Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Zębatki ICSa :P Grzechotnik, ty znasz ofertę specshopu ? Mają na sprzedaż zębatki JG w bardzo dobrej cenie :) Dobre wypodkładkowanie musi być. W moim m249 "shimming" jest bardzo przyzwoity :) m130 już od 20-30k kulek wytrzymują na długich seriach i mocnej baterii :) Teraz wsadzam m140 - mam ochotę sprawdzić co są warte te zębatki :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 486
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

To są właśnie zębatki III gen. W 4 karabinach III generacji, które rozbierałem były te zębatki silnikowe z łożyskiem. W II generacji stosowano te "pełne" zębatki. Jeśli się mylę, to mnie poprawcie. W "dragunowie" 2 gen. były pełne. w emkach (i pochodnych) 3 gen. są z łożyskiem i 8 zapadkami przeciw powrotnymi.

Link to post
Share on other sites

Mam karabin z III gen. a nie II to po pierwsze, po drugie nie mówię tu o zębatce silnikowej na której naturalnie że mam łożyskowanie tylko tłokowej, nie ma wyfrezowanych tych dziurek po prostu

PS. sory za byka w poprzednim poście, chodziło mi o zębatkę tłokową:)

Edited by Marek Kiljan
Link to post
Share on other sites

Marku jesteś spostrzegawczy. Faktycznie nie ma tych dziurek w tłokowej.

 

Przegląd zrobiłem, 20tyś na m120 i po 30 tyś kulek na m130 i wysokim ROFie na akumulatorze 12v na obu sprężynach zauważyłem kilka małych zadrapań na zębatce środkowej. Jest to wina słabego podkładkowania. Podkładkowanie jest poprawione i jestem ciekaw ile jeszcze wytrzymają.

Link to post
Share on other sites

No i prawidłowo;], a ile są warte te Oringi do zestawu BU z DF np?, bo drogie nie są aż tak bardzo i jestem ciekaw czy za tego 15staka wato to założyć;]

 

Wg. ciebie 15 zł za O-ring to nie dużo ? Idź do pierwszego metalowego lub podobnego i kup jaki tylko potrzebujesz za parędziesiąt groszy - sam kupowałem (gwarantuję ci wyższą jakość takiego O-ringa niźli specjalnego "TYLKO" do asg). Ludzie, przecież kupowanie styków, kabli, smarów, O-ringów i innych pierdół gdzie precyzja wykonania nie musi być na najwyższym poziomie nie ma najmniejszego sensu. Inna sprawa ma się z lufami, gumkami itd.

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

Sranie w banie... :F :D

 

1. Idziesz do sklepu hydraulicznego i prosisz o taką uszczelkę jaką masz w ręce.

 

Ja poprosiłem pana o kilka bo miał wuchtę tego i wybrałem na głowicę tłoka Systemy Bore-Up taką grubszą i szerszą.

 

Jest idealnie gładka i nie ma tych zadziorów. Dałem za nią 2PLN, ale dałem piątaka za bardzo dobrą obsługę.

 

2. Co do zestawu DF to ja bardziej polecam te z miękkimi głowicami czyli Systema, Guarder, CA.

Ale, nie polecam łączenie, czyli płaska głowica z miękką. Głowica tłoka cierpi na tym.

 

Ja tam nie mam szczęścia do rozciągania tych uszczelek. Nie wychodzi mi to ;)

Z reguły to co można rozciągnąć to się zmniejszy, więc ja wolę kupić większą od razu.

 

A to rozciąganie to pewnie też w jakimś stopniu zmniejsza żywot wieczny ament tej uszczelki. Ale to takie gadanie.

 

Pozdrawiam serdecznie,

grzechotnik.

Link to post
Share on other sites

Ja na m130 DF. i pLaskiej głowicy tłoka wystrzelaŁem 6-8 kk. I GB pękł. ( - 5 C )

Teraz flaki przeniosŁem do GB z DF i jedynie co mi się zuRZywa to tłok. Zajechałem na full auto juz 3 :/ Przy mocnym tunningu i full auto trza kupić jakiś dobry Tłok.

Obecnie testuje Aluminiowy z prometeusha.

 

Ortografia!!!/Antol

Link to post
Share on other sites

Ja na m130 DF. i Plaskiej głowicy tłoka wystrzelalem 6-8 kk. I GB pękł. ( - 5 C )

Teraz flaki przenioslem do GB z DF i jedynie co mi się zurzywa to tłok. Zajechałem na full auto juz 3 :/ Przy mocnym tunningu i full auto trza kupić jakiś dobry Tłok.

Obecnie testuje Aluminiowy z prometeusha.

 

Łee M130 to taki "standardowy" mocowy tuning raczej, mocne to już od m140 w górę. Najlepiej Prometheus'a z 7 stalowymi zębami, albo DF'a z pełną metalową szczęką ;-). Oba nie do zajechania na śmiesznej m130 czy m140...

Link to post
Share on other sites

Tak, tylko przy płaskiej głowicy tłoka i cylindra, przy M140 i tłoku aluminiowym, które swoje waży to GB Ci wybuchnie.

 

Nie radzę na serio. Jest jeszcze full aluminiowy Systemy.

 

@Cyr4x - popracuj nad ortami, albo zainstaluj FF3, bo Cię mod zgnębi bla.gif :F

 

Pozdrawiam serdecznie.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Potrzebuje porady dotyczącej Bu i nowego tłoka, chce zakupić takie o to elementy:

1. BU - http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3356 czy BU od Guardera to dobra inwestycja czy w tej cenie można dostać coś lepszego ?

2. Tłok - http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2323 tak samo jak wyżej ?

 

Elementy te mają współgrać na sprężynie głównej M140 Guarder, stalowych łożyskach. Z góry dzięki za podpowiedzi pzd

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...