Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

O-ring jest ok, sprawdzałem nawet na innym i jest ta sama sytuacja. BTW, do M14 nie robią bore-up'ów.

 

 

Jestem prawie pewien, że musisz zmienić oring głowicy tłoka. Jeżeli uszczelka jest za duża to następuje hamowanie tłoka.

Najlepiej jak robisz tuinngi to stosuj pełne zestawy np. Bore-up. Tam jest wszystko dobrze dopasowane.

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Głowice pasują standardowe (byle nie bore-up). Jeżeli chodzi o wyciszone to może być ciężko (z tego co wiem to nie ma głowic cylindra do m14 przystosowanych do stożkowych, wyciszonych głowic tłoka).

 

 

Mam pytanie głowica tłoka pasuje każda? wsadzenie do gb tłoka ultimate (tego czerwonego) + jakiejś wyciszonej głowicy da kilka fps i wyciszy cały układ?

Link to post
Share on other sites

Witam,

ja mam pytanie troszkę z innej beczki. Udało mi się w końcu zlokalizować gdzie mam mini nieszczelność i jak się okazało, powstaje ona przy komorze,co prawda jest ona minimalna, bo na M130 Guardera, dochodzę do 440 fps, ale chciałbym pozbyć się jej doszczętnie.

Zamówiłem nową komorę, ale niestety na rynku dostępne są tyle te od Elementa, to przyznam się szczerze, że niewiele ona wniosła a nawet pogorszyła całą sprawę.

W związku z tym, chciałbym dopasować dyszę i tutaj zwracam się do was z małym zapytaniem.

Jaką dyszę ewentualnie polecacie i czy ktoś miał podobny problem, że musiał zastosować ciutkę dłuższą dyszę. Obecnie posiadam DF która ma 21,4 mmz tego co już się zacząłem rozglądać, to następnym wymiarem będzie dysza do L85 która ma 21,64mm a później to już są dużo większe rozmiary.

W związku z tym chciałby rozjaśnić dwie sprawy:

1. Czy wszystkiej standardowe dysze mają taką samą średnicę wewnętrzną i czy pasują do każdej głowicy

2. Czy są jeszcze jakieś dłuższe coś ok 22 mm i ewentualnie jakie polecacie.

 

No i ewentualnie jeśli nie ma dłuższych, to czy jest sens ścierać troszkę popychacz i czy nie zaszkodzi i nie naruszy to jego konstrukcji.

Link to post
Share on other sites

Wita, jutro oddaję do serwisu moją M14 od Cymy na przegląd. Ostatnio zaczałem się zastanawiać czy nie wrzucić tam mocniejszej sprężyny (110 lub 120) jednak obawiam się, że stockowy gearbox może nie wytrzymać. Wielu ludziom po wymianie sprężyny na M110 nic się nie działo jednak czy ktoś ma doświadczenie z wymianą samej sprężyny na M120? Jaka będzie awaryjność tego zestawu, czy orginalne zębatki długo wytrzymały?

Link to post
Share on other sites

w gb cymy wymieniłem wszystko prócz zębatek, popychacza i tłoka. Głowicę tłoka miałem ALU. a spring m120 guarder. Wszystko wytrzymało jakieś 3 może 4 k strzałów bo potem sprzedałem M14. Kolejny właściciel wsadził chyba m140 i dopiero padła środkowa zębatka.

 

Głowica cylinda Systema

Dysza metalowa DF

Cylinder DF

Głowica tłoka DF aluminiowa + Super Oring z łożyskowaniem.

Łożyska utwardzane DF

Prowadnica łożyskowana v3 SHS

Spring m120 Guarder

 

Stabilne 420 fps było.

Edited by sarmon
Link to post
Share on other sites

Witam !

 

Jestem właścicielem M14 od Cymy po raz drugi (miałem ją już wcześniej w wersji drewnopodobnej, teraz mam socoma), ale po raz pierwszy poddałem tę replikę tuningowi. Wymieniłem tłok (na taki z jednym metalowym zębem), głowicę tłoka (polimerową, uszczelnianą), cylinder (ładny, świecący :P), głowice cylindra (uszczelniana, jak to Guarder), dyszę (plastikowa, uszczelniana), prowadnicę sprężyny (na łożyskowana i metalową) gumkę HopUp oraz lufę na taka o długości 509 mm (wszystkie części od Guarder'a, gumka to przeźroczysty silikon, lekko ja docinałem) no i sprężynę (to jedyna część SHS'a) na tą z oznaczeniem "140". Zdając sobie sprawę, że spring od SHS generuję niższą prędkość wylotową niż identyczny produkt marki Guarder, otrzymałem wynik 450 fps'ów. Wynik stabilny (+/- 2 fps'y). Na razie oddałem około 2000 strzałów i zupełnie nic nie wydaje się psuć. Replika działa dobrze po odpowiednim nasmarowaniu i podkładkowaniu (w stocku zębatki latały na boki w dość znaczący sposób, gratuluje serwisowi Krakmanów naklejania plomb gwarancyjnych na gb w takim stanie) na baterii 7.4 V LiPo Firefox 20C, choć nie ukrywam, że planuje wymianę na LiPo o większym napięci (11.1 V). Miałem pewne obawy, bo mój egzemplarz gearboxa jest z deka... niedorobiony, bo w miejscu łączenia z przodu, jedna jego strona jest położona wyżej niż druga, a mimo to ten kaleka daje rade (kolejne "graty" dla Krakmanów, gdyby nie moje lenistwo, odesłał bym im to).

 

Skracając, wydaje mi się, że replika spokojnie pociągnie 140 po odpowiednim przygotowaniu układu, bez wymiany szkieletu gb i zębatek.

Edited by DobryDobrodziej
Link to post
Share on other sites

Miałem pewne obawy, bo mój egzemplarz gearboxa jest z deka... niedorobiony, bo w miejscu łączenia z przodu, jedna jego strona jest położona wyżej niż druga, a mimo to ten kaleka daje rade (kolejne "graty" dla Krakmanów, gdyby nie moje lenistwo, odesłał bym im to).

 

Skracając, wydaje mi się, że replika spokojnie pociągnie 140 po odpowiednim przygotowaniu układu, bez wymiany szkieletu gb i zębatek.

 

 

co do "odlewu" to też się bałem... ale tak ma być :) inaczej suwadło by nie mogło się poruszać.

Co do wytrzymałości to tak jak wyżej napisało, wytrzymać wytrzyma. tylko nie wiadomo jak długo

Link to post
Share on other sites

Sarmon, trochę mnie uspokoiłeś. Byłem przekonany, że to po prostu krzywy odlew. Swoja drogą, jeśli ten szkielet pęknie to tak na prawdę nie ma chyba na co go wymienić, bo o G&P krążą różne, często niepochlebne opinie (jeśli się mylę to proszę o sprostowanie, bo byłem mocno zainteresowany G&P) , a innych opcji nie widać...

Link to post
Share on other sites

Sarmon, trochę mnie uspokoiłeś. Byłem przekonany, że to po prostu krzywy odlew. Swoja drogą, jeśli ten szkielet pęknie to tak na prawdę nie ma chyba na co go wymienić, bo o G&P krążą różne, często niepochlebne opinie (jeśli się mylę to proszę o sprostowanie, bo byłem mocno zainteresowany G&P) , a innych opcji nie widać...

 

W mojej m14-stce siedzi stockowy szkielet G&P a w nim m150 systemy. Mimo aluminiowej głowicy tłoka nic się nie sypie, także polemizowałbym z tymi niepochlebnymi opiniami :)

Link to post
Share on other sites

Dobrze wiedzieć :) Czyli w razie czego warto iść w szkielet G&P. A Masz też zębatki G&P czy innej firmy ? Bo zdaje się, że gdy kupuje się szkielet w ASG Shopie to są z nim od razu zębatki.

 

Bismarc, stockowa pokrywa lufy jest wykonana z tworzywa. Na 100% (właśnie patrzę na moje M14, a jest to druga taka CYMA, która mam).

Edited by DobryDobrodziej
Link to post
Share on other sites

Jeżeli chodzi o przekrój to taki jak ma batka 8.4 v stock a o pojemnośc to ja używalem 11.1 Lipo. Na sprzęcie:

 

 

Spreżyna M130 SHS

Lożyskowana prowadnica sprężyny

2 zębatki CA środkowa stok

Alumniowa wyciszona podwójnie uszczelniona głowica cylindra

Tłok CA

Wyciszona głowica tłoka

Gumka Systema energy

Lufa JBU 550mm 6.01

Większy dystanser bo kulasy G&G 0.25 g wogule nie leciały do góry

Tłumik z specshopu a 70zł

Mocniejszy sinlik PJ z niebieską dupą :D

 

 

Cały zestaw nie sprawia mi problemu wszystko ładnie chodzi zero śladów zużcia.A planuje włożyć jeszcze M140 :D

Edited by Frank3n
Link to post
Share on other sites

ktoś próbował wsadzić jakiegoś bardzo dużego lipola do m14? jaki sie największy mieśći?

Mam u siebie Pelikana 3300mah 11.1V 36C z serii ray gold. Na defconie je mieli, może nadal mają. W kolbie plastikowej TM siedziało tak, że szło używać z niedużym mosfetem, z merfem były już problemy ale jakoś się udawało.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Tak czytam ten temat i mam mieszane uczucia odnośnie mojej repliki. Mam tą m14 z wymienioną lufą na preckę systemy i gumkę sylikonową, ale potrzeba jej jeszcze mocy. Chciałem zrobić ją na m140 ewentualnie na m130 (obie sprężyny Guarder). I tu się pogubiłem. Po przeczytaniu tematu boje się o szkielet gb. Czy mógłby ktoś wypisać listę części do obu sprężyn? Jestem zielony jeśli chodzi o tuning dlatego mam jeszcze jedno pytanko. Czy znacie kogoś na Podlasiu kto mógłby w miarę pewnie wykonać ten zabieg?

Link to post
Share on other sites

Tak czytam ten temat i mam mieszane uczucia odnośnie mojej repliki. Mam tą m14 z wymienioną lufą na preckę systemy i gumkę sylikonową, ale potrzeba jej jeszcze mocy. Chciałem zrobić ją na m140 ewentualnie na m130 (obie sprężyny Guarder). I tu się pogubiłem. Po przeczytaniu tematu boje się o szkielet gb. Czy mógłby ktoś wypisać listę części do obu sprężyn? Jestem zielony jeśli chodzi o tuning dlatego mam jeszcze jedno pytanko. Czy znacie kogoś na Podlasiu kto mógłby w miarę pewnie wykonać ten zabieg?

 

 

 

 

 

 

 

 

Jakie części do jakich sprężyn ?Ja mam M130 i nie narzekam mam znajomego który mam Bore up-a do M14 i M140 i mu to chodzi.Fakt są Gearboxy które nie wytrzymują.

Link to post
Share on other sites

Kurcze już nie mogę edytować.

Czy przy tuningu na m140 Guardera obędę się bez tego zestawu http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/zestawy-cylindra/wzmocniony-kompletny-zestaw-cylindra-i-tloka-do-m14-guarder.html

Nie chce wydawać tyle kasy na tuning kiedy jest on tak niepewny. Co muszę wymienić aby móc bezproblemowo strzelać?

 

 

 

 

 

Bez obaw włóż M13 SHS bo nie są aż tak mocne w porównaniu z guarderem.Wstaw rzeczy lepsze niż stokowe jak ja i problem z głowy.

Link to post
Share on other sites

Jakie części do jakich sprężyn ?Ja mam M130 i nie narzekam mam znajomego który mam Bore up-a do M14 i M140 i mu to chodzi.Fakt są Gearboxy które nie wytrzymują.

 

 

Z tego co wiem to nie ma bore up do m14 może gdzieś zanalazłeś możesz dać jakiegoś linka czy coś?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...