zwierzu93 Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 Chyba ten tłok DF z 1 metalowym zębem, w zabicie tłoka DF z metalową szczęką na m130 nie uwierzę :P Szkielet cały, zębatki nie wiem, nie rozkręcam. może niedługo, ale to musi mnie najść ochota :) Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 eee, nie zrozumiałeś mnie. Poszedł tłok stockowy na M130 Deep Fire. Miał ktoś do czynienia z tym tłokiem: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3366. Cieszy oko. Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 Wygląda dobrze, ale cholera wie jak się będzie zachowywał. Dla kolegi teraz zamówiliśmy tłok JBU POM, jestem ciekaw jak będzie chodził na m140 i full auto. Ps. Grzechotnik, a już myślałem, że ktoś zabił tytanowego deep fire na m130 :) Widocznie źle przeczytałem. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 Ja mam ten tłok z JBU to na szybkim auto przy m120 guardera nie ma żadnych śladów zużycia:),tytanowy Deep Fire zaczyna już tworzyć żywą legendę :D Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 wiem, zadam idiotyczne pytanie: co oznacza POM ? Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 wcale nie idiotycznie bo ja również nie wiem;/ Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 (edited) Eee, aaa? Co się stało? POM Nie wiem jak Wy, ale to było 3 sekundy w Gygl :-F. O tak jeszcze spytam co by OT nie robić - Zwierzu, mierzyłeś długość sprężyny tej M210 Promyka przy wkładaniu? Ciekawi mnie o ile się ubije po X przebiegu, który zrobisz. PS. Dystrybutorzy mogą informować producenta o ewentualnych wadach produktu - może warto coś zadziałać, co by Promyk lepsze te springi robił? :/ Edited July 15, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 POM - polioksymetylen Rodzaj: termoplasty Właściwości: sztywność, udarność i bardzo dobre właściwości ślizgowe Zastosowania: śruby, nakrętki, haki, elementy armatury wodnej i podzespołów samochodowych, precyzyjne kółka zębate, łożyska ślizgowe, elementy urządzeń elektrotechnicznych i AGD spoko znalazłem :) wiec chyba z tego materiału ą również wykonane łożyska w naszych repliczkach ( mówię tu o łożyskach ślizg z chińczyka plastikowych) Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 mój błąd, nie zrobiłem tego :( teraz cholera wie ile to miało CM. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted July 16, 2009 Report Share Posted July 16, 2009 mój błąd, nie zrobiłem tego :( teraz cholera wie ile to miało CM. Wyśle się e-mail do sklepy i będzie wiadomo ;-). Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Ja na razie jade na stockowym tłoku na m140 Guardera, nie oszczedzma repliki i jader na full auto, żeby było śmieszniej to poczatkowo miałem wsadzony taki tłok http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2323 , który wytrzymał 6 strzałów na sucho na konfiguracji: m140 guarder, BU DF, stalowe łożyska DF, batak 9,6 FiereFox 4000 mAh. W ramach reklamacji odesłali mi taki sam i na razie wymienię jak będę musiał. Sprzedawca polecił mi usunąć przedostani ząb przed powtórna wymianą - próbował ktos już takiego zabiegu ? pzd ŁP Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 BU DF + SP140? To szkielet powinien pójść się paść po tych 6'ciu strzałach, a nie tłok ;-). Ogólnie usunięcie przedostatniego zęba, czy też jego brak już przy zakupionym nowym tłoku ma na celu wyeliminowanie ryzyka złego złapania tłoka przez zębatkę tłokową i zjechania się zębów na tłoku/zębatce tłokowej (przy mocnych zębach tłoka). Wydaje mi się, że to takie "idiotoodoporne" zabezpieczenie - ludzie rzadko sprawdzają jak zębatka tłokowa łapie tłok po zmianie którejś z głowicy czy samego tłoka. Quote Link to post Share on other sites
Goljo_ Posted August 5, 2009 Report Share Posted August 5, 2009 Mam 1 pytanie, czy te HK416 jest robione na tej samej bazie co M4 JG III Gen i różni się wyłącznie wyglądem czy się mylę ? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted August 5, 2009 Report Share Posted August 5, 2009 Nie mylisz się ;). Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
Marius7 Posted August 16, 2009 Report Share Posted August 16, 2009 Witam Mam pytanie, jak wybiję tylnego pina i wyjmę lufę wewnętrzną z kawałkiem komory HU (bo z tego co słyszałem jest dwuczęściowa) i chciałem wymienić gumkę, lecz nie wiem gdzie ona sie znajduje... jestem laikiem jeśli chodzi o rozkładanie replik lecz myślałem że będzie to odrobinę łatwiejsze... Ktoś mógłby mi pomóc? No i mam jeszcze jedno pytanie z ciekawości, jak odczepić lufę wew. ?? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted August 16, 2009 Report Share Posted August 16, 2009 http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=&...bly&spell=1 http://www.mechbox.com/m4m16/m733-disassembly.html Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
macwolf1 Posted August 16, 2009 Report Share Posted August 16, 2009 Kupiłem niedawno gearbox JG V gen. czyli gearbox z karabinu M4A1 GFC sprzedawany przez Gunfire. Praktycznie jest to JG III gen. tylko z wymienionym tłokiem na tłok z metalowymi zębami -coś w podobie do Deep Fire, łożyska 7 mm kulkowe, kable niskooporowe, podobno jakiś nowego typu popychacz. Chce do tego wstawić sprężynę Guardera m140, zestaw Bore Up Systemy, podwójnie łożyskowaną prowadnicę sprężyny. Praktycznie bedzie tylko użytkowane na singlu. I tu moje pytanie, jak myślicie jak długo taki zestaw wytrzyma?? Gearbox JG ten sam co w III gen., zębatki też. Z testu wynika że na M130 trochę wytrzymuje. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted August 16, 2009 Report Share Posted August 16, 2009 Może by warto poczytać temat, co? Zwłaszcza posty zwierza i moje... Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted August 16, 2009 Report Share Posted August 16, 2009 (edited) Z potrójnym łożyskowaniem i sprężyną guardera możesz mieć problem, mianowicie sprężyna guardera jest nieco dłuższa niż sprężyny innych firm, przez co może się zwinąć w 100% przy nie naciągniętym do końca tłoku, w wyniku czego karabin nie odda strzału. Lepiej wsiąść zwykłą prowadnicę łożyskowaną, bez 150 łożyskowań. tyle. Zębatki jak i szkielet bez problemów wytrzymują m140. Przy skręcaniu warto zastosować klej do gwintów, raz już straciłem szkielet "bo się śrubki odkręciły" P.s. zębatki na m210 zaczynają brzydko brzęczeć. 6k. przebiegu. dodatkowo z 650 zrobiło się nieco niżej niż 600 ... SYF ! Edited August 16, 2009 by zwierzu93 Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted August 17, 2009 Report Share Posted August 17, 2009 (edited) Zależy jak komu, mi nawet przy dobrym złożeniu pękły 2 szkielety JG więc idąc zgodnie z hasłem: "tak chinol kraje ile ryżu dostaje" to do szkieletów robionych przez żółte łapki trzeba mieć po prostu szczęście :D PS. Sprężyna była guardera m120 na podwójnym łożyskowaniu Edited August 17, 2009 by Marek Kiljan Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted August 17, 2009 Report Share Posted August 17, 2009 http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...roducts_id=1136 Tu można dostać GB-oxy nasze kochane ;) Mój nadal trzyma na M140, podwójne łożyskowanie, Borek Systemy, batka Snayo RC 12V :twisted: PS: Zwierzy wejdź na menela ;) Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted August 17, 2009 Report Share Posted August 17, 2009 Szkoda, że te gearboxy już jakieś 8-9 miechów są w dostawie :P Marku faktycznie się z tobą zgodzę, wszystko jeszcze u chinoli zależy od chińskich rączek ... Ja trafiłem dobrze, pierwszy szkielet wytrzymał mi ostrą katorgę jakoś 50-60k kulek, a ten na m210 ma już 6k. Jest dobrze :) P.s. Grzechotnik twój GB sie nie liczy, nie używasz auto ;P Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted August 18, 2009 Report Share Posted August 18, 2009 Co do tego szkieletu to zamiast kupować cały kompletny GB jest gdzieś tam na jakiejś stronie sam szkielet, nie chce mi się szukać a zainteresowani sami znajdą. Zwierzu, mam już to za sobą bo jeżdżę na stockowym CA teraz i nic go nie rusza:D Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted August 18, 2009 Report Share Posted August 18, 2009 Teraz mi siądzie ten szkielet i wchodzi GP 7mm, już jest u mnie i czeka :) Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted August 20, 2009 Report Share Posted August 20, 2009 Zwierzu, oba moje szkielety JG po pęknięciu nie poszły na marne, zrobiłem z nimi to o czym pisze Misie009: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=67253&st=20 Wpakowałem go do innej repliki JG III gen. do tego twarde m120 i baterię 10,8V z Kana:D, rof jest naprawdę szybki a GB jak jest skręcony to nic mu się nie dzieje, dodam że niestety jest w replice plastikowe body więc nici z podparcia komorą ale jeśli tylko jej właściciel postanowi zmienić body na takowe to GB niezniszczalny dopóki przednia część dosłownie nie wykruszy się w drobny mak :P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.