Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Tłok o którym piszesz działa u mnie na SP130 Guardera ale tylko na semi .Auto w tej replice nie odpalam bo to świętokradztwo ;-)

Głowice tłoka u siebie mam taką: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=539

W porównaniu do tej Guardera daje przyjemniejszy dźwięk.

W mojej komorze HU siedzi zielony gumiak G&G - po wielu trudach w końcu coś przypasowało :mrgreen:

Co do zębatek to u siebie zostawiłem stockowe i jak na razie kręcą.

Głowice cylindra wstawiłem Promyka bo zmylił mnie opis na Capri że niby jest lejkowata od środka :wink: Gdyby nie to pewnie też wziął m Guardera (miałem w ręku stalową głowicę v.3 Guardera i wygląda bardzo solidnie).

Wymieniłem też łożyska na JBU bo te stockowe... No nie podobały mi się po prostu ;-)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Aha, czyli głowica CA może być spokojnie, gumeczka zielona G&G i ewentualnie łożyska, a stockowe zębatki powinny jeszcze trochę pociągnąć.

 

PS. A mógłbyś się jakoś odnieść, do ekonomicznej wersji zestawu, którą dodałem w edycji, i której pewnie nie widziałeś? ;)

Edited by nocek123
Link to post
Share on other sites

Zębatki stockowe u mnie przez jakis czas ciągly sp140 guardera, potem pojawil sie problem taki, że nie potrafila się sprężyna naciągnąć do końca jakby i wróciłem do stockowej. Gumke wsadziłem MB czerwona i jedyny mankament na poczatku to to, że strasznie kręci - hop ledwo kilka kliknięć a kulki 0.28g G&G przy stockowej sprężynie lecą w niebo. Po dobrym ustawieniu hopa sobie chwale.

Link to post
Share on other sites

Pod M120:

- zębatki stock

- zestaw cylindra Modify

- sprężynę Guardera

- prowadnicę G&P do V7 z łożyskiem ciernym

- opcjonalnie dla pewności - łożyska jakieś cierne, G&P/JBU/ARES (ja celowałbym chyba w JBU).

Preckę wziąłbym Guardera 6,02, gumka - tutaj są różne typy, ja pamiętam że niebieski Madbull w mojej pierwszej M14 chodził dobrze. Guardery tradycyjnie odradzę, Systema potrafi sprawiać problemy. Do tego dołóż nowe dobre kable, MOSFET i wymiana wtyczek. Daj to komuś obeznanemu do złożenia (omijaj raczej serwisy sklepowe, daj komuś z Gildii najlepiej) i będziesz miał na długi czas dobrze chodzącą replikę o dobrych osiągach.

Edited by MAJOR762
Link to post
Share on other sites

No to pod M120 po wysłuchaniu rad :mrgreen: :

-zębatki stockowe - 0 zł

-Prowadnica sprężyny z łożyskiem do v.7 G&P - 35 zł http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=711 (o taką chodziło tak?)

-spring guardera M120 - 58 zł http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=881

-zestaw cylindra modify - 250zł http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=866

-precka guardera - 139zł http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3781

-łożyska G&P ślizgowe - 30zł http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=811 - o takie chodziło?

-gumeczka - 25zł http://www.asg.com.pl/index.php?cPath=23_1...e=1&sort=4a albo byłby niebieski madbull

-kabelki jakieś (chyba taki zwykłe ze sklepu starczą i nie trzeba tych "niskooporowych")

-no i bateryjka... LiPolek 11.1V 2200mA - 0zł (rof jest zabójczy, ale nie będę używał auto ;) )

Mosfet chyba nie będzie potrzebny, bo reakcja spustu na tym aku jest natychmiastowa.

 

Jakby się ktoś pytał wychodzi 537 peelenów.

Edited by nocek123
Link to post
Share on other sites

Przewody bierz modelarskie 1,5mm^2 - ok 10zł za metr.

Mosfet zapobiegnie przepalaniu się styków które ponoć są w tej replice dość liche.

Prowadnica - ja wstawiłem u siebie JBU v.3 - ta G&P to IMO ściema.

Łożyska też brał bym JBU ale pod SP120 stockowe powinny wystarczyć.

Link to post
Share on other sites

No to pod M120 po wysłuchaniu rad :mrgreen: :

-zębatki stockowe - 0 zł

-Prowadnica sprężyny z łożyskiem do v.7 G&P - 35 zł http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=711 (o taką chodziło tak?)

-spring guardera M120 - 58 zł http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=881

-zestaw cylindra modify - 250zł http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=866

-precka guardera - 139zł http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3781

-łożyska G&P ślizgowe - 30zł http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=811 - o takie chodziło?

-gumeczka - 25zł http://www.asg.com.pl/index.php?cPath=23_1...e=1&sort=4a albo byłby niebieski madbull

-kabelki jakieś (chyba taki zwykłe ze sklepu starczą i nie trzeba tych "niskooporowych")

-no i bateryjka... LiPolek 11.1V 2200mA - 0zł (rof jest zabójczy, ale nie będę używał auto ;) )

Mosfet chyba nie będzie potrzebny, bo reakcja spustu na tym aku jest natychmiastowa.

 

Jakby się ktoś pytał wychodzi 537 peelenów.

Preckę bierz 590, ewentualnie 550. Prowadnica springa - dalej obstaję przy swoim - G&P. MOSFET i nowe kable niezbędne, jak Szczupe mówi - styki w M14 są słabiutkie i spalisz je moment bez MOSFETa. Gumka może być zielona G&G.

Link to post
Share on other sites

No z tymi prowadnicami to nie ma co się kłócić - każdy ma swoje upodobania. Ja tylko tak spytam... Prowadnica na fotce z linka będzie pasować? Bo z tego co widzę to do mocowania w GB są tam dwa pręciki (jak w GB v.2) a o ile dobrze pamiętam to ta którą wstawiałem miała płaskie "uszka".

Preckę u siebie mam 550 Guarder 6,02 i w końcu, po porządnym przestrzelaniu w terenie mogę ją polecić ;-)

Link to post
Share on other sites

Co do precki to śmiało bierz 590 ;) będzie ją widać w tłumiku płomienia ale to wystarczy pomalować albo owinąć w izolke (byle równo) Stockowa lufa ma 570mm ja u siebie włożyłem DFa 550 6.02 i trochę żałuje że taka krótka.

Co do zestawu Modify u mnie nie ma żadnych śladów zużycia po przemieleniu sporej ilości kulek ;)

Link to post
Share on other sites

Precki długość podałem dobrą - 509mm (guardera) ;) , bo ja się nie przyznałem, a mam SCOCOMA ;P , więc i tak 10cm więcej w tłumiku schowam. Linka możliwe, że pomyliłem, a ze zdjęcia się nie poznam, bo jeszcze gb w środku nie widziałem. Prowadnicę to albo w końcu G&P, albo DF , bo już bym musiał zwiększać ilość sklepów do 3 jakbym brał JBU. Do mosfeta i kabli już zostałem definitywnie przekonany ;) .

Link to post
Share on other sites
Ja tylko tak spytam... Prowadnica na fotce z linka będzie pasować? Bo z tego co widzę to do mocowania w GB są tam dwa pręciki (jak w GB v.2) a o ile dobrze pamiętam to ta którą wstawiałem miała płaskie "uszka".

W GB są miejsca na płaskie uszka ale minimalnie węższe niż te w GB V3 więc prowadnicę do V3 trzeba lekko przypiłować na uszkach. W tej G&P te pręciki są na wcisk i u mnie wypadły po 1 montażu (nie zauważyłem i przepadły). Moja chodzi bez żadnych uszek i wszystko działa OK. Jednak na przyszłość mam już nauczkę żeby wyciągnąć uszka z tej prowadnicy przed montażem i wkleić je na epoksydówkę.

Edited by MAJOR762
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Opiszę to co narazie udało sie osiągnąć mi. Z powodu kilku nieoczekiwanych wydatków budżet mi sie zmniejszył.

 

Konfiguracja:

 

gumka MB czerwona, dystanser z CM.027 (Te H shark za szerokie u mnie)

sprężyna sp140 guardera

lufa Km head 550mm

batka 9.6v firefox

prowadnica łożyskowana G&P

reszta stock

 

Jedynie w głowicy tłoka dowierciłem cztery otwory i o wiele lepiej sie uszczelnia (jest strzykawka) oraz przyciąłem element do którego jest przykręcona głowica tłoka (spężyna guardera była o tyle dłuższa, że nie potrafiła się złożyc). Jest to środek tymczasowy aż bedzie zestaw modify.

 

Reakcja na spust troche słaba w porównaniu do stockowej spreżyny ale da się przeżyć.

 

Teraz najważniejsze, wyniki z strzelania:

 

odmierzyłem 65m, strzelane niestety pod wiatr.

 

Z tej odległości w cel wielkości człowieka 8/10

Cel wielkości tułowia już tylko 4/10

 

Co ciekawe kulki lecą jeszcze gdzieś za 70 metr. Nie wiem dokładnie jak dałek słyszałem tylko uderzenia o "kulochwyt" (czyt. drzwi z szopki) który znajdował się 71m ode mnie, jednak rozrzut już kosmiczny był

 

Wyniki są niby ciekawe, ale nie zadowalające dla mnie. O ile zasięg mnie zaskoczył to celność rozczarowała.

 

Nie mam dostępu do chrono więc nie wiem ile fps i jaki ich rozrzut ma. Zakładam, że duży skoro celność mierna i licze, że to przez straty na dyszy.

 

Kulek używam 0.28 G&G, lufa czysta. Może to wina wątpliwej jakości dystansera.

 

Kolejna relacja po wymianie dyszy i dystansera.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...