Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mam dalej ten problem z tą blaszką. Wyginałem ją godzine, żeby wszystko grało i kiedy wydawało sie, że gotowe, to zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Karabin zaczyna strzelać i nie przestaje, kiedy się dobrze ustawi, troche postrzela i dalej lipa. Nie wiem co zrobić, żeby dalej było ok. Na gware nie chce go wysyłać, bo bym sie ośmieszył. Ale co robić?

Link to post
Share on other sites

Wykręć kostkę stykową, siedzi na 2 śrubkach, podważysz lekko z jednej strony i wyjdzie klapka, zobaczysz w jakim stanie są styki. Ja dziś jak czyściłem to się przeraziłem, prawie czarna dziura wypalona :D

Swoją drogą, chyba zdechł mi dziś silnik stockowy :-F

 

Swoją drogą po dzisiejszym przeglądzie:

 

http://img389.imageshack.us/my.php?image=dsc00788if3.jpg

 

http://img90.imageshack.us/my.php?image=dsc00792qo0.jpg

 

Może niewyraźne, ale na zębach i tłoku nawet ryski. Tłok naprawdę jest bardzo wytrzymały.

Edited by men3L
Link to post
Share on other sites

Też miałem problem z tą blaszką. Zdjąłem chwyt pistoletowy żeby zobaczyć czy będzie wielkim problemem wymiana okablowania. Blaszka wystawała to trzeba było sprawdzić czy da się ją wcisnąć, a że bateria została podłączona i silnik zaczął kręcić zębatki to blaszka wkręciła się w nie i replika strzelała non stop. Ciekawość pierwszy stopień do piekła :wink: Nie róbcie tego w domu. Teraz wygiąłem blaszkę dopasowałem i strzela jak należy.

Link to post
Share on other sites

Tym razem mam pytanie do was. Jeśli nie znajdę tu odpowiedzi to będę zmuszony założyć nowy topic a wole tego unikać :)

 

Otóż chodzi mi o szybkostrzelność.

Chciałbym uzyskać ROF w granicy 15-16 kulek/s na sprężynie M140.

Jakie podzespoły zaspokoją moje oczekiwania? Trzeba też pamiętać, że to M249, 400-500 kulkowe serie się zdarzają (dość często :-F) więc części muszą to wytrzymać.

Moje typy:

 

-Bateria Sanyo RC 9,6V 3600mAh (już na stanie)

-Silnik- ICS T3000 (z racji iż stockowy mi padł, a teraz muszę coś kupić i nie stać mnie na Magnuma Systemy)

-Zębatki STU Systema (przyszłościowo)

-Kulki 8mm porządne

-Tłok wzmocniony DF (nie chce metalowego, wole jak mi padnie tłok niż zęby)

-Teflon cylinder set Systemy

 

 

Taki zestaw da rade ?

Edited by men3L
Link to post
Share on other sites

Bateria: najlepiej Li-Po 11,1V 2200mAh 20C

Silnik: Najlepiej Systema Turbo, ICS trochę jest nijaki ROF'u ci nie poprawi

Zębatki ok

Tłok DF tytanowe zęby jak najbardziej :D

zestaw Guarder'a BU też nie jest gorszy, jak nie masz aż tyle pieniedzy to przeznacz je na Batke i silnik.

Link to post
Share on other sites

Na dzień dzisiejszy najważniejszy jest silnik, bo nie mam żadnego :D Więc jak coś kupować, to konkretnie.

Do lipo nie jestem przekonany, nie chce żeby mi zjarało gnata. No i ładowarka to dodatkowy koszt.

Systema Turbo uciągnie M140 ? Słyszałem że silniki high-speed mają dużą prędkość obrotową, ale kiepski moment obrotowy.

Z relacji które czytałem to na ICS'ie przy M150 MO lajtowo wyciąga się 14k/s przy zwykłej 10,8V baterii, ja mam 9,6V RC więc nawet lepiej jak zwykła 10,8 ;)

Link to post
Share on other sites

Magnum, ale jak chcesz takiego rofa to tylko bateria 12V, dzisiaj testowałem swojego na M150 i baterii CAN Ni-Cd 12V 3000mAh, rof jest naprawdę poteżny, puściłem sobie taką 1000 kulkową serie, wszystko chula jak ta lala. O dziwo bateria mieści się do kolby mk.II bez problemu.

Link to post
Share on other sites

ja mam 9,6V RC więc nawet lepiej jak zwykła 10,8 ;)

 

Co to znaczy zwykła? A poza tym nieprawdą jest to co mówisz. Mam 10.8 NiCd FF i 9.6 RC Sanyo z zamierzchłych czasów, 9.6 to nigdy nie będzie 10.8V.

 

Odnośnie silnika ICS polecam ten topic:

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=46490&st=0

 

Rzeczywiście niektórzy stwierdzają że nie widać poprawy, jednak uważam że każdy silnik firmowy będzie lepszy od "ChRL NO NAME MOTORS".

Link to post
Share on other sites

Już nie mówiąc, że to jest straszny i okropny dodatkowy OM dla naszych obwodów w giwerach to do póki coś się nie zatnie i nie będziemy trzymać non stop wciśniętego spustu bo a nóż widelec się coś "przepcha" to ciężko będzie spalić silnik...więc też mówię NIE bezpiecznikom. Lepiej MOSFETa wstawić:P

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...