thor_ Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 Z tego co wiem ICS ma wzmoicnione zębatki podobnie jak CA._________________ I to byłoby piękne :) bo chciałbym wsadzić tam bez zmiany bebechów na razie sprężynę 130-140 PDI Ok dziś rozdziewiczam eM-kę :) Quote Link to post Share on other sites
Mardok Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 ICS ma zebatki stalowe , wzmocnione - do 150 PDI mozna miec pewnosc ze nie trzasna , powyzej moga walnac po jakims czasie urzytkowania . U mnie zebatki ics zmielily sie przy 210 pdi po jakims miesiacu urzytku - dokladnie zebatka srodkowa zostala oczyszczona w polowie z zebow . Quote Link to post Share on other sites
The Ghost Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 mazur napisał: głupie pytanie, ale dlaczego? ja sma tez wole nic nie grzebać bo dwie lewe łapy mam bo M4 ICS to taka szczwana bestia, że trzeba w niej troche pogrzebac żeby strzelała tak jak powinna. Wszyscy narzekają na słabe osiągi w stocku i nie bez powodu, są żałosne! IMHO największą wine za to ponosi stockowa gumka hop-up ale wystarczy zamienic ją na silikonową i już jest zdecydowanie lepiej, do tego preclufa, ewentualnie uszczelniona dysza i osiągi sporo wzrastają bez wymiany spreżyny, była o tym mowa wcześniej, a bez "otwarcia" giwery tego nie zrobisz... Nie taki gearbox straszny jak go malują :) Skoro nie lubisz dłubać śrubokrętem w zębatkach trza było brać TMa ;) ale o tym też gdzieś było :) Quote Link to post Share on other sites
Mardok Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 Co jak co - dzirboks ICS jest najbardziej friendly , wedlog mnie . Dolne GB jest tak twarde ze spokojnie bez grzebania w jego wnetrznosciach mozna kombinowac z zespolem gornym . Nic nie wyskoczy , prowadnica nie wybije ci zebatek , nie potrzebna jest zadna gimnastyka by wlozyc mocniejsza sprezyne , dopasowac wszystkie zebatki tak by trafily w lozyska na 2 polowie albo meczyc sie z ukladem spustowym ktory co i rusz wyskakiwac lubi. By przesmarowac replike niemusisz wykrecac masy roznych srobek - wystarczy wybic jeden pin . Jak juz powiedzialem : zaczynasz zabawe z asg na powarznie i masz smykalke techniczna powinienes powaznie pomyslec nad zakupem ICS . Quote Link to post Share on other sites
The Ghost Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 Dolne GB jest tak twarde ze spokojnie bez grzebania w jego wnetrznosciach mozna kombinowac z zespolem gornym . trza wymienić łożyskanie potrzebna jest zadna gimnastyka by wlozyc mocniejsza sprezyne łożyska 8) Co jak co - dzirboks ICS jest najbardziej friendly , wedlog mnie wedłóg mnie również to taka wersja easy, nie trzeba sie pieprzyć jednocześnie ze sprężyna i zębatkami i do złożenia go wystarczą dwie ręce gdzie przy tradycyjnym gearboxe potrzebne są od trzech rąk w górę ;) Quote Link to post Share on other sites
Szczep Posted February 9, 2006 Report Share Posted February 9, 2006 Czy ktoś uzywa realcapów STARa w swojej repilice? Jeśli tak to chciałem zapytać: jak długo? i z jakim efektem[podawanie, zacięcia itd.] Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted February 9, 2006 Report Share Posted February 9, 2006 Jak narazie moje STAR-owskie realcapy przerobiły jakieś 700 kulek (jakieś 150 sztuk na jeden mag) i działaja ok. Jedyny feler to to że nie udało mi się załadować więcej jak 27-29 kulków do maga ale nie poddaje się bo są ludzie którym się udało 30 a nawet 32 :) Swoją drogą po pierwszej szczylance na której wreszcie mogłem użyć swojego ICS-a jestem jeszcze bardziej zakochany w tej replice :) Sam zmotałem baterię ze "zwykłych" aku NiMh 8x1.2x2800mAh i o dziwo działa :D Zobaczymy jak długo i na ile "solidnie" Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
The Ghost Posted February 9, 2006 Report Share Posted February 9, 2006 używam starów od jakiegoś czasu, na początku musiałem je troche dobijać w gniazdo bo czasami kulek nie podawały ale z czasem sie wyrabiają i dzialają ok. Wchodzi do nich na upartego po 33 kulki, ale nie polecam za mocno upychac bo jeden już mi sie rozdwoił, oczywiście można podkleić i śmigać dalej :). Quote Link to post Share on other sites
Szczep Posted February 27, 2006 Report Share Posted February 27, 2006 Przyjechała moja giwera. Wsadziliśmy sprezyne 130% pdi, dysze i preclufe. Strzelał pieknie, ALE TYLKO 15 MINUT. Zblokowały się z bliżej nie ustalonych przyczyn dolne zębatki. Po rozebraniu całości i złożeniu nadal niechce działać [łożyska także zminiono na systemy] Ma ktos jakis pomysł ? Quote Link to post Share on other sites
Punisher Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Przyjechała moja giwera. Wsadziliśmy sprezyne 130% pdi, dysze i preclufe. Strzelał pieknie, ALE TYLKO 15 MINUT. Zblokowały się z bliżej nie ustalonych przyczyn dolne zębatki. Po rozebraniu całości i złożeniu nadal niechce działać [łożyska także zminiono na systemy]Ma ktos jakis pomysł ? A strzela złamany???????? Quote Link to post Share on other sites
Szczep Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 No właśnie dół zblokowany jest. Silnik jakby chciał a nie może. Quote Link to post Share on other sites
Punisher Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 No to rozebrać trza i zobaczyć filozofii nie ma, albo antireversal, albo zębatki i łożyska, lub za mocno dociśnięty silnik. Wyjmij silnik i sprawdź czy zębatki chodzą luźno, a zresztą co ja będę ojca dzieci uczył robić :wink: Quote Link to post Share on other sites
The Ghost Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 ja tak nieśmiało może.... łożyska są krzywo osadzone znaczy nie osiowo i w tym wypadku zębatki mogą (ale nie muszą) się klinować lub/i zbyt ciasno złożone do kupy np źle podłożone koła. U mnie jak wymieniałem łożyska to zostawiłem podkładki tak jak były stockowo, okazało się że było za ciasno, silnik ciągnoł ale ostro się grzał a baterie 1700 pożerał po 500 strzałach. Punisher napisał: lub za mocno dociśnięty silnik. wydaje mi się, że raczej nie. Przy takiej sprężynie jak 130PDI powinien chodzić bez problemu, ewentualnie wydawać inny dzwięk w przypadku przesunięcia, które i tak będzie niewielkie jeśli się złoży z powrotem do kupy tak jak było, no chyba że Szczep pominoł tą podkładkę dystansową co mieści się na samym dole silnika ;) P.S. oczywiście zdaje sobie z tego sprawę, że Szczep jest fachowcem od którego my powinniśmy się uczyć, ale może coś przeoczył, a nasze sugestie naprowadzą go na właściwy trop :) Quote Link to post Share on other sites
Szczep Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Heh zeby było ścislej nie jestem żadnym fachowcem. Fachowcem jest Arturos - nasz ekipowy mechanik który rozbierał, składał i projektował giwery chora ilość razy. Teraz tak: -nie pominelismy tej malej okrągłej pierdołki od silnika. Sprawdzaliśmy docisk silnika [a tak przy okazji to chyba mam źle oznacozny silnik bo przy czerwonej kropce jest minus a nie plus - co swoją drogą o mało nie sprawiło że wywaliłbym 250 złoty na silnik systemy] -wstępne kombinowanie z podkładkami nie pomogło [ale trzeba bedzie to powtórzyć] -każda sensowna uwaga mile widziana. -macie moze instrukcję serwisową do dwudzielnego gearboxa ? Moze coś jest niee tak jak powinno a ja o tym nie wiem? Po złozeniu i rozlozeniu zebatki chodza luzno. Silnik dziala. Jak sie to zlozy razem blokuja sie i ch**j Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Znaczy ewidentnie coś przy "składaniu" blokuje zębatki. Czyli albo zbyt solidnie ściśnięte sa ścianki GB a może jakiś przewód się gdzieś wciska i powoduje "ciasnotę" w GB ?? Może między ścianką GB a body coś siedzi nie tam gdzie powinno... Sam nie wiem ale skoro wszystko chodzi przed zamknięciem to tylko tego typu "feler" może być brany pod uwagę :( Pozwodzenia w poszukiwaniach. Quote Link to post Share on other sites
Nikus Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Ja bym sprawdził jednak docisnięcie silnika. ICS jest dość niestandardowy i moze silnik systemy i dociśnięciu go pokrywką od rączki za mocno "wchodzi" i blokuje zębatki. Sproboj silnik 'dopychac' palcem bez zakładania pokrywki i zobacz czy kręci. A Zębatka od silnika pasuje do tej z którą się styka? [edit] do posta poniżej: faktycznie, porabało mi sie coś :wink: Quote Link to post Share on other sites
The Ghost Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Szczep napisał: a tak przy okazji to chyba mam źle oznacozny silnik bo przy czerwonej kropce jest minus a nie plus - co swoją drogą o mało nie sprawiło że wywaliłbym 250 złoty na silnik systemy o żesz.... ale jaja, ja to bym już pewnie z dymem go puścił. Skoro taki numer jest wycięty w tym egzemplażu to nie dziwie się że nie chodzi ;) Skoro zębatki obracają się lużno po złożeniu i skręceniu dwóch połówek gearboxa, i silnik osobno też chodzi to do cholery po złożeniu do kupy powinno działać! Może spróbujcie złożyć bez antireversala i spróbować czy będzie śmigać oczywiście bez "podłączania" górnej części geara- chociaż wątpie żeby to było to, ale spróbować nie zaszkodzi. Sprawdzcie instalacje bo to może być przyczyną, skoro silnik jest oznaczony odwrotnie to może są jeszcze jakieś "wały". Możliwe, że gdzieś robi zwarcie, normalnie działa ale po złożeniu jakiś kabel ma zdartą izolacje i zwiera z gearem. Zawsze jak się dzieją magiczne rzeczy typu powinno działać, a nie działa to najczęściej jest to wina instalacji. [ Dodano: Wto Lut 28, 2006 4:58 pm ] Nikus napisał: Ja bym sprawdził jednak docisnięcie silnika. ICS jest dość niestandardowy i moze silnik systemy i dociśnięciu go pokrywką od rączki za mocno "wchodzi" i blokuje zębatki. hej Nikus, ale on ma stockowy ICSowski silnik o mało nie sprawiło że wywaliłbym 250 złoty na silnik systemy :) Quote Link to post Share on other sites
Szczep Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Po włożeniu silnika z CA śmiga aż miło. Silnik ICSa wyjęty z giwery też śmiga aż miło. Tylko jedna rzecz. Silnik icsa poza zmianą biegunów KRĘCI SIĘ W DRUGĄ STRONĘ !!!! Niezła jazda Panowie. Jutro zajmą się tym elektrycy :P Quote Link to post Share on other sites
WICIU Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Cos tutaj zacichlo znowuz, wiec ja ozywie. Znalazlem kompletny zestaw do tuningu serii M4A1-Guarder na stronce: http://www.asgshop.pl/ Gearboxy i ich części > Zestawy. Mam pytanko, czy ktos moze juz nabyl ten zestawik i przetestowal go? Chodzi mi o zywotnosc i wykonanie poszczegolnych czesci itp. I czy cena, wzgledem do produktu jest odpowiednia :?: Dzieki z gory za opinie. Zamieszczam caly opisik z tejze stronki: Kompletny zestaw do tuningu serii M4A1 Jeśli myślisz nad profesjonalnym wzmocnieniem mocy oraz zasięgu swojego karabinu to nie musisz się dalej zastanawiać ! Ten kompletny zestaw pozwoli na osiągniecie mocy z rzędu 400- 420 fps. Idealne rozwiązanie dla karabinów produkcji Tokyo Marui gdzie z uwagi na słabe części stokowe przy tuningu trzeba wymienić większość części w gearboxie. Oczywiście zestaw ten może być użyty do modeli takich marek jak: Classic Army, G&G itd. W zestawie znajduje się: Sprężyna M120 Hartowana o niejednakowych zwojach... Łożyskowana głowica Specjalnej konstrukcji łożyskowana, poliwęglanowa głowica tłoka pozwala na płynne skręcanie się sprężyny - dzięki czemu zachowa ona dłużej swoje właściwości... Uszczelniona Dysza Wzmocniona, uszczelniona dysza dzięki specjalnej konstrukcji oraz zamontowanej uszczelce dale dużo lepszą szczelność w porównaniu do części standartowej... Łożyskowana Prowadnica sprężyny Wzmocniona prowadnica pozwala na płynne skręcanie się sprężyny - dzięki czemu zachowa ona dłużej swoje właściwości... Wzmocniony tłok Wzmocniony poliwęglanowy tłok, który jest znacznie bardziej wytrzymały od standartowego tłoka... Stalowa głowica cylindra Bardzo wysokiej jakości głowica cylindra wykonana ze stali nierdzewnej S303. Nadaje się do najsilniejszych tuningów. Podwójne uszczelnienie przyczynia się do maksymalnej szczelności... Chromowany Cylinder W zestawie zastosowano super gładki, chromowany oraz utwardzony cylinder, którego polerowana powierzchnia znacznie zmniejsza opory tarcia podczas pracy tłoka co znacznie wpływa na ergonomie gearboxa i poprawia szybkostrzelność... Zębatki typu “Oryginal” Wzmocnione i przystosowane do pracy ze sprężyną M120... Popychacz Wzmocniony popychacz dla bezproblemowego podawania kulek.... Stalowe łożyska Komplet 6 sztuk stalowych łożysk zapewniających dużą wytrzymałość.... Stalowe podkładki Komplet podkładek dla prawidłowego ułożenia kół zębatych... komplet smarów Trzy saszetki dla prawidłowego nasmarowania mechanizmu gerboxa-a. Do napędzania zestawu potrzeba baterii o napięciu 9,6V lub większe. W przypadku baterii SANYO RC 2300, 3300, 3600 wystarczy bateria o napięciu 8,4V Producent: Guarder Quote Link to post Share on other sites
wojna Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Wiciu moim zdaniem te części z zestawu nie są tyle warte. Jak sobie policzyłem to bardziej się opłaca wszystko oddzielnie kupować (będą wtedy mocniejsze części a kaska taka sama). Pozostaje pytanie czy te wszystkie bebechy pasują do naszych emerytek. Niestety ICS jest troszkę inny (nie mam tutaj na myśli gorszy) i nie wiem czy części z CA, Systemy itp będą pasowały. No i tutaj ponawiam pytanko czy ktoś z szanownych ICS'owców takie modyfikacje na ww częściach robił i przedewszystkim czy to działało poprawnie. Najlepszym chyba wyjśćiem będzie mail do jakiegoś sklepu netowego (oprócz MG jak wiadomo :P). Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted May 2, 2006 Report Share Posted May 2, 2006 Odgrzewam bo się nudziłem dziś na spacerku i postrzelałem po zimie żeby ustawić Hopa. Cel: standardowa tarcza kartonowa by military.pl czyli kwadrat o boku 15 cm odległość dokładnie zmierzone 30m kulki 0.25g Wynik: kilkadziesiąt strzałów zanim ustawiłem Hopa i szczerbinkę. no i po tym na 10 strzałów minimum 5 w celu. wg mnie wynik OK. Tarcza przebita nie na wylot ale pęknięty karton i konkretne wgniecenia. Myśle że da się go ustawić na około 40 m żeby skutecznie strzelać (STOCK oczywiście) Chciałem go podkręcac do jakichś 400fpsów ale kupiłem snajperkę więc ICS zostanie w stocku raczej :) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Mardok Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Zalezy to ktora czesc lufy chcesz zdemontowac . Otoz lufa w ICS dzieli sie na 3 czesci ( no jak doliczymy tlumik to 4 :) ) . Czesc najblizej body , barrel stoper czy jakos tak , trzyma cala lufe w body . Dalej jest czesc srodkowa , ta ktora ukryta jest w chwycie . Zostaje jeszcze ostatnia czesc nakrecana na srodkowa . Aby usunac "tylko" ostatnia czesc wystarczy wykrecic 3 male imbusowe sruby i odkrecic lufe . Jesli srodkowa czesc - wyciagnac lufe wewnetrzna , nastepnie za pomoca np. male srubokreta krzyzakowego i mloteczka wybic 4 trzpienie i wyciagnac lufe z barel stopera . Jesli chodzi o wyciagniecie calosci , trzeba najpierw zciagnac d-ring ( to cos co trzyma chwyt i cofa sie do tylu przy skladaniu ) . Sluza do tego 2 wciecia w ringu , wystarczy troche pokrecic i trafic bolcami blokujacymi d ring na owe przerwy . Po zciagnieciu d-ringa wyskoczy sprezyna , ja tez nalezy zciagnac . Odslonimy w ten sposob nakretke ktora trzyma barel stoper . Brutalnie chwytamy owa nakretke i zaczynamy odkrecac w kierunku zgodnym z kierunkami wskazowek . Jesli chcemy zalozyc znow barel stoper i skrecic wszystko do kupy trzeba wykonac wszystkie powyzej wymienone czynnosci od tylu , pamietajac o tym ze barel stoper NIE moze byc calkowice wcisniety w body gdy bedziemy chcieli nakrecac nakretke mocujaca . Powodzenia w rozkrecaniu , i pamietaj by wyciagnac lufe wew. pozdrawiam EDIT : zapomnialem dodac - jesli zrobisz wszystko odpowiednio delikatnie , niepowinno to wplynac na zwartosc konstrukcji Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted June 8, 2006 Report Share Posted June 8, 2006 Czy ktoś wie, czy do ICSa pasuje zestaw szyn RIS innych producentów? Np. TM albo CA? Czy może trzeba coś przerabiać żeby je zamontować? Jeśli ktoś ma możliwość to będę bardzo "dźwięczny" za sprawdzenie. Tylko zależy mi na czasie, w poniedziałek chciałbym wiedzieć. Z góry dzięki. Quote Link to post Share on other sites
Punisher Posted June 10, 2006 Report Share Posted June 10, 2006 No więc CA ma dłuższy grip, to nie problem bo długość lufy ICS'a jest regulowana, jesli się wymieni jeszcze pierścienie bo ICS ma inna średnicę to powinno wpasować, nie wiem jak z TM. Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted June 10, 2006 Report Share Posted June 10, 2006 Właściwie to chodzi mi o TM bo mam możliwość kupna. Co masz na mysli mówiąc, że długość lufy w naszych ICSach jest regulowana? Chodzi Ci o to, że lufa zew. składa się z dwóch części skręcanych ze sobą, i można jej długość regulować poprzez lekkie rozkręcenie tych dwóch części? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.