Sabald Posted August 25, 2014 Report Share Posted August 25, 2014 (edited) Hej mam pytanie. Naszło mnie na hk 416 jak na srake... (i już wszyscy wiedzą o co chodzi) - ta, mam ochotę zrobić moją emke kwa tak żeby udawała hk :icon_razz: Wiem że to może nie temat do tego ale czy ktoś się orientuje czy szyna ris uppera kwa (ta co się ją da ściągnąć jest na podobnej wysokości co w innych replikach m4? Tzn chodzi mi o to czy jak wsadze tam szyne od hk to będą niezgodności z chwytem przednim/risami hk? (TAK WIEM - jest kilka innych rzeczy w body i z emki dokładnie hk nie zrobie tylko najwyżej emke z risem hk i szynami hk :icon_mrgreen: Edited August 25, 2014 by Saba xd Quote Link to post Share on other sites
Erkiii Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 Jaka kolba SF (z wyjątkiem kwa) ładnie siedzi? :) Quote Link to post Share on other sites
miran016 Posted September 6, 2014 Report Share Posted September 6, 2014 U mnie siedzi bardzo ciasno specna . Lecz nie chwyta najbliższego złożenia . Na tej kolbie nie mam luzów :D Co mnie bardzo cieszy :) TAK WIEM - jest kilka innych rzeczy w body i z emki dokładnie hk nie zrobie tylko najwyżej emke z risem hk i szynami hk :icon_mrgreen: Czy ris hk to nie szyny hk ?? Powinny pasowac ale za ładnie to wyglądać nie bedzie :) Polecam jednak zmienic uper Quote Link to post Share on other sites
Sabald Posted September 7, 2014 Report Share Posted September 7, 2014 No niezbyt ;) Mówiąc szyny miałem na myśli cały front oszynowany :D a mówiąc ris chodziło mi o szynę na upperze, posiadam kwa i w tym przypadku da sie ją łątwo zdemontowac i zastąpić czymś innym ;) Pytanie tylko czy szyna upper a hk bedzie pasować i się zgrywać z frontem hk... Quote Link to post Share on other sites
miran016 Posted September 7, 2014 Report Share Posted September 7, 2014 Bezpieczniej zmienic upera :) nie wiem jak jest dostępnością risa :) Quote Link to post Share on other sites
Sabald Posted September 7, 2014 Report Share Posted September 7, 2014 Tak tylko czy dostane gdziekowliek Uppera do body łamanego jak w przypadku kwa? ( o szlifowaniu body ze wzgl. na wzmocnienia gb nie wspomnę), bo z tego co sie oreintuje to boyi, vfc... wszystko rozsuwane... Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted September 7, 2014 Report Share Posted September 7, 2014 Kup wydmuszkę Boyi, wyfrezuj upper żeby GB podeszło, zmień dyszę (tak żeby działała z normalną komorą), wstaw komorę porządną, jednoczęściową i nie świruj. A gówniane body KWA sprzedaj, pójdzie na pniu. Nie da się KWA przerobić w sensowny sposób na 416. W najlepszym przypadku dostajesz coś co nawet z bliska nie przypomina ani M4 ani HK. Deal with it. Quote Link to post Share on other sites
Sabald Posted September 7, 2014 Report Share Posted September 7, 2014 No wiem, wiem no ale to nic, zobacze co z tego wszystkiego wyjdzie, dzięki wszystkim za porady :) Quote Link to post Share on other sites
tomekef Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 Mam KWA w wersji Colt w której producent wsadzał lufę 6,2mm. Czy ktoś wymieniał tę lufę na precyzyjną, czy to ma sens? Quote Link to post Share on other sites
deber Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 Wiem że poruszana już była sprawa prowadnicy kolby, ale nie mogę znaleźć :/ Czy do KWA CQR mod pasować będzie ta prowadnica? http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_208&products_id=6412&name=King_Arms_-_Prowadnica_Kolby_M4_-_LiPo_Ready Bo niestety w tę co jest w stocku w żaden sposób nie mieści się żadna bateria :/:/ a przerobiłem sobie front na Daniel Defense i mam puszkę która niestety drażni mnie do granic wytrzymałości... Quote Link to post Share on other sites
Marcin_Modzel Posted October 10, 2014 Report Share Posted October 10, 2014 Mam KWA w wersji Colt w której producent wsadzał lufę 6,2mm. Czy ktoś wymieniał tę lufę na precyzyjną, czy to ma sens? na promyka albo km head Quote Link to post Share on other sites
brader Posted October 16, 2014 Report Share Posted October 16, 2014 Panowie a czy do mojej nowej KWA sr10 lepiej jechać na 7,4 LiPo czy jednak 11.1 ? Quote Link to post Share on other sites
Marcin_Modzel Posted October 16, 2014 Report Share Posted October 16, 2014 zależy jaka sprężyna. I jaki rof chcesz osiągnąć Quote Link to post Share on other sites
pielson Posted October 16, 2014 Report Share Posted October 16, 2014 Ja w SR10 latam z 7.4 i jestem zadowolony. Sprężyna stokowa. Quote Link to post Share on other sites
KonradMK Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 11.1 przyda się jeśli zmienić silnik na HT i kable. W stocku bezpieczniej na 7.4. Tłok i tak pewnie straci zęby po jakimś czasie. Quote Link to post Share on other sites
Sabald Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 A przy takim ,,tuningu" mosfet jest konieczny? W sumie latam, co prawda sporadycznie, ze swoją już ponad rok na nowych kablach i co prawda używam 9,6 ale mi się 11,1 marzy... Mój przyjaciel od 11,1 zrypał stockowy silnik po kilkuset strzałach :icon_mrgreen: Mnie się 11 także marzy ale się zastanawiam czy poza silnikiem będę zmuszony jakiś mosfet jakiś instalować? Kable niskooporowe i wtyczka deans, z elektroniki reszta stock... Quote Link to post Share on other sites
Marcin_Modzel Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Ktoś widział chwyt pistoletowy stokowy do KWA m16 lmt ? Ew jaki pasuje bez dużych przeróbek? Z metalowymi gwintami od stopki. Quote Link to post Share on other sites
deber Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 Panowie, m4 cqr mod 1. Wymieniłem sprężyne na Guardera 130, tłok SHS 14 metalowych zębów i głowica POM też SHSa. Zmierzyłem i pierwsze parę strzałów bez żadnych zmian, tyle co w stocku 360 fps. Później parę strzałów spadały fpsy do 319 i znowu rosły do 350-360..Później okazało się że w paczce kulek mogły być wymieszane różne wagi stąd te skoki fps, ale tak czy siak nic nie wzrosła mi moc. Co się może dziać?? jakieś sugestie?? Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 Panowie, m4 cqr mod 1. Wymieniłem sprężyne na Guardera 130, tłok SHS 14 metalowych zębów i głowica POM też SHSa. Zmierzyłem i pierwsze parę strzałów bez żadnych zmian, tyle co w stocku 360 fps. Później parę strzałów spadały fpsy do 319 i znowu rosły do 350-360..Później okazało się że w paczce kulek mogły być wymieszane różne wagi stąd te skoki fps, ale tak czy siak nic nie wzrosła mi moc. Co się może dziać?? jakieś sugestie?? Ty mówiłem ci ze te sp130 guardera to czasami sie dziwne trafiają ;) ale jak coś to przyjdz do mnie weźmiemy ja na blat i zobaczymy co tam nie halo Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 W CQRkach Mod 1 KWA jest jakiś lipny cylinder z wielkim portem, może stąd marne fps. Quote Link to post Share on other sites
KonradMK Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 (edited) A przy takim ,,tuningu" mosfet jest konieczny? W sumie latam, co prawda sporadycznie, ze swoją już ponad rok na nowych kablach i co prawda używam 9,6 ale mi się 11,1 marzy... Mój przyjaciel od 11,1 zrypał stockowy silnik po kilkuset strzałach :icon_mrgreen: Mnie się 11 także marzy ale się zastanawiam czy poza silnikiem będę zmuszony jakiś mosfet jakiś instalować? Kable niskooporowe i wtyczka deans, z elektroniki reszta stock... Mosiek to zawsze dobry pomysł, upalisz styki na mocnej baterii. A stockowy silnik to chała i z HT ma niewiele wspólnego. Ja go wsadziłem do cekubowej Specny :icon_smile: W CQRkach Mod 1 KWA jest jakiś lipny cylinder z wielkim portem, może stąd marne fps. Dokładnie tak, typ 2 tam montują, do CQB nic więcej nie potrzeba. Edited October 21, 2014 by KonradMK Quote Link to post Share on other sites
deber Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 Panowie, więc zmieniłem cylinder na jakiś stockowy ze Specny. Fpsy wzrosły do śmiesznych 380. Z tym że zauważyłem jakby luźną komore HU. Wymieniłem sprężynke na taką z komory King armsa to skoczyło do 430, a jak docisne jeszcze palcem to i nawet 470-480 się robi. Kolega powiedział mi że to być moze przez plastikowe dolne body, że się niby wyrobilo i GB "tańczy". Ma ktoś jakieś pomysły? Sugestie co sprawdzić?? Quote Link to post Share on other sites
KonradMK Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 (edited) Trzeba by to obejrzeć żeby coś sensownego powiedzieć. Stockowo dysza i komora mają świetną kompresję, nic tam nie było modzone? Jaką masz gumkę? Może kołnierz nie uszczelnia się na dyszy? Edited October 21, 2014 by KonradMK Quote Link to post Share on other sites
deber Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 Nie, nic nie kombinowałem z dyszą i komorą. Gumka zielona G&G oczywiście. Sprawdzałem gumke, nic sie nie podwija Zmieniony jest tłok i głowica tłoka na SHSa i cylinder stock ze Specny bo taki miałem akurat pod ręką. I tak jak wcześniej pisałem, jak docisne komore to rosną te fpsy więc dziwnie to wygląda, jakby się coś wypaczyło ;/ Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 Bracie, skoro zakładałeś gumkę to kombinowałeś z komorą (rozbierałeś). Korpus i komora są z dość pośledniego tworzywa. Obejrzyj czy czegoś tam nie oberwałeś albo nie ułamałeś. Ja obstawiam że coś z górną częścią komory jest nie halo i nie ma kompresji na linii komora-dysza. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.