Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[SRC] AKS-74U

W paru zagranicznych sklepach (np.WGC) już jest. Droższy od tego śmiesznego RPK.

Pisałem do Taiwanguna, zobaczymy co powiedzą.

EDIT:

Tego kałaszka nie będzie, gdyż nie warto-za jakiś czas premiera chińskiego klona AKS-74U VFC :D:D:D

O szczególy nie pytać, bo na to za szybko, tak więc nie ma sensu pisać do Krakmanów i wypytywać ich.

Pozdrawiam.

it has a steel body, steel sidefolder

the wood is really nice looking, but woobles around

the siderail didnt fit the kobra sight, seems to either the rail or my buddy with his 2 left hands...i didnt try it

the bolt is a marui style one, so it goes back 3 hot cm

the topcover is attached to the front sight block, but doesnt pop up like on the vfc one

the fh is a bete spets one

the frontsightblock is made out of 2 pieces and very ugly screwed together with very visible screws, well it has everywhere very big and ugly visible srews, src used even silver screws DOH

the markings are off and ugly

the selector ist exactly a 74 one

well if you compare it to a vfc aksu its really ugly, but if you dont care for cosmetic things, and just want a fullmetal aksu that shoots really hard, and are on a tight budget, go for the src one

źródło: http://www.red-alliance.net/phpBB2/viewtopic.php?t=6607

Tego kałaszka nie będzie, gdyż nie warto-za jakiś czas premiera chińskiego klona AKS-74U VFC :D:D:D
To zabawne, bo w topicu w Nowościach doszedłem do tego samego wniosku. Z marżami i transportem wyniosłoby to jakieś 1300 zł z batką i ładowarką, a skoro VFC kosztuje 1400, to zbyt mała różnica w cenie, żeby kombinować. To samo się tyczy SRCtowskiego G36.
  • 5 months later...
też nie wiadomo czy nie będzie lepszy osiągami od VFC (bo wykonaniem to wątpię). Ale gdyby zdarzyło sie tak ze osiągi ma lepsze i do tego jeszcze ten pseudo BB....wydaje mi sie ze było by warto

Dzisiaj osiągi to nic. Byle chińczyk ma 380fps w stocku. Ważne tylko, po ilu tysiącach kulek się rozleci. A jako że już miałem do czynienia z produktami SRC... z góry serdecznie podziękuję za ten fajans.