MomX Posted May 20, 2012 Report Share Posted May 20, 2012 Witam! Wiem że odkopuję ale złotego szpadla raczej nie dostanę :) Mam pytanie czy zębatki JG (3 generacja i w górę) wytrzymają Lipo 11,1 25c (35c chwilowe) 2200mAh w zestawie z dM140 ? Tłok JBU aluminiowy wszystkie zęby metalowe , głowica tłoka i cylindra wyciszona. Niestety ale zębatki G&G które były w replice gdy ją zakupiłem , oraz tłok z 1 metalowym zębem nie wytrzymały na m120 i lipou 11,1 :/ Tłok stracił połowę zębów , a środkowa zębatka ząb. Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Mam zamiar kupić na dniach SAW, w kontekscie tunningu. Powiedzcie mi co o tym myślicie: - Komora HU CA, - Gumka - jaka? - Precka - jaka? - Bateria 11.1 LiPO - jaka? Mam dylemat co do baterii. Nie chcę kupować słabszej, bo ma być ona przyszłościowa. Z tego co czytam, to GB i zębatki powinny to wytrzymać. Martwię się trochę o silnik, tłok i głowice. Jak długo to pociągnie w takiej konfiguracji? Co do batki to jeszcze jedno, jestem świeżakiem w kwestii LiPo, ale czy dobrze myślę, że nie powinno być problemu ładując ją imaxem b6? Quote Link to post Share on other sites
Sirroneth Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Gumka - Systema lub zielona G&G Precka - to już zależy od funduszy ;) Bateria - sam używam i polecam Turnigy 11,1V 2200 mAh Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Gumka - Systema lub zielona G&G Precka - to już zależy od funduszy :icon_wink: Bateria - sam używam i polecam Turnigy 11,1V 2200 mAh W kwestii funduszy, jestem otwarty na propozycje, jeżeli są tego warte. Co do LiPo, to korzystasz w stocku z niego? Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted November 21, 2012 Report Share Posted November 21, 2012 Ja w moim sawie jade na : gumka - modify precka - prometheus 407mm bateria ge power 11.1v 2650 mAh. Tak jak napisałeś wcześniej, martw się o zębatki tłok i głowice ;) U mnie głowice czasami zdychają. Teraz jadę na płaskich modify i jest całkiem ok. Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted November 21, 2012 Report Share Posted November 21, 2012 Ja w moim sawie jade na : gumka - modify precka - prometheus 407mm bateria ge power 11.1v 2650 mAh. Tak jak napisałeś wcześniej, martw się o zębatki tłok i głowice :icon_wink: U mnie głowice czasami zdychają. Teraz jadę na płaskich modify i jest całkiem ok. Reszta stock? Nawet sprężyna? Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted November 22, 2012 Report Share Posted November 22, 2012 Zębatki UTU albo ETU, kupowane u capriego, on wie lepiej :icon_biggrin: głowice modify płaskie ( obie ), dysza m16 Tłok ultimate z metalowymi zębami listwa popychacza modify sprężyna 130 modify ( chociaż teraz wsadziłem słabszą , mazowieckiego auto wymaga <460 fps ) cylinder typ 0 o ile pamiętam guarder Stokowy jest silnik neodymowy PJ ( nie zdechł o dziwo ) , szkielet gearboxa i imitacje łożysk A&K Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted November 24, 2012 Report Share Posted November 24, 2012 Zębatki UTU albo ETU, kupowane u capriego, on wie lepiej :icon_biggrin: głowice modify płaskie ( obie ), dysza m16 Tłok ultimate z metalowymi zębami listwa popychacza modify sprężyna 130 modify ( chociaż teraz wsadziłem słabszą , mazowieckiego auto wymaga <460 fps ) cylinder typ 0 o ile pamiętam guarder Stokowy jest silnik neodymowy PJ ( nie zdechł o dziwo ) , szkielet gearboxa i imitacje łożysk A&K Jaka batka? Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted November 24, 2012 Report Share Posted November 24, 2012 11.1v 2650 mAh gepower Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Super, jeszcze jedno pytanie mam. Do komory CA pasują normalne dystansery czy trzeba dorabiać? Jeżeli to drugie, to powiedzcie mi z czego zrobiliście swoje i jakich są rozmiarów? Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Polecam zrobić dystanser jak mam standardowo w PKM, czyli w formie wałka o średnicy około 3mm, a nie rurki. Zdjecie z rezenzji http://wmasg.pl/var/...5/DYSTANSER.jpg W M249 dorabiałem "rurkowaty" dystanser z dość miękkiego materiału (izolacja sylikonowa przewodu) i postawiony pionowo, jak to jest w komorach typu M249/M60/PKM, pod naciskiem zaginał się do środka co powodowało nierównomierny nacisk na element gumki HU który podkręca kulki. Gdy wykonałem pełny dystanser zauważalnie poprawiło się skupienie i powtarzalność podkręcania. Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Polecam zrobić dystanser jak mam standardowo w PKM, czyli w formie wałka o średnicy około 3mm, a nie rurki. Zdjecie z rezenzji http://wmasg.pl/var/...5/DYSTANSER.jpg W M249 dorabiałem "rurkowaty" dystanser z dość miękkiego materiału (izolacja sylikonowa przewodu) i postawiony pionowo, jak to jest w komorach typu M249/M60/PKM, pod naciskiem zaginał się do środka co powodowało nierównomierny nacisk na element gumki HU który podkręca kulki. Gdy wykonałem pełny dystanser zauważalnie poprawiło się skupienie i powtarzalność podkręcania. Z czego ten dystanser zrobiłeś? Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Ja akurat w swoim świniaku mam dystanser "nafaszerowany" teflonem. Wtedy jest twardy, i lepiej podkręca. Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Panowie, Ma ktoś może schemat wtyczki jack do kabla do podkręcania boxa? Ew czy ktoś wie czy jest to wtyczka mono czy stereo? Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Z czego ten dystanser zrobiłeś? Z izolacji sylikonowej przewodu 1,5mm wypełnionej sylikonem sanitarnym. Ważne, żeby dobrze zastygnął w środku. Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Jeszcze jedno pytanie - jakiej długości dystanser do komory CA? Może być stockowy od repliki? Już tłumaczę dlaczego pytam - mieszkam na 11 piętrze, w dosyć zaludnionych rejonach, nie mam za bardzo możliwości zweryfikowania "na gorąco" czy dobrze robię :) Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Witam! Mam problem z dobraniem dyszy do M249. Po zmianie komory na tą od CA wymieniłem też dyszę na http://www.actionsportgames.com/view-product-219.aspx?productid=16647@@SHOP1&backPageID=212 . Problem tkwi w tym że ta dysza nie chce wejść na stockową głowicę cylindra. Czy wymiana głowicy cylindra na http://www.casg.pl/product-pol-1316-Glowica-cylindra-v-2-Ultimate-aluminiowa-.html rozwiąże problem ? Czy po prostu kupiłem zwaloną dyszę ? Bebechy repliki to czysty stock. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Jeśli masz dość świeżą replikę to znaczy, że masz w niej pseudo bore upa. Dysz którą kupiłeś po prostu nie będzie pasować. Wymiana głowicy cylindra może nie pomóc, bo chyba i cylinder jest większy. Nie pamiętam na pewno, trzeba by sprawdzić. Coś mi się kołacze po głowie, że tylko prowadnica dyszy była o średnicy bore upa a cylinder normalny, ale pewności nie mam. Najlepiej wziąć w łapkę cylinder i pójść z nim do sklepu. Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 (edited) Niestety najbliższy sklep jest ok 100 km ode mnie :icon_smile:. Jest jakiś inny sposób by sprawdzić czy cylinder jest normalny? Replika wcześniej nie była grzebana więc pewnie siedzi w środku ten pseudo bore up. Dysza wchodzi na tą prowadnicę ok 2 mm i dalej ani drgnie. Edit: Na 'przykładanego' wydaje się być standardowy- sprawdzałem przykładając do cylindra m4 kolegi. Jednak pewności nie mam bo nie wiem jaka jest różnica między zwykłym cylindrem a bore up. Jednak wydaje mi się że jest normalniej wielkości. Edited December 3, 2012 by xenon500 Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Przy okazji ja o coś zapytam. Dopiero kupiłem replikę, komora CA do mnie już idzie. Czy wymiana dyszy jest konieczna? Stockowa nie pasuje? Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 U mnie było nieszczelne do wymiany elementów : komora, dysza, gumka, precka. Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Da się jakoś zgrać stock bebechy, z komorą CA oraz jakąś nieprzerabianą dyszą? Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Trudno powiedzieć, bo chyba każdy zdąży wyrzucić stockową dyszę wraz z głowicą cylindra zanim wymieni komorę na CA. Teoretyczne powinno bez problemów działać z komorą CA, ponieważ dysza ma standardową długość dla M4 M16 czyli 21 mm. W PKM, który jest bardzo podobnie zbudowany do M249, mam stockową dyszę 21 mm (biała, identyczna jak miałem w M249) i funkcjonuje prawidłowo z komorą z normalną gumką hop-up. Dlatego uważam, że na 90% nie powinieneś mieć problemów ze stockową dyszą mając komorę CA. @xenon500 Normalny cylinder ma średnicę wewnętrzną do 24 mm, zwykle 23,9 mm. Bore-up ma trochę więcej. Z zewnątrz mają identyczne wymiary, bo muszą się zmieścić w wyznaczonym miejscu w szkielecie gearboxa. Zestaw cylindra w M249 jest hybrydą bore-up - głowica cylindra mieści się w standardowym cylindrze, natomiast prowadnica dyszy (czyli rurka wychodząca z głowicy) ma średnicę zewnętrzną typową dla poszerzonych dysz typu bore-up. Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Zachar, dokładnie o to mi chodziło. Czyli nie muszę wymieniać też cylindra ? Nie mam jak sprawdzić, nie ma mnie w domu a muszę jak najszybciej zamówić części. Był bym wdzięczny jeśli być mi napisał jak jest z samym cylindrem. mam nadzieję że nic poza tą głowicą nie będę musiał wymieniać. Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Cylinder jest standardowy. Głowica cylindra ma inną średnicę prowadnicy dyszy -> wymień na standardową głowicę :) Tyle zrozumiałem z posta Zachara :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.