WscieklyWaz Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Stalowe to one na pewno nie są, jak już to alu, a nie są fajne z powodu dużej masy własnej co skutkuje silniejszym uderzeniem zespołu tłoka w głowice cylindra a co za tym idzie większe obciążenie szkieletu GB, w minimi nie jest to największy problem bo GB jest pancerny. Quote Link to post Share on other sites
Uada Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 jeszcze raz spytam :) Poczytałem o produktach Elementa i mam pewne obawy co do wytrzymałości tej głowicy tłoka... Nie posypie się toto za chwilę? Czy zdecydowanie lepiej nie byłoby dołożyć te 60 złotych i kupić tą głowicę? http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=3669&name=Guarder_-_Glowica_tloka_Bore_Up Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Samej głowicy nie wstawisz bo ma trochę większą średnicę od standardowej ale jeśli masz kasę to spraw sobie cały zestaw Bore-up Guardera. http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_zestawy_cylindra/zestaw_cylindra_o_powiekszonych_srednicach_do_m16a2_guarder-1609.html Quote Link to post Share on other sites
Uada Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 (edited) Twoja pomoc jest nieoceniona, Ryba ;) A już idąc dalej- http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=3478&name=Systema_-_Zestaw_Cylindra_Bore_Up_-_M16 Z tych borków wszystkie są podobne cenowo. Nie ma cenowej różnicy między CA a Systemą. 40 złotych tańszy jest Guarder, a jeszcze nizęj są Element i Deep Fire. Skoro już i tak mam wydawać kasę i tak, to czy nie lepiej dozbierać tą bańkę- 150 złotych i zakupić któryś z tych borków? Czy to jest dobre rozwiązanie pod m130 z widokami na tuning do m140? Jak da radę stockowy silnik? Zębatki uciagną wszystko? Zakupić do tego ten tłok od JBU? Sorry, że tak pytam, ale też jestem '1993' więc musze jeszcze bardzo liczyć się z wydawaną kasą. Edited February 8, 2011 by Uada Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Guarder jest wystarczający i podobno jest nawet lepszy od Systemy sam taki mam wstawiony i sobie chwalę.Tłok to tak jak pisałem wcześniej tylko JBU inne typu deep fire (tytan coś tam) nie dorastają mu do pięt.Silnik i zębatki wytrzymają M140 tylko będziesz potrzebaował dobrej batki. Quote Link to post Share on other sites
Uada Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Jest wsadzona 10,8v od Firefoxa. Ma dosyć małą pojemność, ale jak na moje potrzeby daje na razie radę. W takim razie zaczynam odkładać kasę na borka. Dzięki wielkie za pomoc Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 Dziś udało mi się unicestwić tłok JBU Alu a mianowicie sprężyna przetarła dolną część korpusu tłoka co przy m150 guardera doprowadziło do wyrwania listy zębatej i połamanie jej.Wyrwanie listy zębatej doprowadziło do pęknięcia głowicy tłoka bore up guarder (nówka 100BB przebiegu).Ciekawi mnie jedna rzecz czy do zestawu bore-up można wstawić metalową tłowcę tłoka np Ultimate,JBU czy G&G (ale nie bore-up) oraz czy szkielet wytrzyma M150 z metalową głowicą???? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 musisz mieć głowice bore up. maja większe srednice. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 (edited) Która będzie lepsza DF czy może hybryda(niby wyciszona ale jednak metalowa) ICS-a?? http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1412 http://www.madonion.eu/Powiekszona_glowica_tloka_ICS_p310.html (niby powiększona ,ale czy Bore-up ?) No i jak z żywotnościż szkieletu przy takiej metalowej głowicy ?? Edited February 15, 2011 by Ryba1993 Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 (edited) Mam ICS i jest ok, np Guarder mi się posypał na auto i m150 w świniaku, a w Ak i M160 guarder ze starej partii (ok 4lata temu) trzyma się nadal dzielnie ^^ Edited February 15, 2011 by pidzejfat Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 Chłopulki mam możliwość kupna głowicy metal DF,mam zamiar użytkować ją w połączeniu z głowicą cylindra guarder i sprężyną m150 guarder. Nie spadną mi przez to FPS-y i najważniejesze czy nie padnie szkielet???? Quote Link to post Share on other sites
piotrek7714 Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 żeby zajeździc szkielet w minimie to trzeba byc wybitnie uzdolnionym. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 A spadek FPS ,głowica cylindra głardera ma wcięcie a głowica tłoka DF jest płaska czyli między nimi jest wolna przestrzeń. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted March 12, 2011 Report Share Posted March 12, 2011 Nie. Znaczącego spadku fps nie będzie. Oczywiście dobrze by było, gdybyś miał głowice tłoka i cylindra jednego systemu. Jeżeli stożkowego to dźwięk podczas strzału będzie bardziej miękki, a jeżeli płaski to głośny(trzask). Niedopuszczalne by było gdybyś miał odwrotnie( głowica tłoka stożkowa-cylindra płaska). Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Witam. Mógłby mi ktoś pomóc? Potrzebuje dosyć dokładne fotki maga, dokładnie płytki, gdzie idą kabelki z mikro. Niestety kumplowi się urwały i trzeba dolutować. Tylko nie mam pojęcia gdzie. Będę bardzo wdzięczny ;) Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Czy zębatki ITU guardera będę pasować do GB w świni bo słyszałem że podobno mają za mało luzu. Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted April 5, 2011 Report Share Posted April 5, 2011 Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj. Mam M249 P&J, wsadziłem głowicę cylindra Ultimate (tą niebieską), jaka dysza będzie szczelna w połączeniu z tą głowicą? Nie mam czasu i pieniędzy na testowanie a może ktoś z Was już kupował dyszę do głowicy Ultimate ;P Quote Link to post Share on other sites
Terkov Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Wie ktoś co z tymi komorami HU od CA? Wszędzie niedostępne... Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Wie ktoś co z tymi komorami HU od CA? Wszędzie niedostępne... Przykro mi, ale nie znajdziesz tu rzeczników prasowych sklepów airsoftowych. Zamiast pytać na forum, napisz do sklepów. Tam pewnie uzyskasz odpowiedź dlaczego są niedostępne. Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 Komory CA będą w Capri ASG . Sam zamówiłem , mają do nich przyjść do 15 maja . Quote Link to post Share on other sites
kubaex Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 żeby zajeździc szkielet w minimie to trzeba byc wybitnie uzdolnionym. Znajomemu wystarczył do tego wyczynu bore-up Deep Fire w połączeniu z M150 Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 żeby zajeździc szkielet w minimie to trzeba byc wybitnie uzdolnionym. Znajomemu wystarczył do tego wyczynu bore-up Deep Fire w połączeniu z M150 Co mniej więcej potwierdza to co napisał piotrek7714... Niezbyt mądrze jest łączyć aluminiową głowicę tłoka z M150 na full auto. Nie ma co się dziwić że coś się rozwaliło. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 No chyba że używa stożkowej głowicy aluminiowej BU od ICS, wtedy nie ma co pękać. Ja mam taką i sobie chwalę, Guarder się rozleciał na m150 po 100 strzałach... :icon_confused: Quote Link to post Share on other sites
Silk Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 (edited) A używa ktoś z was SHSy 18:1 + AimTop Tłoczek z Metalową Szczęką z M140 guardera na jakimś masakrycznym rofie? Jak z żywotnością? Bo zamierzam do stock Ca silnik wsadzić 12V 4600 mAh Edited May 14, 2011 by Silk Quote Link to post Share on other sites
janusz1201 Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 (edited) Witam będę szczęśliwym posiadaczem m249 i mam kilka pytań odnośnie tuningu - ekstremalnie wzmocniony tłok Deep Fire z tytanowymi zębami - cylinder Deep Fire do luf 380-509mm - głowica tłoka alu Deep Fire z łożyskowaniem - głowica cylindra z zestawu cichego P&J - dysza P&J - popychacz P&J - sprężyna M120 G&G - metalowa prowadnica sprężyny - zębatki JG - stalowe łożyska kulkowe 8mm - stockowy silnik P&J - kable modelarskie + wtyk deans - 9,6V 1500mAh NiCD Sanyo a teraz pytania czy coś może sie posypać jesli do tego zestawu wstawię m140 oraz utrzymać szybkostrzelność na poziomie 14 k/s Edited May 25, 2011 by janusz1201 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.