Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 696
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

HKV było używane z tego co mi wiadomo w Wersji G36 długiej oraz wersji G36K.

 

Jeśli masz G36 JG z tych nowych wersji co wyszły ''K'' lub ''E'' to można sprowadzić sobie cały chwyt transportowy z kolimatorem za 90$.Jedynie,że znajdziesz samo HKV bez chwytu ale nie spotkałem nigdzie na aukcjach samego HKV oprócz na egun.de oryginału 8-)

 

Ale wracając do twojego pytania czy da się kolimator (zrobić/zamontować) na chwycie JG?

 

Tak,da się zamontować na ma mocny klej lub powiercić dziurki na ukośnych ściankach chwytu pod kolimator i zamocować na dopasowane śrubki. ;-)

 

A zrobić HKV? Myślę,że jeśli ktoś ma zdolności to zrobiłby może kopię która w przybliżeniu przypominała by HKV i miała kropkę celowniczą.Ale pytanie czy warto?Skoro całe HKV z chwytem staniało ;-)

 

 

 

To na dole to luneta a to u góry to koli?

 

To na ''dole'' to luneta a to do ''góry'' to kolimator zgadza się.

 

 

 

 

Pozdrawiam

 

 

 

Wawix

Edited by Wawix
Link to post
Share on other sites

Mała sesja zdjęciowa "prawie" skończonego G36K w wersji dla oddziałów specjalnych. Do zrobienia zostały tylko celownik mechaniczny od MP-7 (Ronin nienawidzę Cię!), oznaczenia selektora SEF oraz przeprowadzenie przewodów wewnątrz kolby (na zdjęciu ich nie widać, bo nie założyłem ich po malowaniu). 3 pin nie zostanie wymieniony z racji kombinacji alpejskich potrzebnych do założenia go i mojego "niechcemisię".

 

img0048tz0.th.jpg

 

img0049jw2.th.jpg[/img]

 

img0050fw9.th.jpg[/img]

 

img0051rr9.th.jpg[/img]

Link to post
Share on other sites

Zawsze się zastanawiałem czy jest problem z baterią w tym RAS'ie. Wchodzi jak do stockowego fore grip'a bateria mini, czy trzeba coś przerabiać?

W RASie nic nie przerobisz.

W zasadzie żadna bateria tam nie wejdzie, a na pewno żadna standardowa.

Sam opracowałem projekt baterii NiMh, które na zamówienie robił mi Batimex, a którą udało mi się wcisnąć (z bólem) - ale nie dawała rady mojej sprężynie M130.

Wydaje mi się, również że może ta płaska 7.4v LiPo ze SpecShopu się upchnie.

Link to post
Share on other sites

ehhh udalo sie przeczytalem caly topic.

podsumowujac zeby zrobic z ca g36 k jak najwierniejsza kopie musze :

1.zmienic oznaczenia przy selektorze ognia

2.zaszpachlowac oznaczeia ca

3.wygrawerowac oznaczenia hk

4.zrobic piny

5.?

czy cos przeoczylem ?

i teraz takie pytaania

1.czy oznaczenia (s e f)w orginale sa wklesle?

2.czy ktos slyszal o czarnej szpachli do zdezakow samochodowych(moj wymysl aczkolwiek chyba realny wielki plus nie trzeba by go malowac?)

3.czy sa jakies elementy repliki ktore trzeba wymienic np za krotka lufa lub cos w tym stylu?

milo bedzie przyjac ogolne rady porady na ten temat

pozdrawiam

Edited by beertek
Link to post
Share on other sites

Tak przeoczyłeś, mianowicie:

 

5. Dorobić szynę montażową na optyce CA pod montaż eotecha 552.

6. Skrócić lufę zewnętrzną

7. Zamontować ucho do pasa.

 

Wszystko to zakładając, że zamierzasz przerobić G36KE by CA na G36KA2 (najprostsza droga).

 

Odpowiedzi na pytania:

 

Ad. 1. Tak, są wklęsłe.

Ad. 2. Tak, słyszeliśmy, praktycznie niemożliwe jest idealne dobranie tego samego odcienia czarnego koloru, więc po zaszpachlowaniu i wyszlifowaniu i tak trzeba całość pomalować (np. w kolorach maskujących ;)).

Ad. 3. Jak w punktach 5 - 7.

 

Ronin

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...