Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

UMP M89A [EE]


Recommended Posts

Panowie napisze ktoś jakie miał jeszcze problemy z tym gunem ?Opłaca sie brać go za tą cene? Aha i baterie jest do wymiany ?

Przeczytaj cały temat i wywnioskuj. Opłacać się napewno opłaca, ale nie oczekuj od tego drugiego G&G. Bateria na starcie do wymiany.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 294
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Dziwna sprawa z tą batką... Po kilku pierwszych ładowaniach ROF był faktycznie tragiczny, ale raz zostawiłem w ładowarce cały dzień przez przypadek, podłączyłem i jakie było moje zdziwienie, jak zaczęła strzelac "n" razy szybciej! Bateria działała teraz o kilka magów więcej (przy 6-7 godzinnym ładowaniu) i dopiero po którymś z kolei wraca do tej pierwotnej szybkostrzelności.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

OK czytałem wszystkie wasze posty i nigdzie nie usłyszałem konkretnej odpowiedzi czy warto kupić tą giwere? Bo jej wygląd zewnętrzyn bardzo mi się podoba , niezamierzam w niej nic zmieniać bo te 300 pare FPS-ów do CQB wzupełności wystarczy, interesowały by mnie takie informacje czy jest poroblem z kupnem do niej magów low cop i i jaka jest ich cena? i czy nadmiar plastiku bardzo sie rzuca w oczy? i pare innych ogólnych niezależnych opini.

 

Dzięki!!

 

PS. A moze jakiś właściciel UMP wybiera sie 13.01.2008 do czestochowy WOŚP Ja tam bede napewno i wtedy schecią bym obejrzł ta giwerke w realu przed kupne .

Jak coś to bede z grupą MIWO Praszka

Link to post
Share on other sites

OK czytałem wszystkie wasze posty i nigdzie nie usłyszałem konkretnej odpowiedzi czy warto kupić tą giwere? Bo jej wygląd zewnętrzyn bardzo mi się podoba , niezamierzam w niej nic zmieniać bo te 300 pare FPS-ów do CQB wzupełności wystarczy, interesowały by mnie takie informacje czy jest poroblem z kupnem do niej magów low cop i i jaka jest ich cena? i czy nadmiar plastiku bardzo sie rzuca w oczy? i pare innych ogólnych niezależnych opini.

 

Uważam że opłaca się jak najbardziej. Co prawda low-capów nie kupowałem ale przymierzam się do kupna hi-capa G&G (ach te warriorowe strzelanki) bo ten stockowy słabo podaje. Nadmiar plastiku nie razi bo przecież oryginał też jest z polimerów a plastik jest dobrej jakości..no prócz hi-capa. Osobiście radzę wymienić gumeczkę hop-up i preclufę na 6.02 (nie można dostać tej długości ale na asgshopie mają dłuższe..wystarczy przyciąć..doszlifować i śmiga) o ile będziesz używał exelków bądź extremów. Polecam! Tylko jeszcze coś z szybkostrzelnością trzeba by było podziałać (może np. silnik lepszy?), bo umnie po podłaczeniu baterii 9,6 G&P padły zębatki. A, no i obowiązkowo kolimator! :P

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mam tą giwerę i na razie jest bez awaryjna po za tym że czasem wystrzeli mi po 2 kulki na pojedynczym .

Osoby które chcą ją zakupić obowiązkowo od razu proponuję zamówić nową batkę bo na tej z zestawu chodzi jak ruski czołg u mnie bateria 8,4 w zupełności wystarcza . Preclufę też by się przydało zamontować co wiąże się z tym że trzeba by używać porządnych kulek typu extremki jak napisał kolega wyżej . I coś zamontować na górę żeby riski nie leżały gołe .

Link to post
Share on other sites

Kurde! Mam problem! Wymieniłem wszystkie bebechy w gearboxie na CA i DF, wsadziłem sprężynę 110 i okazało się że selektor ognia nie działa prawidłowo. Co może być grane? Wie ktoś? Jak przełaczam na full auto to strzla pojedyńczym strzałem tak samo jak na semi. Rozbierałem wszystkoi i nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości! Pomocy! Jak to tak PM bez auto?! :cry:

Link to post
Share on other sites

Kurde! Mam problem! Wymieniłem wszystkie bebechy w gearboxie na CA i DF, wsadziłem sprężynę 110 i okazało się że selektor ognia nie działa prawidłowo. Co może być grane? Wie ktoś? Jak przełaczam na full auto to strzla pojedyńczym strzałem tak samo jak na semi. Rozbierałem wszystkoi i nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości! Pomocy! Jak to tak PM bez auto?! :cry:

GB jest v3,więc na pewno zębatki od selektora się źle zazębiają,ja tak miałem w specnazie ;-)

Edited by DyingFetus
Link to post
Share on other sites

GB jest v3,więc na pewno zębatki od selektora się źle zazębiają,ja tak miałem w specnazie ;-)

 

Dzięki, ale problem według mnie leży w samym gearboxie. Gdy przesuwam na gołym gearboxie płytkę selektora do tyłu( tak jak to prawidłowo robi selektor)to nadal mam semi. Nie wiem co jest grane? Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?? Wogóle nie mogę znaleźć nigdzie schematu działania semi w gearboxie v.3. Wszędzie piszą jak jest w v.2, może ma ktoś linka? Proszę o w miarę pomoc, ponieważ chciałem zabrać UMP-a na IGLOO >:) Dzięki!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Przeczyść kostke stykową i zobacz czy przerywacz ognia (nie mylić z płytką selektora) przypadkiem źle nie siedzi.

 

Kurde...już wiem co jest grane. Uszkodziła się kostka stykowa a dokładnie prowadnica z jednej strony, tak że po naciśnięciu spustu zeskakuje z niego i wraca po chwili do wstecznej pozycji zamiast dotykać styków. Najgorsze że nigdzie nie można dostać teraz kostki do gearboxa v.3, no chyba że z okablowaniem :(.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ja powiem tak. Replika jak na taką cenę jest zajebista :D Jak otworzyłem paczkę to się bardzo miło zaskoczyłem. Tylko ja w moim przypadku ciągle z nią problemy miałem ale nareszcie się z nimi uporałem. Najpierw mi się zwaliła bateria(grzała się strasznie), wymieniłem ją ale gdy mi się druga zaczęła grzać to się wkurzyłem i zajrzałem do środka i okazało się, że silnik robi zwarcie i też trzeba go było wymienić. No, ale za to teraz z baterią 9,6V, silnikiem G&G M120 to ja na szybkostrzelność przynajmniej nie narzekam :D

PS: Minc0 ja mam dokładnie taką samą baterię i wchodzi bez przeszkód po wykręceniu takiej blaszki w środku obudowy.

Edited by Nro
Link to post
Share on other sites

jak ze nie moge modowac posta...

trudno jest rozlozyc body i jak to wogole zrobic... wolal bym sie najpierw dowiedziec jak ;-) bo cchialbym sie dostac do tej blaszki ;-)

 

Blaszka trzyma się na 3 albo 4 śrubkach, nie pamiętam już dokładnie, ale nie wyjmuje się tego ciężko :P Żeby rozebrać body trzeba wyciągnąć 2 piny jeden z tyłu i jeden tuż przed magazynkiem. Jak je już wyjmiesz to dociskasz tą część z gearboxem w stronę komory hu i podnosisz tył, no i wyciągasz . A co do baterii to obydwie by weszły.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

>>>"jak wygląda sprawa Hop Upu szczelny ? i czy jest możliwośc wymiany czy w ogóle można dostac komore na wymiane w polsce ?"

 

 

 

A po co wymeniać komorę, skoro jest jednoczęściowa, wykonana z metalu, a

w dodatku szczelna, o dużym skoku docisku do gearboxa. Wystarczy zmienić gumkę na jakąś lepszej klasy, np. Systemę.

A co do dostania w polsce, to jeszcze się z nią nie spotkałem, być może dlatego że jej nie potrzebowłem, więc zbyt intensywnie nie szukałem :P. Pozdro!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Cieszy fakt, że Chińczycy wsadzili jedną z niewielu części, której nie będzie trzeba wymieniać - komora HU :) I tu moje pytanie, jakiej długości jest lufa wew. tej replice ?

 

PS. Ktoś pisał, że bodajże 20 cm'trowa, ale czy da radę wstawić dłuższą ? :) PZDR

Edited by gogin1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...