Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Dzięki za odpowiedź.

 

Czyli ze zmianą sprężyny wiąże się zmiana prowadnicy sprężyny i głowicy tłoka?

I takie jeszcze jedno mam pytanie a mianowicie lepiej wsadzić SP130 czy M120, a może SP140 czy Stockowy gearbox i żębatki to wytrzymają, a jeśli nie to jakie trzeba wstawić?

Edited by Snipper42
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No to właśnie wyczytałem, że po zmianie prowadnicy sprężyny oraz głowicy tłoka można wsadzić SP130.

 

 

Tu Cytat iż można SP140 włożyć z tymi modyfikacjami i działa.

 

Opiszę to co narazie udało sie osiągnąć mi. Z powodu kilku nieoczekiwanych wydatków budżet mi sie zmniejszył.

 

Konfiguracja:

 

gumka MB czerwona, dystanser z CM.027 (Te H shark za szerokie u mnie)

sprężyna sp140 guardera

lufa Km head 550mm

batka 9.6v firefox

prowadnica łożyskowana G&P

reszta stock

 

Jedynie w głowicy tłoka dowierciłem cztery otwory i o wiele lepiej sie uszczelnia (jest strzykawka) oraz przyciąłem element do którego jest przykręcona głowica tłoka (spężyna guardera była o tyle dłuższa, że nie potrafiła się złożyc). Jest to środek tymczasowy aż bedzie zestaw modify.

 

Reakcja na spust troche słaba w porównaniu do stockowej spreżyny ale da się przeżyć.

 

Teraz najważniejsze, wyniki z strzelania:

 

odmierzyłem 65m, strzelane niestety pod wiatr.

 

Z tej odległości w cel wielkości człowieka 8/10

Cel wielkości tułowia już tylko 4/10

 

Co ciekawe kulki lecą jeszcze gdzieś za 70 metr. Nie wiem dokładnie jak dałek słyszałem tylko uderzenia o "kulochwyt" (czyt. drzwi z szopki) który znajdował się 71m ode mnie, jednak rozrzut już kosmiczny był

 

Wyniki są niby ciekawe, ale nie zadowalające dla mnie. O ile zasięg mnie zaskoczył to celność rozczarowała.

 

Nie mam dostępu do chrono więc nie wiem ile fps i jaki ich rozrzut ma. Zakładam, że duży skoro celność mierna i licze, że to przez straty na dyszy.

 

Kulek używam 0.28 G&G, lufa czysta. Może to wina wątpliwej jakości dystansera.

 

Kolejna relacja po wymianie dyszy i dystansera.

Edited by Snipper42
Link to post
Share on other sites

Czy takie zestawienie będzie dobre i wytrzyma min. 8 tyś kulek?

Co ewentualnie trzeba by zmienić?

 

 

http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=811

 

http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=539

 

http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_sprezyny_glowne/sprezyna_sp_130_guarder-63.html

 

 

http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=711

 

PS: gdzieś obiło mi się o uszy że takim materiałem można wzmocnić obudowe gearbox'a czy to prawda?

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=12241

 

Dzięki za odpowiedź.

Edited by szczepan1233
Link to post
Share on other sites

Miałem wczoraj trochę wolnego czasu i udało mi się wszystko powkładać, ale replika nie strzela. Słychać coś w GB ale tylko jakby kliknięcie. Wymiana baterii na 9,6?

 

P.S. Potem włożyłem stockowe części spowrotem i wszystko działało, więc to nie był mój błąd przy składaniu wszystkiego do kupy ;/

Link to post
Share on other sites

Stock batka działa dobrze na stocku, ewentualnie M110, a stock silnik to już w ogóle ścierwo totalne. Kable z MOSFETem nawet nie pomogą. Przy SP130 niezależnie od przełożenia zębatek masz batkę do wymiany. Jeśli masz zestaw cylindra Guardera, prowadnicę springa i Sp130 a reszta stock to najlepiej byłoby wstawić nowy silnik, kable z MOSFETem i nowa batka.

Edited by MAJOR762
Link to post
Share on other sites

Powodzenia dobieraniu ogniw do stock batki i dolutowywaniu ich ... geez, czego ludzie nie wymyślą ... :icon_rolleyes: Już lepiej kup silnik UT Elementa i załóż dobre kable z MOSFETem a batkę zostaw stock w spokoju, powinno chodzić.

Edited by MAJOR762
Link to post
Share on other sites

Panowie - mam problem z moją 14 , otóż nie działa na singlu , mam tylko auto , na singlu zero reakcji , tak jakby nie dostawała prądu , rozebrałem zespół selekrtora , i kostka stykowa jest okopcona , tak jakby się trochę przypaliła , widać to na obydwóch częściach , meskiej i żeńskiej - może to być wina kostki ??

Edited by Toke
Link to post
Share on other sites

Gdyby to była wina kostki to na auto też by nie strzelała. Ogólnie sprawa dziwna. Sprawdź czy po przestawieniu na singla przesuwający się przerywacz nie blokuje Ci czegoś, chociaż szczerze mówiąc nie bardzo mi się wizualizuje co mogłoby być blokowane tak abyś mógł spust nacisnąć ale prąd nie płynął. Niemniej to jedyne co mi osobiście do głowy przychodzi.

Link to post
Share on other sites

Gdyby to była wina kostki to na auto też by nie strzelała. Ogólnie sprawa dziwna. Sprawdź czy po przestawieniu na singla przesuwający się przerywacz nie blokuje Ci czegoś, chociaż szczerze mówiąc nie bardzo mi się wizualizuje co mogłoby być blokowane tak abyś mógł spust nacisnąć ale prąd nie płynął. Niemniej to jedyne co mi osobiście do głowy przychodzi.

Tak właśnie jest - spust daje się wcisnąć , ale nie slychać żadnej reakcji silnika, na auto działa jak należy , jutro to jeszcze raz rozbiorę na spokojnie , i przyjżę się przerywaczowi

Link to post
Share on other sites

Ostatnio miałem podobną sytuację.

Standardowe przestawienie na auto i ponownie na single nie dało efektu.

Dopiero po rozłożeniu okazało się, że (najprawdopodobniej) kable źle się ułożyły i blokowały selektor.

Link to post
Share on other sites

Napisze jeszcze raz swoją konfiguracje:

 

SP140 Guarder.

Zestaw Cylindra Guarder.

Dysza DF do m14.

Prowadnica G&P v.7 - nóżki nie pasowały wiec ścisnąłem kleszczami i jest ok.

Łożyska, zębatki, szkielet, silnik stock.

 

Gumka hop-up madbull czerwony - aktualnie od dłuższego czasu przetarty, a czasu nie miałem zmienić bo i tak nie strzelałem w zime za dużo.

lufa Km Head 550mm.

Komora hop-up stock.

Bateria Li-po 2200mAh 11.1v jakaś modelarska, kostki stykowe z pralki bo tamiya się topiła. Reakcja na spust doskonała.

 

Replika na sp140 działa już prawie rok, wystrzelone prawie 10tys. kulek i ma się dobrze.

 

Odpowiem jeszcze raz: Tak, da się i działa. Nie wiem ile fps, leci daleko i tylko to się liczy, choć nadal szukam odpowiednich kulek.

 

Z innych spraw:

 

3 low-capy cymy - nie mam im nic do zarzucenia.

Luneta blog kopia m3 - fajna luneta, choć strzelanie na paredziesiąt metrów z lunetą wydaje się śmieszne.

Szyna zamiast pokrywy rozwiązała problem trzeszczenia.

Kopia Harrisa Boyi z SPR u mnie się chybotała i nie dałem rady tego zmienić więc wywaliłem.

Link to post
Share on other sites

Pogrzebałem dziś w mojej 14 , i to jednak kostka...

Jak pisałem wyglądala jakbybyła przypalona - widocznie gdy próbowałem ją ruszyć na zbyt słabej baterii , styki się przypaliły.

Efektem tego było to że jedna z blaszek części " żeńskiej " była delikatnie przyśniedziała i troszkę odgięta , także po wciśnięciu spustu , część męska nie wsówała się wystarczająco głęboko by zamknąć obwód. Na auto wchodzi ona nieco głębiej i nie było problemu , przeczyściłem blaszki , podgiąłem delikatnie blaszki części żeńskiej do siebie - i działa idealnie ;)

Całe szczęście , bo nowa kostka 70 zł ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...