Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 486
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wygląda dobrze, ale cholera wie jak się będzie zachowywał. Dla kolegi teraz zamówiliśmy tłok JBU POM, jestem ciekaw jak będzie chodził na m140 i full auto.

 

Ps. Grzechotnik, a już myślałem, że ktoś zabił tytanowego deep fire na m130 :) Widocznie źle przeczytałem.

Link to post
Share on other sites

Eee, aaa? Co się stało? POM Nie wiem jak Wy, ale to było 3 sekundy w Gygl :-F. O tak jeszcze spytam co by OT nie robić - Zwierzu, mierzyłeś długość sprężyny tej M210 Promyka przy wkładaniu? Ciekawi mnie o ile się ubije po X przebiegu, który zrobisz.

 

PS. Dystrybutorzy mogą informować producenta o ewentualnych wadach produktu - może warto coś zadziałać, co by Promyk lepsze te springi robił? :/

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

POM - polioksymetylen

 

Rodzaj:

termoplasty

Właściwości:

sztywność, udarność i bardzo dobre właściwości ślizgowe

Zastosowania:

śruby, nakrętki, haki, elementy armatury wodnej i podzespołów samochodowych, precyzyjne kółka zębate, łożyska ślizgowe, elementy urządzeń elektrotechnicznych i AGD

 

spoko znalazłem :) wiec chyba z tego materiału ą również wykonane łożyska w naszych repliczkach ( mówię tu o łożyskach ślizg z chińczyka plastikowych)

Link to post
Share on other sites

Ja na razie jade na stockowym tłoku na m140 Guardera, nie oszczedzma repliki i jader na full auto, żeby było śmieszniej to poczatkowo miałem wsadzony taki tłok http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2323 , który wytrzymał 6 strzałów na sucho na konfiguracji: m140 guarder, BU DF, stalowe łożyska DF, batak 9,6 FiereFox 4000 mAh. W ramach reklamacji odesłali mi taki sam i na razie wymienię jak będę musiał. Sprzedawca polecił mi usunąć przedostani ząb przed powtórna wymianą - próbował ktos już takiego zabiegu ? pzd ŁP

Link to post
Share on other sites

BU DF + SP140? To szkielet powinien pójść się paść po tych 6'ciu strzałach, a nie tłok ;-). Ogólnie usunięcie przedostatniego zęba, czy też jego brak już przy zakupionym nowym tłoku ma na celu wyeliminowanie ryzyka złego złapania tłoka przez zębatkę tłokową i zjechania się zębów na tłoku/zębatce tłokowej (przy mocnych zębach tłoka). Wydaje mi się, że to takie "idiotoodoporne" zabezpieczenie - ludzie rzadko sprawdzają jak zębatka tłokowa łapie tłok po zmianie którejś z głowicy czy samego tłoka.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Witam

Mam pytanie, jak wybiję tylnego pina i wyjmę lufę wewnętrzną z kawałkiem komory HU (bo z tego co słyszałem jest dwuczęściowa) i chciałem wymienić gumkę, lecz nie wiem gdzie ona sie znajduje... jestem laikiem jeśli chodzi o rozkładanie replik lecz myślałem że będzie to odrobinę łatwiejsze...

Ktoś mógłby mi pomóc?

 

No i mam jeszcze jedno pytanie z ciekawości, jak odczepić lufę wew. ??

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Kupiłem niedawno gearbox JG V gen. czyli gearbox z karabinu M4A1 GFC sprzedawany przez Gunfire. Praktycznie jest to JG III gen. tylko z wymienionym tłokiem na tłok z metalowymi zębami -coś w podobie do Deep Fire, łożyska 7 mm kulkowe, kable niskooporowe, podobno jakiś nowego typu popychacz.

Chce do tego wstawić sprężynę Guardera m140, zestaw Bore Up Systemy, podwójnie łożyskowaną prowadnicę sprężyny. Praktycznie bedzie tylko użytkowane na singlu.

 

I tu moje pytanie, jak myślicie jak długo taki zestaw wytrzyma??

 

Gearbox JG ten sam co w III gen., zębatki też. Z testu wynika że na M130 trochę wytrzymuje.

Link to post
Share on other sites

Z potrójnym łożyskowaniem i sprężyną guardera możesz mieć problem, mianowicie sprężyna guardera jest nieco dłuższa niż sprężyny innych firm, przez co może się zwinąć w 100% przy nie naciągniętym do końca tłoku, w wyniku czego karabin nie odda strzału. Lepiej wsiąść zwykłą prowadnicę łożyskowaną, bez 150 łożyskowań. tyle.

 

Zębatki jak i szkielet bez problemów wytrzymują m140. Przy skręcaniu warto zastosować klej do gwintów, raz już straciłem szkielet "bo się śrubki odkręciły"

 

P.s. zębatki na m210 zaczynają brzydko brzęczeć. 6k. przebiegu. dodatkowo z 650 zrobiło się nieco niżej niż 600 ... SYF !

Edited by zwierzu93
Link to post
Share on other sites

Zależy jak komu, mi nawet przy dobrym złożeniu pękły 2 szkielety JG więc idąc zgodnie z hasłem: "tak chinol kraje ile ryżu dostaje" to do szkieletów robionych przez żółte łapki trzeba mieć po prostu szczęście :D

 

PS. Sprężyna była guardera m120 na podwójnym łożyskowaniu

Edited by Marek Kiljan
Link to post
Share on other sites

Szkoda, że te gearboxy już jakieś 8-9 miechów są w dostawie :P

Marku faktycznie się z tobą zgodzę, wszystko jeszcze u chinoli zależy od chińskich rączek ... Ja trafiłem dobrze, pierwszy szkielet wytrzymał mi ostrą katorgę jakoś 50-60k kulek, a ten na m210 ma już 6k. Jest dobrze :)

 

P.s. Grzechotnik twój GB sie nie liczy, nie używasz auto ;P

Link to post
Share on other sites

Zwierzu, oba moje szkielety JG po pęknięciu nie poszły na marne, zrobiłem z nimi to o czym pisze Misie009: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=67253&st=20

Wpakowałem go do innej repliki JG III gen. do tego twarde m120 i baterię 10,8V z Kana:D, rof jest naprawdę szybki a GB jak jest skręcony to nic mu się nie dzieje, dodam że niestety jest w replice plastikowe body więc nici z podparcia komorą ale jeśli tylko jej właściciel postanowi zmienić body na takowe to GB niezniszczalny dopóki przednia część dosłownie nie wykruszy się w drobny mak :P

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...