu postanowiliśmy być w porządku w stosunku do przepisów i przesunąć termin zabawy. Na osuszenie łez dodam, że Falklandy II także były przesuwane ze względów logistyczno - prawnych, a impreza wypadła (opierając się na Waszych relacjach) dobrze. Tym samym odwołujemy akcję rekrutacji i powtarzamy ją za miesiąc. Ponowne zgłoszenia proszę przesyłać na tej samej zasadzie do określonych osób w terminie do 20.08.2007 godz. 22.00 Pozdrawiamy serdecznie, Organizatorzy. Quote Link to post Share on other sites
szympat Posted July 21, 2007 Report Share Posted July 21, 2007 Mistrzowie! a nie dało by się tak wysłać po prostu potwierdzenia? Po co jeszcze raz "zgłoszenie, anegdota..... :) :) ? Quote Link to post Share on other sites
Piok Posted August 23, 2007 Report Share Posted August 23, 2007 Czy nadal wszystko bez zmian i impreza się odbędzie? Quote Link to post Share on other sites
Spajda Posted August 24, 2007 Author Report Share Posted August 24, 2007 (edited) TAK JEST !! Impreza aktualna. Spotykamy się 31.08.2007 o godzinie 21.00 w Bielsku - Białej - dokładne współrzędne GPS podam wieczorem - właśnie trwają negocjacje co do parkingu :) Osoby które zgłaszały się u VICTORA i ZIA proszone są o ponowne zgłoszenie się do mnie na maila: spajda@tlen.pl lub rainbow.asg.pl@wp.pl PRZEDŁUŻAMY OKRES ZGŁOSZEŃ - KTO JESZCZE NIE ZDĄŻYŁ SIĘ ZAPISAĆ - CZEKAMY DO WTORKU, 28.08 !! Stan osobowy jest narazie mały, ale mam nadzieję, że ruszy powszechna mobilizacja i będziemy się bawić w większym gronie. Na dzień dzisiejszy wszystko jest gotowe, czekamy na Wasze zgłoszenia udziału pod podanymi wyżej mailami i ... do zobaczenia w piątek !! Ulegną modyfikacji zasady trafień: - Jeden postrzał - jesteś ranny, opatruje cię kolega z drużyny twoim osobistym medpakiem (dostaniecie przed wyruszeniem) - Drugi postrzał - jesteś MARTWY, i wracasz spowrotem na punkt zbiórki i czekasz na koniec imprezy lub jedziesz do domu :( Osobiste mapki dostanie każdy żeby się nie zgubił z zaznaczonym punktem zbiórki. Powtarzam jeszcze raz: będzie naprawdę ostro, także zapraszamy wyłącznie prawdziwych twardzieli (i twardzielki). Jakby co to moje gg: 1526512, spajda@tlen.pl Edited August 24, 2007 by Spajda Quote Link to post Share on other sites
czarny001 Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Czyli jeśli ktoś będzie miał pecha i zginie w pierwszą noc to ma czekać dwa dni na koniec imprezy? Hmm... Nie powiem, żeby ciekawie to wyglądało... Lepsza była pierwsza opcja. Można wiedzieć czemu uległa zmianie? Quote Link to post Share on other sites
victor Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Czyli jeśli ktoś będzie miał pecha i zginie w pierwszą noc to ma czekać dwa dni na koniec imprezy? Hmm... Nie powiem, żeby ciekawie to wyglądało... Lepsza była pierwsza opcja. Można wiedzieć czemu uległa zmianie? Chłopie to jest MilSim! A na MilSimie jak w życiu - nie ma drugiej szansy... Za to jest 100 x większa adrenalina i przyjemność z zabawy :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.