Polak1911 Posted February 25, 2015 Report Share Posted February 25, 2015 Dzięki wielkie, tak zrobię. Zdam raport, jak poprawią się osiągi po zamontowaniu tych zębatek. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 25, 2015 Report Share Posted February 25, 2015 będą wolniejsze od obecnych ale praktycznie nie do zajechania. Quote Link to post Share on other sites
Polak1911 Posted February 27, 2015 Report Share Posted February 27, 2015 Miałeś rację, rof spadł, ale kultura pracy się poprawiła. Chodzi aż miło, przewiduję, że bez problemów dałoby radę na mocniejszym springu. Quote Link to post Share on other sites
ppszejdi Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Witam co mysłicie o załozeniu spręzyny m120 guarder i takim tłoku http://gunfire.pl/product-pol-1152195383-Tlok-15-stalowych-zebow-SHS.html napedzany lipo 7,4 v Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Pewni i tak trzeba by było wywalić przedostatni ząb, to lepiej od razu kupić z 14 - http://gunfire.pl/product-pol-1152201755-Tlok-SHS-14-stalowych-zebow.html Tłok wytrzyma SP140, a może i więcej. 7,4V wystarczy, zależy od tego jak duży lubisz ROF ale duże znaczenia ma wydajności baterii, silnika i okablowania. Quote Link to post Share on other sites
Finaly Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Witam, mam pewien problem z m249, otóż replika sama w sobie działa, ale kulki wylatują niechętnie lub nie wylatują. Mag podaje, wydaje mi się że może być to komora hop-up bo czasem się zaczyna dławić i wysypuje później kulki z gniazda magazynka. Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 Jaka masz komore i gumke oraz dystanser. Ewentualnie co było zmieniane w gb. Niestety ciezko jest powiedzieć co z nim nie tak, jeżeli nie słychac i nie widac repliki i pracy mechanizmu. Może zostać jedynie wysłanie do kogoś kto ogarnie temat... Quote Link to post Share on other sites
Finaly Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 Padło na komorę hop-up więc problem prawdopodobnie rozwiązany. ;) Quote Link to post Share on other sites
Cortes Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 Mógłby ktoś zmierzyć i podać wymiary gearboxa M249? Quote Link to post Share on other sites
Hesh Posted September 19, 2015 Report Share Posted September 19, 2015 Witam! Potrzebuję wymienić tłok, głowicę oraz cylinder. Poczytałem trochę strony wcześniej i widze, że jest z tym różnie. Jedni mają borka inni nie itd. Jestem w kropce. Poradzicie coś na to? Zęby shs 300:100 silnik gfc tornado v1. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted September 19, 2015 Report Share Posted September 19, 2015 Jaka sprężyna, zasilanie? Głowica tłoka czy cylindra? Borek czy nie ? Za mało informacji. Quote Link to post Share on other sites
Hesh Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 m150, 11,1V 50C Li-Po, borek nieznanej firmy (będzie zmieniany nie wiem jeszcze na jaki). Quote Link to post Share on other sites
seger Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 Ale która głowica ? Tłoka czy cylindra? To teraz chcesz zmieniać te części czy cały borek na inny ? Ja mam teraz ten tłok: http://www.rcskorpion.pl/towar/wzmocniony-tlok-z-14-metalowymi-zebami-shs/ wraz z głowicą alu stożkową NBU od airsoftpro i sorbo chodzi sympatycznie. Quote Link to post Share on other sites
Nox Posted November 15, 2015 Report Share Posted November 15, 2015 (edited) Cześć, podepnę się do tematu, a po prześledzeniu 25 stron z 49 nic nie znalazłem o zębatkach ITU guardera. Niedawno nabyłem replikę m249 Pejota i po zatroszczeniu się o elementy zewnętrzne stalowe topa/guardera do m249 i wzmocnienie najbardziej newralgicznych elementów, czas przyszedł na gearbox. Obecnie mam w replice w miarę stabilne 450fps, na stockowych częściach. Zakładam, że długo to nie potrwa. Do tematu. Po dwuletniej przerwie ocknąłem się z nieużywanym zestawem zębatek guardera Infinite Torque Up w kieszeni. Nigdy ich nie wykorzystałem, a jako, że (o ile dobrze zrozumiałem) są przeznaczone do tuningów mocowych zdecydowałem się je wykorzystać w tej replice. Wiem- wymagany jest tłok o zwężonych zębach. Zależy mi na tym, abym dzięki systemowi szybkiej wymiany sprężyny mógł swobodnie operować w zakresach m120-m150. 1. Zębatki infinite torque up guarder (które już posiadam) 2. Tłok: JBU: http://blacksword.pl...eeth-JA-98.html A może pójść na bezkompromisową całość i: http://blacksword.pl...eeth-JA-98.html 2. Do tego zestaw bore up guardera (jak wyczytałem w tym temacie- do m16 pasuje) 3. Stockowa komora hopup dopiero po teflonfixie wykazała jakąkolwiek szczelność, więc http://deltashop.pl/...-do-replik.html 4. Opcjonalnie- Silnik Infinite Torque Up guardera, ale dopiero, kiedy stockowy silnik okaże się być słaby. 5. No i oczywiście sprężyny. m120, m130 i m150. 6. Kable niskooporowe już we własnym zakresie 7. Mosfet- jakieś pomysły? Nie przewidziałem wymiany prowadnicy sprężyny (stockowa jest łożyskowana, stalowa) oraz listwy dosyłacza. Może powinienem? Nie zależy mi na wiertarkowym rofie, Najprawdopodobniej najczęściej używaną sprężyną będzie m130, ale chciałbym mieć możliwość czasem bezproblemowo i w miarę bezawaryjnie postrzelać na m150. Dlatego- czy taki zestaw ma sens? Czy może olać pomysł takich zębatek? Wybaczcie długi post i z góry dzięki za porady. :icon_smile: Edited November 15, 2015 by Nox Quote Link to post Share on other sites
seger Posted November 15, 2015 Report Share Posted November 15, 2015 Nie ma sensu dawania tych zębatek. Są potwornie wolne. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 15, 2015 Report Share Posted November 15, 2015 O mosfecie też zapomnij. Borka Guardera do m150 bym nie brał. Pomyśl nad Sorbo do głowicy cylindra. Quote Link to post Share on other sites
Nox Posted November 16, 2015 Report Share Posted November 16, 2015 (edited) Dobra, kilka rzeczy w moim planie uległo zmianie. Po pierwsze zębatki, które faktycznie okazują się być bardzo wolne. Nowy plan: - zębatki SHS 100:300 lub 100:200 - tłok http://gunfire.pl/pr...ezone-zeby.html - bore up ze względu na wytrzymałość zmieniony na modify http://gunfire.pl/pr...-do-M16A2.html- - silnik guarder ITU I dlaczego odpuścić mosfet? Polecano mi PiccoSSR3 Gate Edited November 16, 2015 by Nox Quote Link to post Share on other sites
Nox Posted November 16, 2015 Report Share Posted November 16, 2015 (edited) I jeszcze co do sorbo (nie mogę już edytować). Patrząc na to, że są wersje silent, nie byłoby chyba problemu? http://deltashop.pl/...-do-replik.html Jeżeli pod tym kątem jakikolwiek bore up odpada, to głowica tłoka i cylindra: (oczywiście plus sorbopad) http://gunfire.pl/pr...r-2-MODIFY.html http://gunfire.pl/pr...wica-tloka.html Wtedy cylinder pozostawiam stockowy, albo też wymieniam na modifaja: http://gunfire.pl/pr...nder-typ-0.html Edited November 16, 2015 by Nox Quote Link to post Share on other sites
seger Posted November 16, 2015 Report Share Posted November 16, 2015 zębatki bierz SHS 100:300, do tego silnik np. gfc tornado a nie guarderowy. Mosfet bierz. Na bank bierz. polecam jefftron extreme: http://deltashop.pl/p/222/856/mosfet-extreme-jt-mos-03-uklady-mosfet-czesci-replik-elektrycznych-czesci-i-dodatki-do-replik.html - sam mam taki u siebie w M249. Borka można założyć, ale głowicę cylindra zmieniłbym na aluminiową wyciszaną modify plus sorbopad na głowicę cylindra. Tłok raczej jakiś lekki z tworzywa plus wszystkie stalowe zęby. Dodatkowo odchudzić tłok i set będzie na wieki wieków. Quote Link to post Share on other sites
Nox Posted November 16, 2015 Report Share Posted November 16, 2015 (edited) Dobra, to chyba wszystko, czego potrzebowałem. Serdeczne dzięki. Problem może być tylko z dostępnością tłoków half teeth ze wszystkimi stalowymi zębami (oprócz SHSa). Dlatego pewnie skończę na ultimate. Edited November 16, 2015 by Nox Quote Link to post Share on other sites
seger Posted November 16, 2015 Report Share Posted November 16, 2015 Ale po co ? Zębatki 100:300 chodzą na zwykłych tłokach. Quote Link to post Share on other sites
Nox Posted November 16, 2015 Report Share Posted November 16, 2015 Właśnie przeczytałem, już po napisaniu posta. Jakoś błędnie skojarzyłem, że skoro helikalne, to pewnie z połową zębów. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted November 16, 2015 Report Share Posted November 16, 2015 Helikalne to tylko przełożenie, napęd stricte tłoka zasze standardowe już... Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 16, 2015 Report Share Posted November 16, 2015 Helikalne to nie przelozenie tylko inna konstrukcja zebow. Przelozenia sa tylko inaczej podawane. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted November 17, 2015 Report Share Posted November 17, 2015 Rogaś, no coś Ty.... Ok, za bardzo skrótem myślowym poleciałem... Heliakalne przełożenie chodziło mi o odmienny od normalnych (prostych)kształt zębów na "przełożeniu" czyli na uzębieniach oprócz początkowych (odbierających z silnika) oraz końcowych (oddających n tłok). OK? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.