Marcinek83 Posted January 19, 2008 Author Report Share Posted January 19, 2008 Prace się opóźnią trochę, nie mam w dalszym ciągu konkretnych planów :( Długości i td. Konwersja jest banalna! Uwierzcie mi bo przerobiłem masy materiałów. Jednak wymiary stanowią problem i nie wiem jak to wygląda w środku, gdyby ktoś miał fotki ja to Hurricane zrobił... od środka to było by super. Jak na razie, gromadzę fundusze. Quote Link to post Share on other sites
mieciu-saper Posted January 19, 2008 Report Share Posted January 19, 2008 Poproś Konara(na forum xxkonaraxx czy coś takiego) o wymiary on przecież ma M82 robioną z teje konwersji Hurricane pozdrawiam mieciu Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 25, 2008 Author Report Share Posted January 25, 2008 aaa bylo już kilku takich co sie straszliwie palili do tego i g.... z tego wyszło. Tak jak teraz Takich jak ty co tylko kłapią jadaczką to na pęczki a nie tylko paru. Poproś Konara(na forum xxkonaraxx czy coś takiego) o wymiary on przecież ma M82 robioną z teje konwersji Hurricanepozdrawiam mieciu W sumie czemu nie, jeśli będzie mu się chciało to z wymiarować :F Teraz widzę że ciężko będzie :) Ale nie poddaję się :) Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted January 25, 2008 Report Share Posted January 25, 2008 poczekamy, zobaczymy. Niemniej życzę powodzenia. Quote Link to post Share on other sites
KosiarA Posted January 25, 2008 Report Share Posted January 25, 2008 Czy owy Kanar zamieszczał jakiś opis swojej giwery? Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 25, 2008 Author Report Share Posted January 25, 2008 Nie. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 aaa bylo już kilku takich co sie straszliwie palili do tego i g.... z tego wyszło. Tak jak teraz :P Tylko Ariel_ jakby sie wziął to rzeczywiście by zrobił ;-) . Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 Czy owy Kanar zamieszczał jakiś opis swojej giwery? Konar, a nie jakiś kanar. na forum: xkonarx Zabawkę widziałem raz w akcji i muszę przyznać, że robi piorunujące wrażenie. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 Tylko Ariel_ jakby sie wziął to rzeczywiście by zrobił Pozdrawiam Jacek R. Quote Link to post Share on other sites
militarius5 Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 Czy owy Kanar zamieszczał jakiś opis swojej giwery? Proszę bardzo :uśmiech: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=...mp;#entry474797 Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 28, 2008 Author Report Share Posted January 28, 2008 W dalszym ciągu grzebie po necie w poszukiwaniu jakiś zdjęć wew. tej konwersji. Chęci są i cała reszta, nie ma projektu i klapa. Chyba niepotrzebnie zacząłem temat. Zastanowi się jak to zrobić bo powoli brak mi sił na to. Quote Link to post Share on other sites
Świr Posted February 8, 2008 Report Share Posted February 8, 2008 Bo widzisz, nie zawsze najkrótsza droga jest najlepsza. Nie patrz na konwersje, tylko użyj głowy. Wiesz, że trzeba obudować gb, musi być odpowiednio ustawiony względem rączki [silnik], musisz wymyślić mocny montaż lufy, przejścia komory hu.. Zostawić trochę miejsca na baterie, reszta to już tylko prace kosmetyczne.. Z tego co widzę to kolega chciał zanieść plany konwersji M82 HurricanE'a do odpowiedniej firmy, która zrobi za niego resztę... Życząc Ci powodzenia zacytuję Twoje słowa: Chce zbudować Barretta, nie obejdzie się bez latania po tokarniach i warsztatach ale wiem ze dam radę :) Quote Link to post Share on other sites
Zoff Posted February 9, 2008 Report Share Posted February 9, 2008 (edited) W sumie też myśle o takim przedsiewzieciu. Sama konstrukcja nie stanowi na pierwszy rzut oka problemu ze względu na teorytycznie łatwa bryłe karabinu i brak tłoczen... Problem stanowi faktyczne podobienstwo i wierne oddanie poszczególnych elementów. Oraz rzecz najważniejsze,bebechy potwora,Jak to zrobić? Wydaje mi sie że oparcie sie na standardowym gearboxie np. z M16 mija sie z celem.Nawet w przypadku osiagniecia zakładanego min. mocy tzn:550-600 fps (co w przypadku standardowych elementów dostępnych do M16 nie bedzie łatwe) efekt nie bedzie zadowalający.Problem stanowi sama amunicja,stosowana w replice barretta to kulki kalibru 8mm o wadze 0,4-one przy predkości wylotowej 600 fps podobno dają zasięg koło 100m nie wspominając o wspaniałym skupieniu uzyskiwanym dzięki tej amunicji.Na tym dystansie ciężko powiedzieć co stanie się z kulkami 6 mm.W dodatku z założenia barrett powinien strzelac nabojem większym... Myślicie ze na standardowych elementach da rade walić kulkami 8 mm???Czy dostępny jest HOP UP pod 8mm???i co lufą precyzyjną???raczej na 8mm cieżko dostać,a to jest podstawa bo o to chodzi w tym karabinie znacznie wiekszy zasięg i możliwie najlepsze skupienie strzału. Pomysłem jest zastosowanie napędu gazowego wymagać to bedzie jednak sporej inwencji twórczej od konstruktora ze względu na koieczność budowy zestawu od zera opierając się ewentualnie na elementach z pistoletów gazowych???bo z bronią długą asg na gaz się niestety nie spotkałem... Reasumując mój wywód,w moim mniemaniu budowa karabinu ( bez wątpienia wspaniałego ) mającego strzelać 6mm kulkami o mocy powiedzmy 500fps przy masie broni 14 kg mija sie całkowicie z celem...Czy warto tyle zachodu dla broni posiadającej własnosci takie jak zwyczajne karabinki szturmowe? Z gory informuje że nie myśle tu o rozwiązaniu pt:karabin sprężynowy. 1.W asg każdy kto nie posiada karabinku przynajmniej półałtomatycznego jest na straconej pozycji,nie oszukujmy się to nie broń ostra gdzie ściągniemy wroga z dużego dystansu,celność replik asg jest dodatkowo znacząco gorsza od ostrych odpowiedników co powoduje częste "pudła" na które snajper sobie pozwolić nie może,mając ałtomat zawsze można poprawić ;-) 2.Racja wierności repliki barrett to broń półałtomatyczna. Wszelki uwagi i DOBRE rady mile widziane w tym temacie. Teraz coś dla rozrzutnych :mrgreen: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=17532 pozdro Edited February 9, 2008 by Zoff Quote Link to post Share on other sites
LiuKas Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 (edited) Tak apropo gazowego Barretta... http://pl.youtube.com/watch?v=VgFbNT2rk2A recenzja AATV, udowadniająca że gazowy Barrett to kiszka... edit: fakt faktem, na AATV recenzowali M82 firmy Smokey a w linku podanym przez Zoff'a jast Barret produkcji VFC ale myśle że to jeden kij... Edited February 10, 2008 by liu-kas Quote Link to post Share on other sites
sjzmisiek Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 (edited) liu-kas...Barrett M82 Smokey'a jest chyba springiem a vfc to gaziak http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...Sniper%20Rifles http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...Sniper%20Rifles lookaj wg reedwolfa wersja gazowa ma " 290-310fps using 0.34g 8mm BBs, TOP GAS 430-450fps using 0.34g 8mm BBs, and RED GAS 440-460fps " recenzja AATV pokazała że wersja sprężynowa ma około 310fps na 8mm na nie pamiętam jakiej gramatury kulkach :P więc ja osobiscie myśle że to nie do końca " jeden kij " Edited February 11, 2008 by sjzmisiek Quote Link to post Share on other sites
Zoff Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 (edited) Wielka prośba do ludzi znających sie na tuningu w stopniu przynajmniej dobrym :lol: Proszę o podanie przykładowych konfiguracji gearboxa dla mojego M82 barrett. Calość oparta chyba bedzie na spreżynie SP 170 Guardera dającej podobno 570fps. Konfiguracja zestawu powinna byc solidna aby wykluczyc awarie ale jednoczesnie nie musi być nazbyt pancerna co pociągnie bez wątpienia większe koszty. W skrócie jak najwytrzymalsza,jak najniższym kosztem. Wykluczam jakieś duże i długotrwale obciążenia z powodu przeznaczenia repliki,ma to być snajperka więc ogień półałtomatyczny,ewentualnie czasem seria max 3-4 kulki. Oraz jak jest z dostępnością takich elementów jak przewody do silnika i mechanizmu seloktora ognia? Edited February 15, 2008 by Zoff Quote Link to post Share on other sites
hegemon Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 Jeżeli ma sie to jakoś trzymać na m170 to chyba tylko GB od m249, ale i tak musisz sie liczyć z częstą wymianą tłoka bo to będzie najbardziej narażona część. Quote Link to post Share on other sites
ctxpl Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 Albo GB.v2 LONG, tylko auto nie polecam przy tej sprężynie, jedynie w ostateczności ;) Chodź jak uda się Tobie upchać GB od m249 to było by to najlepsze wyjście. Quote Link to post Share on other sites
Zoff Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 (edited) Nie przesadzajcie... :lol: http://www.allegro.pl/item311267075_g3sg1_tm.html czy http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=39824&st=0 chopaki wyciągają po 550 fps i karabiny nie sypią im się w rękach. Strzelam jedynie gdy mam glówkę na celowniku :twisted: Gdzie dostane wspomnianego gearboxa do m249? Dostane lufe precyzyjną 100cm? :twisted: spodziewam się że nie bardzo...jest możliwość połączenia 2?ktoś kiedyś to robił,działało? Co do silnika http://taiwangun.com/?str=product&prId=524 http://taiwangun.com/?str=product&prId=571 Dają rade? Systema chyba na pewno ale który lepszy MAGNUM czy TURBO? Edited February 15, 2008 by Zoff Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 Lufę możesz wsadzić max 700cm, a najlepiej 650 czy 590. Łączenie luf tylko by ci zepsuło celność, przy takiej mocy pewnie kulki rozwalałyby się w lufie. A nawet jakbyś znalazł niewiadomo skąd dłuższą lufę, to cylinder będzie za mały, i fpsy polecą drastycznie w dół. Silnik to Systema Magnum. Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Zoff Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 Hmmmm obawiam się że ten od m249 odpada...z tego co widze ma zasilanie z boku chyba. Quote Link to post Share on other sites
Lamberdt Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 (edited) Ja wtrące swoje 5 groszy... już pisałem w kilku tematach conieco nawet jakies kijaszcze zdjęcia wklejałem z tego co pamiętam kilku części wewnętrznych. Zaczne może od tego, że podziwiam każdego kto się odważy cokolwiek naprawdę zrobić samemu a nie iść do sklepu i kupić. Nie potępiam tu nikogo tylko po prostu ukłony z mojej strony do każdego konstruktora myśli własnej. Ja zacząłem myśleć i niedługo później przeszedłem do rysunków i zlecenia.... 2 czy 3y lata temu? Nie pamiętam dokładnie i już dawno temu porzuciłem myśl o szybkim skonstruowaniu bydlaka M82. W tym momencie porzuciłem nawet nazewnictwo M82 tylko, że tak powiem robię sobie "cos" co jest TYLKO I WYŁĄCZNIE wzorowane na tymże karabinie (więc proszę nie komentować, że to tamto i tamto bo mi to po prostu wisi). Ostatnio szwagier spawał coś w garażu w aucie to poprosiłem i w końcu te części, które już miałem pospawaliśmy, półki co tylko tak aby się trzymały (spawy wyglądają ble). Teraz przynajmniej trochę to przypomina kopię karabinu. Rączka jest byle jaka i tylko wsadzona aby nie spadła więc proszę nie komentować. Szyna pod lunete jest plastik fantastik byle co półki bo nie chciałem metalowej montować teraz. Z części wewnętrznych mam cylinder, tłok, zespół spustowy v 1.0 (napewno coś w nim zmienię a napewno język spustowy bo mam za krótki). Dodam także, że cokolwiek w środku w nim robiłem (czyli flaki) jest to wymyślone od zera po swojemu. Czy to będzie działać? Nie mam pojęcia i nie zdziwię sie jeżeli nie będzie...w każdym bądz razie jestem na to przygotowany bo jestem w stanie praktycznie każdą część przerobić wedle swojego uznania. Można by to porównać do robienia układu scalonego na uniwersalnej płytce... Z góry uprzedzam, że "aj dont giv a szit abałt" jakiekolwiek komentarze bluzgające albo "powodzenia" bo to i tak niczego nie zmienia. Nie przewiduje premiery bo nigdy nie wiadomo ile to jeszcze czasu zejdzie... rok dwa czy trzy? Doesn't matter to me at all. Chciałem to zrobić i powoli robię. To jest dla mnie zabawa i tyle. No i jeszcze dodam tyle, że zajmuje to tyle bo 99% czasu blachy leża i butwieją... jeżeli by ktoś konkretnie podszedł do tematu to rach ciach i da się to szybciej zrobić. Jeżeli ma ktoś wtyki u kogokolwiek z lepszą technologią obróbki to polecam bo to może tylko wyjść na dobre (no chyba, że chodzi o portfel - wtedy nie ;] ). Wielu części nie mam a nawet wszystkich nie mam w autocadzie rozrysowanych... zamysł jest ale to się wszystko okaże. I darujcie sobie wypowiedzi typu "no mam w głowie pomysł na zrobienie tego tylko nie wiem jak zrobić to albo tamto" tylko weż się do roboty albo spróbuj coś rozrysować i dopasować na kartce a wiele rzeczy od razu się wyjaśni. Nie mam pojęcia czy w końcu wyfrezuję otwory chłodzące czy nie, czy będę miał to albo tamto... po prostu nie mogę odpowiedzieć na takie pytania więc proszę ani nie pytać ani nie sugerować. Życzę powodzenia w myśli konstrukcyjnej i wytrwania bo później to już tylko tego możę zabrakować. Pozdrawiam. Edited February 20, 2008 by Lamberdt Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 25, 2008 Author Report Share Posted February 25, 2008 Ok, no comment. Więc zapytam, jak wepchniesz do środka GB skoro go zaspawałeś? Quote Link to post Share on other sites
Lamberdt Posted February 25, 2008 Report Share Posted February 25, 2008 (edited) Rozumiem pytanie i co do spawania nieprecyzyjnie określiłem co i jak. Dospawana jest kolba, gniazdo magazynka, "obudowa spustu" (chyba każdy wie o co chodzi), i ta szyna u góry, do której RIS jest montowany i w końcu optyka. Blachy się rozkładają spokojnie góra dół. A nawet to co będzie w środku nie pretenduje do nazwania gearboxem ;] . Na tych akurat zdjęciach widać jak całość wisi za "upper receiver" ale to z tego tylko powodu, że blachy ciasno zachodzą na siebie. Nie wiem z jakiego powodu akurat tak powiesiłem na ścianie to "coś" bo o wiele malownicze zdjęcia byłyby z drugiej strony (jest otwór przy komorze zamkowej). Edited February 25, 2008 by Lamberdt Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted February 25, 2008 Report Share Posted February 25, 2008 Rozumiem, że w środku będzie napęd sprężynowy? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.