zwierzu93 Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Zębatki ICSa :P Grzechotnik, ty znasz ofertę specshopu ? Mają na sprzedaż zębatki JG w bardzo dobrej cenie :) Dobre wypodkładkowanie musi być. W moim m249 "shimming" jest bardzo przyzwoity :) m130 już od 20-30k kulek wytrzymują na długich seriach i mocnej baterii :) Teraz wsadzam m140 - mam ochotę sprawdzić co są warte te zębatki :) Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 Obejrzałem zębatki z JG w ofercie specshopu, niestety moje są całkiem inne, zębatka silnikowa chociażby jest pełna bez tych dziurek, zębatkie te wydają się być z np g36 z firmy JG, jak mają się takowe do takich jak moje? Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 To są właśnie zębatki III gen. W 4 karabinach III generacji, które rozbierałem były te zębatki silnikowe z łożyskiem. W II generacji stosowano te "pełne" zębatki. Jeśli się mylę, to mnie poprawcie. W "dragunowie" 2 gen. były pełne. w emkach (i pochodnych) 3 gen. są z łożyskiem i 8 zapadkami przeciw powrotnymi. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 (edited) Mam karabin z III gen. a nie II to po pierwsze, po drugie nie mówię tu o zębatce silnikowej na której naturalnie że mam łożyskowanie tylko tłokowej, nie ma wyfrezowanych tych dziurek po prostu PS. sory za byka w poprzednim poście, chodziło mi o zębatkę tłokową:) Edited April 10, 2009 by Marek Kiljan Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 no poprzedni post wprowadził mały zamęt. Nie przyglądałem się nigdy tłokowej, dzisiaj się przyjże jej dokładnie. Trzeba przegląd zrobić w m249 :) Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Ja jak będę zmieniał niebawem sprężynę to cyknę fotkę i pokażę Ci o co mi chodziło:), jak zrobisz już ten przegląd to pochwal się ile wystrzeliłeś kulek tak mniej więcej i czy coś w ogóle się zużyło w tym pancerniaku:) Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Marku jesteś spostrzegawczy. Faktycznie nie ma tych dziurek w tłokowej. Przegląd zrobiłem, 20tyś na m120 i po 30 tyś kulek na m130 i wysokim ROFie na akumulatorze 12v na obu sprężynach zauważyłem kilka małych zadrapań na zębatce środkowej. Jest to wina słabego podkładkowania. Podkładkowanie jest poprawione i jestem ciekaw ile jeszcze wytrzymają. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Oby jak najdłużej:), a masz tam zamontowanego BU? Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Tak. BU CA z głowicą cylindra Deep Fire. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 A czy po 30tys. przebiegu układ BU nie traci nic na szczelności? Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2398 montował ktoś ? Zastanawia mnie czy mając w Gerboxie m140 Guardera zestaw ten będzie poprawnie działać ? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2398 montował ktoś ? Zastanawia mnie czy mając w Gerboxie m140 Guardera zestaw ten będzie poprawnie działać ? Poprawnie szybko pęknie dżirboks na tej głowicy tłoka, szczególnie przy full auto - zakładam pierwszą strzelankę ;-). Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 A czy po 30tys. przebiegu układ BU nie traci nic na szczelności? Głowica tłoka straciła część szczelności, ale naciągnięcie uszczelki na cylinder, opalenie jej zapalniczką i rozciągnięcie pomogło i znowu jest strzykaweczka 1 klasa :) Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 No i prawidłowo;], a ile są warte te Oringi do zestawu BU z DF np?, bo drogie nie są aż tak bardzo i jestem ciekaw czy za tego 15staka wato to założyć;] Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 (edited) No i prawidłowo;], a ile są warte te Oringi do zestawu BU z DF np?, bo drogie nie są aż tak bardzo i jestem ciekaw czy za tego 15staka wato to założyć;] Wg. ciebie 15 zł za O-ring to nie dużo ? Idź do pierwszego metalowego lub podobnego i kup jaki tylko potrzebujesz za parędziesiąt groszy - sam kupowałem (gwarantuję ci wyższą jakość takiego O-ringa niźli specjalnego "TYLKO" do asg). Ludzie, przecież kupowanie styków, kabli, smarów, O-ringów i innych pierdół gdzie precyzja wykonania nie musi być na najwyższym poziomie nie ma najmniejszego sensu. Inna sprawa ma się z lufami, gumkami itd. Edited April 11, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Z BU deep fire mam tylko głowicę cylindra, więc nie wiem jak się sprawdza o'ring na tłokowej tejże firmy. Uszczelki na Głowicy cylindra DF są bardzo szczelne. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Gogin, idę do takiego sklepu i co mam tam powiedzieć?, bo nie wiem zbytnio jak to nazwać żeby sprzedawca wiedział o co chodzi;/ Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1062 oky a ten BU podejdzie przy sprężynie głównej m140 Guarder ? Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Tak, ten się nada, ma stożkową głowicę tłoka która zmniejsza napięcia na szkielecie Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Sranie w banie... :F :D 1. Idziesz do sklepu hydraulicznego i prosisz o taką uszczelkę jaką masz w ręce. Ja poprosiłem pana o kilka bo miał wuchtę tego i wybrałem na głowicę tłoka Systemy Bore-Up taką grubszą i szerszą. Jest idealnie gładka i nie ma tych zadziorów. Dałem za nią 2PLN, ale dałem piątaka za bardzo dobrą obsługę. 2. Co do zestawu DF to ja bardziej polecam te z miękkimi głowicami czyli Systema, Guarder, CA. Ale, nie polecam łączenie, czyli płaska głowica z miękką. Głowica tłoka cierpi na tym. Ja tam nie mam szczęścia do rozciągania tych uszczelek. Nie wychodzi mi to ;) Z reguły to co można rozciągnąć to się zmniejszy, więc ja wolę kupić większą od razu. A to rozciąganie to pewnie też w jakimś stopniu zmniejsza żywot wieczny ament tej uszczelki. Ale to takie gadanie. Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Ok, więc też tak zrobię;], mówiąc miękka masz na myśli rozumiem taką wklęsłą? Quote Link to post Share on other sites
Cyr4x Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Ja na m130 DF. i pLaskiej głowicy tłoka wystrzelaŁem 6-8 kk. I GB pękł. ( - 5 C ) Teraz flaki przeniosŁem do GB z DF i jedynie co mi się zuRZywa to tłok. Zajechałem na full auto juz 3 :/ Przy mocnym tunningu i full auto trza kupić jakiś dobry Tłok. Obecnie testuje Aluminiowy z prometeusha. Ortografia!!!/Antol Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Ja na m130 DF. i Plaskiej głowicy tłoka wystrzelalem 6-8 kk. I GB pękł. ( - 5 C ) Teraz flaki przenioslem do GB z DF i jedynie co mi się zurzywa to tłok. Zajechałem na full auto juz 3 :/ Przy mocnym tunningu i full auto trza kupić jakiś dobry Tłok. Obecnie testuje Aluminiowy z prometeusha. Łee M130 to taki "standardowy" mocowy tuning raczej, mocne to już od m140 w górę. Najlepiej Prometheus'a z 7 stalowymi zębami, albo DF'a z pełną metalową szczęką ;-). Oba nie do zajechania na śmiesznej m130 czy m140... Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 Tak, tylko przy płaskiej głowicy tłoka i cylindra, przy M140 i tłoku aluminiowym, które swoje waży to GB Ci wybuchnie. Nie radzę na serio. Jest jeszcze full aluminiowy Systemy. @Cyr4x - popracuj nad ortami, albo zainstaluj FF3, bo Cię mod zgnębi :F Pozdrawiam serdecznie. Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Potrzebuje porady dotyczącej Bu i nowego tłoka, chce zakupić takie o to elementy: 1. BU - http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3356 czy BU od Guardera to dobra inwestycja czy w tej cenie można dostać coś lepszego ? 2. Tłok - http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2323 tak samo jak wyżej ? Elementy te mają współgrać na sprężynie głównej M140 Guarder, stalowych łożyskach. Z góry dzięki za podpowiedzi pzd Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.