Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam!

Wiem że odkopuję ale złotego szpadla raczej nie dostanę :)

Mam pytanie czy zębatki JG (3 generacja i w górę) wytrzymają Lipo 11,1 25c (35c chwilowe) 2200mAh w zestawie z dM140 ?

Tłok JBU aluminiowy wszystkie zęby metalowe , głowica tłoka i cylindra wyciszona.

 

Niestety ale zębatki G&G które były w replice gdy ją zakupiłem , oraz tłok z 1 metalowym zębem nie wytrzymały na m120 i lipou 11,1 :/

Tłok stracił połowę zębów , a środkowa zębatka ząb.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mam zamiar kupić na dniach SAW, w kontekscie tunningu. Powiedzcie mi co o tym myślicie:

 

- Komora HU CA,

- Gumka - jaka?

- Precka - jaka?

- Bateria 11.1 LiPO - jaka?

 

Mam dylemat co do baterii. Nie chcę kupować słabszej, bo ma być ona przyszłościowa. Z tego co czytam, to GB i zębatki powinny to wytrzymać. Martwię się trochę o silnik, tłok i głowice. Jak długo to pociągnie w takiej konfiguracji?

 

Co do batki to jeszcze jedno, jestem świeżakiem w kwestii LiPo, ale czy dobrze myślę, że nie powinno być problemu ładując ją imaxem b6?

Link to post
Share on other sites

Ja w moim sawie jade na :

gumka - modify

precka - prometheus 407mm

bateria ge power 11.1v 2650 mAh.

 

Tak jak napisałeś wcześniej, martw się o zębatki tłok i głowice ;)

U mnie głowice czasami zdychają. Teraz jadę na płaskich modify i jest całkiem ok.

Link to post
Share on other sites

Ja w moim sawie jade na :

gumka - modify

precka - prometheus 407mm

bateria ge power 11.1v 2650 mAh.

 

Tak jak napisałeś wcześniej, martw się o zębatki tłok i głowice :icon_wink:

U mnie głowice czasami zdychają. Teraz jadę na płaskich modify i jest całkiem ok.

 

Reszta stock? Nawet sprężyna?

Link to post
Share on other sites

Zębatki UTU albo ETU, kupowane u capriego, on wie lepiej :icon_biggrin:

głowice modify płaskie ( obie ),

dysza m16

Tłok ultimate z metalowymi zębami

listwa popychacza modify

sprężyna 130 modify ( chociaż teraz wsadziłem słabszą , mazowieckiego auto wymaga <460 fps )

cylinder typ 0 o ile pamiętam guarder

 

Stokowy jest silnik neodymowy PJ ( nie zdechł o dziwo ) , szkielet gearboxa i imitacje łożysk A&K

Link to post
Share on other sites

Zębatki UTU albo ETU, kupowane u capriego, on wie lepiej :icon_biggrin:

głowice modify płaskie ( obie ),

dysza m16

Tłok ultimate z metalowymi zębami

listwa popychacza modify

sprężyna 130 modify ( chociaż teraz wsadziłem słabszą , mazowieckiego auto wymaga <460 fps )

cylinder typ 0 o ile pamiętam guarder

 

Stokowy jest silnik neodymowy PJ ( nie zdechł o dziwo ) , szkielet gearboxa i imitacje łożysk A&K

 

Jaka batka?

Link to post
Share on other sites

Polecam zrobić dystanser jak mam standardowo w PKM, czyli w formie wałka o średnicy około 3mm, a nie rurki.

Zdjecie z rezenzji http://wmasg.pl/var/...5/DYSTANSER.jpg

 

W M249 dorabiałem "rurkowaty" dystanser z dość miękkiego materiału (izolacja sylikonowa przewodu) i postawiony pionowo, jak to jest w komorach typu M249/M60/PKM, pod naciskiem zaginał się do środka co powodowało nierównomierny nacisk na element gumki HU który podkręca kulki. Gdy wykonałem pełny dystanser zauważalnie poprawiło się skupienie i powtarzalność podkręcania.

Link to post
Share on other sites

Polecam zrobić dystanser jak mam standardowo w PKM, czyli w formie wałka o średnicy około 3mm, a nie rurki.

Zdjecie z rezenzji http://wmasg.pl/var/...5/DYSTANSER.jpg

 

W M249 dorabiałem "rurkowaty" dystanser z dość miękkiego materiału (izolacja sylikonowa przewodu) i postawiony pionowo, jak to jest w komorach typu M249/M60/PKM, pod naciskiem zaginał się do środka co powodowało nierównomierny nacisk na element gumki HU który podkręca kulki. Gdy wykonałem pełny dystanser zauważalnie poprawiło się skupienie i powtarzalność podkręcania.

 

Z czego ten dystanser zrobiłeś?

Link to post
Share on other sites

Jeszcze jedno pytanie - jakiej długości dystanser do komory CA? Może być stockowy od repliki? Już tłumaczę dlaczego pytam - mieszkam na 11 piętrze, w dosyć zaludnionych rejonach, nie mam za bardzo możliwości zweryfikowania "na gorąco" czy dobrze robię :)

Link to post
Share on other sites

Witam!

Mam problem z dobraniem dyszy do M249. Po zmianie komory na tą od CA wymieniłem też dyszę na http://www.actionsportgames.com/view-product-219.aspx?productid=16647@@SHOP1&backPageID=212 .

Problem tkwi w tym że ta dysza nie chce wejść na stockową głowicę cylindra. Czy wymiana głowicy cylindra na http://www.casg.pl/product-pol-1316-Glowica-cylindra-v-2-Ultimate-aluminiowa-.html rozwiąże problem ? Czy po prostu kupiłem zwaloną dyszę ?

 

Bebechy repliki to czysty stock.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Jeśli masz dość świeżą replikę to znaczy, że masz w niej pseudo bore upa. Dysz którą kupiłeś po prostu nie będzie pasować. Wymiana głowicy cylindra może nie pomóc, bo chyba i cylinder jest większy. Nie pamiętam na pewno, trzeba by sprawdzić. Coś mi się kołacze po głowie, że tylko prowadnica dyszy była o średnicy bore upa a cylinder normalny, ale pewności nie mam. Najlepiej wziąć w łapkę cylinder i pójść z nim do sklepu.

Link to post
Share on other sites

Niestety najbliższy sklep jest ok 100 km ode mnie :icon_smile:. Jest jakiś inny sposób by sprawdzić czy cylinder jest normalny? Replika wcześniej nie była grzebana więc pewnie siedzi w środku ten pseudo bore up. Dysza wchodzi na tą prowadnicę ok 2 mm i dalej ani drgnie.

 

Edit:

Na 'przykładanego' wydaje się być standardowy- sprawdzałem przykładając do cylindra m4 kolegi. Jednak pewności nie mam bo nie wiem jaka jest różnica między zwykłym cylindrem a bore up. Jednak wydaje mi się że jest normalniej wielkości.

Edited by xenon500
Link to post
Share on other sites

Trudno powiedzieć, bo chyba każdy zdąży wyrzucić stockową dyszę wraz z głowicą cylindra zanim wymieni komorę na CA. Teoretyczne powinno bez problemów działać z komorą CA, ponieważ dysza ma standardową długość dla M4 M16 czyli 21 mm.

W PKM, który jest bardzo podobnie zbudowany do M249, mam stockową dyszę 21 mm (biała, identyczna jak miałem w M249) i funkcjonuje prawidłowo z komorą z normalną gumką hop-up.

Dlatego uważam, że na 90% nie powinieneś mieć problemów ze stockową dyszą mając komorę CA.

 

@xenon500

Normalny cylinder ma średnicę wewnętrzną do 24 mm, zwykle 23,9 mm. Bore-up ma trochę więcej. Z zewnątrz mają identyczne wymiary, bo muszą się zmieścić w wyznaczonym miejscu w szkielecie gearboxa.

Zestaw cylindra w M249 jest hybrydą bore-up - głowica cylindra mieści się w standardowym cylindrze, natomiast prowadnica dyszy (czyli rurka wychodząca z głowicy) ma średnicę zewnętrzną typową dla poszerzonych dysz typu bore-up.

Link to post
Share on other sites

Zachar, dokładnie o to mi chodziło. Czyli nie muszę wymieniać też cylindra ? Nie mam jak sprawdzić, nie ma mnie w domu a muszę jak najszybciej zamówić części. Był bym wdzięczny jeśli być mi napisał jak jest z samym cylindrem. mam nadzieję że nic poza tą głowicą nie będę musiał wymieniać.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...