Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] HK 416 [JG]


Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

to nie lepiej w jakiś magiczny sposób przerzucić szyne RIS ze starego body do nowego? jest to możliwe lub nie ... ?!?!?

 

Jeżeli uda Ci się to zrobić to masz ode mnie Nobla z dziedziny ASG :-F

Można próbować dopasować upper reciver z HK do innego lower recivera ale to się mija z celem. Zazwyczaj łamią się uszka, które należą do tego pierwszego. Z resztą mieć metal lower r. i plastik upper r. to trochę nie trafione rozwiązanie :lol: A samego ris'a nie da się oddzielić.

Link to post
Share on other sites

Mam pewne pytanie otóż po przeczytaniu całego tematu, widzę że nikt o tym nie wspomniał.

 

Niedługo planuje sobie z upgradować swoje HK. Od razu zaznaczam że nie chodzi mi o upgrade na wzrost fps, lecz aby uzyskać jak najlepszą celność oraz wytrzymałość części.

 

W moja liste zakupów wchodzi:

 

- Metal Body Hk. O ile wyjdzie takie do sprzedaży osobno gdy pojawi się nowa generacja HK w wersji full metal. A wy jak sądzicie?

- Prec lufa KM Head 285mm

- Gumka HU Deep Fire dokładnie taka : http://asgshop.pl/produkt.php?id=2094

- Komora HU http://asgshop.pl/produkt.php?id=2081

- Łozyska. Myślę o zakupie takich : http://asgshop.pl/produkt.php?id=1389

 

 

Co jeszcze można by wymienić aby ulepszyć pracę GB aby mieć lepszą kulturę pracy ?

Edited by Ari
Link to post
Share on other sites

Np. zestaw cichy systemy. Zmniejsza naprężenia na gb, być może odrobinę wyciszy uderzenie tłoka. Prawdopodobnie szczelność będzie większa.

 

A gumki to ludzie lubą guarder/systema. Mi tam guarder dobrze się spisywał, więc mogę polecić. DF nie miałem.

 

Łożyska prawdopodobnie w serwisie polecili by ślizgowe, nie kulkowe. Kulkowe są słabsze.

Link to post
Share on other sites

... dzieki koledzy serwisanci ze Zbrojowni opisali dokładnie co trzeba zrobic teks poniżej może sie przyda:

"Odsuwasz kolbę maksymalnie do końca i odciągając jej rygiej w dół ściągasz z metalowej rury. Odkręcasz małą śrubkę na samym końcu na spodniej części metalowej rury i zdejmujesz zaślepkę.

Wewnątrz rury powinna być śruba, nalezy ją dokręcić (tylko nie za mocno, bo można bardzo łatwo zerwac gwint)."

pozdro:)

Link to post
Share on other sites

... dzieki koledzy serwisanci ze Zbrojowni opisali dokładnie co trzeba zrobic teks poniżej może sie przyda:

"Odsuwasz kolbę maksymalnie do końca i odciągając jej rygiej w dół ściągasz z metalowej rury. Odkręcasz małą śrubkę na samym końcu na spodniej części metalowej rury i zdejmujesz zaślepkę.

Wewnątrz rury powinna być śruba, nalezy ją dokręcić (tylko nie za mocno, bo można bardzo łatwo zerwac gwint)."

pozdro:)

 

 

dokladnie taka sama mialem przypadlosc w hk416 z atrapa kupiona w zbrojowni,po jakims czasie latala kolba i trzeba bylo ja rozkladac,zeby dokrecic

Link to post
Share on other sites

Okey i ja doznałem pierwszej WADY .związanej z wkładnaiem akumulatora do kolby ( wersja co akumulatro wkładany do kolby )

 

zerwał mi się styk :/

Nie żebym to jakoś NA hama wciskał czy coś po prostu złamał się i pora lutować :P

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...