Ero-senin Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 Ponad 3 lata cotygodniowych treningów gdzie type robił za LKM robi swoje :] Nie wiem czy zębatki od V2 podejdą ale chyba tak . Jak będą działały to burst też bo jest rozwiązany mechanicznie [ mechanizm na szkielecie GB ] Stockowo nie mam chromowanego cylindra :] Quote Link to post Share on other sites
barwre92 Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 replika pełna zagadek i niespodzianek :-P skad masz tego ris-a? bo ja znalezc nigdzie nie moge... bedziesz w nim wiercil czy pasuja akurat otwory?? Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 Ris jest od MB03 które kiedyś miałem . Trza by w nim wywiercić otwory [ W risie oczywiście] bo te od body nie pasują :] Quote Link to post Share on other sites
barwre92 Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 kurde, bo nigdzie nie moge takiego znalezc.. :wink: jak myslisz, pasowalaby ris-ka od m4 pasowala? (czy by sie nie kiwala na boki..?) znalazlem cos takiego: KLIK tyle otworow, ze moze by pasowalo... tylko ta stabilnosc na boki... Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 Poszukaj w Komisie :] Pełno MB03 na części ludzie sprzedają bo się całe rozlatują i nie opłaca się naprawiać :] A co do szyn z M4 nie mam bladego pojęcia , nigdy w łapach nie miałem i nie przykładałem do typa :] Quote Link to post Share on other sites
barwre92 Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Właśnie w komisie szukałem i nic... Wsadziłem do mojego typa precke guardera 550mm i czarna gumke HU - śmiga na ponad 50 m. Jeszcze tylko spręzynka 120 (wziąć coś do niej, żeby się GB nie sypnął??) Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Ja śmigałem przez długi czas na stockowych częściach i M120 Guardera , po pewnym czasie pękła mi prowadnica sprężyny , radzę kupić sobie porządną , metalową łożyskowaną :] A tak poza tym to zupełnie niczego nie musisz wymieniać bo Gb jak już wcześniej wspomniałem , pancerne :D Quote Link to post Share on other sites
barwre92 Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 aha, ok. Ta prowadnica to jak do v.2 co nie? Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 Do V2 , dokładnie tak :D Quote Link to post Share on other sites
MrMleczko Posted July 11, 2010 Report Share Posted July 11, 2010 (edited) Witam mam pytanie mój type ma już 2 lata i nigdy go nie otwierałem nigdy też nic w nim nie zmieniałem poza wymianą baterii na 9,6 ( jest przyklejona na taśmie do front gripu :twisted: ) Jednakże ostatnio naszło mnie na mały tuning zamierzam wrzucić tam sprężynę 130 ,lufę precyzyjną i nową gumkę hop-up i zastanawiam się czy taka staruszka to przeżyje (tzn czy przez mocniejszą sprężynę nie siądzie w niej coś) I pytanie numer 2 o magazynki przymierzałem już kilka różnych od m4 i jeszcze żaden nie pasował mógł by mi ktoś powiedzieć jakie magazynki pasują na 100% bo mam już z lekka dość hi-capa. Edited July 11, 2010 by MrMleczko Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted July 11, 2010 Report Share Posted July 11, 2010 Co do batki , polecam kupienie sobie ładownicy na kolbę i wypuszczenie okablowania przez atrapę przycisku do kolby :] Precka sporo dała na rozrzucie , M130 moim zdaniem trochę za silne , włożył bym M120 , ale przy 130 też się pewnie nic nie stanie :] Co do magów , wszystkie które próbowałem od M4 działały [ czyli P&J , Boyi itd. ] Quote Link to post Share on other sites
MrMleczko Posted July 12, 2010 Report Share Posted July 12, 2010 (edited) Co do batki , polecam kupienie sobie ładownicy na kolbę i wypuszczenie okablowania przez atrapę przycisku do kolby :] Precka sporo dała na rozrzucie , M130 moim zdaniem trochę za silne , włożył bym M120 , ale przy 130 też się pewnie nic nie stanie :] Co do magów , wszystkie które próbowałem od M4 działały [ czyli P&J , Boyi itd. ] Kurde to ja nie wiem jak to jest z tymi magami jakie konkretnie próbowałeś midy , lowy? Bo ja też przymierzałem P&J i nie wchodziły. btw thx za odpowiedź Edited July 12, 2010 by MrMleczko Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted July 12, 2010 Report Share Posted July 12, 2010 Midy , Lowy i Hicapy , u mnie wszystko działało , nie wiem dla czego u ciebie nie działa :] Trza mocno dopchnąć całość i wtedy powinno zaskoczyć :D Quote Link to post Share on other sites
barwre92 Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 podobno BOY-a na 100% pasują ale chyba nie koniecznie bo próbowałem... ale jak sie dobrze dopchnie i bedzie ssać to dla lepszego trzymania można obkleić capa taśmą. Do springa można dokupić też prowadnicę (chyba że masz stockowo łozyskowaną, bo to co jest w GB to chyba loteria). -Weszłoby niskooporowe okablowanie z m4? Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Akurat tego nie wiem , okablowanie sobie sam zmieniałem [ głownie z tego powodu że taniej no i przerzuciłem baterię do kolby a raczej na nią ] :] Quote Link to post Share on other sites
ZeneQ_BS Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 Nie chwaląc się, da się zmieścić baterię w kolbie. U mnie siedzi 11.1 2200 turnigy lipolka.Type u mnie na stockowym tłoku śmiga na M150, po 20k kulek zero śladów. U kumpla na M120 poszły zęby na zębatce środkowej. Jak tam wasze giwerki, niedługo moja pojawi się w komisie (zmiana na ak). Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted May 26, 2011 Report Share Posted May 26, 2011 Oczywiście lipola da się wcisnąć do kolby ale cztery lata temu gdy przerzucałem kable do tyłu Li-po nie były tak popularne :] Obecnie mój type ma duuuuuuuuży przebieg [ 300 k ? Nawet ciężko już policzyć ] i trzyma się świetnie . Jedyne co musiałem wymienić to tłok , który się starł . Poza tym w środku wylądował cylinder typu 1 , łożyskowana prowadnica sprężyny , M120 guardera , taka sama gumka . Niestety głowicy cylindra nie da się wymienić na inną . Za to dysza od g36 pasuje idealnie :] Quote Link to post Share on other sites
Koksu55 Posted July 23, 2011 Report Share Posted July 23, 2011 (edited) http://www.taiwangun.com/akumulatory_i_ladowarki_akumulatory_li-po_li-ion_lifepo4/akumulator_lifepo4_1350mah_12_8v_firefox-1815.html da rade upchać tam ten akumulator ? Edited July 23, 2011 by Koksu55 Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Niestety nie wejdzie bo jest za długi o te kilka cm . Wejdzie za to Lipol ten : http://www.taiwangun.com/akumulatory_i_ladowarki_akumulatory_li-po_li-ion_lifepo4/akumulator_li-po_1200mah_7_4v_20c_firefox-2367.html Ew. Można wyprowadzić kable na tył i zamontować ładownicę na kolbie tak jak ja mam . PS : Jeżeli komuś pękła jakaś część do typa to można ją dorwać u Krakmanów , należy tylko napisać wcześniej i ustalić cenę . Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Witam wszystkich!! Mam problem z moim type89. Problem polega na tym że replika przestała strzelać, czasami strzela i przestaje tak jak by nie było zasilania, a gdy wyciągne silnik i pokombinuje chwile z kablami to czasami strzeli. Drugi problem jest taki że replika strzela tylko full auto - nie działa ani semi ani burst... :/ Co poradzicie na to ? Co może być zepsute? licze na szybką odpowiedź i z góry dziękuję. Pozdrawiam ! NooB Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Poprzerywane kable na moje oko , może gdzieś złamałeś kabel , ew. zobacz z kostką stykową . Co do semi , to prawdopodobnie poszedł Ci przerywacz na zębatce tłokowej , jeżeli chcesz to mam taką nową zębatkę . Najlepiej jednak wcześniej rozebrać replikę , jak coś zapraszam na PW :] Quote Link to post Share on other sites
Koksu55 Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Type przyszedł i na stocku strzela mi sie zadowalajaco więc pomyslałem o mały poddrasowaniu mojej 89. O tuningu wiem niewiele ale warto spróbować :D Wybrałem te części : LINK LINK LINK LINK LINK LINK Jesli macie czas mozecie polecić mi dobry akumulator bo jednak z lipo zrezygnowałem Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Ktoś jednak jeszcze kupił typa ? :] Co do części , które podałeś : - Cylindra oraz dyszy nie opłaca ci się wymieniać , nic to nie da :] - Prowadnicę sprężyny zamiast podanej systemy weź tą : LINK - Cała reszta w porządku . Pomyślał bym na twoim miejscu o wymianie stockowych kabli na jakieś lepsze , wtyczek na T-connectory . Jeżeli kupujesz już części w taiwangunie to może bateria firefoxa ? [ przyzwoicie wykonane ] chociaż ja na twoim miejscu zainwestował bym jednak w lipola , w chwycie nie zmieści się bateria większa od 8,4v w sticku . Quote Link to post Share on other sites
Koksu55 Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 (edited) mam 400 zł na upgrade więc o batce na razie nie myślę skoro nie mam nawet dobrej ładowarki Edited August 25, 2011 by Koksu55 Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Precka + Gumka + Prowadnica [ Stockowo masz plastik ] + Sprężyna ~ 250zł Jeżeli zdecydował byś się na przełożenie bateri z frontu na kolbę [ Ładownica na kolbę i w środku batka ] to baterie Li-po będą cię kosztowały 1/3 ceny [ W tym momęcie żaden z pakietów modelarskich nie zmieści się do frontu typa więc musiał byś kupić dedykowane do asg ] . PS : Typa oddajesz do Krakmanów żeby Ci wymienili części ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.