szczupe Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 Tłok o którym piszesz działa u mnie na SP130 Guardera ale tylko na semi .Auto w tej replice nie odpalam bo to świętokradztwo ;-) Głowice tłoka u siebie mam taką: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=539 W porównaniu do tej Guardera daje przyjemniejszy dźwięk. W mojej komorze HU siedzi zielony gumiak G&G - po wielu trudach w końcu coś przypasowało :mrgreen: Co do zębatek to u siebie zostawiłem stockowe i jak na razie kręcą. Głowice cylindra wstawiłem Promyka bo zmylił mnie opis na Capri że niby jest lejkowata od środka :wink: Gdyby nie to pewnie też wziął m Guardera (miałem w ręku stalową głowicę v.3 Guardera i wygląda bardzo solidnie). Wymieniłem też łożyska na JBU bo te stockowe... No nie podobały mi się po prostu ;-) Quote Link to post Share on other sites
nocek123 Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 (edited) Aha, czyli głowica CA może być spokojnie, gumeczka zielona G&G i ewentualnie łożyska, a stockowe zębatki powinny jeszcze trochę pociągnąć. PS. A mógłbyś się jakoś odnieść, do ekonomicznej wersji zestawu, którą dodałem w edycji, i której pewnie nie widziałeś? ;) Edited June 8, 2010 by nocek123 Quote Link to post Share on other sites
Christopher89 Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 Zębatki stockowe u mnie przez jakis czas ciągly sp140 guardera, potem pojawil sie problem taki, że nie potrafila się sprężyna naciągnąć do końca jakby i wróciłem do stockowej. Gumke wsadziłem MB czerwona i jedyny mankament na poczatku to to, że strasznie kręci - hop ledwo kilka kliknięć a kulki 0.28g G&G przy stockowej sprężynie lecą w niebo. Po dobrym ustawieniu hopa sobie chwale. Quote Link to post Share on other sites
nocek123 Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 No to już 2 kandydatów na gumeczkę :mrgreen: . Jak wcześniej pisaliście i teraz piszecie, że zębatki stockowe dobre to na M120 nie będe ich wymieniał. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 (edited) Pod M120: - zębatki stock - zestaw cylindra Modify - sprężynę Guardera - prowadnicę G&P do V7 z łożyskiem ciernym - opcjonalnie dla pewności - łożyska jakieś cierne, G&P/JBU/ARES (ja celowałbym chyba w JBU). Preckę wziąłbym Guardera 6,02, gumka - tutaj są różne typy, ja pamiętam że niebieski Madbull w mojej pierwszej M14 chodził dobrze. Guardery tradycyjnie odradzę, Systema potrafi sprawiać problemy. Do tego dołóż nowe dobre kable, MOSFET i wymiana wtyczek. Daj to komuś obeznanemu do złożenia (omijaj raczej serwisy sklepowe, daj komuś z Gildii najlepiej) i będziesz miał na długi czas dobrze chodzącą replikę o dobrych osiągach. Edited June 9, 2010 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
nocek123 Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 (edited) No to pod M120 po wysłuchaniu rad :mrgreen: : -zębatki stockowe - 0 zł -Prowadnica sprężyny z łożyskiem do v.7 G&P - 35 zł http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=711 (o taką chodziło tak?) -spring guardera M120 - 58 zł http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=881 -zestaw cylindra modify - 250zł http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=866 -precka guardera - 139zł http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3781 -łożyska G&P ślizgowe - 30zł http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=811 - o takie chodziło? -gumeczka - 25zł http://www.asg.com.pl/index.php?cPath=23_1...e=1&sort=4a albo byłby niebieski madbull -kabelki jakieś (chyba taki zwykłe ze sklepu starczą i nie trzeba tych "niskooporowych") -no i bateryjka... LiPolek 11.1V 2200mA - 0zł (rof jest zabójczy, ale nie będę używał auto ;) ) Mosfet chyba nie będzie potrzebny, bo reakcja spustu na tym aku jest natychmiastowa. Jakby się ktoś pytał wychodzi 537 peelenów. Edited June 9, 2010 by nocek123 Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Przewody bierz modelarskie 1,5mm^2 - ok 10zł za metr. Mosfet zapobiegnie przepalaniu się styków które ponoć są w tej replice dość liche. Prowadnica - ja wstawiłem u siebie JBU v.3 - ta G&P to IMO ściema. Łożyska też brał bym JBU ale pod SP120 stockowe powinny wystarczyć. Quote Link to post Share on other sites
nocek123 Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 (edited) Jako, że jestem modelarzem, to z tym raczej problemu nie będzie. Prowadnica więc http://www.specshop.pl/index.php?cPath=22_...mp;filter_id=97 i w teori jednak obejdę się bez łożysk. Jest jeszcze prowadnica JBU do M14, ale nie wiem, czy to zrobi jakąś różnicę. Edited June 9, 2010 by nocek123 Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 No to pod M120 po wysłuchaniu rad :mrgreen: : -zębatki stockowe - 0 zł -Prowadnica sprężyny z łożyskiem do v.7 G&P - 35 zł http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=711 (o taką chodziło tak?) -spring guardera M120 - 58 zł http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=881 -zestaw cylindra modify - 250zł http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=866 -precka guardera - 139zł http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3781 -łożyska G&P ślizgowe - 30zł http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=811 - o takie chodziło? -gumeczka - 25zł http://www.asg.com.pl/index.php?cPath=23_1...e=1&sort=4a albo byłby niebieski madbull -kabelki jakieś (chyba taki zwykłe ze sklepu starczą i nie trzeba tych "niskooporowych") -no i bateryjka... LiPolek 11.1V 2200mA - 0zł (rof jest zabójczy, ale nie będę używał auto ;) ) Mosfet chyba nie będzie potrzebny, bo reakcja spustu na tym aku jest natychmiastowa. Jakby się ktoś pytał wychodzi 537 peelenów. Preckę bierz 590, ewentualnie 550. Prowadnica springa - dalej obstaję przy swoim - G&P. MOSFET i nowe kable niezbędne, jak Szczupe mówi - styki w M14 są słabiutkie i spalisz je moment bez MOSFETa. Gumka może być zielona G&G. Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 No z tymi prowadnicami to nie ma co się kłócić - każdy ma swoje upodobania. Ja tylko tak spytam... Prowadnica na fotce z linka będzie pasować? Bo z tego co widzę to do mocowania w GB są tam dwa pręciki (jak w GB v.2) a o ile dobrze pamiętam to ta którą wstawiałem miała płaskie "uszka". Preckę u siebie mam 550 Guarder 6,02 i w końcu, po porządnym przestrzelaniu w terenie mogę ją polecić ;-) Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Co do precki to śmiało bierz 590 ;) będzie ją widać w tłumiku płomienia ale to wystarczy pomalować albo owinąć w izolke (byle równo) Stockowa lufa ma 570mm ja u siebie włożyłem DFa 550 6.02 i trochę żałuje że taka krótka. Co do zestawu Modify u mnie nie ma żadnych śladów zużycia po przemieleniu sporej ilości kulek ;) Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Tylko czy te cztery centymetry różnicy dadzą jakiś zauważalny efekt? Lufa wew. widoczna w tłumiku płomienia - jak dla mnie BLEEE! Quote Link to post Share on other sites
nocek123 Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Precki długość podałem dobrą - 509mm (guardera) ;) , bo ja się nie przyznałem, a mam SCOCOMA ;P , więc i tak 10cm więcej w tłumiku schowam. Linka możliwe, że pomyliłem, a ze zdjęcia się nie poznam, bo jeszcze gb w środku nie widziałem. Prowadnicę to albo w końcu G&P, albo DF , bo już bym musiał zwiększać ilość sklepów do 3 jakbym brał JBU. Do mosfeta i kabli już zostałem definitywnie przekonany ;) . Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 (edited) Ja tylko tak spytam... Prowadnica na fotce z linka będzie pasować? Bo z tego co widzę to do mocowania w GB są tam dwa pręciki (jak w GB v.2) a o ile dobrze pamiętam to ta którą wstawiałem miała płaskie "uszka". W GB są miejsca na płaskie uszka ale minimalnie węższe niż te w GB V3 więc prowadnicę do V3 trzeba lekko przypiłować na uszkach. W tej G&P te pręciki są na wcisk i u mnie wypadły po 1 montażu (nie zauważyłem i przepadły). Moja chodzi bez żadnych uszek i wszystko działa OK. Jednak na przyszłość mam już nauczkę żeby wyciągnąć uszka z tej prowadnicy przed montażem i wkleić je na epoksydówkę. Edited June 9, 2010 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Prowadnica V.3 JBU podeszła bez jakiegokolwiek piłowania. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 PJa i gaurdera też weszły bez żadnych problemów . Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Za to prowadnica ze stocka RK Boyi/P&J z tego co pamiętam miała minimalnie za szerokie uszka. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 10, 2010 Report Share Posted June 10, 2010 Prowadnica pejota ma dupkę o za duzej średnicy. Trzeba zebrać na średnicy jakieś 0,7mm by nie rozpychało gb. Quote Link to post Share on other sites
Christopher89 Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 Opiszę to co narazie udało sie osiągnąć mi. Z powodu kilku nieoczekiwanych wydatków budżet mi sie zmniejszył. Konfiguracja: gumka MB czerwona, dystanser z CM.027 (Te H shark za szerokie u mnie) sprężyna sp140 guardera lufa Km head 550mm batka 9.6v firefox prowadnica łożyskowana G&P reszta stock Jedynie w głowicy tłoka dowierciłem cztery otwory i o wiele lepiej sie uszczelnia (jest strzykawka) oraz przyciąłem element do którego jest przykręcona głowica tłoka (spężyna guardera była o tyle dłuższa, że nie potrafiła się złożyc). Jest to środek tymczasowy aż bedzie zestaw modify. Reakcja na spust troche słaba w porównaniu do stockowej spreżyny ale da się przeżyć. Teraz najważniejsze, wyniki z strzelania: odmierzyłem 65m, strzelane niestety pod wiatr. Z tej odległości w cel wielkości człowieka 8/10 Cel wielkości tułowia już tylko 4/10 Co ciekawe kulki lecą jeszcze gdzieś za 70 metr. Nie wiem dokładnie jak dałek słyszałem tylko uderzenia o "kulochwyt" (czyt. drzwi z szopki) który znajdował się 71m ode mnie, jednak rozrzut już kosmiczny był Wyniki są niby ciekawe, ale nie zadowalające dla mnie. O ile zasięg mnie zaskoczył to celność rozczarowała. Nie mam dostępu do chrono więc nie wiem ile fps i jaki ich rozrzut ma. Zakładam, że duży skoro celność mierna i licze, że to przez straty na dyszy. Kulek używam 0.28 G&G, lufa czysta. Może to wina wątpliwej jakości dystansera. Kolejna relacja po wymianie dyszy i dystansera. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 Spróbuj cięższe kulki. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 M140 czyli powinieneś mieć na szczelnym zestawie ok 480 FPS , ja jak miałem w Mce 485 FPS to już na 0.36 strzelałem . Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 480FPS na M140 to cieniutki wynik, tylko to się da na M130 wyciągnąć. Na M140 powinno być z 520FPS. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 (edited) Ja wiem że się da , sam mam w SPRce 508 na M135 , ale na praktycznie stokowym układzie cylindra 480 FPS to nie jest zły wynik . Edited June 28, 2010 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 A no jak na stockowym to OK :) Ale jeśli mamy w pełni szczelny zestaw i 480 na M140 to jednak gdzieś nie jest szczelny ;) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 Przegiąłeś Major. 520 na m140 bez borka to już nie tak znowu łatwo. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.