hasfa Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Proponuję zbrojownię lub capri ;) Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 A ja proponuję serwisantów forumowych: Poldeck, AnR, Gogin, bo o nich jest dużo pozytywnych opinii. A że robią co kochają, to można być pewnym, że uczciwie doradzą i należycie zajmą się repliką. Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Mnie akurat robił kolega, ale ta opcja jest już zamknięta. U mnie przez dłuższy czas hulał taki składak: szkielet, silnik (oraz drobne pierdółki) stockowe JG, tłok, zębatki i cylinder stockowe CA, głowice obie i dysza jakieś lepciejsze (nie pamiętam szczegółów) ale generalnie bez bore-upa. Spring m125 i było stabilne 420 fps, które dawało bardzo ładne osiągi (komora HU stock, gumka systemy i lufa prec 6,04 SRC o długości 510 mm). Osiągi porównywalne z moim drugim gunem SA-58 który ma 460 fps ale krótszą lufę (455 mm). Tak było z pół roku, póki zacinka nie zjadła mi zębów na tłoku :) Wymieniłem silnik na guardera ITU, springa na m135 i prowadnicę, szkielet na GP wzmocniony, elektrykę (szkielet wymusił) i inne drobne pierdółki. Tu się objawiło, że szkielet GP coś nie bardzo bangla z resztą części standardu TM/CA/JG. Objawia się to tak, że na semi jest safe a na safe jest semi. Oprócz tego wymieniłem lufę na 590 ale coś źle ejst to w komorze złożone, bo zasięg nie powala i kiepsko kulki łyka. W tym stanie musiałem replikę zabunkrować na strychu, bo połamał się zatrzask magazynka, o którym wspominałem już. Bez tego replika nied ziała, część w sklepie nie do kupienia, polowałem. I właśnie dorwałem używaną z JG więc niebawem wrócę do tematu tuningu i napraw, przydałoby się jeszcze zębatki wymienić. Quote Link to post Share on other sites
ir95 Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 panowie replika przyszla ale mam problem.. :???: mianowicie nie strzela..;/ to znaczy jest reakcja silnika ale tak jakby bylo niewielkie napiecie tzn jakby bateria byla rozladowana (patrzylem równiez na 9,6) prosze o pomoc co zrobic? :cry: Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Sprawdzić czy silnik nie jest za mocno dokręcony. Spróbować na mocniejszej batce a jak nie to wysłać na gwarancję. Quote Link to post Share on other sites
ir95 Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 jak to sprawdzić? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Masz chwyt pistoletowy. Bierzesz coś do kręcenia i odkręcasz o pół obrotu tą śrubę na środku co jest. Możesz też mieć zwarcie. Grzeje się coś? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
ir95 Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 nie zauwazylem zeby coś się grzało ale odkręciłem troche silnik niec to nie dało a gdzie moglo zrobic sie zwarcie? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Wszędzie praktycznie. Tak pyka i nie strzela czy jak? Opisz trochę, bo tak jak bateria rozładowana to raczej to tak? Pierwszy strzał to był? Czy troszkę postrzelane i to się stało? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
ir95 Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Nowiutka replika prosto z kartoniku wsadzilem batke i tu takie pukanie bylo jak by bateria bylo rozladowana. Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 A ładowałeś? Sorry, że pytam... Jeszcze jedno pytanie. Dźwięk silnika słyszysz za każdym razem jak próbujesz, czy tylko za pierwszym razem jak próbowałeś a teraz już nic? Quote Link to post Share on other sites
ir95 Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 za kazdym naciśnięciem spustu a tesowalem bateria GP 2200Mah i napieciem 9,6V i byla naladowana prawie do pelna.. ladowana tylko mikroprecesorówką. Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Myślałem, że może ci bezpiecznik poszedł, ale jeśli za każdym razem jest jakaś reakcja, to nie to. Jeśli silnik nie jest za mocno dokręcony, to musi być spięcie gdzieś w elektryce. Quote Link to post Share on other sites
ir95 Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 to co zrobić? nie chcesz rozkręcac gb bo nie pozniej go nie skrece reszte moge spróbowac ale co rozebrac i jak? :???: kurde nie myslalem ze beda takie jajca z repliką ale przynajmniej troche sie naucze 8-) Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Dzwoń do specshopu. Quote Link to post Share on other sites
ir95 Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 jutro zadzwonie jak wszystko dokladnie sprawdze. w sensie ze batke naladuje a oni do 18 wiec jutro rano przedzwonie. Quote Link to post Share on other sites
ir95 Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Panowie doznałem códu moj G3 zaczął strzelac :killer: :killer: :killer: Quote Link to post Share on other sites
ir95 Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Panowie teraz jedno pytanie jakich akumulatorów uzywacie? na gwarancji pisze ze nie mozna większych niz 8.4 :-F :evil: jak ją rozebrac? nie chce rozbierac gb tylko replike..:D :-F Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 8,4 ci wystarczy. Ja tam zawsze preferuję large, a large 8,4 akurat pasuje do kolby więc nie masz problemu. A nawet jak miałem tuning na 420 fps to mi pięknie na 8,4 ciągnęło... Jak rozebrać? A instrukcji nie masz? Za magazynkiem jest pin, wybijasz (czy wykręcasz raczej) i ci się rozchodzi górne body z lufą od dolnego z GB i kolbą. Quote Link to post Share on other sites
SaS93 Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Ja używam SAYNO 1700mah 8,4V Large do kolby wchodzi idealnie i śmiga też dobrze ;) Spokojnie wystarcza mi na dwie strzelanki :) Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 do repliki dodają 8,4v 1500 ?(może coś się zmieniło?) i muszę przyznać że ta którą dopadłem potwierdza to co krugerheini pisze-Batkę mam z 2 ręki (kuzyn) i daje ona spokojnie radę w emce z sp130 na pokładzie Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 (edited) Ja akurat kupiłem G3 w wersji DEMO, bez batki. Jakiś czas używałem Firefoxa 2000 mAh, ale padła cosik, kupiłem KANa 3000mAh - będzie z półtora roku temu - i dotąd pięknie służy (po gietce jeszcze na MP5 i na FS51). Do Gietki zakładałem wtedy też, do sprawdzenia, Sanyo 9,6. Nie powiem, ROF był lepszy, ale mnie specjalnie nie zależało na ROFie. Edited January 22, 2010 by krugerheini Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 do repliki dodają 8,4v 1500 ?(może coś się zmieniło?) i muszę przyznać że ta którą dopadłem potwierdza to co krugerheini pisze-Batkę mam z 2 ręki (kuzyn) i daje ona spokojnie radę w emce z sp130 na pokładzie To akurat nic nie znaczy więc Twoje wywody są wysoce nie na miejscu... Jaki silnik? Jakie zębatki? Poza tym Magnum potrafi naciągnąć M160 czy ileś na 8.4V, więc akurat tutaj nie trafiłeś... Ja używam stocka do M120, z MOSFETem i okablowaniem daje spokojnie radę na semi, chociaż preferuję lepszą reakcją ;) Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
SaS93 Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Mam pytanie gwint w G3 jest lewoskrętny 11 mm czy 14 mm?? Wiem ,że gdzieś w tym temacie była informacja na ten temat ale nie umie znaleźć. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Normalny lewy czternastka. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.