H4xor Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 Za 100 zł nie wiem czy coś będzie się dało znaleźć.Myśle ,że m14 w stocku będzie dalej strzelała niż to m4 BOY'a ale nie jestem pewien w 100% ;-) Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 będzie strzelała o niebo dalej. Kup gumę systemy, sprężynę M110 i jazda. No może mocniejsza batka by się przydała np. G&P 8,4v 1050. Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 sprężyne chyba m120 kupie :) jak już mi sie uda kupić to m14 to sprawdze jej osiągi względem m4 boyia :) Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 kurcze nie wiecie kto i za ile moze mi wymienic czesci w tej m14?? krakman napisal ze nie prowadza tuningu m14 :( PS sory za podwojny post ale edytowac sie nie da Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 gunfun.sklep.pl, zbrojownia.com.pl costoms.pl pewnie pare innych również Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 Jeszcze pytanko :) części od gearboxa v3 będą pasować do v7? Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 Które masz na myśli ? cylinder inny, głowica cylindra inna, dysza inna Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 ok krakman odpisał :) może wymienić te części ale nie zachowuje wtedy gwarancji :) części jakie mi polecił: http://www.taiwangun.com/shop,show,923 http://www.taiwangun.com/shop,show,1128 http://www.taiwangun.com/shop,show,921 http://www.taiwangun.com/shop,show,335 http://www.taiwangun.com/shop,show,479 http://www.taiwangun.com/shop,show,1125 do tego dochodzi sprężyna http://www.taiwangun.com/shop,show,657 myślę że to najlepsze rozwiązanie chociaż z niektórych części raczej zrezygnuje bo nie wyrobie z kasą :/ Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 Zębatki inne - za 200zł można mieć teraz CA TU (wytrzymają dużo więcej) Głowica cylindra git Głowica tłoka odpada - proponuje lekką kompozytową Tłok średni, do m120 może ale są lepsze Łożyska śmiało kulkowe Prowadnica git - może być Sprężyna - byle nie MO Przy wstawieniu silnika od PJota można i M130-140 (w zależności od batki) wstawić, na singlu GB spokojnie wytrzyma Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 Zgadzam się z Panem wyżej :) Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 Wiadomość z taiwanguna : niestety tak, wszystkie repliki które wchodzą na magazyn są zakupione na wyższym dolarze co za tym idzie ich cena też pójdzie do góry tak jak w przypadku M14. To co mamy na stanie to jest sprzedawane na tzw "tanim dolarze" niestety wszystkie nowe dostawy zostaną już przeliczone na droższym dolarze Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 No i jest już dostępna za 399 zł, więc różnica na szczęście niewielka ;) Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 no ale jednak jest :) za te 30 zl mozna by kupic jakas czesc do wymiany albo kulki czy cos :) nie podoba mi sie to... prawda jest taka ze to nie dolar drozeje tylko krakman wybulil kase na zmiane stronki i teraz sobie odbija :D:D:D Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Nie, dolar wcale nie podrożał :D A 30 zł, jeżeli chodzi o repliki i tuning to jest naprawdę nic ;) Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 http://www.taiwangun.com/shop,show,871 bedzie sie nadawac? :) za 30zl mozna kupic no taka gumke :) Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Będzie. Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 ok dzięki za wszelka pomoc ide za chwile do kolegi zamawiać to cudo :) jak przyjdzie to opisze wrażenia :) i porównam co do m4 boyi/P&J :) Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 sorry za drugi post :) krakman napisał ze gearbox nie wytrzyma w konfiguracji sprężyna m120 wzmocniona prowadnica i łożyska czy to jest prawda ? :D Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 (edited) Jak to nie wytrzyma?Ja katuje m14 od cymy na m120 i GB ma sie cale... :roll: Tzn katowałem.teraz moja m14 jest w rękach kolegi... :cry: Edited November 10, 2008 by H4xor Quote Link to post Share on other sites
smoke Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 (edited) No to i ja zapytam, czy dobrze wybrałem: > -Prowadnica łożyskowana PJ > -glowica cylindra do M14 PJ > -głowica tłoka łożyskowana nylon PJ > -łożyska kulkowe PJ > -cylinder typ 0 element > -sprężyna 190% P&J > -Lufa precyzyjna 6.04mm do M16/AUG [sYSTEMA] lub 6,02 DF. > -Gumka silikonowa hop-up [sYSTEMA] > -silnik P&J wysokoobrotowy > -blokada ognia ciągłego. ZEW: -Luneta 3-9x40EG -dwójnóg Dboy -tłumik dźwięku GEMTECH HALO 5.56mm Silencer [P&J] -paintjob. Czy ktoś ma sprawdzony patent na niską szynę montażową pod lunete?(nie interesuje mnie ta z taiwangun.com i podobne) Edited November 10, 2008 by smoke Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Jedne do czego mogę się przyczepić to prawie full części P&J- ja bym się obawiał o trwałość ;) Miałem M14 z tłumikiem- brzydkie to :( Lepiej krótsza lufa (u mnie wchodziło 550mm (AGM)). Zdemontuj też selektor. Quote Link to post Share on other sites
smoke Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Na częściach PJ już nie jedno składałem, i dawało rade. Wsadze to co napisałem, po czym będe przeprowadzał testy: Jak upchać tam cylinder bore up, nie tracąc szczelności ze zwykła głowicą cylindra. I tu pytanie czy waszym zdaniem patent z: daniem większej uszczelki i sklejeniem tego na stałe zda egzamin? Klej o jakim myśle to J-B Weld. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Po pierwsze, wybrałeś idiotyczną lunete. Po co Ci to podświetlanie krzyża? Weź coś z korektą paralaksy. Będzię bardziej użyteczne. Do tego, weź coś na stałbym powiększeniu. 4x, 6x ale to maks. I nie kupuj lunet w sklepach z AEG. Po drugie, co Ty chcesz kleić i jaką uszczelkę? Domniemam, że z głowicy tłoka, tak? Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Chyba chodziło o sklejenie głowicy cylindra o NIE poszerzonej średnicy do cylindra Bore-up. Quote Link to post Share on other sites
smoke Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Dokładnie,chodzi mi o połączenie głowicy cylindra z cylindrem :) http://allegro.pl/item476634034_luneta_sna...l_dot_long.html A przykładowo ta? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.